Hier wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:48 schreef MichaelScott het volgende:
Ben benieuwd of dit in de andere grote steden ook gebeurt.

Koopavonden waren toch afgeschaft?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)it-centrum-Rotterdam
Ben benieuwd of dit in de andere grote steden ook gebeurt.

Ik ben er zelf meer van om te bekijken hoe we binnen de lijntjes fijne feestdagen te kunnen hebben, dan op zoek te gaan naar de grenzen en hoe ik die zo goed mogelijk kan overschrijden. Laten we eens creatief zijn en onszelf verrassen. Misschien doen we eens iets kieuwspleten en hebben we een geweldig leuke O&N die anders is dan anders.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Oh thuis met 2 mensen kan je ook prima lol hebben hoor binnen de lijntjes.
Dat heb ik wel geleerd tijdens Corona.
Het is maar net hoe je er ingaat staan.

Mooi dat die winkels weer wat omzet draaien.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij de Bijenkorf in Amsterdam ook lekker in de rij om naar binnen te kunnen:

Zeker. Als je de beelden bekijkt, zie je hoe belachelijk rustig het is. Beetje omzet kunnen ze wel gebruiken. De rij valt me ook nog alles mee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mooi dat die winkels weer wat omzet draaien.

Bij de action is de rij langerquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker. Als je de beelden bekijkt, zie je hoe belachelijk rustig het is. Beetje omzet kunnen ze wel gebruiken. De rij valt me ook nog alles mee.

. Nu hopen dat we in de 10 dagen quarantaine niet alsnog positief gaat testen
 . Nu hopen dat we in de 10 dagen quarantaine niet alsnog positief gaat testen   

Ongetwijfeld! Eiersnijders zijn onmisbaar met de feestdagen. En die van de Action van vorig jaar zijn vast kapot. Kwaliteitje...quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij de action is de rij langer

O wat fijn Bamba!quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:01 schreef Bamba het volgende:
Man en ik zijn allebei negatief getest. Nu hopen dat we in de 10 dagen quarantaine niet alsnog positief gaat testen

JAAAAAAAAAAAA eiersnijders !!!!quote:

Heb jij er al één, Predator?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA eiersnijders !!!!

Je moet je ei ook eerst pellen he.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp jullie liefde voor eiersnijders niet. Ik heb laatst een eitje gebakken en toen wilde ik hem in de snijder gooien, maar dat ging niet helemaal goed.
Het zal vast aan de slechte kwaliteit van het action product liggen

Ik zit al sinds 9.00u in de voortuin, op de buuf te wachtenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:04 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb zin in bier jongens en meisjes.

Het wil nog weleens helpen om de bovenkant onder een warme kraan te doen. Daarnaast is het van essentieel belang dat je het ei niet te kort kookt. Geeft anders zo'n kliederzooi. Daar wordt je niet blij vanquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp jullie liefde voor eiersnijders niet. Ik heb laatst een eitje gebakken en toen wilde ik hem in de snijder doen, maar dat ging niet helemaal goed.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste echt nuttige post hier vandaag.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:04 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb zin in bier jongens en meisjes. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.

Dan heb je het niet goed opgerold.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp jullie liefde voor eiersnijders niet. Ik heb laatst een eitje gebakken en toen wilde ik hem in de snijder doen, maar dat ging niet helemaal goed.

quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:13 schreef Salina het volgende:
Ze verkopen nu bij de Action ook eiersneijders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Eerste echt nuttige post hier vandaag. Yolanthe Cabau Eiersnijder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yolanthe Cabau Eiersnijder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”

Allemaal uitverkocht dankzij black friday natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:15 schreef Momo het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/search/?q=eiersnijder
Helaas!
Voor jouw zoekopdracht kunnen we geen producten of pagina’s op onze website vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |