Slechte keuze! Het leuke van 's ochtends is dat je wakker wordt. Koffie zet, eten en dan begint het echt! Nu wordt het wakker en zijn ze al een paar uur onderweg. Ga er in ieder geval zelf niet voor wakker blijvenquote:Op maandag 30 november 2020 06:35 schreef Cee het volgende:
De Top 2000 start dit jaar al om 12 uur ‘s nachts, van 24 op 25 december, hoor ik net op de radio.
Die komt waarschijnlijk ook gewoon.quote:Op maandag 30 november 2020 09:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaja, meer 'albumversies'. Vooral een excuus om nog meer te gaan lullen. Vroeger hadden ze een dag langer en redden ze het ook. Nu zijn de nrs wel iets langer maar man man. Enige voordeel is dat je die intromix van Arens niet hebt
Je posts zijn leuker dan je lijstjequote:Op maandag 30 november 2020 00:59 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 5 plekken over als het gaat zoals afgelopen jaar..
Danny V. kan ik uitleggen; 5/5 op elke uitvaart.
Ik ben geen fan. 9 uur ‘s ochtends was perfect.quote:Op maandag 30 november 2020 06:35 schreef Cee het volgende:
De Top 2000 start dit jaar al om 12 uur ‘s nachts, van 24 op 25 december, hoor ik net op de radio.
In de nacht geen reclame he. Je mist wel een deel van de fun van de laagte van de lijst. En al beginnen met slaapachterstand want s ochtends gewoon weer aan t kerstontbijt verwacht.quote:Op maandag 30 november 2020 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben geen fan. 9 uur ‘s ochtends was perfect.
Ik ben ook bang dat een flink deel van die 540 extra minuten opgaan aan reclame.
Ik denk dat ik het eerste uurtje ga luisteren van de lijst en dan ga slapen. Die week wordt nog slopend genoeg. Ik moet ook gewoon werken. :-/quote:Op maandag 30 november 2020 09:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In de nacht geen reclame he. Je mist wel een deel van de fun van de laagte van de lijst. En al beginnen met slaapachterstand want s ochtends gewoon weer aan t kerstontbijt verwacht.
Geen vrij gekregen/gevraagd? Hier tegenwoordig standaard. Zou t niet anders meer willen.quote:Op maandag 30 november 2020 09:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het eerste uurtje ga luisteren van de lijst en dan ga slapen. Die week wordt nog slopend genoeg. Ik moet ook gewoon werken. :-/
Dit vrees ik ook tbhquote:Op maandag 30 november 2020 09:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaja, meer 'albumversies'. Vooral een excuus om nog meer te gaan lullen. Vroeger hadden ze een dag langer en redden ze het ook. Nu zijn de nrs wel iets langer maar man man. Enige voordeel is dat je die intromix van Arens niet hebt
Ik doe een opdracht bij een overheidsinstelling. En werk thuis.quote:Op maandag 30 november 2020 09:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen vrij gekregen/gevraagd? Hier tegenwoordig standaard. Zou t niet anders meer willen.
Same here, blijf denk ik wel na kerst bij m'n ouders om daar te werken en toch dat kerstgevoel vast te houdenquote:Op maandag 30 november 2020 09:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het eerste uurtje ga luisteren van de lijst en dan ga slapen. Die week wordt nog slopend genoeg. Ik moet ook gewoon werken. :-/
De eerst mag er weer uit wmb en zeker niet bij de eerste 1900.quote:Op maandag 30 november 2020 08:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hoe hoog zal "de boer is de keerl" eindigen?
Hoe hoog zal "Vlinder" eindigen? nav "Nikki Verstappen".
Wat vinden jullie van die issue-nummers?
Oh is de lijst al bekend?quote:Op maandag 30 november 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het gecompenseerd wordt door tubular Bells en close to the edge volledig in de nacht te draaien kan ik er wel meer mee leven. Hoewel het jammer blijft dat ik nu waarschijnlijk het grootste deel vd eerste 100 liedjes mis, en laten dat nou net veel platen zijn waar ik op stem
Of 21 minuten Get Readyquote:Op maandag 30 november 2020 09:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga voor 17 minuten In a Gadda de Vida
Vorig jaar was het ongeveer van 54-07 in de piekuren, 56-06 in de daluren en 57-04 in de avond.quote:Op maandag 30 november 2020 09:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Meer gepraat tussendoor is nog tot daar aan toe, ik ben vooral bang voor nog meer reclame...
Alles wat een beetje hoog staat draaien ze zo ongeveer wel de lange versie van tegenwoordig.quote:Op maandag 30 november 2020 09:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit vrees ik ook tbh
En dan gaan ze waarschijnlijk wél de volledige albumversie van Purple Rain draaien, want dat doen ze altijd.
Hoe werkt dit? Een uur heeft 60 minutenquote:Op maandag 30 november 2020 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ongeveer van 54-07 in de piekuren, 56-06 in de daluren en 57-04 in de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |