130m2 x1 = 130 puntenquote:Op woensdag 2 december 2020 22:25 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Heeft iemand tijd om de maximum toegestane huur te berekenen ? Ik kom er ff niet aan toe...
quote:Op donderdag 3 december 2020 04:42 schreef KrekelJapie het volgende:
2e voorstel minnelijke regeling pensioenman wordt door kapitaalopmaat in de prullenbak gegooid. Bij andere platformen was dit voorstel waarschijnlijk in stemming gebrachtAls hij in een goed jaar ¤ 15.000 kan betalen, dan kan hij in 3 jaar een aanzienlijk deel betalen van wat er open staat, zo niet alles. Waarom wordt er dan minnelijke bemiddeling toegepast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar hopen dat deze strategie van kapitaalopmaat nog een derde en beter voorstel oplevert.
Ik ken het project niet, maar op basis van deze info zie ik geen reden voor minnelijke bemiddeling.
Ik ben het helemaal met je eens, maar bij collin en geldvoorelkaar worden dit soort voorstellen wel voor akkoord aan de investeerders voorgelegd.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:14 schreef Kletsmajoortje het volgende:
[..]
Als hij in een goed jaar ¤ 15.000 kan betalen, dan kan hij in 3 jaar een aanzienlijk deel betalen van wat er open staat, zo niet alles. Waarom wordt er dan minnelijke bemiddeling toegepast?
Ik ken het project niet, maar op basis van deze info zie ik geen reden voor minnelijke bemiddeling.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef obligataire het volgende:
Oude-Tonge (GvE): laatste ontwikkelingen.Ik ben benieuwd wanneer we een vergoeding kunnen verwachten, het lijkt erop met de ervaring die ik heb met betalingsregelingen bij GVE dat vooral het incassoburo en GVE hiervan profiteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2020 04:42 schreef KrekelJapie het volgende:
2e voorstel minnelijke regeling pensioenman wordt door kapitaalopmaat in de prullenbak gegooid. Bij andere platformen was dit voorstel waarschijnlijk in stemming gebrachtOok ik zit niet in dit project.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar hopen dat deze strategie van kapitaalopmaat nog een derde en beter voorstel oplevert.
Al vaak heb ik mij al negatief uitgelaten over o.a. de werkwijze van KoM maar dit is (zonder de achtergrond te kennen of de achterliggende stukken te hebben ingezien) een prima reactie van KoM. Prima dat een dergelijk onzin voorstel, waarbij je ook maar moet afwachten of hij nagekomen zou worden) niet ter stemming aan de investeerders is voorgelegd.
Ook in dit project zit ik gelukkig nietquote:Op donderdag 3 december 2020 08:43 schreef Red_arrow het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we een vergoeding kunnen verwachten, het lijkt erop met de ervaring die ik heb met betalingsregelingen bij GVE dat vooral het incassoburo en GVE hiervan profiteren.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef obligataire het volgende:
Oude-Tonge (GvE): laatste ontwikkelingen.':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze meneer staat ook garant voor een ander GVE project van zijn zoon die ook gestopt is met aflossen en alleen nog rente betaald....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2020 10:26 schreef tuiniertje het volgende:
[..]
':
Deze meneer staat ook garant voor een ander GVE project van zijn zoon die ook gestopt is met aflossen en alleen nog rente betaald....Nou nou. De renteafspraak is alleen voor de maand november. Hierbij zijn er nog 4 reguliere termijnen te gaan en dan is de lening afgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig overzichtje, is ook leuk om zo lange history te zien.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:55 schreef KrekelJapie het volgende:
Ik heb voor mijn investeringen bij de voor mij drie grootste platformen het totaal geinvesteerd bedrag op een rij gezet.
Bij mij is 2020 juist het jaar waarin het grootste bedrag tot nu toe heb geīnvesteerd in crowdfundprojecten:quote:Op donderdag 3 december 2020 13:09 schreef namliam het volgende:
[..]
Aardig overzichtje, is ook leuk om zo lange history te zien.
Bij mij zou die grafiek erg plat zijn de meest recente waarden.
Had ik aan het begin van de coronacrisis niet gedacht, maar vooral het tweede halfjaar veel investeringen kunnen doenquote:Totaal 2015 t/m 2020 = 100%
De rendementen per jaar per platform zijn als volgt:quote:Op donderdag 3 december 2020 13:09 schreef namliam het volgende:
Op zich is de interessantste grafiek natuurlijk wat je rendementen / cashflow per paltform zijn.
• Sameningeld: veel vervroegde aflossingen met boeterente. Knik vooral door rentewisseling platform (geen defaults)quote:Gebruikte formule: (Totaal rente+aflossing gedurende looptijd - kosten - default) / Totaal investering / gem. looptijd / 12
Als in percentage van je spaargeld? Dat zijn best flinke porties dan...quote:Op donderdag 3 december 2020 13:42 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Bij mij is 2020 juist het jaar waarin het grootste bedrag tot nu toe heb geīnvesteerd in crowdfundprojecten:
[ afbeelding ]
Had ik aan het begin van de coronacrisis niet gedacht, maar vooral het tweede halfjaar veel investeringen kunnen doen
Totaal over de jaren = 100%. Het is de verdeling van mijn totale investeringen over de jaren.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:52 schreef namliam het volgende:
[..]
Als in percentage van je spaargeld? Dat zijn best flinke porties dan...
3+ procent rendement na defaults en kosten is niet slechtAl snap ik je formule niet helemaal, ontvangen aflossingen hebben toch geen plaats in een berekening van rendement?
klopt.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:05 schreef namliam het volgende:
Ah ik zie nu dat de optelling 100% is, in theorie op zich wel logisch dat je "over de tijd heen" steeds meer gaat investeren, rente over rente enzo...
Dus je investeert in 2020 1000 euro in een project en de planning is dat je 1150 euro terug krijgt over 5 jaar verspreid, dan is je rendement 3%...
Zo ongeveer?
Ik heb van de week hier een innercircle link gepostquote:Op donderdag 3 december 2020 15:20 schreef leolinedance het volgende:
APOC 1.250.000 in 8 minuten vol. Ik was te laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |