SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Paus Uitstraling en de Toffels.
Kan zo een band zijn
*zoekt zijn triangelquote:Op donderdag 26 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Paus Uitstraling en de Toffels.
Kan zo een band zijn
ik kijk nu op de versace site. begrijp echt niets van de prijzen :pquote:Op donderdag 26 november 2020 15:58 schreef gianni61 het volgende:
Zo blij dat ik niet genoeg geld heb voor versace en gucci
Iets te sappigquote:Op donderdag 26 november 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Zelfs een insta account voor het like van sappige bipsen
quote:Op donderdag 26 november 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar kan ik ltvdk mee opjagen
nou ja, dat ook, maar bijvoorbeeld dit:quote:Op donderdag 26 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk nu op de versace site. begrijp echt niets van de prijzen :p
Vind het wel wat hebbebquote:Op donderdag 26 november 2020 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, dat ook, maar bijvoorbeeld dit:
https://www.versace.com/e(...)?cgid=220500#start=1
1400 euro en dan loop je er bij alsof je blind bent.
Zit hier jouw maatje bij?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk nu op de versace site. begrijp echt niets van de prijzen :p
dat vermoeden had ik al toen ik het jasje uit jouw link bekeekquote:
Oh wauw. De rest moet ook blind zeker.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, dat ook, maar bijvoorbeeld dit:
https://www.versace.com/e(...)?cgid=220500#start=1
1400 euro en dan loop je er bij alsof je blind bent.
Goddank, ik pas het niet.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel vet zeg![]()
https://www.versace.com/e(...)070.html?cgid=100000
Zou wel vrijwillig mijn ogen uit steken ja.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh wauw. De rest moet ook blind zeker.
Geilquote:Op donderdag 26 november 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit hier jouw maatje bij?
https://www.yandy.com/Yandy-Shining-Bright-Pope-Costume.php
quote:Op donderdag 26 november 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit hier jouw maatje bij?
https://www.yandy.com/Yandy-Shining-Bright-Pope-Costume.php
Die zou ik zelfs dragen, lekker de paradijsvogel uithangenquote:Op donderdag 26 november 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit is wel vet zeg![]()
https://www.versace.com/e(...)070.html?cgid=100000
Absurd bedrag maar jasje is vetquote:Op donderdag 26 november 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou ik zelfs dragen, lekker de paradijsvogel uithangen
Is dat het voorprogramma van Paus Uitstraling en de Toffels?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal, The Holy Experience
Je kan toch bij een tweedehandswinkel voor een krats een paar ouwe dingen kopen en zelf iets in elkaar naaien. Zelfs al koop je er een turbozestienklepper naaimachine BIJ ben je nog de helft goedkoper uitquote:Op donderdag 26 november 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Absurd bedrag maar jasje is vet
Wie?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer dat Ghost het pausentruukje al doet.
Ja klopt. Daarom begrijp ik die prijs ook gewoon echt nietquote:Op donderdag 26 november 2020 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan toch bij een tweedehandswinkel voor een krats een paar ouwe dingen kopen en zelf iets in elkaar naaien. Zelfs al koop je er een turbozestienklepper naaimachine BIJ ben je nog de helft goedkoper uit
Er staat Versace op.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt. Daarom begrijp ik die prijs ook gewoon echt niet
Hebben ze toen wel gelijk je begeleider gebeld?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik begin dat over te nemen dat instant woordjes verzinnen, daarstraks zei iemand vrij serieus, ja wij verkopen wel wat beters dan een standaard zak aardappels dus ik meteen wiehoewiehoe apies
Iedereen stil ineens
Ik moet lachen.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze toen wel gelijk je begeleider gebeld?
Ik mistte in eerste instantie het woord 'in'quote:Op donderdag 26 november 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
Zit een partij in te kakken
Vanavond nog een soort van vergadering
quote:Op donderdag 26 november 2020 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mistte in eerste instantie het woord 'in'
nee had vanmorgen al een explogerriequote:Op donderdag 26 november 2020 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mistte in eerste instantie het woord 'in'
Dat is dan meteen haar beste puntquote:Op donderdag 26 november 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
Jo van Egmondnieuwslezer bij Coen & Sander.
Meest aanstekelijke lach van de radio
gelijk de koelkast in voor het ontbijt?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Tien over vijf komt de kapsalon
Helemaal niet geluncht?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
nee gelijk de maag in want ik rammel van de honger
had je al wat van je sollicitatie gehoord?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
nee gelijk de maag in want ik rammel van de honger
Dat verklaart de trek wel ja.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee appeltjes en een handje wortel.
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je al wat van je sollicitatie gehoord?
Nee. Eerst maar eens helder krijgen wat ik zelf wil.quote:
Ik heb extra kaas besteld bij de kapsalon. Ik wist dat jij ook zou komen, vandaarquote:
Iets met reizen? (mocht het weer mogen dan)quote:Op donderdag 26 november 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Eerst maar eens helder krijgen wat ik zelf wil.
Lijkt me geweldig. Ik vind heel veel dingen leuk en ik kan ook best heel veel. Nou alleen nog dat zien om te zetten in een steady monetaire influx en mijn leven kan beginnenquote:Op donderdag 26 november 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met reizen? (mocht het weer mogen dan)
ja ik ben er net een gaan halenquote:Op donderdag 26 november 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zin in, maar niks in huis behalve deeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |