Van de dodo’s en die grote schildpadden uitgezien... de Nederlanders waren de eerste menselijke bewoners maar als je niet zo antropocentrisch denkt hebben ze huisgehouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Mauritius.
En hoezo huisgehouden? Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsende insinuatie? Nederlanders zijn de eerste bewoners van Mauritius.
Ik hoorde een andere, eveneens antropocentrische, insinuatie. Maar ik ben ook een beetje bevooroordeeld tegen de NPO en vaderlandse geschiedenis de laatste tijd, ja, ook in de spelletjes. .quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Van de dodo’s en die grote schildpadden uitgezien... de Nederlanders waren de eerste menselijke bewoners maar als je niet zo antropocentrisch denkt hebben ze huisgehouden.
Voor mij niet, ik weet niks van voetbal en wielrennenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef DrMarten het volgende:
Greg Lemond is dan wel weer makkelijk
Omdat die andere uit de uitslagen is verwijderd?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Greg Lemond is ook de enige Amerikaan die ik ken in de tour.
Ik ook niet, maar Greg Lemond, die kent toch iedereen...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik weet niks van voetbal en wielrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |