SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je schaamhaar op je achterheaufdquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
klootviool, ga maar lekker batsen met je oma
Ingewikkeld om elkaar heen fladderenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Vleermuis lijkt me niet lekker batsen, scherpe tandjes en scherpe nagels.
village people 360 kick bitchquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met je schaamhaar op je achterheaufd
Afgezien van de spierpijn wel.quote:
naahaajsquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afgezien van de spierpijn wel.
Als naspel elkaar onder kwijlen want hondsdolheid.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingewikkeld om elkaar heen fladderen
Ga nou ff batsen johquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik douw babi pang pang in je reet
waarschijnlijk worden die beesten daar alleen maar horny vanquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als naspel elkaar onder kwijlen want hondsdolheid.
Da's standaard toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mastermovies is de artiestennaam van een voormalig duo bestaande uit Paul Huig en Merijn Scholte Albers. Ze waren voornamelijk bekend van de zogenaamde fundubs waarin ze films en televisieseries nasynchroniseerdequote:Op vrijdag 27 november 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij eerst eens mastermovies bestuderen
Hoofd optillen en het kussen komt meequote:Op vrijdag 27 november 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's standaard toch?
Direct daarna in slaap flikkeren en kwijlen, want altijd kwijlen in je slaap.
Van wie is Born Te Be Alive?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mastermovies is de artiestennaam van een voormalig duo bestaande uit Paul Huig en Merijn Scholte Albers. Ze waren voornamelijk bekend van de zogenaamde fundubs waarin ze films en televisieseries nasynchroniseerde
dit?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mastermovies is de artiestennaam van een voormalig duo bestaande uit Paul Huig en Merijn Scholte Albers. Ze waren voornamelijk bekend van de zogenaamde fundubs waarin ze films en televisieseries nasynchroniseerde
dit?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gat in je opvoeding.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag het, maar vind het niet grappig
Huehue, gat.quote:
das een vleer die een druif eetquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die nu met zichzelf bezig of wat zie ik toch allemaal?
*kijkt nog eens voorzichtig om het hoekje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das een vleer die een druif eet
waar is dat ook weer van?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de generatie “een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar”
En wat zie je?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*kijkt nog eens voorzichtig om het hoekje.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*kijkt nog eens voorzichtig om het hoekje.
Knotsgek jij.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de generatie “een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar”
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een naam als familie 'Knots' zou je heden ten dage niet meer kunnen gebruiken.quote:
Huehuehuequote:Op vrijdag 27 november 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een naam als familie 'Knots' zou je heden ten dage niet meer kunnen gebruiken.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gerustgesteld
*knoopt gulp weer dicht.
Als die tak niet te scherp is dan is het goed, 13:30?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
of deze was ook geschikt geweest
[ afbeelding ]
wie zou je daarmee op z'n lange tenen stampen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een naam als familie 'Knots' zou je heden ten dage niet meer kunnen gebruiken.
wtfquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die tak niet te scherp is dan is het goed, 13:30?
Ja die snap ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie zou je daarmee op z'n lange tenen stampen?
Niemand, maar:quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie zou je daarmee op z'n lange tenen stampen?
quote:
En dan als soort van katheter inbrengen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die tak niet te scherp is dan is het goed, 13:30?
Ik voel deze tot in mijn teennagels.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan als soort van katheter inbrengen?
Letterlijk. I guess.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik weet waar je huis woont!
Vorige week bij de kapper zag ik zo'n fotowall van mijn eigen huisje, dat was wel gek.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik weet waar je huis woont!
Heb je ook een foto van jezelf in huis hangen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week bij de kapper zag ik zo'n fotowall van mijn eigen huisje, dat was wel gek.
Misschien moeten we maar een soort van MTV Cribs doen. Ben wel benieuwd naar het huis van US.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:24 schreef Koen66 het volgende:
ik weet van niemand die hier momenteel post echt waar ie woont
Ik alleen maar van balliequote:Op vrijdag 27 november 2020 10:24 schreef Koen66 het volgende:
Dit is best een goed idee voor in de slaapkamerquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van jezelf in huis hangen?
[ afbeelding ]
Beetje zoals Latrell in White Chicks had.
Ik weet Bal d'r komende adres (die was moeilijk te missen) en ik weet Molo, maar die is niet echt actief hier.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:24 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Heb reactie:
Zo hele onderneming. ziet er goed uit.
nou ja positiever dan verwacht
Zie je wel dat ze lief isquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Heb reactie:
Zo hele onderneming. ziet er goed uit.
nou ja positiever dan verwacht
gewoon op de lucht van de gerrie af jatoggquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel makkelijk te vinden geloof ik.
Ja dat nieuwe pleeblok dat ik heb gekocht doet niet zoveelquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon op de lucht van de gerrie af jatogg
je moet zo'n blok ook niet opetenquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat nieuwe pleeblok dat ik heb gekocht doet niet zoveelAlleen lijkt m'n plas nu groen.
Ik vind alles duur.quote:
oeeeeh lichtjesquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Nu zit ik toch te kijken naar teringzooi
https://www.amazon.nl/Dea(...)ZQNA80JNV5SY9N7YZ1WP
leukquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind alles duur.
Maar het heeft wel een hoog Jysk-gehalte, maar zij hebben hem niet.
https://www.laredoute.nl/(...)_5NJFahoCVPcQAvD_BwE
Wel leuk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind alles duur.
Maar het heeft wel een hoog Jysk-gehalte, maar zij hebben hem niet.
https://www.laredoute.nl/(...)_5NJFahoCVPcQAvD_BwE
@Molo en @Arch-Indar weten wellicht nog wel waar ik woon, die brachten me een keer thuisquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet Bal d'r komende adres (die was moeilijk te missen) en ik weet Molo, maar die is niet echt actief hier.
Wat?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:39 schreef Koen66 het volgende:
en @:bitterbal d'r nieuwe adres heb ik niet eens genoteerd. Weet hooguit ongeveer waar ze nu woont
Ik weet er ook een paarquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
Hm ik weet Molo, bitterbal nieuwe en oud als ik terug zou graven in DM.. Amarantha.. Sammz wist ik..
Uh. nog wel een paar
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk, zo’n ochtend youtube-filmpjes met doedelzakken en Hongaarse heimwee kijken
Nooit je installatie vullen met azijn hč.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ken ht gevoel
net even slangetje op de radiator gezet en nu loopt tergend langzaam het hele systeem voor de 3e keer deze week leeg
Fijn joh1 lekkage verhelpen en vervolgens nog een vinden. En dat twee keer al
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ken ht gevoel
net even slangetje op de radiator gezet en nu loopt tergend langzaam het hele systeem voor de 3e keer deze week leeg
Fijn joh1 lekkage verhelpen en vervolgens nog een vinden. En dat twee keer al
Neuh. Naja. Ouwe sannie is 't ook in die aanbouwquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je hoeft je in elk geval niet te vervelen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bier en bitterballen, oh nee ik heb nog een lekkere worst
Ja maar dan zit je om half drie al aan je avondeten.
Waar ze woont weet ik ook niet, maar ik heb wel vermoedens dat ze oorspronkelijk uit Zweden komtquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:39 schreef Koen66 het volgende:
en @:bitterbal d'r nieuwe adres heb ik niet eens genoteerd. Weet hooguit ongeveer waar ze nu woont
Ik woon hier nu al bijna 4 jaar en nog steeds ben ik jou ook niet in het wild tegengekomen hierquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:39 schreef Koen66 het volgende:
@:Damart woont in dezelfde stad, weet wel in welke wijk ie woont maar daar blijft het bij
Fronser der Friese nagel, Kotser op komijn, Weigeraar van weidekaas, Gruwelaar der gruyčrequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEND
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fronser der Friese nagel, Kotser op komijn, Weigeraar van weidekaas, Gruwelaar der gruyčre
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fronser der Friese nagel, Kotser op komijn, Weigeraar van weidekaas, Gruwelaar der gruyčre
Hai.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb ook chocomel in de koelkast staan.
Vuige leugens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEND
[ afbeelding ]
toevallig tegenkomen gebeurt sowieso soms vreemd random. Familie die hier in Zoetermeer wonen ben ik buiten verjaardagen om nooit in het Stadshart tegengekomen, terwijl ik bv mijn schoonouders die in Leidschendam wonen al tig keer toevallig tegengekomen in Stadshartquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik woon hier nu al bijna 4 jaar en nog steeds ben ik jou ook niet in het wild tegengekomen hier.
nog niet voorlopigquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEND
[ afbeelding ]
Vanmiddag pas.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oei... nog niet voor sinterdraak?
heb alles vannacht afgemaakt en daarna de pannen erop gelegd... WEEKENDquote:
Ja, soms kom je bekenden tegen door een aaneenschakeling van toevalligheden. Zo moest ik -toen ik nog in Zandvoort woonde- een keer van mijn normale vertrekstation naar Haarlem fietsen om op werk te kunnen komen. Daardoor moest ik 's middags ook via een andere route rijden. Omdat een collega mee was, stapte ik in een ander rijtuig in dan ik normaal zou doen... en toen zat ik ineens naast een neef van me die ik al jaren niet gezien of gesproken hadquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toevallig tegenkomen gebeurt sowieso soms vreemd random. Familie die hier in Zoetermeer wonen ben ik buiten verjaardagen om nooit in het Stadshart tegengekomen, terwijl ik bv mijn schoonouders die in Leidschendam wonen al tig keer toevallig tegengekomen in Stadshart
Stadshart? In Zoetermeer? Klinkt als fake newsquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toevallig tegenkomen gebeurt sowieso soms vreemd random. Familie die hier in Zoetermeer wonen ben ik buiten verjaardagen om nooit in het Stadshart tegengekomen, terwijl ik bv mijn schoonouders die in Leidschendam wonen al tig keer toevallig tegengekomen in Stadshart
Wat?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
chocomel smaakt heus naar fotomodel
Heb je een beroerte?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb chocomel![]()
Chocomel, chocomel ja dat lust US'je wel, chocomel chocomel smaakt beter dan haargel, chocomel, chocomel mijn bruine tuttebel, chocomel, chocomel smaakt heus naar fotomodel
Je neef is ook je broer?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom hier in het dorp nooit familie tegen.
In Londen wel een keer m'n neefje tegengekomen. Vond ik wel knap.
Lekker bouwvakkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Rijsttafeltje besteld met de collega’s
Mijn moeder werd in een postkantoor in een random dorp in Hongarije op haar schouders getikt. “Hé, ben jij niet de zus van {naam zus}?”quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht werd vroeger aangezien voor een dochter van m'n moeder.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder werd in een postkantoor in een random dorp in Hongarije op haar schouders getikt. “Hé, ben jij niet de zus van {naam zus}?”
Was ook wel redelijk bizar
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb chocomel![]()
Chocomel, chocomel ja dat lust US'je wel, chocomel chocomel smaakt beter dan haargel, chocomel, chocomel mijn bruine tuttebel, chocomel, chocomel smaakt heus naar fotomodel
Ik krijg er trek van.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
Wat zijn jullie vroeg met lunchgenot
nagelkaas is dan ook intens 'konjogoor'quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zing je dit op het deuntje van stampertje?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb chocomel![]()
ja ik ookquote:
Op dit deuntjequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zing je dit op het deuntje van stampertje?
wat een zaad nummerquote:
Smaak verwachten bij UitStraling.quote:
ja sorry, I could've known.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Smaak verwachten bij UitStraling.
De allerbeste smaakquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Smaak verwachten bij UitStraling.
Denk dat ik serieus maar weinig mensen met een slechtere smaak ken maar dat maakt niet uit want leven en laten levenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maakte jij geen kroontjes van nep gouden prikkeldraad?
Je ziet Berta 3 nu in de weide huppelen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
@:karzai dat track en trace van koopeenkoe werkt wel mooi
neuh de bezorgosquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet Berta 3 nu in de weide huppelen?
Smaak is heel persoonlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik serieus maar weinig mensen met een slechtere smaak ken maar dat maakt niet uit want leven en laten leven
Die huppelt niet meer hoor nu.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet Berta 3 nu in de weide huppelen?
als de bezorgos niet op schiet huppelt ie wel weerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die huppelt niet meer hoor nu.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig kan het even voort met die invriesmethode.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als de bezorgos niet op schiet huppelt ie wel weer
”Berta 3 is nu in het sorteercentrum slachthuis.”quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig kan het even voort met die invriesmethode.
Ja die updates kreeg ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Berta 3 is nu in het sorteercentrum slachthuis.”
Ja, je kon het zelf in ieder geval invriezen.quote:
Eh, weet je wel wat je kan verwachten qua tijd.quote:
idd, moet toch beetje besterven enzoquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, weet je wel wat je kan verwachten qua tijd.
Slager met bebloed hakmes op insta, gezellig filtertje er overheenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah
krijg van m'n slager ook wel zulke updates hoor.. :x incl foto's
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En op zich, als je vlees wil eten, mag je best een beetje bewust zijn van het proces vooraf imo.
Ik had een schoonvader met varkens, dus dat proces ken ik maar al te goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En op zich, als je vlees wil eten, mag je best een beetje bewust zijn van het proces vooraf imo.
Was ook niet perse op jou persoonlijk gericht.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een schoonvader met varkens, dus dat proces ken ik maar al te goed
Iddquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ook niet perse op jou persoonlijk gericht.
Maar de kudde mensen die geen benul heeft, ik wil ze niet te eten.
Belt de raad voor de ongeboren kinderbescherming.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op vrij jonge leeftijd hadden we een eigen varken en eigen koe. werden door m'n ouders meegesleept naar het slachthuis hoor, om te zien hoe 't allemaal werkte.
En zodra er hier kinderen komen gebeurd dat met hun ook.
Weet ik. En eensquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ook niet perse op jou persoonlijk gericht.
Maar de kudde mensen die geen benul heeft, ik wil ze niet te eten.
Daarna onthoofden ze hun moeder en neuken ze de schedelquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Seriemoordenaars beginnen meestal met kanaries of huiskatten, kun je ook doen.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarna onthoofden ze hun moeder en neuken ze de schedel
Ja jij kent zequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarna onthoofden ze hun moeder en neuken ze de schedel
Nonsens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belt de raad voor de ongeboren kinderbescherming.
of gerbils KUCHquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Totale onzin maar goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens.
Hangt een beetje van het kind af wanneer je dat doet natuurlijk, maar dat past prima in de opvoeding.
Ze slachten?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nonsens.
Hangt een beetje van het kind af wanneer je dat doet natuurlijk, maar dat past prima in de opvoeding.
Dus je bent zelf een by proxy seriemoordenaar? Als vleeseter?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Post-natale abortus yo.quote:
Toffe kerel. Kijk z’n gerecht in tien minuten-filmpjes ook graag.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
Vind het bij Gordon Ramsay in the F word ook wel mooi.
Hadden ze varkens in de achtertuin, om z'n kinderen te leren wat voor offers vlees vraagt enzo. Stond ie zelf het hardst van allemaal te janken zodra die varkens geslacht werden.
Yep!quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toffe kerel. Kijk z’n gerecht in tien minuten-filmpjes ook graag.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
Vind het bij Gordon Ramsay in the F word ook wel mooi.
Hadden ze varkens in de achtertuin, om z'n kinderen te leren wat voor offers vlees vraagt enzo. Stond ie zelf het hardst van allemaal te janken zodra die varkens geslacht werden.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch ook, zelfs met de wetenschap dat je 'm opvreet, hecht je je toch aan zo'n beest.
Ze laten zien wat er gebeurt tussen in de wei/stal huppelen en wat er op hun bord belandt, is iets anders dan dieren laten mishandelen he.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me moest dat vroeger ook, met een gasbrandertje haren van gillende varkens afbranden en ze daarna slachten, enige wat hij geleerd heeft is een intense haat naar zijn opa toe
Nee maar denk je nu echt dat ieder kindje zonder gevaar op beschadiging slachten aan te leren is?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus je bent zelf een by proxy seriemoordenaar? Als vleeseter?
Ik kwam een ex klasgenoot tegen op Ibiza, en een collega op Jamaicaquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ja dit klopt helemaalquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze laten zien wat er gebeurt tussen in de wei/stal huppelen en wat er op hun bord belandt, is iets anders dan dieren laten mishandelen he.
Daarom ook kind-afhankelijk wannéér je dat doet. Wel lezen, slimme.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar denk je nu echt dat ieder kindje zonder gevaar op beschadiging slachten aan te leren is?
Doet me denken aan dat filmpje van die vader die het paard van zijn dochter onthoofd om haar een lesje te leren want ze is zo soft met beesten en snapt niets van de natuur
Ik kwam zo een oud buurman tegen in Zuid Koreaquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kwam een ex klasgenoot tegen op Ibiza, en een collega op Jamaica
Als ze vijf zijn lijkt me wel wat, opgevoed.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook kind-afhankelijk wannéér je dat doet. Wel lezen, slimme.
Neen, wat is de relevantie?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze vijf zijn lijkt me wel wat, opgevoed.
Heb je The Painted Bird ooit gelezen?
Zet eens uiteen wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies dit onderwerp bijvoorbeeld.
blij dat kvk tel no op een antwoord apparaat uit komtquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Telefonische verkopers zijn ook weer lekker actief
Goedkope stroom te koopquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Telefonische verkopers zijn ook weer lekker actief
Goede reclame voor je bedrijf wel, zo respectloos omgaan met een overledene.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)en_met_dode_maradona
dit is wel een beetje ziek
people will be people, and they are stupidquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goede reclame voor je bedrijf wel, zo respectloos omgaan met een overledene.
ik denk dat er in die branch wel meer "mis" gaatquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goede reclame voor je bedrijf wel, zo respectloos omgaan met een overledene.
Plausibel, maar ik zou toch voor een andere toko kiezen na dit soort geintjes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat er in die branch wel meer "mis" gaat
Ik ben eens op foto's gestuitquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat er in die branch wel meer "mis" gaat
Ik klikte op een linkjequote:Op vrijdag 27 november 2020 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zocht bewust naar bepaalde foto's bedoel je?
Ja, die mensen op de foto's ook.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ging midden in de nacht wel eens in het mortuarium kijken als het rustig was.
'Kijk, hier lacht die nog' 'zo, en nu ligt zijn hoofd er af en gaan we hem in stukjes hakken'quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah
krijg van m'n slager ook wel zulke updates hoor.. :x incl foto's
Leukquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Kijk, hier lacht die nog' 'zo, en nu ligt zijn hoofd er af en gaan we hem in stukjes hakken'
dit is z'n pimmel in (lijk)stijve toestandquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Kijk, hier lacht die nog' 'zo, en nu ligt zijn hoofd er af en gaan we hem in stukjes hakken'
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die mensen op de foto's ook.
En deden dingen.
Ik zou een andere slager zoeken hoor ...quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is z'n pimmel in (lijk)stijve toestand
Nou nee dat niet maar ging altijd wel checken hoe ze eruit zagen en of er nog bekenden bij lagenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die mensen op de foto's ook.
En deden dingen.
Die duimpjes omhoog ook.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
En om te weten of ze jou al op het spoor waren als verdachte zeker ....quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee dat niet maar ging altijd wel checken hoe ze eruit zagen en of er nog bekenden bij lagen
En dan vind je kinderen, op een geschikte leeftijd, leren waar het vlees op hun bord vandaan komt raar.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee dat niet maar ging altijd wel checken hoe ze eruit zagen en of er nog bekenden bij lagen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan vind je kinderen, op een geschikte leeftijd, leren waar het vlees op hun bord vandaan komt raar.
Geen account.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:57 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn ook beelden verschenen van UitStraling's geheime training https://9gag.com/gag/aj9ebM8
Record was iemand die gestorven was na een criminele afrekening, die lag er na drie weken nog in en ik deinsde een beetje terug om dat feit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En om te weten of ze jou al op het spoor waren als verdachte zeker ....
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:57 schreef LTVDK het volgende:
Er zijn ook beelden verschenen van UitStraling's geheime training https://9gag.com/gag/aj9ebM8
Deja-vuquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
had stiefmonster aan de lijn. die deed net alsof er niks aan de hand was
Matcht wel met de verhalen die je verteld hebt over d'r.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
had stiefmonster aan de lijn. die deed net alsof er niks aan de hand was
lijkt beetje op die kerel die met een hamer op z'n lul slaat en steeds zegt hoe sterk ie wel niet isquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:57 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt beetje op die kerel die met een hamer op z'n lul slaat en steeds zegt hoe sterk ie wel niet is
quote:
Oh, zo schokkend is het nou ook weer nietquote:
jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo gaat het toch steeds? Tot je in haar ogen weer iets verkeerd doet en dan gaat ze weer los.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n narcistenalarmbellen gaan in ieder geval af.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Was net wel the mother of all gerries
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus dan weten jullie dat, voor medisch personeel is lijkenkijken wel een uitje als er even tijd over is.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voel je de binnenkant van je darmen aan elkaar kleven van het vacuum?
Ik ken wel meer medisch personeel maar denk niet dat die dat doen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus dan weten jullie dat, voor medisch personeel is lijkenkijken wel een uitje als er even tijd over is.
Beetje het gevoel dat er nog wel een Gerrie Part Two kan komenquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voel je de binnenkant van je darmen aan elkaar kleven van het vacuum?
Heus wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus dan weten jullie dat, voor medisch personeel is lijkenkijken wel een uitje als er even tijd over is.
oh, daddy komt er achter aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje het gevoel dat er nog wel een Gerrie Part Two kan komen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uhuquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel meer medisch personeel maar denk niet dat die dat doen.
Noem je me nu dik.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gerrie & The Pleemakers met Ferrie Cross the Meursie
ahahahaha
'Brokkerig.'quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lang en gebroken in het midden denk ik eerder
Ben je jezelf aan het voorbereiden op een druk weekend met een mooie man?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou neequote:Op vrijdag 27 november 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je jezelf aan het voorbereiden op een druk weekend met een mooie man?
You never kak alone.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gerrie & The Pleemakers met Ferrie Cross the Meursie
ahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |