Er zit een lipje aan hč Prisquote:
Geduld... Kijk die kleur!quote:
Het is net cola qua kleurquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geduld... Kijk die kleur!
Ruik eens zacht.
Pittig spulletjequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb het zelf alleen nog onverdund geproefd ( ongeveer 70%)
Maar heerlijk! En de geur
Protip bij afgebroken lipje:quote:
Oh !? die ligt hier al in de afvalbakquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Het blikje heeft ook zo’n kleur.
Ik ben ook wat voorzichtigquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:15 schreef pullup het volgende:
Het heeft geen eens schuim
De voortekenen zijn niet goed
Ik wilde niet over dat spul beginnenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Opperhoofd Nijn doet het denken aan die johannieter
Mij aan oud bier in een volle asbakquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
Het doet me denken aan choco-cappuccino.
Het schijnt een toetje te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:15 schreef pullup het volgende:
Het heeft geen eens schuim
De voortekenen zijn niet goed
-1quote:
Kijk, daar gaan we.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:22 schreef shiitake het volgende:
In eerste instantie deed het me denken aan chocolademelk, maar nu proef ik ook wel een geroosterd kantje eraan.
Ik meen dat het een Rotterdammert is geweestquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Kees komt er niet meer in.
Welke halve tamme heeft dit bedacht🧐
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:21 schreef pullup het volgende:
Normaal had ik dit in gezelschap heel hard aangeprezen en met brede grijns aan een goedgelovige doorgeschoven
Het kan inderdaad altijd ergerquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:22 schreef shiitake het volgende:
In eerste instantie deed het me denken aan chocolademelk, maar nu proef ik ook wel een geroosterd kantje eraan.
Tsss. Oppervlakkig hoor, misschien heeft Kees wel karakterquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat vindt zilvervosje ervan?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
gelukkig Maria-ish en geen Pr-ishquote:
Was van Floryquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:23 schreef chufi het volgende:
GOA is hard aan het promoten, dus verdenk hem van de nominatie
hij kwam van Floryquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:23 schreef chufi het volgende:
GOA is hard aan het promoten, dus verdenk hem van de nominatie
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik meen dat het een Rotterdammert is geweest
Figures
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |