En wie is er begonnen met via de media te communiceren?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Tjerrie vindt het niet netjes dat ze met modder gooien.
Nu dat de VVD naar links is opgeschoven niet meer een beetje neequote:Op woensdag 25 november 2020 23:33 schreef Slobeend het volgende:
"Een beetje rechts van de VVD". Beau.
Hij staat op instorten, weinig meer over van de man van het Oekraine-referendum.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:34 schreef matthijst het volgende:
Gvd, wie zit d'r dan nu voor de tv te kijken en denkt: ja, die gast ga ik op stemmen. Niks mis mee, laveldelsnuffende korpsbal.
Echt he. Dit is zo'n grote gemiste kans.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:35 schreef Merkie het volgende:
Waarom helpt de redactie Beau niet even. Confronteer hem met z'n uitspraken.
Zeker. Ik kon altijd wel genieten van zijn betogen. Niet altijd eens maar het was vermaak en daar kan je best een zeteltje van hebben. Maar kan me best voorstellen dat je met 76 helemaal geen zin meer hebt ik dit gezeik.quote:
Zijn hoofd werd knalrood toen Beau het citaat over Soros voorlas. Ze hadden hem.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Echt he. Dit is zo'n grote gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |