Waarvan 3 pingels en 1 rode kaart zéér discutabel.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:05 schreef Haringkop het volgende:
Twee rode kaarten en drie pingels in vier Europese wedstrijden, echt bizar.
Dat kan ook een pleidooi voor de VAR zijnquote:Op donderdag 26 november 2020 20:05 schreef Haringkop het volgende:
Twee rode kaarten en drie pingels in vier Europese wedstrijden, echt bizar.
Ja sorryquote:Op donderdag 26 november 2020 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand vertelde in dit topic dat Jorgensen kopduels aan moest gaan.
Jwmmer weer.
Hij fluit verder prima, maar die eerste kaart van Jorgensen was lachwekkend.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:09 schreef H.FR het volgende:
Die scheids laat verder wel goed doorvoetballen trouwens. Niet bij elke huilende Rus wordt er gefloten.
Sowieso belachelijk dat er geen VAR is in de Europa League. Laat maar weer eens zien dat de Uefa dit toernooi niet serieus neemtquote:Op donderdag 26 november 2020 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan ook een pleidooi voor de VAR zijn
Om nog te bedenken dat ze komend seizoen gaan starten met de UEFA Europa Conference League (quote:Op donderdag 26 november 2020 20:11 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat er geen VAR is in de Europa League. Laat maar weer eens zien dat de Uefa dit toernooi niet serieus neemt
Zeker niet.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat de VAR deze kaarten had teruggedraaid..
Mag niet eensquote:Op donderdag 26 november 2020 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Kan niet met gele kaarten.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Ook niet als de tweede geel rood betekent?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan niet met gele kaarten.
De scheids ging gewoon volledig de fout in met die eerste kaart. Ik denk op aanraden van de grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |