SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Paus Uitstraling en de Toffels.
Kan zo een band zijn
*zoekt zijn triangelquote:Op donderdag 26 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Paus Uitstraling en de Toffels.
Kan zo een band zijn
ik kijk nu op de versace site. begrijp echt niets van de prijzen :pquote:Op donderdag 26 november 2020 15:58 schreef gianni61 het volgende:
Zo blij dat ik niet genoeg geld heb voor versace en gucci
Iets te sappigquote:Op donderdag 26 november 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Zelfs een insta account voor het like van sappige bipsen
quote:Op donderdag 26 november 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar kan ik ltvdk mee opjagen
nou ja, dat ook, maar bijvoorbeeld dit:quote:Op donderdag 26 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk nu op de versace site. begrijp echt niets van de prijzen :p
Vind het wel wat hebbebquote:Op donderdag 26 november 2020 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, dat ook, maar bijvoorbeeld dit:
https://www.versace.com/e(...)?cgid=220500#start=1
1400 euro en dan loop je er bij alsof je blind bent.
Zit hier jouw maatje bij?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk nu op de versace site. begrijp echt niets van de prijzen :p
dat vermoeden had ik al toen ik het jasje uit jouw link bekeekquote:
Oh wauw. De rest moet ook blind zeker.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, dat ook, maar bijvoorbeeld dit:
https://www.versace.com/e(...)?cgid=220500#start=1
1400 euro en dan loop je er bij alsof je blind bent.
Goddank, ik pas het niet.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel vet zeg![]()
https://www.versace.com/e(...)070.html?cgid=100000
Zou wel vrijwillig mijn ogen uit steken ja.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh wauw. De rest moet ook blind zeker.
Geilquote:Op donderdag 26 november 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit hier jouw maatje bij?
https://www.yandy.com/Yandy-Shining-Bright-Pope-Costume.php
quote:Op donderdag 26 november 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit hier jouw maatje bij?
https://www.yandy.com/Yandy-Shining-Bright-Pope-Costume.php
Die zou ik zelfs dragen, lekker de paradijsvogel uithangenquote:Op donderdag 26 november 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel vet zeg![]()
https://www.versace.com/e(...)070.html?cgid=100000
Absurd bedrag maar jasje is vetquote:Op donderdag 26 november 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou ik zelfs dragen, lekker de paradijsvogel uithangen
Is dat het voorprogramma van Paus Uitstraling en de Toffels?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal, The Holy Experience
Je kan toch bij een tweedehandswinkel voor een krats een paar ouwe dingen kopen en zelf iets in elkaar naaien. Zelfs al koop je er een turbozestienklepper naaimachine BIJ ben je nog de helft goedkoper uitquote:Op donderdag 26 november 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Absurd bedrag maar jasje is vet
Wie?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer dat Ghost het pausentruukje al doet.
Ja klopt. Daarom begrijp ik die prijs ook gewoon echt nietquote:Op donderdag 26 november 2020 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan toch bij een tweedehandswinkel voor een krats een paar ouwe dingen kopen en zelf iets in elkaar naaien. Zelfs al koop je er een turbozestienklepper naaimachine BIJ ben je nog de helft goedkoper uit
Er staat Versace op.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt. Daarom begrijp ik die prijs ook gewoon echt niet
Hebben ze toen wel gelijk je begeleider gebeld?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik begin dat over te nemen dat instant woordjes verzinnen, daarstraks zei iemand vrij serieus, ja wij verkopen wel wat beters dan een standaard zak aardappels dus ik meteen wiehoewiehoe apies
Iedereen stil ineens
Ik moet lachen.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze toen wel gelijk je begeleider gebeld?
Ik mistte in eerste instantie het woord 'in'quote:Op donderdag 26 november 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
Zit een partij in te kakken
Vanavond nog een soort van vergadering
quote:Op donderdag 26 november 2020 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mistte in eerste instantie het woord 'in'
nee had vanmorgen al een explogerriequote:Op donderdag 26 november 2020 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mistte in eerste instantie het woord 'in'
Dat is dan meteen haar beste puntquote:Op donderdag 26 november 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
Jo van Egmondnieuwslezer bij Coen & Sander.
Meest aanstekelijke lach van de radio
gelijk de koelkast in voor het ontbijt?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Tien over vijf komt de kapsalon
Helemaal niet geluncht?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
nee gelijk de maag in want ik rammel van de honger
had je al wat van je sollicitatie gehoord?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
nee gelijk de maag in want ik rammel van de honger
Dat verklaart de trek wel ja.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee appeltjes en een handje wortel.
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je al wat van je sollicitatie gehoord?
Nee. Eerst maar eens helder krijgen wat ik zelf wil.quote:
Ik heb extra kaas besteld bij de kapsalon. Ik wist dat jij ook zou komen, vandaarquote:
Iets met reizen? (mocht het weer mogen dan)quote:Op donderdag 26 november 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Eerst maar eens helder krijgen wat ik zelf wil.
Lijkt me geweldig. Ik vind heel veel dingen leuk en ik kan ook best heel veel. Nou alleen nog dat zien om te zetten in een steady monetaire influx en mijn leven kan beginnenquote:Op donderdag 26 november 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met reizen? (mocht het weer mogen dan)
ja ik ben er net een gaan halenquote:Op donderdag 26 november 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zin in, maar niks in huis behalve deeg
toetje morgen als ontbijtquote:Op donderdag 26 november 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gen honger meerLaat toetje maar zitten
Nee gewoon yoghurt met bosbessen, granola havervlokken en cashewnoten. Min of meer zoals altijd eigenlijk.quote:
een voorpagina van een Argentijnse krant van vandaagquote:Op donderdag 26 november 2020 17:48 schreef Karzai het volgende:
Vond op straat laatst twee mooie grote lijsten op straat, nu nog iets vinden op erin te doen
meh pluisjequote:Op donderdag 26 november 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een voorpagina van een Argentijnse krant van vandaag
Ik was vooral Romario, Ronaldo en Nilis (of Petrovicquote:Op donderdag 26 november 2020 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
meh pluisje![]()
![]()
![]()
Deed hem na met voetballen op straat vroeger
corona moequote:Op donderdag 26 november 2020 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
In NL gaan we nog weken polderen en in duitsland zijn de regels alweer helder, duidelijk en goed werkend.
Wel kerst met een paar huishoudens (Max 10 personen)
Wel vuurwerk maar niet in groeps verband.
Wel winkelen maar klein schaliger.
Dan kun je gewoon nu alvast spullen kopen en toch je kerst alvast plannen met je directe omgeving.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)bbel-in-br~a3ef6dee/
Het is vast ook gezellig op fok.dequote:Op donderdag 26 november 2020 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
In NL gaan we nog weken polderen en in duitsland zijn de regels alweer helder, duidelijk en goed werkend.
Wel kerst met een paar huishoudens (Max 10 personen)
Wel vuurwerk maar niet in groeps verband.
Wel winkelen maar klein schaliger.
Dan kun je gewoon nu alvast spullen kopen en toch je kerst alvast plannen met je directe omgeving.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)bbel-in-br~a3ef6dee/
Goede dealquote:Op donderdag 26 november 2020 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net even een TooGoodToGo box gehaald. Alleen maar vleesch, maar wel met een waarde van 13 Euro+, terwijl ik er 5 euro voor heb betaald..
Hier zit een Spar in de buurt waar je op een zondag echt een berg met voer krijgt, voor 3,99 een dikke 40+ euro aan etenquote:Op donderdag 26 november 2020 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net even een TooGoodToGo box gehaald. Alleen maar vleesch, maar wel met een waarde van 13 Euro+, terwijl ik er 5 euro voor heb betaald..
Dan moet ik me ook maar een keer een box van de Spar hier in de stad kopen, Die zie ik ook vaak voorbijkomenquote:Op donderdag 26 november 2020 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit een Spar in de buurt waar je op een zondag echt een berg met voer krijgt, voor 3,99 een dikke 40+ euro aan eten
toen ik tien was 1982 begon ik mij echt voor voetbal te interesseren, ik heb het panini plakboek van het wk toenquote:Op donderdag 26 november 2020 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was vooral Romario, Ronaldo en Nilis (of Petrovic). Maradona wel bewust meegemaakt, maar dat was al na zijn grote jaren...
kan je invriezenquote:Op donderdag 26 november 2020 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook flink Panini gespaard, Maar dan vanaf Voetbal 89.. VOlgens mij gestopt met sparen na voetbal 93quote:Op donderdag 26 november 2020 18:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
toen ik tien was 1982 begon ik mij echt voor voetbal te interesseren, ik heb het panini plakboek van het wk toen
plaatjes ruilen, helaas niet compleet geraakt
[ afbeelding ]
Dit is er eentje in een klein dorp waar het meer een soort opgewaardeerde buurtsuper isquote:Op donderdag 26 november 2020 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ik me ook maar een keer een box van de Spar hier in de stad kopen, Die zie ik ook vaak voorbijkomen![]()
kost ook een godsvermogen en sinds je die plaatjes allemaal op internet kon bestellen was de lol er wel vanafquote:Op donderdag 26 november 2020 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook flink Panini gespaard, Maar dan vanaf Voetbal 89.. VOlgens mij gestopt met sparen na voetbal 93
quote:Op donderdag 26 november 2020 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ik me ook maar een keer een box van de Spar hier in de stad kopen, Die zie ik ook vaak voorbijkomen![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Laatste tijd niet echt bijzondere pakketten, sommige zou ik niet eens een woord aan vuil willen maken. Maar vandaag bij de Sparpakket van ¤3,99 en even losjes nagerekend een waarde van een kleine ¤45,-
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
Een tijdje terug een keer bij een kleine Spar een pakket op een zondag gehaald, dacht dat ik toen een toevalstreffer had. Vandaag weer eens gehaald maar ook dit keer weer een vrachtlading aan voer
In totaal ¤41,66 voor een pakket van ¤3,99
Ja dat ruilen maakte het wel leuk. Bij ons in het dorp kon je je adres doorgevenbij een klein postkantoortje. Waardoor je het hele dorp door kon fietsen om bij mensen thuis te ruilen. Of natuurlijk op het schoolplein.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
kost ook een godsvermogen en sinds je die plaatjes allemaal op internet kon bestellen was de lol er wel vanaf
het ruilen was juist zo leuk
My kind of people!quote:Op donderdag 26 november 2020 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Duitsland wil ook dat alle skigebieden in de Alpen tot mid Januari dichtblijven. Frankrijk, Oostenrijk en Italië zeggen 'prima'. Zwitserland zegt: 'Fuck you Duitsland, mensen moeten kunnen sporten'.
ik heb nog drie plakboeken uit begin jaren zeventig van mijn oom gekregen, kopen? compleet!quote:Op donderdag 26 november 2020 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook flink Panini gespaard, Maar dan vanaf Voetbal 89.. VOlgens mij gestopt met sparen na voetbal 93
Nee, wel mooi maar geen interesse, maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 26 november 2020 18:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nog drie plakboeken uit begin jaren zeventig van mijn oom gekregen, kopen? compleet!
[ afbeelding ]
Ja dat is het hele idee erachterquote:Op donderdag 26 november 2020 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal nog maar tot die dag goed ofzo?
Vlees kan gewoon in de vriezer en de zoete dingen zijn een dag later ook nog wel goed en een deel weggegeven.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat pakket van 25-10-2020 moest je opeten op 25-10-2020
Ah ok, dan heb je wel een redelijke vriezer nodigquote:Op donderdag 26 november 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het hele idee erachter
[..]
Vlees kan gewoon in de vriezer en de zoete dingen zijn een dag later ook nog wel goed en een deel weggegeven.
Ja mijn vriezer is eigenlijk te klein dus kan het niet te vaak doenquote:Op donderdag 26 november 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dan heb je wel een redelijke vriezer nodig
Ik flikker ook altijd het vlees in de originele vaak veel te grote verpakkingen in de vriezer, zou nog een hoop ruimte kunnen besparen door het eerst in zakjes te doenquote:Op donderdag 26 november 2020 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een vriezer met 3 lades, dus kan best wat in
Ik heb nu alleen de kipburgers uit de verpakking gehaald, want 5 stuks. Die eet ik echt niet op 1 dag....quote:Op donderdag 26 november 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik flikker ook altijd het vlees in de originele vaak veel te grote verpakkingen in de vriezer, zou nog een hoop ruimte kunnen besparen door het eerst in zakjes te doen
quote:Op donderdag 26 november 2020 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen de kipburgers uit de verpakking gehaald, want 5 stuks. Die eet ik echt niet op 1 dag....
#ikbenbitterbalniet
Die had niks in de vriezer hoeven stoppen want die had het hele pakket gewoon gelijk in de pan gegooidquote:Op donderdag 26 november 2020 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen de kipburgers uit de verpakking gehaald, want 5 stuks. Die eet ik echt niet op 1 dag....
#ikbenbitterbalniet
👀👀quote:Op donderdag 26 november 2020 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is snel![]()
![]()
![]()
Ik mention je niet eens
Het hoeft maar over eten te gaan...quote:Op donderdag 26 november 2020 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is snel![]()
![]()
![]()
Ik mention je niet eens
Ook dat jaquote:Op donderdag 26 november 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had niks in de vriezer hoeven stoppen want die had het hele pakket gewoon gelijk in de pan gegooid
Feyenoord begint zoquote:Op donderdag 26 november 2020 18:42 schreef Karzai het volgende:
weer vegeteren op de bank vandaag met een dekentje
Echt hequote:Op donderdag 26 november 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het hoeft maar over eten te gaan...
quote:Op donderdag 26 november 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het hoeft maar over eten te gaan...
quote:Op donderdag 26 november 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)ersoneelstekort.html
Lekker dan.. Ben blij dat ik hier nog gewoon 1x per jaar en indien nodig vaker kan gaan.
ga niet de hele wedstrijd, kijken hoop dat ze alle drie winnen is ook goed voor ajax meer cl plaatsen en geen voorrondes als er wat punten worden gehaaldquote:Op donderdag 26 november 2020 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die spelen om 21.00 uur
luckquote:Op donderdag 26 november 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongons, over 10 minuten kennismakingsgesprek met loopbaancoach. Wish me luck
Nee klopt. Als ze alle 4 (Ajax lukt dat wel) overwinteren zou dat echt erg goed zijn voor de rankingquote:Op donderdag 26 november 2020 18:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga niet de hele wedstrijd, kijken hoop dat ze alle drie winnen is ook goed voor ajax meer cl plaatsen en geen voorrondes als er wat punten worden gehaald
Zet ‘m op Flesquote:Op donderdag 26 november 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongons, over 10 minuten kennismakingsgesprek met loopbaancoach. Wish me luck
Hij zei jongons, hij had het niet tegen jouquote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou er niet teveel van verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb over 2 weken gesprek met een geneticus, of ik een test wil. Komt verdacht veel voor in de familie op relatief jonge leeftijd.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Loop jij een vergroot risico of niet??
Picklesquote:Op donderdag 26 november 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
Heb toevallig net bij de firma pickles gesolliciteerd
waar neig je naar?quote:Op donderdag 26 november 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb over 2 weken gesprek met een geneticus, of ik een test wil. Komt verdacht veel voor in de familie op relatief jonge leeftijd.
quote:Op donderdag 26 november 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
Je denkt aan grote memmen?quote:Op donderdag 26 november 2020 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Loop jij een vergroot risico of niet??
Wel verstandig zo’n gen onderzoek.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb over 2 weken gesprek met een geneticus, of ik een test wil. Komt verdacht veel voor in de familie op relatief jonge leeftijd.
Okeequote:Op donderdag 26 november 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
zullen we hem slaan?quote:Op donderdag 26 november 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ben je nou weer aan het projecteren
Bitterballen met augurk..quote:Op donderdag 26 november 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Niet zo serieus Bossie. Tieten zijn toch ook fijne objecten.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Puur interesse.
ah ja das verstandigquote:Op donderdag 26 november 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil eerst horen wat de eventuele consequenties zijn, dan kan ik daarna beslissen
quote:Op donderdag 26 november 2020 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe die vis-smijt smiley nog eens
quote:Op donderdag 26 november 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
(Gewoon de url opslaan.)![]()
quote:Op donderdag 26 november 2020 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet nu hele tijd aan LtvdK denken...
je had toch ruzie met los?quote:Op donderdag 26 november 2020 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Your fish has no power here muhahaha
Nee, dat LtvdK met jou ruzie heeft maar never nooit zal winnenquote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat LtvdK met jou ruzie heeft maar never nooit zal winnen![]()
"You're fish has no power here, LtvdK the Gray" muhahahaha
Tospedrosaquote:Op donderdag 26 november 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga ik zo doen, mijn dochter heeft een grote T gekocht van Verkade.
Gaat toch niet door. 2022 misschien?quote:Op donderdag 26 november 2020 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Okee, Ik lees net pas waar Koningsdag 2021 wordt gehouden. Moet ik vluchten of thuis blijven??![]()
Oh dat is ook mijn favo chocolat.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beste. Toch niet bon bon bloc he? Maar die gewone. Melk.
Zooo lekker.
quote:Op donderdag 26 november 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beste. Toch niet bon bon bloc he? Maar die gewone. Melk.
Zooo lekker.
Blijkbaar kan het redelijk coronaproof.... Het kan natuurlijk altijd nog misgaan. Maar dat zien we dan wel...quote:Op donderdag 26 november 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat toch niet door. 2022 misschien?
quote:Op donderdag 26 november 2020 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Thierry komt warempel terug.
https://mobile.twitter.com/EvaVlaar/status/1332026797660233745
Wat een soap joh.![]()
Ja lach maar ...quote:
Nou gewoon, dacht dat jullie het leuk zouden vinden als ik terug kwamquote:
Nee je had net toch je gesprekquote:Op donderdag 26 november 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon, dacht dat jullie het leuk zouden vinden als ik terug kwam
Ja was kennismaking. Vanaf volgende week gaat eea eerst aangemeld worden en dan gaan we daarna zo snel mogelijk aan de slag. Vier sessies van anderhalf uur en daarna weet ik op wat voor baan ik me moet gaan richten.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je had net toch je gesprek
Ah okequote:Op donderdag 26 november 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was kennismaking. Vanaf volgende week gaat eea eerst aangemeld worden en dan gaan we daarna zo snel mogelijk aan de slag. Vier sessies van anderhalf uur en daarna weet ik op wat voor baan ik me moet gaan richten.
Wat als er nou balletdanser uitkomt?quote:Op donderdag 26 november 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was kennismaking. Vanaf volgende week gaat eea eerst aangemeld worden en dan gaan we daarna zo snel mogelijk aan de slag. Vier sessies van anderhalf uur en daarna weet ik op wat voor baan ik me moet gaan richten.
Dan doe ik aangifte van kwakzalverij, nou goed?quote:Op donderdag 26 november 2020 19:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat als er nou balletdanser uitkomt?
Fout antwoord. Dan koop je een tutu.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe ik aangifte van kwakzalverij, nou goed?
Ik ga niet eens googlen. Maar dat jij kennelijk zo goed in de balletdanserij zit geeft te denken budaatjequote:Op donderdag 26 november 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fout antwoord. Dan koop je een tutu.
Algemene ontwikkeling, mijn waarde Fles.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet eens googlen. Maar dat jij kennelijk zo goed in de balletdanserij zit geeft te denken budaatje
Kom mij niet aan met algemene ontwikkelingquote:Op donderdag 26 november 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling, mijn waarde Fles.
Mijn nichtje interplanetair kampioen. En ambassadeur voor de planeet Vulcan.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:51 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me is toevallig superwereldkampioen ballet.
https://www.partypakjes.n(...)utu-voor-mannen-rozequote:Op donderdag 26 november 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom mij niet aan met algemene ontwikkelingIk weet best veel en ik hoef nergens voor te weten wat een tutu is.
Mja. Zo geīnteresseerd ben ik niet in die doorgesnoven bolle.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Tip voor de liefhebber, vanavond om 22:20 op npo3
https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/diego-maradona
Ik ook niet maar dit is echt geweldig gefilmd.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Zo geīnteresseerd ben ik niet in die doorgesnoven bolle.
Fijn, bedankt voor deze onontbeerlijke bijdrage aan mijn algemene ontwikkelingquote:Op donderdag 26 november 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.partypakjes.n(...)utu-voor-mannen-roze
Geen dank, doe ik graagquote:Op donderdag 26 november 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn, bedankt voor deze onontbeerlijke bijdrage aan mijn algemene ontwikkeling![]()
Bututu pics aub.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.partypakjes.n(...)utu-voor-mannen-roze
Viel dat even tegen zekerquote:Op donderdag 26 november 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben meer een paardenmeisje.
Dacht ook dat dit bokt was toen ik een account aanmaakte
Ik las zaakdekjequote:Op donderdag 26 november 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twijfel al jaren welk zadeldekje ik moet kopen
Wij zoeken nieuwe postbezorgersquote:Op donderdag 26 november 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe breed zoek je. Alleen in DOrdt? of ook nog verder weg??quote:Op donderdag 26 november 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag een leuk huis. Maar kom een k-tje of 20 tekort om het te kopen
Straal van 100 km rond Rotterdam zo ongeveerquote:Op donderdag 26 november 2020 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe breed zoek je. Alleen in DOrdt? of ook nog verder weg??
Dus België is een optie??quote:Op donderdag 26 november 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straal van 100 km rond Rotterdam zo ongeveer
Heb je banken voor hč?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag een leuk huis. Maar kom een k-tje of 20 tekort om het te kopen
Liever nietquote:Op donderdag 26 november 2020 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus België is een optie??
Niet dat ik daar iets weet hoor
O?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Mistig Jungs. Kan slechts 10 meter ver kijken :S
Ja maar jij woont in de stad m'n jongquote:Op donderdag 26 november 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O?
* Kijkt naar buiten.
Hier niet
quote:Op donderdag 26 november 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in de stad m'n jong
quote:Op donderdag 26 november 2020 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Mistig Jungs. Kan slechts 10 meter ver kijken :S
Jij niet danquote:Op donderdag 26 november 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt 20k tussen je bankals wisselgeld
hier sinds de middag eigenlijk..quote:Op donderdag 26 november 2020 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Hier is het ook niet mistig. Vanmorgen wel heel lang.
in z'n dagdromenquote:Op donderdag 26 november 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
jezus is ie nu al tot paus gebombardeerd?
Jezus is al een tijdje doodquote:Op donderdag 26 november 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
nee wacht, dat was rijden zonder gordelquote:
kijk er naar uitquote:Op donderdag 26 november 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier sinds de middag eigenlijk..
scheepstoeter galore
o dat heb jij ook he bal. als het daar potdicht zit van de mist. dan is 't scheepstoeter galore.
Nee dat is zijn nieuwe band.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
Gerrie en de Pleemakersquote:Op donderdag 26 november 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is zijn nieuwe band.
Paus Uitstraling en de Toffels
Nee, al een poos niet meerquote:Op donderdag 26 november 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand @:Gruj0 nog online gezien eigenlijk?
Eergister, blijkbaar.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand @:Gruj0 nog online gezien eigenlijk?
hij is nog wel online geweest blijkbaar.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, al een poos niet meer
Misschien is hij uitgekeken op onsquote:Op donderdag 26 november 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is nog wel online geweest blijkbaar.
nah dat kan niet tochquote:Op donderdag 26 november 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is hij uitgekeken op ons
Voetballen tegen AZ of zo?quote:Op donderdag 26 november 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Real Sociedad. Nog nooit van gehoord.
* IJsdraakje werd bijna omver gereden door de lamme tak die de rijdersbus bestuurde.
Jup.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voetballen tegen AZ of zo?
onderzoeksresultaat is gisteren gepubliceerdquote:Op donderdag 26 november 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
Ik wist niet eens dat dat stadion alweer veilig was voor de voetballerts.
Nu moeten we ballie zeggen zekerquote:Op donderdag 26 november 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Welke fokker is dit
Oh, valt me nog mee.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onderzoeksresultaat is gisteren gepubliceerd
https://www.onderzoeksraa(...)n-het-dak-van-het-az
Tot de volgende stormquote:Op donderdag 26 november 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
Ik wist niet eens dat dat stadion alweer veilig was voor de voetballerts.
Echt schandalig hard gelachen, we zaten toen net te festivallen in DE toen we het lazen.quote:
Ja, was wel een beetje domquote:Op donderdag 26 november 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt schandalig hard gelachen, we zaten toen net te festivallen in DE toen we het lazen.
Ik distantieer mij van de voetballui.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was wel een beetje dom
Jij met chocola?quote:Op donderdag 26 november 2020 21:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Welke fokker is dit
Kapoendraakjequote:Op donderdag 26 november 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van de voetballui.
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
straks weer lekker slapen jongens [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |