Maar dat is gewoon 1x per uur (itt reguliere uitzendingen op 2, waar het van 06.00 tot 20.00 elk half uur nieuws is.)quote:Op maandag 30 november 2020 14:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
"Het Top 2000-café heeft weer een bezoekersrecord gebroken" etc. etc.
Maar dat wordt 't 'm dit jaar niet.
Geen Dead Boy's Poem of The Poet and the Pendulum in de stemopties. (En ja ik weet het nieuw album blabla maar ik vind sowieso dat te nieuwe nummers er normaal niet in horen)quote:Op maandag 30 november 2020 14:20 schreef Kyran het volgende:
https://strawpoll.com/rwzfa44vg/r
Wie helpt mij om Shoemaker naar de eerste plaatst te werken
Neequote:Op maandag 30 november 2020 14:20 schreef Kyran het volgende:
https://strawpoll.com/rwzfa44vg/r
Wie helpt mij om Shoemaker naar de eerste plaatst te werken
Het was ook alleen een lijst met nummers van laatste album. Was het er ook niet mee eens, maar die lui zijn koppig.quote:Op maandag 30 november 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Dead Boy's Poem of The Poet and the Pendulum in de stemopties. (En ja ik weet het nieuw album blabla maar ik vind sowieso dat te nieuwe nummers er normaal niet in horen)
Derhalve niet gestemd.
Ik vind sowieso een nieuwe Nightwish-notering niet nodig, maar ja die eeuwige fanclubstemmen doe je weinig aan. En liever de Nightwish-fanclub dan de Cats fanclub. Maar flopshow als daardoor Duncan Browne of The Carpenters eruit vallen.quote:Op maandag 30 november 2020 14:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het was ook alleen een lijst met nummers van laatste album. Was het er ook niet mee eens, maar die lui zijn koppig.
Of enigma...quote:Op maandag 30 november 2020 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind sowieso een nieuwe Nightwish-notering niet nodig, maar ja die eeuwige fanclubstemmen doe je weinig aan. En liever de Nightwish-fanclub dan de Cats fanclub. Maar flopshow als daardoor Duncan Browne of The Carpenters eruit vallen.
Alsof Love er ooit in komt en dat is voor een niet breed gedragen liedje ook totaal niet nodig. Dan vind ik Mötley Crue nog logischer (en wel een stuk minder om zelf naar te luisteren)quote:Op maandag 30 november 2020 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of enigma...
Of dat daardoor het prachtige Alone again or - Love de lijst misloopt
Je nummer 6quote:Op maandag 30 november 2020 13:00 schreef Kyran het volgende:
1. Nightwish - The Greatest Show on Earth (Live at Wembley)
2. Nightwish - Ghost Love Score (Live at Wacken Open Air)
3. Epica (featuring Floor Jansen) - Sancta Terra (Live from Retrospect show)
4. The Gathering - Strange Machines
5. Pearl Jam - Alive
6. Deep Purple - Child in Time
Dit is hoe ver ik nu ben
100% Soldier On bij de bovenste 50.quote:Op maandag 30 november 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gokje naar de hoogste nieuwkomer? Ik zet alvast in op di-rect met soldier on of the weight van ons aller danny
Alsof er alleen maar liedjes in staan die zo breed gedragen worden... dat is echt flauwekul.quote:Op maandag 30 november 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Love er ooit in komt en dat is voor een niet breed gedragen liedje ook totaal niet nodig. Dan vind ik Mötley Crue nog logischer (en wel een stuk minder om zelf naar te luisteren)
Door de wind zal het ook wel goed gaan doen.quote:Op maandag 30 november 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gokje naar de hoogste nieuwkomer? Ik zet alvast in op di-rect met soldier on of the weight van ons aller danny
Namen en rugnummers?quote:Op maandag 30 november 2020 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alsof er alleen maar liedjes in staan die zo breed gedragen worden... dat is echt flauwekul.
Slayer... staat er alleen maar in door de fanclub en zo zijn er meer natuurlijk...quote:
Nou, informeer de Love fanclub maar zou ik zeggen.quote:Op maandag 30 november 2020 15:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Slayer... staat er alleen maar in door de fanclub en zo zijn er meer natuurlijk...
Nee dat doe ik niet.quote:Op maandag 30 november 2020 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, informeer de Love fanclub maar zou ik zeggen.
Misschien omdat Love toch net effe wat minder breed gedragen wordt dan Slayer.quote:
ja joh dat is reden..quote:Op maandag 30 november 2020 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien omdat Love toch net effe wat minder breed gedragen wordt dan Slayer.
Je snapt heus wel wat ik bedoel joh. Ik vind Love ook 10x mooier dan Slayer, maar het is vox populi en dat er een grotere Slayerfanclub is dan een Lovefanclub weet jij ook wel. Dat het allebei geen top 40 muziek is klopt zeker, maar Slayer hoor je nog wel eens op de radio (hoe beperkt ook) en is toch wel een gekende metalband, terwijl Love echt een van de kleinere in hun genre is...quote:
Love past beter bij radio 2 dan Slayer... maar even los ervan: hoe kansloos ook.. ik ga op Love stemmen.quote:Op maandag 30 november 2020 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel joh. Ik vind Love ook 10x mooier dan Slayer, maar het is vox populi en dat er een grotere Slayerfanclub is dan een Lovefanclub weet jij ook wel. Dat het allebei geen top 40 muziek is klopt zeker, maar Slayer hoor je nog wel eens op de radio (hoe beperkt ook) en is toch wel een gekende metalband, terwijl Love echt een van de kleinere in hun genre is...
Daar staat Instant Street ook op 41 en die staat ook niet in de Top 2000. Dat zegt niet alles, is natuurlijk een heel beperkt stempubliek.quote:Op maandag 30 november 2020 16:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Love past beter bij radio 2 dan Slayer... maar even los ervan: hoe kansloos ook.. ik ga op Love stemmen.
Die overigens wel dik in de V500 stond en Slayer was daar niet te bekennen.
Niet dat dat altijd een pre is trouwens
Is een beetje vergeten liedje en ik probeer in elk geval dat aspect te veranderen.quote:Op maandag 30 november 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar staat Instant Street ook op 41 en die staat ook niet in de Top 2000. Dat zegt niet alles, is natuurlijk een heel beperkt stempubliek.
Ik zeg niet dat ik Alone Again Or geen mooi liedje vind - ik denk dat ik hem beter vind dan de helft wat in de lijst staat. Alleen verbaast het me totaal niet dat het er niet in staat.
Impossible is ook een goeie kanshebber. Wordt heel erg gepusht door de dj's in ieder gevalquote:Op maandag 30 november 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou er genoeg bierpromotie zijn gedaan voor Time of the Season?quote:Op maandag 30 november 2020 16:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is een beetje vergeten liedje en ik probeer in elk geval dat aspect te veranderen.
Maar een grote actie? Nee... dan moet ie maar eens bij een commercial gebruikt worden. Dan maak je wel serieus kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |