SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die had ik laatst al vervangen door een bitterbalquote:Op donderdag 26 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet je je Baudet tattoo weg laten laseren
Overcompensatie om je ware aard te maskerenquote:Op donderdag 26 november 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik eet kaas,paling,. brood met hagelslag en doe aan kringverjaardagen. Identificeer mij ook nog eens aan de meest hollandse snack de bitterbal
Zo net 10 centimeter onder je navelquote:Op donderdag 26 november 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die had ik laatst al vervangen door een bitterbal
eens een buitenlandert altijd een buitenlandertquote:Op donderdag 26 november 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Overcompensatie om je ware aard te maskeren
Waarheid.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Slechts een kokje bij de koffie hoort ook wel op de lijst.
En niet zomaar onaangekondigd op bezoek komen, die zeker, dat haten Nederlanders.
En goedkope prul van de Action voor het raam.
quote:Op donderdag 26 november 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die had ik laatst al vervangen door een bitterbal
Ik moet nog drie wasladingen opruimen.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Even de wasmachine aanzetten [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Overcompensatie om je ware aard te maskeren
quote:Op donderdag 26 november 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Onverwacht bezoek![]()
Niet dat het ooit gebeurt
Ik lig dubbel om zowat elke smiley maar goed simpeler dan ik zie je ze zeldenquote:Op donderdag 26 november 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
moet echt elke keer lachen met die smiley
tegenwoordig staat mijn wasrek op zolder. Uit het oog, uit het hat. De was kan hier makkelijk aan blijven tot die plaats moet maken voor de volgende ladingquote:Op donderdag 26 november 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog drie wasladingen opruimen.
moeten elkaar toch een beetje steunen he als nep kaaskoppenquote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lig dubbel om zowat elke smiley maar goed simpeler dan ik zie je ze zelden
Ja, ik zit dus nu met de gevolgen van mijn eerdere luiheid. Ik heb alweer genoeg voor een was, maar er liggen nog drie schone ladingen in manden om de kast in te zwiepen.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig staat mijn wasrek op zolder. Uit het oog, uit het hat. De was kan hier makkelijk aan blijven tot die plaats moet maken voor de volgende lading
trek dat gehuil zo slecht :pquote:Op donderdag 26 november 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
"weg met ons" is tegenwoordig ook wel een typisch Nederlands ding geworden toch?
Politieke carričre voorbij toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
baudet wacht nog steeds op zijn aandacht
die richt morgen gewoon weer een nieuwe partij opquote:Op donderdag 26 november 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
baudet wacht nog steeds op zijn aandacht
Lijstduwers en op de kieslijst Lange Frans, dat graancirkelwijf, Willem Engel en Robert Jensen?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die richt morgen gewoon weer een nieuwe partij op
is dat nog zo een voor op het volgend lijstje?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
"weg met ons" is tegenwoordig ook wel een typisch Nederlands ding geworden toch?
dat zou vet zijnquote:Op donderdag 26 november 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijstduwers en op de kieslijst Lange Frans, dat graancirkelwijf, Willem Engel en Robert Jensen?
quote:Op donderdag 26 november 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
i
[..]
is dat nog zo een voor op het volgend lijstje?
me meisje
zij is een wortel nodig
hou op met me
Het klinkt eng, maar ik zie dit nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijstduwers en op de kieslijst Lange Frans, dat graancirkelwijf, Willem Engel en Robert Jensen?
Dit.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het klinkt eng, maar ik zie dit nog wel gebeuren.
En ik ken ook nog mensen die daar blind op zouden stemmen
ik ben op dat vlak ook zwaar oververzekertquote:Op donderdag 26 november 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Gezien m'n geschiedenis zou ik best m'n eigen risico van de zorgverzekering omhoog kunnen gooien, maar het idee staat me tegen. Ik ben de bitch van de zorgverzekeraars.
goed voor de popcornverkoopquote:Op donderdag 26 november 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dit ook toejuichen ja, kijk ik iedere avond alle praatprogramma's
Ziede wel dat die keroona een leuguh is. Jensuh gaat dat regele hier.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Want "hullie zeggen tenminste waar het op staat"
De laatste paar dingen die nodig waren, waren of 3 tientjes (zalf voor een reactie op afwasmiddelquote:Op donderdag 26 november 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben op dat vlak ook zwaar oververzekert
owja shit ik moet ook nog beslissen... blijven of gaanquote:Op donderdag 26 november 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Gezien m'n geschiedenis zou ik best m'n eigen risico van de zorgverzekering omhoog kunnen gooien, maar het idee staat me tegen. Ik ben de bitch van de zorgverzekeraars.
Denk wel dat ik dan een paar keer per week mijn afstandsbediening door de TV gooi maar ik heb het er voor over.quote:
Mja, voor mij is het dus vooral een "werkt het samen met m'n ziekenhuis op de hoek en de HA/apotheek waar ik heen ga", verder is basis zat.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja shit ik moet ook nog beslissen... blijven of gaan
Geen eigen risico dankzij je vorige baan? Da's wel hendig.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik blijf nog een jaartje denk ik.
Enige wat er nu gaat veranderen als ik blijf, is dat ik weer eigen risico heb, de rest blijft hetzelfde omdat ik binnen de sector blijf werken.
hmmm wat kost de basis volgend jaar?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, voor mij is het dus vooral een "werkt het samen met m'n ziekenhuis op de hoek en de HA/apotheek waar ik heen ga", verder is basis zat.
Verschilt. Ik zit nu bij Anderzorg, die gaan volgend jaar naar ¤116 geloof ik. Dit jaar was het ¤110.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm wat kost de basis volgend jaar?
Hmzzz dan moet ik zeker die polis eens checken, betaal dit jaar Eur 173 per maand bij Promovendumquote:Op donderdag 26 november 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt. Ik zit nu bij Anderzorg, die gaan volgend jaar naar ¤116 geloof ik. Dit jaar was het ¤110.
Ik heb al twee jaar het hoogste eigen risico. Dat scheelt me 240 euro premie per jaar. 385 euro eigen risico betaal je sowieso. Daarmee is het extra eigen risico feitelijk maar 260 euro. Prima, dat dok ik wel als het nodig is.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
is dat incl extra pakketten of voor meerdere mensen?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmzzz dan moet ik zeker die polis eens checken, betaal dit jaar Eur 173 per maand bij Promovendum
Dit is wel voor één persoon en zonder extra's he.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmzzz dan moet ik zeker die polis eens checken, betaal dit jaar Eur 173 per maand bij Promovendum
afgekocht door de baasquote:Op donderdag 26 november 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen eigen risico dankzij je vorige baan? Da's wel hendig.
1 persoon incl extra paketten.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat incl extra pakketten of voor meerdere mensen?
Hmmz. Deze redenatie staat me wel aan. Helemaal aangezien ik genoeg geld "over" heb om mijn premie voor het hele jaar te betalen.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar het hoogste eigen risico. Dat scheelt me 240 euro premie per jaar. 385 euro eigen risico betaal je sowieso. Daarmee is het extra eigen risico feitelijk maar 260 euro. Prima, dat dok ik wel als het nodig is.
Afgelopen twee jaar pakte het goed uit; ik had alleen mijn huisarts nodig. Dus ik heb ook een virtueel spaarpotje aangelegd. Virtueel omdat ik het natuurlijk gewoon heb uitgegevenquote:Op donderdag 26 november 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmmz. Deze redenatie staat me wel aan. Helemaal aangezien ik genoeg geld "over" heb om mijn premie voor het hele jaar te betalen.
Ja, wij hebben ook een aanbieding via het werk. Was redelijk duur en beperkte keuze uit ziekenhuizen. Dat wil ik nietquote:Op donderdag 26 november 2020 10:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik krijg wel wat terug van de baas als ik meedoe met collectiviteit, maar dat was dit jaar incl die korting nog duurder (ONVZ)
Lekkerquote:Op donderdag 26 november 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
Ha. epoxy voor de radiator is binnen
Het scheelt dat ik voorlopig geen autokosten heb, daar heb ik altijd een spaarpot voor en da's ruim voldoende voor het hogere eigen risico.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afgelopen twee jaar pakte het goed uit; ik had alleen mijn huisarts nodig. Dus ik heb ook een virtueel spaarpotje aangelegd. Virtueel omdat ik het natuurlijk gewoon heb uitgegeven
Klinkt topquote:Op donderdag 26 november 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik voorlopig geen autokosten heb, daar heb ik altijd een spaarpot voor en da's ruim voldoende voor het hogere eigen risico.Denk dat ik dan een bedrag maandelijks opzij ga schuiven als "premie", dan heb ik ķf m'n eigen risico meteen weer aangevuld indien nodig ķf ik heb een leuk zakcentje.
Die potjes bij ING, ik hou ervan.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt topIk heb het geld nooit specifiek opzij gezet omdat ik voldoende spaargeld heb om die 'klap' op te vangen. Maar het idee van een mogelijk extra zakcentje is wel lekker
Geen idee , ik kwam hier ff hoi zeggenquote:Op donderdag 26 november 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Discussiëren over immigratie is zinloos, want als de pedoclub van Clinton ons alles heeft afgenomen en we een communistische staat zijn, dan schoppen we toch alle domme negers Europa uit.
Is Baudet niet gewoon een alcoholverslaafde en gekwetste geschiedenisleraar op een VMBO in Rotterdam Zuid?
Heeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyy Puzzie, ja hooiiiiiiii terugquote:Op donderdag 26 november 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee , ik kwam hier ff hoi zeggen![]()
hahaquote:Op donderdag 26 november 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
krijg een kaart van stiefmonster
ze mist me en houdt van me
Lief toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Dat kan.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou ze aandacht tekort komen?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
ja ze zit in berlijn dus denk het wel een beetjequote:Op donderdag 26 november 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou ze aandacht tekort komen?
Het is jaren geleden dat ik hier posttequote:Op donderdag 26 november 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyy Puzzie, ja hooiiiiiiii terugen blijf dan, je hoort hier thuis
Ik weet het nog als de dag van gisterenquote:Op donderdag 26 november 2020 11:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is jaren geleden dat ik hier postte![]()
Ga je een kaartje terugsturen?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
nou ja had niet verwacht dat ze zoiets zou sturen ..
welkom terug danquote:Op donderdag 26 november 2020 11:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is jaren geleden dat ik hier postte![]()
So sad.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
ik wil lego technic kopen voor in de kerstvakantie. maar duur
nee appjequote:Op donderdag 26 november 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je een kaartje terugsturen?
"Tyf door een bushokje, gestoorde gek"quote:
Copy and pastequote:Op donderdag 26 november 2020 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Tyf door een bushokje, gestoorde gek"
zo iets?
Ik heb wel eindelijk wat met m'n langlopende shopdrang gedaan.quote:
Ik probeer niet te kijken naar alle black friday dingen. Voordat ik geld uit ga geven aan dingen die ik wil, maar niet echt nodig heb.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel eindelijk wat met m'n langlopende shopdrang gedaan.Dankzij de BlackFridaysales kwam ik nog een mooi trainingsjasje tegen voor tijdens het opwarmen en na de training. In plaats van ¤90 was 'ie ¤20.
Pic van jasje?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel eindelijk wat met m'n langlopende shopdrang gedaan.Dankzij de BlackFridaysales kwam ik nog een mooi trainingsjasje tegen voor tijdens het opwarmen en na de training. In plaats van ¤90 was 'ie ¤20.
Zoiets zocht ik sowieso nog, dan is sale welkom.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeer niet te kijken naar alle black friday dingen. Voordat ik geld uit ga geven aan dingen die ik wil, maar niet echt nodig heb.
dat wel.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets zocht ik sowieso nog, dan is sale welkom.
Verder heb ik echt zat ja.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel.
Ik wil nog wel 1 of 2 nieuwe truien en misschien nog een winterjas. verder zit ik qua kleding nog wel goed.
De jas die ik wilde is natuurlijk meteen uitverkocht in de black friday-salequote:Op donderdag 26 november 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeer niet te kijken naar alle black friday dingen. Voordat ik geld uit ga geven aan dingen die ik wil, maar niet echt nodig heb.
mijn huidige winterjas is nog helemaal prima. alleen niet heel erg modieusquote:Op donderdag 26 november 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De jas die ik wilde is natuurlijk meteen uitverkocht in de black friday-saleDus heb m'n huidige winterjassen maar weer opgehaald bij m'n ouders. M'n moeder had de kapotte jaszak genaaid en de jas gewassen dus die kan nog wel drie jaar mee.
Fu.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De jas die ik wilde is natuurlijk meteen uitverkocht in de black friday-saleDus heb m'n huidige winterjassen maar weer opgehaald bij m'n ouders. M'n moeder had de kapotte jaszak genaaid en de jas gewassen dus die kan nog wel drie jaar mee.
mijn winterjas wordt nauwelijks gebruikt. Ik hij het vrij lang bij mijn tussenjas.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fu.![]()
M'n dagelijkse winterjas wordt wat dun, maar kan nog wel een jaartje mee. M'n nette is nog dikke prima.
Doet me eraan denken, ik kan altijd die van Joop jatten.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn winterjas wordt nauwelijks gebruikt. Ik hij het vrij lang bij mijn tussenjas.
Ik had laatst een winterjas gekocht voor op de fiets.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar op de fiets is winterjas nog aan de warme kant, dus prima. Heb toch ook m'n echt dikke truien nog niet aan.
quote:Op donderdag 26 november 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had laatst een winterjas gekocht voor op de fiets.
Ik kwam er zaterdag achter dat het echt nog niet winters genoeg was voor die jas
Alleen mn oren hadden het in het begin een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt echt reuze mee met de kou nog ja, helemaal als je in beweging blijft.
Nietus, ik ben daar.quote:
ik gniffelde een beetjequote:Op donderdag 26 november 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Godgloeiende, ik ram m'n knie tegen het verstelding van m'n bureau.
Mijn frambozen zijn nog bevrorenquote:Op donderdag 26 november 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
LUNCHGENOT al geopend? Ik heb geen brood in huis
Beter droog brood dan een droge zak.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn brood is droog
zak niet goed dichtgedaan gisteren.
Denk dat men daadwerkelijk dingen te doen heeft.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:24 schreef Koen66 het volgende:
topic gaat niet rap meer. onderwerp is afgesloten?
hoaxquote:Op donderdag 26 november 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat men daadwerkelijk dingen te doen heeft.
Helaas.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook hoor.quote:
Ik ga zo aan mn lunch wandeling beginnenquote:Op donderdag 26 november 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Winter is comingquote:Op donderdag 26 november 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
Komt nu hier zo'n muur van mist binnen rollen
beetje white walkers idee
Huehuehue, nat.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal hier wel weer zo'n natte kwakkelwinter worden
O ja, de Welkoop.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:33 schreef kwiwi het volgende:
Moet na werktijd even naar de Ikea.. beter dan op zaterdag, maar nog steeds horror.
Ik heb hoop op een goede winter. Het is hier nu al een paar nachten onder 0 in de nacht en blijft ook nog zo komende week zie ik.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal hier wel weer zo'n natte kwakkelwinter worden
Lange latten al uit het vet gehaald?quote:Op donderdag 26 november 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb hoop op een goede winter. Het is hier nu al een paar nachten onder 0 in de nacht en blijft ook nog zo komende week zie ik.
Ik hou van die kat.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CIComNSA-rJ/
Ik "verheug" me al op het gezeik wat gaat volgen.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-vaccin-tegen-corona
O jee.
Het is gelukkig de telegraaf.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "verheug" me al op het gezeik wat gaat volgen.
https://www.ft.com/content/4583fbf8-b47c-4e78-8253-22efcfa4903aquote:Op donderdag 26 november 2020 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gelukkig de telegraaf.
Partypooper.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.ft.com/content/4583fbf8-b47c-4e78-8253-22efcfa4903a
Beagles zijn sowieso bazenquote:Op donderdag 26 november 2020 13:22 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)ml?previousPage=home
Wel een hoop geld voor een beetje babi pangangquote:Op donderdag 26 november 2020 13:22 schreef CherryLips het volgende:
ik zou in mn eentje sowieso geen huisdier willenquote:Op donderdag 26 november 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
God ik ben helemaal geen goed baasje voor zulke honden
quote:Op donderdag 26 november 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een hoop geld voor een beetje babi pangang
dit.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou in mn eentje sowieso geen huisdier willen
Valt meequote:Op donderdag 26 november 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een hoop geld voor een beetje babi pangang
wel hoog broodfokker/hondenhandelaar gehalte, de toko achter die advertentie.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja ze hebben veel te veel puppy's.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel hoog broodfokker/hondenhandelaar gehalte, de toko achter die advertentie.
en ook tig soorten door elkaar.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze hebben veel te veel puppy's.
Niemand die deze inkoptquote:Op donderdag 26 november 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu. Het lijkt echt vochtig te worden als ik op de fiets zit.
Dat snap ikquote:Op donderdag 26 november 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
Krijg ik een heel team om me heen gebouwd, maatwerk om een specifieke klant even gerust te stellen, mensen van de Sorbonne en MIT, snappen ze geen kut van
Was die paling anderhalve meter lang dan?quote:Op donderdag 26 november 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
K heb een duur Rotterdamse markthal broodje paling op
5.50 voor zon waterslang
paling is toch altijd duur?quote:Op donderdag 26 november 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
K heb een duur Rotterdamse markthal broodje paling op
5.50 voor zon waterslang
Nee zelfs dat nietquote:Op donderdag 26 november 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die paling anderhalve meter lang dan?
Jij wilde verhuizen..quote:Op donderdag 26 november 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar in den haag betaal k 3.50 voor een broodje :p
Ja dametje, jij wil zo graag op stand wonen.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar in den haag betaal k 3.50 voor een broodje :p
quote:Op donderdag 26 november 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dametje, jij wil zo graag op stand wonen.
Ja geen goedkope vipsquote:Op donderdag 26 november 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
ik zou eigenlijk echt niet weten wat paling kost. al jaren niet meer gehad. Alleen als ik het ergens zie denk ik: das bes duur.
*ze loopt nu al met haar neus omhoog*quote:Op donderdag 26 november 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Maar dat plafond is wel echt prachtig
Alsof je in een grote bonte baarmoeder een visje peuzelt.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Maar dat plafond is wel echt prachtig
quote:Op donderdag 26 november 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het nog als de dag van gisteren
Met een dure aal in de mondquote:Op donderdag 26 november 2020 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*ze loopt nu al met haar neus omhoog*
Paling?quote:Op donderdag 26 november 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paling gaat het over, lust je die?
Hoe maakt u het?quote:
Nou wel dusquote:Op donderdag 26 november 2020 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet wat paling is of wat?
US wil wel een foto sturen, huehue.quote:Op donderdag 26 november 2020 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet wat paling is of wat?
quote:Op donderdag 26 november 2020 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US wil wel een foto sturen, huehue.
De een ruikt wat meer dan de anderquote:Op donderdag 26 november 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Paling lijkt op een piemel hihihi
Ik mag die man wel.quote:Op donderdag 26 november 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
ic-arts Diederik Gommers. "sla kerst een jaartje over"
Zuidquote:Op donderdag 26 november 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
Ballie, aan welke kant ligt je nieuw crib? noord of zuid van het water>?
Heeft ze straks zo'n Haags dialect met een natte T en een zachte G.quote:
Hij moet ook gewoon de IC ondersteunen dus snap dat ie daar geen tijd voor heeft.quote:Op donderdag 26 november 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
ic-arts Diederik Gommers. "sla kerst een jaartje over"
Harde L gaat lastig wordenquote:Op donderdag 26 november 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze straks zo'n Haags dialect met een natte T en een zachte G.
Ik denk dat ze die wel ergens weet te vindenquote:
Beetje met de uiers wiebelen op zo'n trildingquote:Op donderdag 26 november 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als balboerin zal ze wel snel een trekker aanschaffen.
Wat voor trekker?quote:Op donderdag 26 november 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als balboerin zal ze wel snel een trekker aanschaffen.
een groene natuurlijkquote:
Probeer daar maar eens een parkeerplek voor te vinden in de binnenstadquote:Op donderdag 26 november 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat een combine met van die vlijmscherpe hakbladen wel wat voor jou is?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op Zuid lukt dat wel. Beetje bumpertikken om het vak in te komen.quote:Op donderdag 26 november 2020 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Probeer daar maar eens een parkeerplek voor te vinden in de binnenstad
quote:Op donderdag 26 november 2020 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Handig wel. Karretje voor de boodschappen er bij.quote:Op donderdag 26 november 2020 14:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar met zoiets beginnen.
[ afbeelding ]
Daar kan ik ltvdk mee opjagenquote:Op donderdag 26 november 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whoop whoop!quote:Op donderdag 26 november 2020 14:51 schreef kwiwi het volgende:
Nog 1.5u training geven en dan zit het er gelukkig weer op voor vandaag.
Arme jongen.quote:Op donderdag 26 november 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar kan ik ltvdk mee opjagen
quote:Op donderdag 26 november 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
status weer aangepast![]()
![]()
Verkocht onder voorbehoud
nou ja niet zo spannend, vanwege corona doen ze die tekenmomenten eigenlijk niet meer op kantoorquote:Op donderdag 26 november 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Was het leuk bij de makelaar?
Dit zei een ex van me altijd als ze een glas cola en een nieuw nagellakje op had en een leuk liedje op de radio hoordequote:
Toch wel even een mijlpaal, je handtekening zettenquote:Op donderdag 26 november 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja niet zo spannend, vanwege corona doen ze die tekenmomenten eigenlijk niet meer op kantoor
Koffie met een koekje. En bij de overdracht kreeg ik een slagroomtaartquote:Op donderdag 26 november 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Voorheen ging dta blijkbaar met een wat feestelijker moment ofzo
Nou behoorlijkquote:Op donderdag 26 november 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch wel even een mijlpaal, je handtekening zetten
echt?quote:Op donderdag 26 november 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffie met een koekje. En bij de overdracht kreeg ik een slagroomtaart
Was die er ook? Of deed hij het wel digitaal?quote:Op donderdag 26 november 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou behoorlijk![]()
Ook omdat tot dat moment de verkoper er nog onderuit kon
hij heeft het digitaal gedaan jaquote:Op donderdag 26 november 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was die er ook? Of deed hij het wel digitaal?
Nee. Begon met koffie bij de makelaar. Daar kreeg ik de taart. Toen inspectie van de woning. En daarna naar de notaris.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt?maar dat laatste was bij de notaris toch?
Was dat allemaal op dezelfde dag?quote:Op donderdag 26 november 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Begon met koffie bij de makelaar. Daar kreeg ik de taart. Toen inspectie van de woning. En daarna naar de notaris.
quote:Op donderdag 26 november 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was dat allemaal op dezelfde dag?
hmm dat wordt hier drukquote:Op donderdag 26 november 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja. Sowieso doe je vķķr de overdracht altijd een inspectie om te zien of het huis goed is opgeleverd.
Ik kreeg bij de notaris een keer te horen dat mijn zwager plotseling was overleden, zat ik daar te wiebelen op een stoeltje met een glas champagne voor mijn neusquote:Op donderdag 26 november 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Begon met koffie bij de makelaar. Daar kreeg ik de taart. Toen inspectie van de woning. En daarna naar de notaris.
Aah, dan kost het allemaal wel wat tijd.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat wordt hier drukNotaris is in den haag
Jeetjequote:Op donderdag 26 november 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg bij de notaris een keer te horen dat mijn zwager plotseling was overleden, zat ik daar te wiebelen op een stoeltje met een glas champagne voor mijn neus
Ja zoiets maar sindsdien denk ik er altijd aan bij de notaris.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Snel honderd krabbels gezet en toen naar de familie?
hmmmoet in de gaten houden dus hoe blij hij isquote:Op donderdag 26 november 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, dan kost het allemaal wel wat tijd.
Ik vond het wel gezellig. Toen ik het verkocht was ik blij van het huis af te zijn
Meh.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zoiets maar sindsdien denk ik er altijd aan bij de notaris.
is afaik toch tot 3 dagen na tekenen van de koopovereenkomst?quote:Op donderdag 26 november 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou behoorlijk![]()
Ook omdat tot dat moment de verkoper er nog onderuit kon
ja maar niet voor de verkoper. ik mag het nu nog annuleren jaquote:Op donderdag 26 november 2020 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is afaik toch tot 3 dagen na tekenen van de koopovereenkomst?
Mijnes zijn net gebracht maar ik was een paar dingen vergeten te bestellenquote:Op donderdag 26 november 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Wie wil er boodschappen voor me gaan doen, ik hebt er geen zin in
gewoon zo veel bestellen dat er geen bezorgkosten meer zijnquote:Op donderdag 26 november 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
zin in shoarma, maar moet iki ook halen, of bestellen aar dat is 5 euro meer dan
Het is droevig weerquote:Op donderdag 26 november 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Wie wil er boodschappen voor me gaan doen, ik hebt er geen zin in
Denk dat ik dat maar bestel idd. Heb nog een thuisbezorgd voucher.quote:
Dat is ook wel wat minder.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes zijn net gebracht maar ik was een paar dingen vergeten te bestellen
+1quote:Op donderdag 26 november 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zelfs koude voeten van het stilzitten ook.
Heb je geen toffels?quote:Op donderdag 26 november 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zelfs koude voeten van het stilzitten ook.
Ik las flamoes maar goed dat komt door de koude voeten denk ikquote:Op donderdag 26 november 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
ik trek zo denk ik mijn flamingojas weer aan
Lijkt op die pauselijke pantoffeltjes.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
deze kosten 320 euro
https://www.versace.com/e(...)LjTEUaUaAiwCEALw_wcB
Vind ze serieus mooiquote:Op donderdag 26 november 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
deze kosten 320 euro
https://www.versace.com/e(...)LjTEUaUaAiwCEALw_wcB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |