Damn.... doe niet zo confronterend, Pred....quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij bent echt erg .....![]()
of je komt iets tekort thuis
Lees de rest op https://www.bndestem.nl/b(...)-weer-open~ad5526cc/quote:Horeca stelt ultimatum aan kabinet: ‘17 januari gaan wij weer open’
De maat is vol voor ondernemers in de horeca. Als het kabinet niet met een ‘goede deal’ komt, gaan veel zaken in Brabant vanaf 17 januari weer open - ondanks de dan geldende coronamaatregelen. ,,Dat kan gewoon niet anders.”
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:11 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/regio/brab(...)17-januari-weer-open
Hebben wel ook hun testbeleid aangepast op dat moment.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:13 schreef Za het volgende:
België ging op 1 november in een zeer strenge lockdown, en op 2 november gingen de scholen dicht.
Achteraf blijkt dat ze op dat moment al over de piek heen waren:
[ afbeelding ]
Voor een 1/2 snoepje heb je ook niet perse minimaal 2 snoepjes nodigquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan het niet vinden maar valt me op dat de cijfers nogal vaag zijn soms.
Lees je bv dat er 1300 cases per 100.000 inwoners in Urk, maar ze hebben maar 20.000 inwoners. Wordt het aantal cases in zo'n geval vervijfvoudigd?
Gerelateerde vraag; heb je een gemeente met 1 persoon (theoretisch) en deze is besmet, spreekt men dan van 100.000 cases per 100.000 inwoners, of 1 case per 100.000. (beide kloppen eigenlijk niet).
En inmiddels weer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hebben wel ook hun testbeleid aangepast op dat moment.
Ik denk dat ze meer geholpen zijn met een financieel steunpakket dan dat ze weer open mogen voor 30 man.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:11 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/regio/brab(...)17-januari-weer-open
In welke zin? BVD.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:16 schreef VoMy het volgende:
Hebben wel ook hun testbeleid aangepast op dat moment.
Iedereen mocht zich eerst laten testen, dat werd te druk door de toenemende besmettingen en daarom mocht je vervolgens alleen nog met klachten gaan. Zoiets.quote:
Ja, maar EiErSnIjDeRs!!!!!quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:20 schreef Elan het volgende:
Pfff, tijd voor een serieuze lockdown hoor.
Dat was al vanaf 21 okt, en kan daarom niet de verklaring zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:20 schreef VoMy het volgende:
Iedereen mocht zich eerst laten testen, dat werd te druk door de toenemende besmettingen en daarom mocht je vervolgens alleen nog met klachten gaan. Zoiets.
Dat is een geen gezeik, iedereen rijk opmerking. De horeca is al buitensporig veel geholpen. Hoekstra zat er ook niet op te wachten las ik vanochtend. Ze eisen 100% compensatie. Ja doei.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer geholpen zijn met een financieel steunpakket dan dat ze weer open mogen voor 30 man.
Dat snap ik ook niet, zou je toch een vrijblijvende oproep voor kunnen doen ofzo. Hoe meer resultaten hoe beter lijkt me.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:22 schreef Stienn het volgende:
Waarom benut de overheid de overcapaciteit voor het testen niet in wijken of groepen mensen niet? Daar zou je toch heel veel data uit kunnen halen om alles te analyseren?
Niet essentiële winkels gingen dicht in het weekend van 1 nov, hier het overzicht:quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:20 schreef VoMy het volgende:
Maar ook buiten dat is het zeker zo dat het aantal coronapatiënten in België aan het teruglopen is. De winkels zijn daar volgens mij ook nog dicht vergeleken met hier.
Dat is toch geen nieuws?quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Rutte: "Volgende week overleg met OMT waaruit een advies zal komen voor de persco van 8 December."
Kortom: business as usual.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Rutte: "Volgende week overleg met OMT waaruit een advies zal komen voor de persco van 8 December."
Dit nav een vraag van NOS of men niet eerder knopen door moet hakken (nu persco live).quote:
Versoepeling confirmed!quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |