abonnement Unibet Coolblue
pi_200413585
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste pakketje opgehaald bij het tankstation. Het bevat 2 appelflappen, 2 gevulde koeken, een saucijzenbroodje, een frikandelbroodje en een donut. Prijs pakket is ¤3,99. Ik ben tevreden :P

(help, mijn plaatje doet het niet?)


Nu wel :P (adres van afbeelding kopiëren en tussen img zetten). Leuk pakket!
pi_200414187
Lidl pakket vandaag:
Peren
Sinaasappels
Appels
Minneola
Bak druiven
2 komkommers
Aubergine
Courgette
Paksoi
Radijsjes
Wortelen
Broccoli
Paprika's
Tomaten
Dille

Weer zeer blij! :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:19:15 #278
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_200507227
Jaa dankzij dit topic en het verder inwinnen van info is het me gelukt een groente en fruit box van lidl te reserveren voor morgen :) Ik ben heel benieuwd! Dank lieve mede FOK!kers :*

Gezien ik vegetarisch eet is dit de enige veilige optie zegmaar. Als ik een magic box koop dan deel ik wel met de buren :)

[ Bericht 12% gewijzigd door girlnextdoor. op 23-07-2021 21:18:29 ]
With love :*
pi_200507319
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Lidl pakket vandaag:
Peren
Sinaasappels
Appels
Minneola
Bak druiven
2 komkommers
Aubergine
Courgette
Paksoi
Radijsjes
Wortelen
Broccoli
Paprika's
Tomaten
Dille

Weer zeer blij! :)
:o

Ik twijfel. Ik kom morgen met de fiets langs een lidl, maar ik weet niet of ik dat allemaal op de fiets mee krijg. Wat denk jij? Als je jouw pakket in een plastic tas gooit, zou je dat op de fiets mee krijgen?
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:30:50 #280
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_200507411
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:o

Ik twijfel. Ik kom morgen met de fiets langs een lidl, maar ik weet niet of ik dat allemaal op de fiets mee krijg. Wat denk jij? Als je jouw pakket in een plastic tas gooit, zou je dat op de fiets mee krijgen?
Als je een fiets met een mand voor- of achterop hebt, kun je wellicht gewicht verdelen door een tas aan het stuur en dat wat past in je mandje te doen :)
With love :*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 juli 2021 @ 20:22:19 #281
22592 crew  Ole
pi_200508075
LIDL echt te gezond gewoon (en ik verdraag veel groente niet)
maar zeker als je een groter huishouden hebt zijn het fantastische pakketten!
misschien toch maar eens doen en dan meteen grote pan soep maken en invriezen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200510604
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:o

Ik twijfel. Ik kom morgen met de fiets langs een lidl, maar ik weet niet of ik dat allemaal op de fiets mee krijg. Wat denk jij? Als je jouw pakket in een plastic tas gooit, zou je dat op de fiets mee krijgen?
Ik krijg het in een kartonnen doos of kistje mee. Maar in een tas lukt t wel. Zou een shopper meenemen. Past veel meer en is steviger.

Vandaag in mijn box:
Spinazie, aardappeltjes met schil, baby romaine sla, snoeptomaatjes, bak peren, bak rode druiven, bak witte druiven, zak appels, courgette, prei en kiwi.

Allemaal dingen die ik lekker vind maar aardappelen, tomaatjes en sla zijn naar m'n buurvrouw gegaan. Weer blij hoor!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200510630
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:22 schreef Ole het volgende:
LIDL echt te gezond gewoon (en ik verdraag veel groente niet)
maar zeker als je een groter huishouden hebt zijn het fantastische pakketten!
misschien toch maar eens doen en dan meteen grote pan soep maken en invriezen!
Goed idee, doen! Ik woon alleen maar deel altijd fruit met vriend en geef wat groente aan hem, mijn ouders of buurvrouw. Komt altijd wel goed.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 24 juli 2021 @ 15:52:48 #284
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_200522849
Een aantal maanden geleden voor het eerst een TGTG box gehaald van bakker Nollen: 3 broden, crackers, 4 gebakjes en een baguette gekruid gehakt. Zeer geslaagd!

Daarna nog een paar keer gehaald bij bakker Wessels en bakker Bart in Deventer en beide keren heel veel brood (7 broden of zo en in het geval van bakker Bart ook nog bolletjes, stokbroden, pistoletjes en croissantjes erbij)

Gister weer eens een pakket van bakker Nollen kunnen bemachtigen met 3 broden, 2 appel kaneel kruimel gebakjes en een zak mini krentenbollen :9

Net even op visite geweest bij m'n schoonouders. Verteld mijn schoonmoeder vrolijk dat ze gister een pakket bij de bakker Bart had besteld met maar liefst 2 stokbroden, kaasbroodjes, soesjes, tompoucen, luxe bonbons en een zak bartjes :o

Toevallig op dat moment weer TGTG pakketten beschikbaar in de app van bakker Bart. Om 17:00 kan ik hem ophalen. Ben heel benieuwd. Wel zin in lekkere dingen (en de diepvries zit na gister al vol met brood :X)
  zaterdag 24 juli 2021 @ 16:09:08 #285
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_200523047
Vandaag de lidl- en marktbakker boxen opgehaald :)


Lidl voor ¤2,99
- Aardbeien bak van 500 gram
- Kersen bak van 500 gram
- Pruimen bak
- Appels Pink lady 6 stuks
- Spitskool
- Waspeen zak
- Wortelen zak
- Aubergine
- Paprika 1 stuk


Marktbakker voor ¤4,50
- Een maisbrood
- 6 afbakstokbroden
- 5 pistoletjes
- 7 zoete stengels met abrikoosvulling

Me likey! Ik hoef geloof ik geen boodschappen meer te doen deze week :) En dat voor maar ¤7,50 :D Ik heb alles op de fiets gehaald en voelde me ineens trots dat ik milieuvriendelijk bezig was en ook nog voedselverspilling tegen ga.
With love :*
pi_200524079
TGTG bij de Lidl haal ik regelmatig, altijd prima.
Vandaag eens de snelweg op, naar La Place. Die verkopen hier drie soorten pakketten.

Diner voor 4,99 euro geregeld:
Broodje kip, (nog warme O+ ) tomatensoep, smoothie met banaan, plakje banana bread, plakje cake, koek.


Ze verkopen ook een gezonde drankjes pakket (houdbaar tm september). Voor 4,99 euro word ik daar vast ook niet slechter van.


Derde optie is een pakket biologische chips. Die laat ik aan me voorbijgaan #forevervettevariant
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200524619
Naar de bakker geweest, stuk of 4 kleine broden, een stokbrood, zak witte bollen, 2 appelkanjers, 2 kipkerrie broodjes, 1 ragout broodje, 1 vruchten krakeling en een chocolade room croissant.
pi_200526111
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
TGTG bij de Lidl haal ik regelmatig, altijd prima.
Vandaag eens de snelweg op, naar La Place. Die verkopen hier drie soorten pakketten.

Diner voor 4,99 euro geregeld:
Broodje kip, (nog warme O+ ) tomatensoep, smoothie met banaan, plakje banana bread, plakje cake, koek.
[ afbeelding ]

Ze verkopen ook een gezonde drankjes pakket (houdbaar tm september). Voor 4,99 euro word ik daar vast ook niet slechter van.
[ afbeelding ]

Derde optie is een pakket biologische chips. Die laat ik aan me voorbijgaan #forevervettevariant
Leuk dat ze bij la Place verschillende pakketten hebben.

Mn handen jeukten om weer een box te kopen maar mag t echt niet eerder dan woensdag doen. Anders moet ik dingen weggooien.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200543795
Sinds tijden weer een box besteld bij de Lidl. Ga morgen even met mijn baby op pad, hebben we ook gelijk een fijne wandeling (mits droog }:| )

Waar halen jullie de box op? Gewoon aan de kassa?
  zondag 25 juli 2021 @ 23:14:52 #290
316232 Lutte
duimelut
pi_200547138
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sinds tijden weer een box besteld bij de Lidl. Ga morgen even met mijn baby op pad, hebben we ook gelijk een fijne wandeling (mits droog }:| )

Waar halen jullie de box op? Gewoon aan de kassa?
Hier aan de kassa gewoon! Soms staan ze er al, soms wordt er over t oortje geroepen.

Ik ga morgen ook weer een Lidl doosje ophalen. Deze zondag kon je alleen ophalen tussen 15 en 17, was even bang dat dat doordeweeks ook zo zou zijn. Maar gelukkig morgen weer gewoon tussen 13 en 19 👍
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_200549741
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:14 schreef Lutte het volgende:

[..]

Hier aan de kassa gewoon! Soms staan ze er al, soms wordt er over t oortje geroepen.

Ik ga morgen ook weer een Lidl doosje ophalen. Deze zondag kon je alleen ophalen tussen 15 en 17, was even bang dat dat doordeweeks ook zo zou zijn. Maar gelukkig morgen weer gewoon tussen 13 en 19 👍
Klopt ja. Hier dezelfde tijden.
Veel plezier jij en Sunshine met jullie box :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 26 juli 2021 @ 15:16:13 #292
316232 Lutte
duimelut
pi_200558583
Box 👊

- Twee schaaltjes met vier (dus totaal acht) Zespri Gold kiwi's en gratis bonus spinnetje
- Zak sperziebonen 500 gram, moeten vandaag wel op
- Haricots verts
- Drie limoenen
- Aubergine
- Champignons 400 gram
- Zak met zes appels + twee losse appels
- Dille

De dame achter de kassa is altijd zo enthousiast over de boxen, zo leuk!

Binnenkort verhuist de vriezer en kan ik ook eens een broodbox bestellen, zin in! *)
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_200558666
Net mijn box opgehaald :)

Een appel
Een kiwi
Een aubergine
Een courgette
Zes tomaten
Een TROS bananen
Twee avocado's
Een komkommer
Een zak met drie paprika's


Toppie!

Edit: Voor het eerst in mijn leven een ovenschotel gemaakt met courgette, aubergine, tomaat en mozzarella. Ik ben er achter gekomen dat ik geen auberginemens ben :')

[ Bericht 29% gewijzigd door Sunshine1982 op 26-07-2021 19:51:20 ]
pi_200564166
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net mijn box opgehaald :)

Een appel
Een kiwi
Een aubergine
Een courgette
Zes tomaten
Een TROS bananen
Twee avocado's
Een komkommer
Een zak met drie paprika's


Toppie!

Edit: Voor het eerst in mijn leven een ovenschotel gemaakt met courgette, aubergine, tomaat en mozzarella. Ik ben er achter gekomen dat ik geen auberginemens ben :')
Wel leuk om daar zo achter te komen met een box. Ik heb daarmee de courgette ontdekt (ja heel laat, ik weet het).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200564409
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Edit: Voor het eerst in mijn leven een ovenschotel gemaakt met courgette, aubergine, tomaat en mozzarella. Ik ben er achter gekomen dat ik geen auberginemens ben :')
Ik was ook nooit een enorme fan van aubergine, tot ik leerde dat je aubergine gewoon echt goed klaar moet maken. Dan smelt het gewoon weg en is het heerlijk. O+ Die taaie stukken die je in een saus tegenkomt zijn ranzig.
  maandag 26 juli 2021 @ 21:44:17 #296
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200564755
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik was ook nooit een enorme fan van aubergine, tot ik leerde dat je aubergine gewoon echt goed klaar moet maken. Dan smelt het gewoon weg en is het heerlijk. O+ Die taaie stukken die je in een saus tegenkomt zijn ranzig.
Moussaka vind ik echt goddelijk bijvoorbeeld.


https://www.griekipedia.nl/recepten/moussaka-zoals-hoort/

[ Bericht 11% gewijzigd door Perrin op 26-07-2021 21:59:50 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200564792
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik was ook nooit een enorme fan van aubergine, tot ik leerde dat je aubergine gewoon echt goed klaar moet maken. Dan smelt het gewoon weg en is het heerlijk. O+ Die taaie stukken die je in een saus tegenkomt zijn ranzig.
Hoe maak jij aubergine klaar?
pi_200565253
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe maak jij aubergine klaar?
Ik hou vooral van aubergine parmigiana. Dan snij ik de aubergine eerst in plakken, dan strooi ik er zout op. Dat laat ik even een half uur liggen. Veeg het zout en vocht met een keukenpapiertje af. Dan licht met bloem bestrooien en de plakjes allemaal goudbruin bakken in een hete pan met een beetje olie.

Daarna pas stapelen met de tomatensaus, mozzarella, parmezaanse kaas en ik doe stiekem ook een beetje bechamel bovenop.

Maar ook aubergine in een curry moet je bijvoorbeeld eerst echt goed bakken of heel lang stoven, zodat die helemaal zacht is.
pi_200569695
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik hou vooral van aubergine parmigiana. Dan snij ik de aubergine eerst in plakken, dan strooi ik er zout op. Dat laat ik even een half uur liggen. Veeg het zout en vocht met een keukenpapiertje af. Dan licht met bloem bestrooien en de plakjes allemaal goudbruin bakken in een hete pan met een beetje olie.

Daarna pas stapelen met de tomatensaus, mozzarella, parmezaanse kaas en ik doe stiekem ook een beetje bechamel bovenop.

Maar ook aubergine in een curry moet je bijvoorbeeld eerst echt goed bakken of heel lang stoven, zodat die helemaal zacht is.
Ah, dat verklaart. Ik heb wel het vocht eruit gehaald met zeezout, maar ik heb de aubergine niet eerst gebakken voordat ik het in de oven deed. Vond dat zelf een beetje raar, maar ik heb diverse recepten geraadpleegd en nergens stond dat je het eerst moest bakken. Dus ik als aubergine nOOb heb dat dus gewoon rauw in de oven gedaan.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:17:55 #300
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200569971
Karnıyarık is ook een heerlijk gerecht obv aubergine.

https://www.ramadanrecept(...)e-gevulde-aubergine/

Het is inderdaad belangrijk om de aubergine in zout water te laten staan. Zo gaat de bittere smaak weg.
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')