Ik vind 1.73 nog verrassend laag, al zat daar die enorme kans die (onterecht) werd afgevlagd niet bij.quote:
Wel terecht toch?quote:Op maandag 30 november 2020 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind 1.73 nog verrassend laag, al zat daar die enorme kans die (onterecht) werd afgevlagd niet bij.
Volgens mij wel hoor.quote:Op maandag 30 november 2020 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zei de commentator, maar voor zover ik het kon zien was het net geen buitenspel
Ik zag het juist als heel duidelijk buitenspelquote:Op maandag 30 november 2020 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zei de commentator, maar voor zover ik het kon zien was het net geen buitenspel
Was geen buitenspel volgens mij.quote:Op maandag 30 november 2020 12:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het juist als heel duidelijk buitenspel.
Je ziet die voeten toch? Die staan een stukje verder in die baan dan de knie van die Utrecht speler volgens mijquote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen buitenspel volgens gurley en hhh?
Oh ze hebben toch gelijk, kijk maar naar de grasstrepen.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te zien en niemand heeft hier volgens mij die software.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler krijgt de bal? De speler links staat buitenspel en die rechts bij verdediger nietquote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer rechts staat ook gewoon buitenspel hoor.quote:Op maandag 30 november 2020 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke speler krijgt de bal? De speler links staat buitenspel en die rechts bij verdediger niet
Uiteindelijk ook geen discussie waard, aanval ging door en kans werd niet gemaaktquote:Op maandag 30 november 2020 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke speler krijgt de bal? De speler links staat buitenspel en die rechts bij verdediger niet
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 30 november 2020 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet die voeten toch? Die staan een stukje verder in die baan dan de knie van die Utrecht speler volgens mij
Nee, door perspectief lijkt dat misschien zo, maar die gozer staat gewoon buitenspel.quote:Op maandag 30 november 2020 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh ze hebben toch gelijk, kijk maar naar de grasstrepen.
En dit.quote:Op maandag 30 november 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk ook geen discussie waard, aanval ging door en kans werd niet gemaakt
Nee man.quote:Op maandag 30 november 2020 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gozer rechts staat ook gewoon buitenspel hoor.
Die gast staat op grasstreep en die Feyenoorder staat een meter verderop. Echt geen buitenspel dit.quote:Op maandag 30 november 2020 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gozer rechts staat ook gewoon buitenspel hoor.
Akkoord.quote:Op maandag 30 november 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk ook geen discussie waard, aanval ging door en kans werd niet gemaakt
Camerabeeld is vertekend, verder weet je ook niet of dit echt het moment is waar de bal de voet verlaat, dan kan het al zomaar een halve meter schelen.quote:Op maandag 30 november 2020 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die gast staat op grasstreep en die Feyenoorder staat een meter verderop. Echt geen buitenspel dit.
[..]
Akkoord.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 30 november 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso geen meter. 20 centimeter zeg ik.quote:Op maandag 30 november 2020 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die gast staat op grasstreep en die Feyenoorder staat een meter verderop. Echt geen buitenspel dit.
Dat is al bijna "lijnen raken elkaar" territorium. Dan blijft de beslissing van de grensrechter staan.quote:Op maandag 30 november 2020 12:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sowieso geen meter. 20 centimeter zeg ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |