SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wittechocoladekransje.quote:
Wil je het met ons delen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg daarstraks in de supermarkt een raar compliment/belediging trouwens, ga ik nog even een plekje geven.
Mag je die reep wel eten of moet je dat mondkapje op?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Reep Tony"s en mondkapje van het werk gekrijgt
Eet wel lastig met een mondkapje opquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je die reep wel eten of moet je dat mondkapje op?
Ingewikkeld
Voordeel van buiten werken, geen mondkapje, dus eten kan makkelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingewikkeld
chocolade smelten en dan door 't kapje heen zuigenquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eet wel lastig met een mondkapje op
spierpijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En godgloeiende. Ik moest de trap af.
Tien procent schat ik zoquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je deelt toch alles met ons?
Schouders maar voren gooien gaat het snelst.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En godgloeiende. Ik moest de trap af.
Dan ziet je mondkapje eruit als een gebruikt wc-papiertjequote:Op vrijdag 27 november 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
chocolade smelten en dan door 't kapje heen zuigen
In de kantine, op mijn eigen werkplek en in de wijk hoef ik geen kapje te dragen, dus mogelijkheid genoeg om te snoepenquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingewikkeld
lekker manquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ziet je mondkapje eruit als een gebruikt wc-papiertje
Ja, vooral in m'n kont.quote:
Ideetje welquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ziet je mondkapje eruit als een gebruikt wc-papiertje
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de kantine, op mijn eigen werkplek en in de wijk hoef ik geen kapje te dragen, dus mogelijkheid genoeg om te snoepen
Dit vraagt om een huehue.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vooral in m'n kont.Ik weet echt niet wat ik fout doe, het zit áltijd in m'n billen.
Blubberkont?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vooral in m'n kont.Ik weet echt niet wat ik fout doe, het zit áltijd in m'n billen.
Hij jigglet alleen als ik ontspannen lig.quote:
huehuequote:
Wat een soap.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-gaat-door~a10e1635/
Heerlijk
Schijnt dat hij Eerdmans ook hevig heeft uitgescholden omdat hij geen Brahms maar Boney M wilde draaien op die vrijdagavond hč.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-gaat-door~a10e1635/
Heerlijk
squats?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat hij Eerdmans ook hevig heeft uitgescholden omdat hij geen Brahms maar Boney M wilde draaien op die vrijdagavond hč.
Ze hadden Eerdmannetje als DJ ingezet [ link | afbeelding ]
Dan hoef je niet te raden welk plaatje Eerdmans op de draaitafel had liggen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat hij Eerdmans ook hevig heeft uitgescholden omdat hij geen Brahms maar Boney M wilde draaien op die vrijdagavond hč.
Ze hadden Eerdmannetje als DJ ingezet [ link | afbeelding ]
Squats, lunges, vanuit plank been omhoog doen, dat idee.quote:
jupquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Squats, lunges, vanuit plank been omhoog doen, dat idee.
allo allo zis is buda callingquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De koe zit in de diepvries.
Als ik ooit bij het verzet ga, komt dit in het codeboekje
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ik.quote:
Bedankt, nu zit ik hier weer heel de dag mee in mijn kop.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hoef je niet te raden welk plaatje Eerdmans op de draaitafel had liggen.![]()
Moet je wel heel duidelijk afspreken wat het betekent, niet dat het gewoon codetaal is van je schoonmoeder in de vriezer stoppen omdat dat toch niemand opvalt in de oorlog.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind Madonna met de dikke tieten wel beter.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
die kadaverstaven gooien ze ook gewoon op de bbqquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Frikandel bakken in een pan gaat best prima eigenlijk.
Op de bbq kan ook.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:59 schreef Amarantha het volgende:
hmm ja ff wat goeie boter in de pan en gaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Kaassoufle gaat ook prima in de pan.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja ff wat goeie boter in de pan en gaan
Beetje het schnitzel idee.
zag laatst ergens van die ham kaas soufflesquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Kaassoufflé vind ik niet zo boeiend eigenlijk.
ik heb geen frietpan. die komt hier ook niet/nooit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien op die manier maar weer eens doen, frituren doe ik zelf nooit.
Zelfde.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb geen frietpan. die komt hier ook niet/nooit.
Die zijn wel lekker! Ook uit de oven goed te doen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zag laatst ergens van die ham kaas souffles
@:van_lamehuizen
Visueel beter jaquote:
Ah. ik zag ze bij de snackbarquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker! Ook uit de oven goed te doen.Zijn van Mora volgens mij maar die ovensnacks zijn sowieso allemaal wel lekker.
Mexicano gaat ook prima in de panquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kadaverstaven gooien ze ook gewoon op de bbq
het is in de basis ook niks anders dan een worst zonder 'darm' hoor
Ja Mora weet wel hoe ze ovensnacks moeten maken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah. ik zag ze bij de snackbar
vond die KFC achtige units uit de oven van mora wel vrij goed
Het is culinair niet heel hoogstaand nee, maar op zijn tijd wel lekkerquote:
DE NOTORIUS P.A.M.A.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker! Ook uit de oven goed te doen.Zijn van Mora volgens mij maar die ovensnacks zijn sowieso allemaal wel lekker.
Dik en lui ben ik al en tieten heb ik ook al.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Snacks wordt je dik en ongezond en lui en lelijk van en krijg je tieten van
quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Ben er sowieso achter gekomen dat de meeste ovensnacks lekkerder worden als je ook op hetelucht kan doen. Dat is met een airfryer ook zo en daarom is het resultaat met hetelucht snel beter maar kan niet altijd.
Jaaaquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE NOTORIUS P.A.M.A.
weekend?
EttovanBel Gquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE NOTORIUS P.A.M.A.
weekend?
Ik vannacht... was niet zo slim... ben best brak nuquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaaaVanochtend even als een gek alles gedaan dus nu lekker chillen.
eet je 'm ook met modder?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is culinair niet heel hoogstaand nee, maar op zijn tijd wel lekker
Oei oei. Ja 's nachts is geen optie voor mij haha.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vannacht... was niet zo slim... ben best brak nu
Puisten vergeet je?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
omdat normale mensen dan slapen en zo?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oei oei. Ja 's nachts is geen optie voor mij haha.
En het gebouw is op slot.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat normale mensen dan slapen en zo?
Zou het liefst wel doen als er niemand is want is kut met dweilen als steeds mensen er doorheen waggelen.quote:
Zeg je daar dan niets van?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou het liefst wel doen als er niemand is want is kut met dweilen als steeds mensen er doorheen waggelen.
Nee, op een broodje.quote:
Na kan er weinig van zeggen want mensen moeten toch van plek a naar b. Alleen als ik de kantine doe vraag ik wel of mensen andere trap kunnen nemen.quote:
Geen?quote:
Oh, is dat de truuk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Baby yoda heeft geheime powers...quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na kan er weinig van zeggen want mensen moeten toch van plek a naar b. Alleen als ik de kantine doe vraag ik wel of mensen andere trap kunnen nemen.
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Baby yoda heeft geheime powers...
Baby Yoda heeft een naam sinds vandaag.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Baby yoda heeft geheime powers...
Ik wil het niet weten, moet nog vanaf aflevering 2 kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Baby Yoda heeft een naam sinds vandaag.
Barry.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Baby Yoda heeft een naam sinds vandaag.
Klopt ja, ze noemen het chapters geloof ik.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Of naja het is geen aflevering 2 volgens mij, ze tellen door volgens mij? Dus het is dan aflevering 12.
Ooh het zijn er 8 per seizoen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt ja, ze noemen het chapters geloof ik.
Chapter 10 zou je dan zitten, 8 per seizoen.
Sportjasje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Jullie nog Black Friday aankopen gedaan? Ik heb gisteren bij de H&M een trui en 2 pyjama/chillbroeken gekocht.
Ja had laatst ook een groene trui en een joggingsbroek gekocht maar heb ik niet gehouden want was te groot en de broek zat niet lekker.
Dat is zeker een goede deal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sportjasje.![]()
Prijs op het label was ¤99, maar ¤20 voor betaald.
Was ook wel blij dat die webshop me nog te binnen schoot.quote:
Heb je een foto? Ben nu wel nieuwsgierig. Dat van mij is echt heel basic dus niet fotowaardig (een roze hoodie en een roze en een grijze broek zonder iets erop ofzo).quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ook wel blij dat die webshop me nog te binnen schoot.Tijdens sporten red ik het echt lang met alleen een t-shirt, maar daarvoor (voor de start van de training dus) is iets winddichts wel lekker, maar wat ik acceptabele prijzen vind, had geen ritszakken en dat is een must voor mij.
Vrij simpel hoor, deze:quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je een foto? Ben nu wel nieuwsgierig. Dat van mij is echt heel basic dus niet fotowaardig (een roze hoodie en een roze en een grijze broek zonder iets erop ofzo).
Leukquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrij simpel hoor, deze:
[ afbeelding ]
Ziet er wel chill uit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrij simpel hoor, deze:
[ afbeelding ]
Spul voelt ook prima.quote:
Sportief hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze heb ik er ook bij geshopt, thuis even kijken hoe dat allemaal zit:
https://www.fabletics.nl/(...)src=womens%5Foutfits
(En nee, die prijzen heb ik er dus niet voor betaald)
Leuke kleding voor bij het sporten is extra leuk.quote:
Fableticsquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dat voor vage schimmige constructie met die vip kortingen en weet ik watquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lidmaatschap, zoals ik zei.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor vage schimmige constructie met die vip kortingen en weet ik wat
Hoezo? whats wrong?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Misschien haal ik hem er wel uit. Ben ook niet helemaal tevreden met de plek achteraf.
Spul is fijn hoor.quote:
Ja touwtje van mondkapje en vriend die er steeds tegenaan komt etc.quote:
Oh, da's wel irritant ja.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja touwtje van mondkapje en vriend die er steeds tegenaan komt etc.
Ja maar zulke dingenquote:
quote:Na je eerste aankoop, ¤49,95 maandelijkse kosten voor een ledenkrediet als je niet shopt of de maand overslaat tussen de 1e en 5e. Je kunt te allen tijde annuleren.
Ow ja dat is vervelendquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja touwtje van mondkapje en vriend die er steeds tegenaan komt etc.
Daarom zei ik ook, die twee klikken per maand (het overslaan) vind ik de korting wel waard.quote:
Dus als je tussen de eerste en de 5e van de maand zegt dat je overslaat hoef je niets te betalen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, die twee klikken per maand (het overslaan) vind ik de korting wel waard.
Jup.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus als je tussen de eerste en de 5e van de maand zegt dat je overslaat hoef je niets te betalen?
hahaquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik had nog wax voor de auto nodig, maar een Top Gear abo besteld want dat is goedkoper dan de wax los kopenhttps://topgear.nl/abonne(...)meguiars-3-in-1-wax/
Ja van de week door de wasstraat gehaald op het hoogste programma, en nog een 2e keer ook omdat ik niet tevreden ben, maar glimt niet zoals ik zou willen. Heeft ook veel te veel stilgestaan afgelopen jaar. Auto waxen is hier ook flink wat jaren geleden, toen woonde ik nog thuis denk ik zodat het makkelijk op de oprit konquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha
het is echt 10 jaar gleden dat ik m'n auto voor 't laats gewaxed heb.
Eentje gevangen voor aan het spit?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
K loop in het Haagse bos. Er stak net zo'n roedel waterhoendjes over op het pad
Denk niet dat ze echt lekker zijn? Heb je die pootjes wel eens gezienquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eentje gevangen voor aan het spit?
We maken ons langzaam op voor het mooiste moment van de weekquote:
Nou, ik maak m'n klusje nog even af en dan noem ik het weekend.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We maken ons langzaam op voor het mooiste moment van de week
Wat een goed ideequote:Op vrijdag 27 november 2020 13:59 schreef Amarantha het volgende:
Is dat niet hetzelfde danquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik maak m'n klusje nog even af en dan noem ik het weekend.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er over een half uurtje
Die pootjes hoef je niet op te etenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat ze echt lekker zijn? Heb je die pootjes wel eens gezien![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een ordinaire V6 in de straat hoort grommen dan druk maar op het knopje.
Ik haal ‘m af en toe door de wasstraat en dat is het welquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha
het is echt 10 jaar gleden dat ik m'n auto voor 't laats gewaxed heb.
Qua uren heb ik al weekend.quote:
ja datquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haal ‘m af en toe door de wasstraat en dat is het wel
Ik heb om 16:00 bierdrinkvergadering. Tot die tijd niets meer te doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua uren heb ik al weekend.
Terug naar lastminuteklusjes.
Ja precies. Komt in het voorjaar wel weer. Al moet ik de binnenkant ook een keer stofzuigenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat
Al heeft dat deze tijd van 't jaar weinig zin
Jij hebt best een leuke werkgeverquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb om 16:00 bierdrinkvergadering. Tot die tijd niets meer te doen
Ik heb twee dagen vrij gekregenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt best een leuke werkgever
Wat een enge glibberclownquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
Je zou hem zo een duwtje geven met zijn Krimson hyena snuitje.
https://www.telegraaf.nl/(...)oen-aan-verkiezingen
Zaterdag en zondag?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen vrij gekregen
ik moet vooral de binnenkant van m'n voorruit eens schoonmakenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Komt in het voorjaar wel weer. Al moet ik de binnenkant ook een keer stofzuigen
Nadeel van Nespresso is dat je dan gebonden bent aan Nespresso, toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou zo'n Nespresso Vertuo wat zijn; die kosten nu bijna niets zie ik.
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nadeel van Nespresso is dat je dan gebonden bent aan Nespresso, toch?
Of is dat niet meer?
Vraag me beetje af of 't veel beter is dan reguliere Nespressoquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou zo'n Nespresso Vertuo wat zijn; die kosten nu bijna niets zie ik.
Nope. je kan ook AH cups of Starbucks ofzo kopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nadeel van Nespresso is dat je dan gebonden bent aan Nespresso, toch?
Of is dat niet meer?
O, dan had ik ook Nespresso kunnen nemen. Al geloof ik niet dat het elkaar veel ontloopt. Op het werk jaren Nespresso gedronken en dit smaakt wel ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope. je kan ook AH cups of Starbucks ofzo kopen
mja ik heb toevallig een paar jaar geleden mijn Pixie met een black friday sale gekocht.. Was toen 45 euro ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan had ik ook Nespresso kunnen nemen. Al geloof ik niet dat het elkaar veel ontloopt. Op het werk jaren Nespresso gedronken en dit smaakt wel ongeveer hetzelfde.
Geen geldquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb toevallig een paar jaar geleden mijn Pixie met een black friday sale gekocht.. Was toen 45 euro ofzo
Idd.quote:
Vettigheid aan de binnenkantquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet vooral de binnenkant van m'n voorruit eens schoonmaken![]()
Mijn vader heeft een bonenmachine. Best een duur ding. Maar ik vind de koffie niet heel bijzonder. En sinds hij zijn bonen bij de Aldi is gaan kopen al helemaal niet neerquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd.
M'n ouders hebben/gaan hun Siemens EQ9 vervangen voor een Nespresso.. Is toch teveel gedoe zo'n bonenmachine voor hun.
Niet elke ochtend naar Milaan vliegen voor een espressoquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Inb4 US die alleen barista koffie drinkt
Mja dat niet alleen.. ook gewoon veel last van vocht in de autoquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vettigheid aan de binnenkantZie je standaard geen kloot in het donker.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een bonenmachine. Best een duur ding. Maar ik vind de koffie niet heel bijzonder. En sinds hij zijn bonen bij de Aldi is gaan kopen al helemaal niet neer
Heb ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik gebruik normaal mijn Cafetičre om koffie te zetten. Alleen drink ik thuis praktisch geen koffie, maar voor een keer wel lekker.
Ik vind het wel lekker om te drinken; maar moet gewoon iets simpels hebben. Misschien maar gewoon weer wat koffie bestellen. De zaak waar ik normaal naartoe ging is faillietquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ookEn een pruttelpotje. En een filterapparaat.
Ook goedkope bonen zeker? Bij ons op het werk ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja precies
M'n vader drinkt zeker 10-15 bakken koffie per dag en m'n ma ook een stuk of 5. Dus die moeten 2 keer per dag de zetgroep reinigen ofzo :s Gaat iets niet helemaal goed iig.
Aan boord vond ik de bonenkoffie ook niet te zuipen
DE Aroma Rood ofzo hebben we ook gehad. Vond ik niet lekker iig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook goedkope bonen zeker? Bij ons op het werk ookAl zijn ze wel van DE.
Zo’n Dolce Gusto is prima ter afwisseling. Kan ik ook eens wat smaakjes proberen
Zo’n moccapotje maakt eigenlijk best heel lekkere koffie als je daar koffie van Lavazza voor gebruikt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om te drinken; maar moet gewoon iets simpels hebben. Misschien maar gewoon weer wat koffie bestellen. De zaak waar ik normaal naartoe ging is failliet
Mensen ontkennen dit vaak maar nespresso is echt goede koffie en het makkelijkste te zetten met het minste onderhoudquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om te drinken; maar moet gewoon iets simpels hebben. Misschien maar gewoon weer wat koffie bestellen. De zaak waar ik normaal naartoe ging is failliet
Bezoek krijgt filterkoffiequote:Op vrijdag 27 november 2020 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
DE Aroma Rood ofzo hebben we ook gehad. Vond ik niet lekker iig.
En idd precies hetzelfde met Nespresso. Drink sowieso maar 1 bak koffie per dag.. nadeel is dat je wel even staat t tappen als je bezoek hebt.
daar zijn plaatjes voor te koop die je er tussen kan leggenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n moccapotje maakt eigenlijk best heel lekkere koffie als je daar koffie van Lavazza voor gebruikt.![]()
Maar op inductie gaat dat niet
Dat vermoedde ik al.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar zijn plaatjes voor te koop die je er tussen kan leggen
Ik laat een nichtje hele koffiebonen vermalen tussen haar borsten voor gasten, Kopi Luwak XXX stylequote:
Oké Modusquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat een nichtje hele koffiebonen vermalen tussen haar borsten voor gasten, Kopi Luwak XXX style
Yup, kom gaan we dansenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie herinneringen aan dit nummer
Eerst ff omkledenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, kom gaan we dansen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerst ff omkleden
[ afbeelding ]
Is dat die koe die je hebt ontvangen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat die koe die je hebt ontvangen?
www.koopeenkoe.nlquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat nou? En hoe lang kan je dit bewaren?
Die trappelpootjes, blij met jurkje houding en het snuitje jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind die smileys zo droog ook
Vetquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
www.koopeenkoe.nl
Zit bijna allemaal in de vriezer
Bureaukoelkast?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik vind het wel tijd om de biertjes te verkassen naar de bureaukoelkast.
Hoeveel bierkoelkasten heb je in het hele huis?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik vind het wel tijd om de biertjes te verkassen naar de bureaukoelkast.
Hmm, ik zit aan de eettafel en de koelkast staat vlak achter me, dus ik zie af van deze innovatie.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n koelbox onder het bureau
Kan je er ook nog je voeten op leggen enzo
Nee daar komt het voetenbadje straks. Of het analbeadsding.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n koelbox onder het bureau
Kan je er ook nog je voeten op leggen enzo
Aahquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n oma is net opgenomen in het ziekenhuis.. Uitgedroogd, ondervoed. Zou me niks verbazen als ze het een beetje opgegeven is ook al is ze eigenlijk gezond, want al sinds maart bijna geen bezoek en wie weet hoe lang nog, daar is ze helemaal depressief van
awwquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n oma is net opgenomen in het ziekenhuis.. Uitgedroogd, ondervoed. Zou me niks verbazen als ze het een beetje opgegeven is ook al is ze eigenlijk gezond, want al sinds maart bijna geen bezoek en wie weet hoe lang nog, daar is ze helemaal depressief van
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n oma is net opgenomen in het ziekenhuis.. Uitgedroogd, ondervoed. Zou me niks verbazen als ze het een beetje opgegeven heeft ook al is ze eigenlijk gezond, want al sinds maart bijna geen bezoek en wie weet hoe lang nog, daar is ze helemaal depressief van
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n oma is net opgenomen in het ziekenhuis.. Uitgedroogd, ondervoed. Zou me niks verbazen als ze het een beetje opgegeven heeft ook al is ze eigenlijk gezond, want al sinds maart bijna geen bezoek en wie weet hoe lang nog, daar is ze helemaal depressief van
Ja, ze woont alleen. Ze gaan nu een revalidatiecentrum zoeken blijkbaar. Dan heeft ze in ieder geval nog wat aanspraak dan. Maar denk dat ze er een beetje klaar mee is nu. Ze is ook al 88.quote:
Das niet jong idd. Maar wie weet leeft ze idd wat op op een andere plek.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ze woont alleen. Ze gaan nu een revalidatiecentrum zoeken blijkbaar. Dan heeft ze in ieder geval nog wat aanspraak dan. Maar denk dat ze er een beetje klaar mee is nu. Ze is ook al 88.
Is een verzorgingstehuis niks? Waar ze wat activiteiten organiseren?quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ze woont alleen. Ze gaan nu een revalidatiecentrum zoeken blijkbaar. Dan heeft ze in ieder geval nog wat aanspraak dan. Maar denk dat ze er een beetje klaar mee is nu. Ze is ook al 88.
Opa’s al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb al 20 jaar geen opa's en oma's meer.
Ja ze wil niet deelnemen aan activiteiten 'met die oudjes'quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een verzorgingstehuis niks? Waar ze wat activiteiten organiseren?
Knuffel voor kwiwiquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
Jezusquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oma is bijna 101 maar gaat stug door
Totdat ze er zit waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ze wil niet deelnemen aan activiteiten 'met die oudjes'Dus ook wel een beetje haar eigen schuld hoor dat ze geen aanspraak heeft. Ze laat het compleet van familie afhangen die niet langs kunnen komen.
Een van mijn opa's is met een Lancaster ergens in de buurt van Dresden neergestort en op een vage manier hebben ze zijn lichaam nooit terug kunnen vinden, het wrak wel en zijn kameraden maar hij ontbrak.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opa’s al heel lang niet meer.![]()
Mijn andere oma is in 2013 overleden.
Geen idee. Ik denk dat ze bang is dat ze zich dan ineens echt oud gaat voelen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Totdat ze er zit waarschijnlijk?
naja hopen dat ze iig weer wat opknapt
quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ze wil niet deelnemen aan activiteiten 'met die oudjes'Dus ook wel een beetje haar eigen schuld hoor dat ze geen aanspraak heeft. Ze laat het compleet van familie afhangen die niet langs kunnen komen.
De eventuele zoektocht zou een interessant boek kunnen zijn, mocht je schrijfambities hebbenquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn opa's is met een Lancaster ergens in de buurt van Dresden neergestort en op een vage manier hebben ze zijn lichaam nooit terug kunnen vinden, het wrak wel en zijn kameraden maar hij ontbrak.
Mja, mijn oma geeft goede genen. Haar moeder werd 100 en een paar zussen zijn ook stokoud geworden. En ze heeft nooit stress gekend, dat heeft ook wel geholpen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JezusBij dat soort mensen denk ik altijd dat ze ergens nog heel actief zijn (of lang waren) en het daarom ook zo lang volhouden.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn opa's is met een Lancaster ergens in de buurt van Dresden neergestort en op een vage manier hebben ze zijn lichaam nooit terug kunnen vinden, het wrak wel en zijn kameraden maar hij ontbrak.
Dit!quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eventuele zoektocht zou een interessant boek kunnen zijn, mocht je schrijfambities hebben
Dat klinkt toch ook verschrikkelijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat klinkt wel als mijn oma. Die wil dat ook absoluut niet. “Dan moet ik daar een beetje gezellig gaan zitten doen met die mensen.”
Ik heb wel eens een poging gedaan maar er is echt weinig gedocumenteerd in die tijd, mijn beste vermoeden is dat hij het op een of andere manier overleefd heeft maar dat hij daarna in de handen van boze Duitse burgerbevolking is gevallen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eventuele zoektocht zou een interessant boek kunnen zijn, mocht je schrijfambities hebben
Zou mijn ding ook niet zijn, maar beter dan helemaal alleen zitten toch.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat klinkt toch ook verschrikkelijk
Ja dat wel. Maar dat verplicht gezellig moeten doen, lijkt me niets.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou mijn ding ook niet zijn, maar beter dan helemaal alleen zitten toch.
Zijn je ouders dan al zo oud? En hoe jong/oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Maar corona gerelateerde eenzaamheid is een groot probleem momenteel onder bejaarden, ik probeer alle zeilen bij te zetten bij mijn ouders maar dat valt nog niet mee, ze vinden het leven zo echt geen klap meer aan.
Mijn ouders zijn gepensioneerd; die merken ook wel wat ze bepaalde dingen niet meer kunnen doen. Die zitten ook steeds vaker thuis uiteindelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Maar corona gerelateerde eenzaamheid is een groot probleem momenteel onder bejaarden, ik probeer alle zeilen bij te zetten bij mijn ouders maar dat valt nog niet mee, ze vinden het leven zo echt geen klap meer aan.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn je ouders dan al zo oud? En hoe jong/oud ben jij eigenlijk?
Klopt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ouders ook niet. M'n moeder is net als ik, die trekt zich nu helemaal terug. En m'n vader moet bezig blijven, anders verpietert ie.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Deed mijn oma ook niet. Had amper contact met de andere bewoners.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |