SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is m’n corgi verdwenen, kom je ‘s avonds twee van die oortjes tegen in de babi pangang
Wat?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
Chinezen heb je geen last van.
Misschien dat je af en toe het gekerm van tien nichtjes hoort.
Jezus.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Corgi-fokker gevonden. Wachttijd van een tot anderhalf jaar.
vrij normaalquote:Op donderdag 26 november 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Corgi-fokker gevonden. Wachttijd van een tot anderhalf jaar.
Dit is dezelfde fokker als die debsterr had en zij had geen wachttijdquote:Op donderdag 26 november 2020 08:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wat wil je dan, een echte broodfokker die z'n dieren doorfokt?
Ik noem m'n hond Tooske.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kijk jij The Crown?
Ik mn wil mn hondje Bobbety noemen![]()
quote:Op donderdag 26 november 2020 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kijk jij The Crown?
Ik mn wil mn hondje Bobbety noemen![]()
Blijkbaar is de corgi een modehond. Denk dat ik een Ierse Setter sneller heb. Van een prima fokker.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wat wil je dan, een echte broodfokker die z'n dieren doorfokt?
Zesduizend jaar geleden waren het nog edele woeste wolven en nu zijn het harige worsten met kleine pootjes, wat hebben we toch een gruwel gecreëerdquote:Op donderdag 26 november 2020 08:29 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
wtf is dit voor combinatie.
Zal er leuk uitzien, maar lieve deugd die sloopt je huis.
Alle kleinere honden zijn modehondenquote:Op donderdag 26 november 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkbaar is de corgi een modehond. Denk dat ik een Ierse Setter sneller heb. Van een prima fokker.
Dat er zo’n koelwagen richting Calais voor komt rijden en het halve huis leegloopt?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinezen kijken niet op een prei en een mensenleven.
Niemand. Maar in the Crown zit zo'n meneer die Bobbety heetquote:Op donderdag 26 november 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wiens corgi heet zo dan?
Ragas?quote:
Mja, een stafford is niet echt mijn type hond.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle kleinere honden zijn modehonden
Denk dat je veel sneller een stafford hebt.
Ja die associatie krijg je dan welquote:Op donderdag 26 november 2020 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niemand. Maar in the Crown zit zo'n meneer die Bobbety heetvind het een grappig naam.
[..]
Ragas?
Corgi met scheve oogjes.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die associatie krijg je dan wel
Corky is ook leuk, maar wordt misschien niet gewaardeerd door mensen boven de 35.
Die snap ik nietquote:Op donderdag 26 november 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die associatie krijg je dan wel
Corky is ook leuk, maar wordt misschien niet gewaardeerd door mensen boven de 35.
Millenial gespotquote:Op donderdag 26 november 2020 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die snap ik niet
Koda vind ik ook leuk. Maar vriendin heeft net een hondje die Cody heet.... Valt af dus
Ik had nog vanalles verzonnen, maar ben het kwijt nu
Corky was een personage met Down in een serie van begin jaren 90quote:Op donderdag 26 november 2020 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die snap ik niet
Koda vind ik ook leuk. Maar vriendin heeft net een hondje die Cody heet.... Valt af dus
Ik had nog vanalles verzonnen, maar ben het kwijt nu
Iedereen wil een Corona-hond.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is dezelfde fokker als die debsterr had en zij had geen wachttijd
Heb ik net gemist denk ikquote:Op donderdag 26 november 2020 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Corky was een personage met Down in een serie van begin jaren 90
Mijn cavia zet helaas geen koffie.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Als we met mensen ook zo zouden fokken als met wolven dan had ik nu een klein harig, met enorme oren, een debiel vachtje, slechts 15 centimeter hoog, met snuivende mopsneus, aan zijn eigen ballen likkend ding rondhuppelend die koffie voor me zou zetten
Eerst deel voor de helft gekeken. Vond het echt heel matig.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/film/60(...)tastic-beasts-3.html
Ik dacht eerst 'ga weg met dat gezeik, er klopt niks van', maar dit is eigenlijk wel een verbetering
Als we straks weer naar kantoor mogen kun je aan elke boom in het bos wel een hondje naar keuze vinden.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen wil een Corona-hond.
Zijn ook wel fokkers van honden waar je ze zo uit voorraad op kan halen anders.
@bitterbalquote:Op donderdag 26 november 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Als we met mensen ook zo zouden fokken als met wolven dan had ik nu een klein harig, met enorme oren, een debiel vachtje, slechts 15 centimeter hoog, met snuivende mopsneus, aan zijn eigen ballen likkend ding rondhuppelend die koffie voor me zou zetten
Triest maar waar.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we straks weer naar kantoor mogen kun je aan elke boom in het bos wel een hondje naar keuze vinden.
Eerste deel was nog geinig, maar dat tweedequote:Op donderdag 26 november 2020 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst deel voor de helft gekeken. Vond het echt heel matig.
Of in een asiel met een “kan slecht alleen zijn” notitie erbij.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we straks weer naar kantoor mogen kun je aan elke boom in het bos wel een hondje naar keuze vinden.
Ja ik wacht daar maar op, denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben geen pandemie nodig, de mensheid roeit zichzelf wel een keer uit op deze manierquote:Op donderdag 26 november 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)naar-die-kutmongolen
![]()
Lust je geen slagroom of pindakaas dan?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt wel afgezien van het ballen likken
Staat er nu ook wel vaak bij, vooral bij die kleintjes. Die nooit zijn uitgelaten en dus als ze 6 jaar oud zijn nog aan de lijn moeten leren lopen en nog niet zindelijk zijn. Echt hoe dan. Die liepen echt niet op een boerderij.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of in een asiel met een “kan slecht alleen zijn” notitie erbij.
quote:Op donderdag 26 november 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klopt wel afgezien van het ballen likken
Zou dat lekker zijn, slagroom op pindakaas?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lust je geen slagroom of pindakaas dan?
Goedemorgen
Hier valt het tot nu toe mee. Eigenlijk hoor ik vrijwel geen vuurwerk.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben geen pandemie nodig, de mensheid roeit zichzelf wel een keer uit op deze manier
wat een mafkezen.
Die mogen gewoon in het flatje plassenquote:Op donderdag 26 november 2020 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er nu ook wel vaak bij, vooral bij die kleintjes. Die nooit zijn uitgelaten en dus als ze 6 jaar oud zijn nog aan de lijn moeten leren lopen en nog niet zindelijk zijn. Echt hoe dan. Die liepen echt niet op een boerderij.
hier heel af en toe eens wat geknalquote:Op donderdag 26 november 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier valt het tot nu toe mee. Eigenlijk hoor ik vrijwel geen vuurwerk.
Hier ook nog nergens last van, maar als je het nieuws leest denk je af en toe dat sommige steden/wijken beter gewoon met de grond gelijk gemaakt kunnen worden inclusief inwoners.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier valt het tot nu toe mee. Eigenlijk hoor ik vrijwel geen vuurwerk.
Alleen buiten komen in het mandje van de scootmobiel.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die mogen gewoon in het flatje plassen
Knaagdieren en konijnen werden al gedumpt toen de scholen begonnen.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:45 schreef Koen66 het volgende:
mensen die met Corona een hondje nemen om hem als corona voorbij is weer in te leveren
of ze worden gedragen.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen buiten komen in het mandje van de scootmobiel.
Wegwerphondjequote:Op donderdag 26 november 2020 08:45 schreef Koen66 het volgende:
mensen die met Corona een hondje nemen om hem als corona voorbij is weer in te leveren
goh wat houden we allemaal toch van huisdieren. NOT. Staat bij velen gelijk in de pikorde of nog lager als de PlaystationI en Netflix aboquote:Op donderdag 26 november 2020 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knaagdieren en konijnen werden al gedumpt toen de scholen begonnen.
Die mafkezen krijgen gemiddeld veel meer kinderen. En we vinden het dan met zijn alleen vreemd dat de kloof tussen arm en rijk groter aan het worden is.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben geen pandemie nodig, de mensheid roeit zichzelf wel een keer uit op deze manier
wat een mafkezen.
Alleen daarom zou ik al een puppy bij een goede fokker nemen. Of herplaatsers via een goede fokvereniging.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er nu ook wel vaak bij, vooral bij die kleintjes. Die nooit zijn uitgelaten en dus als ze 6 jaar oud zijn nog aan de lijn moeten leren lopen en nog niet zindelijk zijn. Echt hoe dan. Die liepen echt niet op een boerderij.
Vroeger hadden de rijken de hele dag de tijd om te paren, nu is het andersom.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mafkezen krijgen gemiddeld veel meer kinderen. En we vinden het dan met zijn alleen vreemd dat de kloof tussen arm en rijk groter aan het worden is.
Kweenie hoorquote:Op donderdag 26 november 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al een puppy bij een goede fokker nemen. Of herplaatsers via een goede fokvereniging.
ik ben wel een goede Fokker maar doe niet in hontjesquote:Op donderdag 26 november 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al een puppy bij een goede fokker nemen. Of herplaatsers via een goede fokvereniging.
Gaat onze ondergang worden.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger hadden de rijken de hele dag de tijd om te paren, nu is het andersom.
Alleen missionaris?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben wel een goede Fokker maar doe niet in hontjes
Als een vrouw haar gezicht perkament gaat dan kan de andere kant er nog wel uitzien als de buurvrouw uit 1995.quote:
@LTVDKquote:Op donderdag 26 november 2020 08:52 schreef Koen66 het volgende:
Leuke puppies in de aanbieding, en als je ze zat bent smaken ze ook prima![]()
seems legitquote:Op donderdag 26 november 2020 08:56 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm zou ik klikken
Beste klant, we konden de betaling van je laatste factuur helaas niet automatisch afschrijven. Voorkom een betalingsachterstand en extra kosten; betaal direct via https://s.id/kpn-538162 . Groeten, KPN
Ik zou hem Croky noemen.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=l1
Dit zou ik Corky noemen.
hoe kan iemand zo diep zinkenquote:Op donderdag 26 november 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Pouw: Baudet geradicaliseerd
In een brief aan het partijbestuur schrijft Eerste Kamerlid en kandidaat-Tweede Kamerlid Nicki Pouw-Verweij dat ze erg geschrokken is van het verloop van een diner met kandidaat-Kamerleden, vorige week vrijdag.
Pouw vindt dat Baudet is geradicaliseerd en dat hij complottheorieën is gaan aanhangen. Volgens Pouw riep Baudet tijdens de avond op een gegeven moment dat "corona de wereld is ingebracht door de Hongaars-Amerikaanse miljardair George Soros om ons onze vrijheid af te nemen en een nieuwe wereldheerschappij te starten".
Hij zou eraan hebben toegevoegd dat het "Hillary Clinton en de pedofielen niet gelukt was, maar dat het via 'cijona' nu wel zou lukken". 'Cijona' is de term die Baudet steevast gebruikt voor 'corona'.
Pouw schrijft verder dat Baudet haar heeft gevraagd waar haar "kruistocht tegen het antisemitisme" vandaan komt en dat hij zelf zei: "Bijna iedereen die ik ken is antisemiet". Volgens haar was Baudet emotioneel en waren er op de avond verschillende persoonlijke aanvallen, tegen haar en anderen.
https://nos.nl/artikel/23(...)boedelscheiding.html
Was ie niet gewoon straalbezopen dan?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]Pouw schrijft verder dat Baudet haar heeft gevraagd waar haar "kruistocht tegen het antisemitisme" vandaan komt en dat hij zelf zei: "Bijna iedereen die ik ken is antisemiet". Volgens haar was Baudet emotioneel en waren er op de avond verschillende persoonlijke aanvallen, tegen haar en anderen.
misschien maar meeste mensen die dronken zijn worden heel eerlijk hequote:Op donderdag 26 november 2020 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ie niet gewoon straalbezopen dan?
Psychiatrische patiëntquote:Op donderdag 26 november 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Pouw: Baudet geradicaliseerd
In een brief aan het partijbestuur schrijft Eerste Kamerlid en kandidaat-Tweede Kamerlid Nicki Pouw-Verweij dat ze erg geschrokken is van het verloop van een diner met kandidaat-Kamerleden, vorige week vrijdag.
Pouw vindt dat Baudet is geradicaliseerd en dat hij complottheorieën is gaan aanhangen. Volgens Pouw riep Baudet tijdens de avond op een gegeven moment dat "corona de wereld is ingebracht door de Hongaars-Amerikaanse miljardair George Soros om ons onze vrijheid af te nemen en een nieuwe wereldheerschappij te starten".
Hij zou eraan hebben toegevoegd dat het "Hillary Clinton en de pedofielen niet gelukt was, maar dat het via 'cijona' nu wel zou lukken". 'Cijona' is de term die Baudet steevast gebruikt voor 'corona'.
Pouw schrijft verder dat Baudet haar heeft gevraagd waar haar "kruistocht tegen het antisemitisme" vandaan komt en dat hij zelf zei: "Bijna iedereen die ik ken is antisemiet". Volgens haar was Baudet emotioneel en waren er op de avond verschillende persoonlijke aanvallen, tegen haar en anderen.
https://nos.nl/artikel/23(...)boedelscheiding.html
Ja dat wel jaquote:Op donderdag 26 november 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien maar meeste mensen die dronken zijn worden heel eerlijk he
yep, duurde bij deze vrij lang voordat ie echt door de mand viel.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon weer zon typische simpele rechtse ziel
zat die bij beau?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Iemand gisteren Beau gezien, daar zat mannetje Baudet ook?
*houd mond dicht*quote:Op donderdag 26 november 2020 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, duurde bij deze vrij lang voordat ie echt door de mand viel.
waarom rechts van de VVD alleen maar vage types trekt is bizar.
yep. niet gezien, ging zo te zien ook voornamelijk over Maradonaquote:
Yep, als een verbaasde en verwarde puber die van een corpsfeestje is verwijderd omdat hij een avondje te dronken was en verkeerde dingen heeft gedaan daarom.quote:
Ja is toch niet vreemd? HOe kan je nou flink rechts denken zonder een of andere mentale stoornis te hebben?quote:
nee, extreem links is lekker slim. Maar bizar genoeg worden alle rare acties van Klavertje goedgepraatquote:Op donderdag 26 november 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
KUCHflinkrechtsissowiesonieteentekenvanintiligentieKUCH
hmm kijken of ik dat nog terug kan kijkenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, als een verbaasde en verwarde puber die van een corpsfeestje is verwijderd omdat hij een avondje te dronken was en verkeerde dingen heeft gedaan daarom.
*schenkt glaasje cola in voor balquote:Op donderdag 26 november 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
KUCHflinkrechtsissowiesonieteentekenvanintiligentieKUCH
KLaver is niet extreem links toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, extreem links is lekker slim. Maar bizar genoeg worden alle rare acties van Klavertje goedgepraat
links genoeg om rare ideeen er op na te houden.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
KLaver is niet extreem links toch?
nou ik heb een aardig salaris maar kots op die partijquote:Op donderdag 26 november 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
groenlinks is ook niet voor de linkse arbeider maar voor de bakfietsmoeders en vader met een goed betaalde baan
Ik heb weer cola met kaneelquote:Op donderdag 26 november 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*schenkt glaasje cola in voor bal
ja maar doelde ook niet op jouquote:Op donderdag 26 november 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou ik heb een aardig salaris maar kots op die partij
Dat is omdat je vrouw geen bakfiets heeft danquote:Op donderdag 26 november 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou ik heb een aardig salaris maar kots op die partij
Misschien heeft Koen juist de bakfiets.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat je vrouw geen bakfiets heeft dan
ahja dat bepaalt mijn politieke voorkeur, ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat je vrouw geen bakfiets heeft dan
maar groenlinks is niet voor mensen in debijstand ofzo toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja dat bepaalt mijn politieke voorkeur, ik had het kunnen weten
Tis nooit te vroeg voor cola Gerquote:Op donderdag 26 november 2020 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stond om zeven uur voor de koelkast en dacht, 'voor cola is het wel vroeg he?'
Dat is gewoon malibu-cola hoor, beetje vroeg op de dag om daar nu al mee te beginnen.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind van welAl is die met kokos nog m'n favoriet.
Hoe kom je daarnou weer bij?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:11 schreef Koen66 het volgende:
naja, ik heb intussen geaccepteerd dat mijn politieke voorkeur niet bestaat kennelijk, heb zowel behoorlijk rechtse als behoorlijk linkse ideeen
als je een fors salaris hebt en mobiel bent stem je daar niet op dan schiet je jezelf in je voetquote:Op donderdag 26 november 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
maar groenlinks is niet voor mensen in debijstand ofzo toch?
Bestaat dat?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon malibu-cola hoor, beetje vroeg op de dag om daar nu al mee te beginnen.
hmm die yuppen?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je een fors salaris hebt en mobiel bent stem je daar niet op dan schiet je jezelf in je voet
laten we zeggen, ik heb het nog niet kunnen vinden. Stemde vroeger vaak D66 maar als ik iets tegenworodig een sneuneuzen partij vind is het D66 wel. Van Mierlo draait zich om in z'n grafquote:
Ja ga ik weer zo borrealenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kut, heb ik net voor je ingeschonken godverdomme![]()
*Baudet modus weer uit
Cokoscola?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat maakte je in de jaren 90 toch gewoon zelf bij vrienden thuis?
En de vvd?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen, ik heb het nog niet kunnen vinden. Stemde vroeger vaak D66 maar als ik iets tegenworodig een sneuneuzen partij vind is het D66 wel. Van Mierlo draait zich om in z'n graf
geen idee wie die doelgroep is. In ieder geval val ik er niet inquote:Op donderdag 26 november 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm die yuppen?![]()
Wie is dan de doelgroep van groenlinks?
Nee ik ook niet denk ik :pquote:Op donderdag 26 november 2020 09:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee wie die doelgroep is. In ieder geval val ik er niet in
eens wel.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
maar ja geen enkele partijen heeft alleen maar goede punten toch?
Heb vroeger ook wel D66 gestemd, maar die zijn een beetje de weg kwijt inderdaad, tegenwoordig zit de VVD meer in die centrumpositie.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen, ik heb het nog niet kunnen vinden. Stemde vroeger vaak D66 maar als ik iets tegenworodig een sneuneuzen partij vind is het D66 wel. Van Mierlo draait zich om in z'n graf
vorige keer ging er 1 stem naar de VVD en 1 naar FvD. Laatste was dus eerste en laatste keerquote:
Nee helaas.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
maar ja geen enkele partij heeft alleen maar goede punten toch?
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige keer ging er 1 stem naar de VVD en 1 naar FvD. Laatste was dus eerste en laatste keer
Wat een diepe zinquote:Op donderdag 26 november 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Soms zie je mensen ook wel eens rechter worden dan hun inborst omdat ze bang zijn dat de afkeur van de daden van hun medetintjes henzelf ook ten deel zal vallen
die Kaag is helemaal treurig. Kandidaat Minister President die getrouwd is met een half radicale Palestijn toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vroeger ook wel D66 gestemd, maar die zijn een beetje de weg kwijt inderdaad, tegenwoordig zit de VVD meer in die centrumpositie.
We kunnen het ook gewoon over maandverband of poepen hebben?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
Ah, een politieke discussie op internet.
Even koffie pakken
Mijn vader heeft ooit op de SP gestemd. Dat heb ik hem ook kunnen vergeven uiteindelijk. Mijn opa had hem dat vast niet vergeven.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige keer ging er 1 stem naar de VVD en 1 naar FvD. Laatste was dus eerste en laatste keer
Alleen als er ook visuele stimulans bij komtquote:Op donderdag 26 november 2020 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon over maandverband of poepen hebben?
Waarom is die treurig? Omdat ze getrouwd is met een palestijn? Geen idee hoezo het een radicaal isquote:Op donderdag 26 november 2020 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die Kaag is helemaal treurig. Kandidaat Minister President die getrouwd is met een half radicale Palestijn toch?
Dit weekend nachtvorst. 🥶quote:Op donderdag 26 november 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
Grauwe donkere ochtend wel, vergeleken met gisteren.
Als je nederig bij een Iraanse president met hoofddoek staat en vervolgens staat te orakelen over vrouwenrechten ben je imho incapabelquote:Op donderdag 26 november 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom is die treurig? Omdat ze getrouwd is met een palestijn? Geen idee hoezo het een radicaal is
Zeker.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Kaag is volgens mij een behoorlijke slimme vrouw
Denk dat die palliewappie nog wel het minste probleem is. Gezien haar arbeidsverleden verwacht ik nog wel een dubbele agenda hier en daar, en niet zozeer ten gunste van Nederland maar voor haar eigen gewin.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die Kaag is helemaal treurig. Kandidaat Minister President die getrouwd is met een half radicale Palestijn toch?
wellicht, maar kan niet in de schaduw staan van Rutte. En gezien formaat D66 zal ze toch nooit die functie halenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Had ze een glitterbikini aan moeten doen tijdens dat staatsbezoek dan?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je nederig bij een Iraanse president met hoofddoek staat en vervolgens staat te orakelen over vrouwenrechten ben je imho incapabel
Jij had een man gestuurd?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je nederig bij een Iraanse president met hoofddoek staat en vervolgens staat te orakelen over vrouwenrechten ben je imho incapabel
Ja of je past je even aan om uberhaubt een goede relatie te kunnen hebben of om goodwill te creeeren voor de standpunten die je hebt.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar Ruttegod.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht, maar kan niet in de schaduw staan van Rutte. En gezien formaat D66 zal ze toch nooit die functie halen
Dat denk ik ook wel, vertrouw d'r alleen niet echtquote:Op donderdag 26 november 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ja geen idee. Heb geen reden om haar niet te vertrouwen eigenlijk.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, vertrouw d'r alleen niet echt
ik weet, het is een beetje erg dubbel gesteld.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of je past je even aan om uberhaubt een goede relatie te kunnen hebben of om goodwill te creeeren voor de standpunten die je hebt.
Tergelijkertijd wel verwachten dat zij ons aanpassen aan ons maar andersom is het een schande en verkwnanselen we onze vrouwenrechten..
Laatst had ze een vrij lang interview bij ik dacht Op1, krijg er geen goed gevoel bij in ieder gevalquote:Op donderdag 26 november 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. Heb geen reden om haar niet te vertrouwen eigenlijk.
Nee maar wij verwachten dat ook niet gezien we hier vrijheid van religie hebbenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet, het is een beetje erg dubbel gesteld.
Maar geeft wel aan dat NL-ers zich mega aanpassen, en het andersom kansloos is.
Doet bv mevr Erdogan d'r hoofddoek af als ze hier is? Ik dacht het niet
Doet me denken aan Queen Elizabeth die de Saudische kroonprins op bezoek kreeg, die kroop achter het stuur van haar Landrover en gaf vol gas op het terrein van Balmoral om het ondertussen over vrouwenrechten in Saudi-Arabië te hebbenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij had een man gestuurd?
d'r naam wordt iets teveel genoemd in overdreven financiele giften richting vage landenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, vertrouw d'r alleen niet echt
Geloof dat ik die ook heb gezien. Ja ze heeft iets arrogants misschien?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatst had ze een vrij lang interview bij ik dacht Op1, krijg er geen goed gevoel bij in ieder geval
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
Jeetje, ik zie nu pas dat Lucille Werner gewoon op plek 10 staat bij het cda
.. Het kan raar lopen..
buigen als knipmessen voor dergelijke religieen, dat doen wequote:Op donderdag 26 november 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar wij verwachten dat ook niet gezien we hier vrijheid van religie hebben
Wat ik zei, ik vermoed dat ze een dubbele agenda heeft en de Nederlandse politiek niet haar topprioriteit heeft.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ik die ook heb gezien. Ja ze heeft iets arrogants misschien?
jouw politieke identiteit is soms ook onduidelijkquote:Op donderdag 26 november 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
En met rechts denken komt wantrouwen op je kussen slapen, dat is het meer.
Als je het vertrouwen van een valse hond wil winnen heeft het weinig zin om hem te schoppen.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
buigen als knipmessen voor dergelijke religieen, dat doen we
Ik geloof dat we dat niet doenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jouw politieke identiteit is soms ook onduidelijk
klinkt een beetje als een Wassenaarse grachtengordel bewoner
jammer voor die vrouwen die dat niet willen maar moetenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik geloof dat we dat niet doen![]()
Wij hebben vrijheid van religie dus ja vrouwen die moslim zijn en een hoofddoek op willen kunnen dat gewoon doen.
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer voor die vrouwen die dat niet willen maar moeten
Gewoon totaal normaal in het midden, mijn verstand op rechts omdat ik in de zorgkracht van het ondernemen geloof (met een goede baan heb je ook niets te klagen) en mijn hart op links omdat ik een mensenmens ben.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jouw politieke identiteit is soms ook onduidelijk
klinkt een beetje als een Wassenaarse grachtengordel bewoner
Ik zal voortaan bonzen.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog anderhalf uur meetings en nu klopt er een grote gerrie op de deur
Het grote probleem is eigenlijk internationalisering. Nederland is daar van oudsher al goed in waardoor heel de wereld hier welkom is als ze maar geld in het laatje brengen. Al eeuwen lang komen er mensen uit allerlei culturen hierheen die meestal gewoon binnen 1 a 2 generaties assimileren en onderdeel worden van de Nederlandse cultuur. Afgelopen eeuw zijn er in het licht daarvan meerdere keren grote groepen tegelijk hierheen gehaald vanwege de handel, want goedkope arbeid. Die mensen zijn destijds ook nog eens allemaal zoveel als mogelijk bij elkaar gezet ipv dat ze verdeeld zijn. Waardoor die samensmelting met de Nederlandse cultuur niet binnen 1-2 generaties plaats heeft gevonden omdat de noodzaak ontbrak want ze hadden genoeg mensen om zich heen van hun eigen cultuur.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Te lange zin, niet gelezen.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het grote probleem is eigenlijk internationalisering. Nederland is daar van oudsher al goed in waardoor heel de wereld hier welkom is als ze maar geld in het laatje brengen. Al eeuwen lang komen er mensen uit allerlei culturen hierheen die meestal gewoon binnen 1 a 2 generaties assimileren en onderdeel worden van de Nederlandse cultuur. Afgelopen eeuw zijn er in het licht daarvan meerdere keren grote groepen tegelijk hierheen gehaald vanwege de handel, want goedkope arbeid. Die mensen zijn destijds ook nog eens allemaal zoveel als mogelijk bij elkaar gezet ipv dat ze verdeeld zijn. Waardoor die samensmelting met de Nederlandse cultuur niet binnen 1-2 generaties plaats heeft gevonden omdat de noodzaak ontbrak want ze hadden genoeg mensen om zich heen van hun eigen cultuur.
Bruinhemden roepen al: AUFMACHENquote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te lange zin, niet gelezen.
Ok haags.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te lange zin, niet gelezen.
die scheissstaffelquote:Op donderdag 26 november 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bruinhemden roepen al: AUFMACHEN
Heb jaren geleden eens zo'n docu gezien over traffic management van passagiersstromen op vliegvelden. Bizar welquote:Op donderdag 26 november 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Wel bizar hoe mensen nauwkeurig gevolgd worden in belangrijke gebouwen in Nederland, maar goed dat was eigenlijk al alleen nu worden die middelen ingezet voor corona.
denk dat de groepen de laatste decennia zodanig groot zijn qua omvang dat het ook niet meer te assimileren valt.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het grote probleem is eigenlijk internationalisering. Nederland is daar van oudsher al goed in waardoor heel de wereld hier welkom is als ze maar geld in het laatje brengen. Al eeuwen lang komen er mensen uit allerlei culturen hierheen die meestal gewoon binnen 1 a 2 generaties assimileren en onderdeel worden van de Nederlandse cultuur. Afgelopen eeuw zijn er in het licht daarvan meerdere keren grote groepen tegelijk hierheen gehaald vanwege de handel, want goedkope arbeid. Die mensen zijn destijds ook nog eens allemaal zoveel als mogelijk bij elkaar gezet ipv dat ze verdeeld zijn. Waardoor die samensmelting met de Nederlandse cultuur niet binnen 1-2 generaties plaats heeft gevonden omdat de noodzaak ontbrak want ze hadden genoeg mensen om zich heen van hun eigen cultuur.
ik ben een mensenmens met grenzenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon totaal normaal in het midden, mijn verstand op rechts omdat ik in de zorgkracht van het ondernemen geloof (met een goede baan heb je ook niets te klagen) en mijn hart op links omdat ik een mensenmens ben.
Maar wat is dan de nederlandse identiteit?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de groepen de laatste decennia zodanig groot zijn qua omvang dat het ook niet meer te assimileren valt.
Die groepen roeren zich ook zodanig dat het andersom gaat werken en de NL identiteit zich zodanig dreigt te moeten aanpassen dat er een clash is/dreigt
Een broodje kaas van huis meenemen als lunch?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat is dan de nederlandse identiteit?
Ja kreeg net een mail met een hele looproute van iemand die achteraf besmet blijkt te zijn, dat gaat best ver, koffiemachine 4 is nu buiten gebruik en toiletgroep 7 zit op slot en de mensen die op kantoor 6 waren zijn op de hoogte gebracht.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb jaren geleden eens zo'n docu gezien over traffic management van passagiersstromen op vliegvelden. Bizar wel
Ik heb nooit broodjes kaas.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een broodje kaas van huis meenemen als lunch?
Pindakaas dan. Of ham, weet ik het.quote:
Om eerlijk te bekennen heb ik nog nooit pindakaas opquote:Op donderdag 26 november 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pindakaas dan. Of ham, weet ik het.
tsja daar heb je het al he. Als die kennelijk niet bestaat kan je beter gelijk een hoofddoek opzettenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat is dan de nederlandse identiteit?
Vraag me soms een beetje af wat jij wel eet en lustquote:Op donderdag 26 november 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om eerlijk te bekennen heb ik nog nooit pindakaas opHam ook niet zo'n fan van om los te eten, hooguit met een gebakken eitje maar dan heb ik liever spek.
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om eerlijk te bekennen heb ik nog nooit pindakaas opHam ook niet zo'n fan van om los te eten, hooguit met een gebakken eitje maar dan heb ik liever spek.
Jij weet dus ook niet wat de nederlandse identiteit is?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja daar heb je het al he. Als die kennelijk niet bestaat kan je beter gelijk een hoofddoek opzetten
Leven en laten leven waren we ooit goed in.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja daar heb je het al he. Als die kennelijk niet bestaat kan je beter gelijk een hoofddoek opzetten
Nee, maar het is de vraag waarom een hoofddoek bedreigend zou zijn voor "onze" identiteit. Ik weet zelf niet eens wat het is.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
geloof in de tijd van mijn oma liepen devrouwen vroeger ook met een sjaal op de hoofd toch?
laten we gezien de globalisering dat dan maar vervangen door de Westerse identiteit. Als die ook niet bestaat zijn we reddeloos verlorenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij weet dus ook niet wat de nederlandse identiteit is?
Dat was weersafhankelijkquote:Op donderdag 26 november 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
geloof in de tijd van mijn oma liepen devrouwen vroeger ook met een sjaal op de hoofd toch?
ja maar zon identiteit is toch geen vaststaand iets. Dat is toch constant in beweging?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we gezien de globalisering dat dan maar vervangen door de Westerse identiteit. Als die ook niet bestaat zijn we reddeloos verloren
Maar er is gevoelsmatig wel een duidelijk verschil tussen Duitsers en Nederlanders. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we gezien de globalisering dat dan maar vervangen door de Westerse identiteit. Als die ook niet bestaat zijn we reddeloos verloren
Ja, opwarming van de aarde, jeweetz.quote:
kan je beter voor de burqa zijn. hoofddoekje benadrukt juist het gezichtquote:Op donderdag 26 november 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
En een hoofdoekje voor lelijke vrouwen ben ik niet helemaal op tegen.
Duitsers nemen worsten mee voor de lunch?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar er is gevoelsmatig wel een duidelijk verschil tussen Duitsers en Nederlanders. Om maar wat te noemen.
Kom ik toch weer bij m'n broodje kaas voor de lunch en dingen als kringverjaardagen.
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, opwarming van de aarde, jeweetz.
ja, maar dat bedoel ik natuurlijk nietquote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat bedoel ik natuurlijk niet
Nog best veel hoorquote:Op donderdag 26 november 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vraag me soms een beetje af wat jij wel eet en lust
Ja maar niet op een positieve manier, kale vrouwen zijn ook niet mijn ding zeg maar.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je beter voor de burqa zijn. hoofddoekje benadrukt juist het gezicht
Nee joh.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Mja nu hebben we wel een probleem natuurlijk.
Ik sluit niets uit.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duitsers nemen worsten mee voor de lunch?
ja maar de burqa bedekt alles?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar niet op een positieve manier, kale vrouwen zijn ook niet mijn ding zeg maar.
Sorry koensquote:Op donderdag 26 november 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
laat maar dit onderwerpben er klaar mee Werken maar weer
Maar klopt wel hoor, wind, dreiging van regen -> doek op de kop. Want je haar liet je doen bij de kapper, eens in de week, dus verwaaien of verregenen kon niet.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat bedoel ik natuurlijk niet
Ooohja, nou dan doe dat maar, vind wel dat je geen mooie vrouwen eronder mag verstoppen, kunnen we dat per grondwet regelen?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
ja maar de burqa bedekt alles?
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 26 november 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja, nou dan doe dat maar, vind wel dat je geen mooie vrouwen eronder mag verstoppen, kunnen we dat per grondwet regelen?
Als het echt nattig was, kon de doek nog door een mooi plastic kapje vervangen wordenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar klopt wel hoor, wind, dreiging van regen -> doek op de kop. Want je haar liet je doen bij de kapper, eens in de week, dus verwaaien of verregenen kon niet.
Maar dan moet ik naar boven de rivierenquote:
Ja werken zul je, halve neger dat je er bentquote:Op donderdag 26 november 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
laat maar dit onderwerpben er klaar mee Werken maar weer
Nee, want jouw smaak staat me niet aan.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja, nou dan doe dat maar, vind wel dat je geen mooie vrouwen eronder mag verstoppen, kunnen we dat per grondwet regelen?
ja je bedoeld waar er beschaving is?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar boven de rivieren
mijn duitse oma had ook een aantal hoedjes voor verschillende gelegenhedenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn oma had ook altijd een plastic kapje mee, want d'r gezette krullen mochten natuurlijk niet nat worden!
Ja jezus.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want jouw smaak staat me niet aan.
Vrouwen hebben in 2020 geen nepkrullen meer dus?quote:Op donderdag 26 november 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn oma had ook altijd een plastic kapje mee, want d'r gezette krullen mochten natuurlijk niet nat worden!
Volgens andere landen wel jaquote:Op donderdag 26 november 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Hollandse directheid, is dat dan deel van m'n identiteit?
gekke troll dezequote:Op donderdag 26 november 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je bedoeld waar er beschaving is?
Tuurlijk wel, alleen watergolven doen ze niet zo vaak meer.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen hebben in 2020 geen nepkrullen meer dus?
Ja laten we Baudet wel regelen in een commissie dan, heeft hij ook wat te doen.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want jouw smaak staat me niet aan.
'Beschaving'quote:Op donderdag 26 november 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja laten we Baudet wel regelen in een commissie dan, heeft hij ook wat te doen.
Het is precies andersom en dat weet je bestquote:Op donderdag 26 november 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Baudet moet oplazeren, die verneukt het laatste greintje respect dat er nog was voor rechts compleet.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil Baudet helemaal niets laten regelen.
Laters!quote:Op donderdag 26 november 2020 10:03 schreef Koen66 het volgende:
en ik was weg ja, laterrrr, een keer
ja, maar buiten sporten in een auto lijkt me toch al lastigquote:Op donderdag 26 november 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Vanavond buiten sporten en er is regen voorspeld. Precies nu ik geen auto heb.
Je vergeet de kringverjaardagen.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Dus een echte Hollander is direct, eet paling, hagelslag en kaas en dat was het wel?
Nu moet je je Baudet tattoo weg laten laserenquote:Op donderdag 26 november 2020 10:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Baudet moet oplazeren, die verneukt het laatste greintje respect dat er nog was voor rechts compleet.
Wilders lacht zich kapot, andere partijen hebben de vlag uit en verdelen de zetels al
Ik vind het altijd wel fijn als ik niet al doorweekt ben voor ik moet beginnen.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar buiten sporten in een auto lijkt me toch al lastig
palingquote:Op donderdag 26 november 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Dus een echte Hollander is direct, eet paling, hagelslag en kaas en dat was het wel?
Bestaan die nog dan?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je vergeet de kringverjaardagen.
Momenteel niet, maar zodra men weer bij elkaar mag gaan zitten...quote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan wel merken dat ik weer in het marketingteam zit en niet meer in een veredeld IT-team. Die marketeers blijven ouwehoeren tijdens een meeting
En geheimzinnig doen over je loonquote:Op donderdag 26 november 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je vergeet de kringverjaardagen.
Met snacksquote:Op donderdag 26 november 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kringverjaardag bij Bitterbal
*neemt op in de Canon.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En geheimzinnig doen over je loon
en klagen als iemand anders zijn auto voor jouw deur parkeert.
wie is bij jullie?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bij jullie met zijn allen naakt om een brandend beeld van Hathor-Sechmet zeker?
Hatelijk dat wel hoor, als ze 'jouw' plekje inpikkenquote:Op donderdag 26 november 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
Die laatste ja.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En geheimzinnig doen over je loon
Ze is meer Duitser hoor ...quote:
Ik eet kaas,paling,. brood met hagelslag en doe aan kringverjaardagen. Identificeer mij ook nog eens aan de meest hollandse snack de bitterbalquote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dansje doen rond de led-plant [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |