Wat moet ik met een pot?quote:
Denk dat de kans vrij groot is dat dit geen 0-0 blijft, dus nee.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Helftje voorbij. 0-0.
GAAN WE ONS ZORGEN MAKEN?
Man man man.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verder dan dat kom ik niet, want ik kijk niet.
(ik ben hier alleen voor haxball)
Wedden om een Milka?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Denk dat de kans vrij groot is dat dit geen 0-0 blijft, dus nee.
In een gekke bui.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:46 schreef fetX het volgende:
Midgetland staat 199e op de ranking. Ik wist helemaal niet dat zij zo laag stonden.
Is dat hoger of lager dan feyenoord?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:46 schreef fetX het volgende:
Midgetland staat 199e op de ranking. Ik wist helemaal niet dat zij zo laag stonden.
Soooooow.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Is dat hoger of lager dan feyenoord?
IT’S ON. Ik acht de kans ZEER klein dat ik win, maar soms moet je een gokje wagen in het leven hè.quote:
Oh, jij moet weer een Feyenoordgrapje maken.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Is dat hoger of lager dan feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |