SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je schaamhaar op je achterheaufdquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
klootviool, ga maar lekker batsen met je oma
Ingewikkeld om elkaar heen fladderenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Vleermuis lijkt me niet lekker batsen, scherpe tandjes en scherpe nagels.
village people 360 kick bitchquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met je schaamhaar op je achterheaufd
Afgezien van de spierpijn wel.quote:
naahaajsquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afgezien van de spierpijn wel.
Als naspel elkaar onder kwijlen want hondsdolheid.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingewikkeld om elkaar heen fladderen
Ga nou ff batsen johquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik douw babi pang pang in je reet
waarschijnlijk worden die beesten daar alleen maar horny vanquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als naspel elkaar onder kwijlen want hondsdolheid.
Da's standaard toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mastermovies is de artiestennaam van een voormalig duo bestaande uit Paul Huig en Merijn Scholte Albers. Ze waren voornamelijk bekend van de zogenaamde fundubs waarin ze films en televisieseries nasynchroniseerdequote:Op vrijdag 27 november 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij eerst eens mastermovies bestuderen
Hoofd optillen en het kussen komt meequote:Op vrijdag 27 november 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's standaard toch?
Direct daarna in slaap flikkeren en kwijlen, want altijd kwijlen in je slaap.
Van wie is Born Te Be Alive?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mastermovies is de artiestennaam van een voormalig duo bestaande uit Paul Huig en Merijn Scholte Albers. Ze waren voornamelijk bekend van de zogenaamde fundubs waarin ze films en televisieseries nasynchroniseerde
dit?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mastermovies is de artiestennaam van een voormalig duo bestaande uit Paul Huig en Merijn Scholte Albers. Ze waren voornamelijk bekend van de zogenaamde fundubs waarin ze films en televisieseries nasynchroniseerde
dit?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gat in je opvoeding.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag het, maar vind het niet grappig
Huehue, gat.quote:
das een vleer die een druif eetquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die nu met zichzelf bezig of wat zie ik toch allemaal?
*kijkt nog eens voorzichtig om het hoekje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das een vleer die een druif eet
waar is dat ook weer van?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de generatie “een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar”
En wat zie je?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*kijkt nog eens voorzichtig om het hoekje.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*kijkt nog eens voorzichtig om het hoekje.
Knotsgek jij.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de generatie “een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar”
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |