Echt he. Dit is zo'n grote gemiste kans.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:35 schreef Merkie het volgende:
Waarom helpt de redactie Beau niet even. Confronteer hem met z'n uitspraken.
Zeker. Ik kon altijd wel genieten van zijn betogen. Niet altijd eens maar het was vermaak en daar kan je best een zeteltje van hebben. Maar kan me best voorstellen dat je met 76 helemaal geen zin meer hebt ik dit gezeik.quote:
Zijn hoofd werd knalrood toen Beau het citaat over Soros voorlas. Ze hadden hem.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Echt he. Dit is zo'n grote gemiste kans.
Greet komt wel dichterbij.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:37 schreef fetX het volgende:
Dit is geen goed optreden.
ez win voor VVDgoden, maar goed dat was al verwacht.
zijn er serieus mensen die denken/dachten dat FvD een concurrent was voor VVD?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:37 schreef fetX het volgende:
Dit is geen goed optreden.
ez win voor VVDgoden, maar goed dat was al verwacht.
Geweldig man. Een man die Rost van Tonningen een ‘enig mens’ vindt, met rassentheorieën flirt en al jarenlang wegkijkt bij alle boreale strapatsen.quote:
Vast wel, zitten genoeg gekkies bij.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
zijn er serieus mensen die denken/dachten dat FvD een concurrent was voor VVD?
Beau haalt er zeker niet het onderste uit idd.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het nog niet gezien, maar ik had hier op voorhand geen zin in omdat ik Beau niet sterk genoeg acht om Baudet echt onderuit te vegen. Moeite van het terugkijken waard?
Redelijk van Beau, alleen het Telegraaf-interview kwam niet uit de verf. Daar hadden ze hem mee kunnen pakken.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het nog niet gezien, maar ik had hier op voorhand geen zin in omdat ik Beau niet sterk genoeg acht om Baudet echt onderuit te vegen. Moeite van het terugkijken waard?
Ja omdat hij niet geholpen wordt.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Beau haalt er zeker niet het onderste uit idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |