SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chocoladeballenquote:Op woensdag 25 november 2020 20:49 schreef crv het volgende:
mogen we aan @:kwiwi: 's "ballen" zuigen ?
anaalballen is nou niet iets wat bij mij zou opkomenquote:Op woensdag 25 november 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
chocoladeballen
voor anaalballen moet je blij fles wezen
South Park nooit gezien?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
ok, Suck on my chocolate salty balls
dat was @Amarantha een paar topics geledenquote:Op woensdag 25 november 2020 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwiwi waar zijn onze blije beestjes
aan mijn anaalballen wordt niet gezogen, begrepeuh?quote:Op woensdag 25 november 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
chocoladeballen
voor anaalballen moet je blij fles wezen
Die laat ik vanavond maar even staan als je 't niet erg vindtquote:
had die wens nou ook niet bepaaldquote:Op woensdag 25 november 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aan mijn anaalballen wordt niet gezogen, begrepeuh?
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die laat ik vanavond maar even staan als je 't niet erg vindt
all hail @Amaranthaquote:Op woensdag 25 november 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was @:amarantha een paar topics geleden
wel bij de (f)les blijven
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken
Ik zou beginnen in de slaapkamer.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken
lepeltje lepeltje met z'n bedquote:Op woensdag 25 november 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou beginnen in de slaapkamer.
dr_furryquote:Op woensdag 25 november 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft Fles wel een grote teddybeer.
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft Fles wel een grote teddybeer.
bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 25 november 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de middelbare leeftijd nog niet bereikt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tokkies gonna tokkiequote:Op woensdag 25 november 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
en julliemaar over den haag klagen
https://nos.nl/artikel/23(...)last-te-stoppen.html
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik eet je op met mosterd hoor.
Roosendaal is een redelijk treurige plaats.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tokkies gonna tokkie
Brabant bestaat dan ook voor 80% uit kamp
die kale rakker mogen ze houden..quote:Op woensdag 25 november 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Sparen![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)ersplein-131/#foto-4
Geen terrasquote:Op woensdag 25 november 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Sparen![]()
[ afbeelding ]
ja vreemde foto he zo er tussenquote:Op woensdag 25 november 2020 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kale rakker mogen ze houden..
behoorlijk jan des Bouvrie interieur iig
Wat een mooie hut zegquote:Op woensdag 25 november 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Sparen![]()
[ afbeelding ]
ook nog en dame op een stoelquote:Op woensdag 25 november 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vreemde foto he zo er tussen
Veel te kaal en te kil. Ik heb er binnen twee weken een soort Karwei slash Intratuin slash Sostrene Grene slash Dille en Kamille showroom van gemaakt.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Sparen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dit gaat t hem niet worden misschien als loft.
Wat voor kleding droeg je?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heerlijk gebootcampt...
LIep ik het park in. Zie ik opeens dat er van achteren lichten schenen en kwam er een auto over het fietspad langs mij rijden.. Goedenavond meneer, bezig met een avondwandeling? handhaving dus....
-Nee,ga ik zo verderop even sporten.
Prima u heeft toch geen alcohol bij.
-Nee alleen een flesje water
En ze reden verder..
Voor het zelfde had er Baccardi in dat flesje gezeten en kon ik gewoon mijn gang zijn gegaan...
Nou ja, je kan die ramen open doen en dan heb je wel een soort van balkon-idee. Maar dan heb je ook vanalles met zes pootjes en vleugels in je woonkamerquote:
Ook die van die vrouw.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vreemde foto he zo er tussen
Sportkleding; Oranje trui, zwarte broek en uiteraard sportschoenenquote:
Dat doe ik overdag, als er kinderen spelenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze heeft een mooi terras
https://www.funda.nl/koop(...)98960-kruiskade-2-c/
misschien kom ik in mijn volgend leven terug als iets met 6 pootjes en vleugeltjes en kan ik daar zo naar binnen glippenquote:Op woensdag 25 november 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je kan die ramen open doen en dan heb je wel een soort van balkon-idee. Maar dan heb je ook vanalles met zes pootjes en vleugels in je woonkamer
Misschien ook wel zo'n fladderend elfje in een strak groen pakje die verleidelijk op je vinger gaat zitten sabbelen en oebiedoebiegeluidjes maakt?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je kan die ramen open doen en dan heb je wel een soort van balkon-idee. Maar dan heb je ook vanalles met zes pootjes en vleugels in je woonkamer
https://www.funda.nl/koop(...)7470-grotemarkt-176/quote:Op woensdag 25 november 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Sfeervoller ook. Maar ik zou dan toch hoger willen zitten en met een lekker balkon of terras.
*Splets*quote:Op woensdag 25 november 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kom ik in mijn volgend leven terug als iets met 6 pootjes en vleugeltjes en kan ik daar zo naar binnen glippen
Lillukquote:Op woensdag 25 november 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze heeft een mooi terras
https://www.funda.nl/koop(...)98960-kruiskade-2-c/
Mongolen ook dat ze je aanhouden, nsb praktijken.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sportkleding; Oranje trui, zwarte broek en uiteraard sportschoenen
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ook wel zo'n fladderend elfje in een strak groen pakje die verleidelijk op je vinger gaat zitten sabbelen en oebiedoebiegeluidjes maakt?
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mongolen ook dat ze je aanhouden, nsb praktijken.
Ze gaan werkelijk nog eisen dat je gevaccineerd bent en eisen dat je daarvoor een mooie gele ster draagt.
doe es normaal johquote:Op woensdag 25 november 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan werkelijk nog eisen dat je gevaccineerd bent en eisen dat je daarvoor een mooie gele ster draagt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vliegend coronarattenquote:Op woensdag 25 november 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die fladderen hier in Dordrecht niet rond. Wel af en toe vleermuisjes die aan het jagen zijn
quote:Op woensdag 25 november 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)7470-grotemarkt-176/
zullen we bezichtiging aanvragen?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Deze is tof
Leuk dat je zo de markthal inkijkt
Aanhouden is een groot woord. Ze spreken me gewoon aan en vragen wat ik doe. Het was na 20.00 uur en een donker park. Ideale plek om te gaan zuipen....quote:Op woensdag 25 november 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1 miljoen euro. Dat red ik net nietquote:Op woensdag 25 november 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zullen we bezichtiging aanvragen?
Misschien redden we het met 4 fokkers?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1 miljoen euro. Dat red ik net niet
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom dan! [ link | afbeelding ]
Noem er eens vier?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien redden we het met 4 fokkers?
Mja, wordt wel een beetje krapjesquote:Op woensdag 25 november 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien redden we het met 4 fokkers?
Dan maken we een weekrooster?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, wordt wel een beetje krapjes
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat gezellig worden![]()
[ afbeelding ]
Zo’n chemisch toiletje in een hoekje van je slaapkamer.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil wel een eigen plee, kan dat?
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n chemisch toiletje in een hoekje van je slaapkamer.
leger des heils? :pquote:Op woensdag 25 november 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]waar moet je dan de rest van de tijd verblijven?
wil je niet met ons delen?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil wel een eigen plee, kan dat?
mijn gerries stinken nietquote:Op woensdag 25 november 2020 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou ook niet in jouw gerrie lucht willen zitten hoor
Een hoop geld voor een 2-kamerflatjequote:Op woensdag 25 november 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Sparen![]()
[ afbeelding ]
alhoewel ik soms van de pot kom en dan denk tering hequote:Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigen stank stinkt niet, klopt
ik nooit.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alhoewel ik soms van de pot kom en dan denk tering he
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nouuu.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigen stank stinkt niet, klopt
Je buren ruikenhet als jij van de pot komt?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik nooit.
mijn buren daarentegen
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel menselijk hoor. Denk dat ze voor een miljoen ook wel goede afzuiging hebben geīnstalleerdquote:
ik heb ze afgelopen zomer of het jaar daarvoor wel naar binnen gejaagd ja, toen ze op hun terras zaten.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
J
[..]
Je buren ruikenhet als jij van de pot komt?
schaamde je je niet dood?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ze afgelopen zomer of het jaar daarvoor wel naar binnen gejaagd ja, toen ze op hun terras zaten.
En ik het raampje van mijn toilet open had toen de mother of all Gerries eruit kwam (had mais gegeten)
ah dat begrijp ik ja.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, was aardig opgelucht om van die intense buikpijn af te zijn.
Jezusquote:Op woensdag 25 november 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ze afgelopen zomer of het jaar daarvoor wel naar binnen gejaagd ja, toen ze op hun terras zaten.
En ik het raampje van mijn toilet open had toen de mother of all Gerries eruit kwam (had mais gegeten)
Hallo jo.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een hoop geld voor een 2-kamerflatje
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb dat een keer in een hotelkamer gehad. Kon ik na een week eindelijk weer, was de afzuiging in de badkamer kapot. Heel die kamer vergeven.
Mijn vriendin is letterlijk op de vlucht geslagen toen
Nogal jaquote:Op woensdag 25 november 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dan ben je blij dat het er uit is
een piek d'elektriek?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:24 schreef hjansen82 het volgende:
Alsof het niks kost. Twee ballen voor een piek.
En de piek. De kost dan twee ballen.
We hebben niks te melden over schuimpjes vanavondquote:Op woensdag 25 november 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom gaat het nu weer over gerries?
Hallies jequote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
zo weer lekker slapen jongens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht: zo, die heeft een dikke slaapbuik...quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dacht: zo, die heeft een dikke slaapbuik...
Misschien toch eens voor een bril gaan kijken
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
tevens: ORDINAAAAAIIIIIIRE SC.
Nee dat klopt, is gewoon iemand die snurkt toch?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dacht: zo, die heeft een dikke slaapbuik...
Misschien toch eens voor een bril gaan kijken
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat klopt, is gewoon iemand die snurkt toch?
ja af en toe, maar had nu het idee dat ik je hier gewoon al een week of meer niet gezien hadquote:Op woensdag 25 november 2020 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ben er toch af en toe wel? Ben beetje in knutselmodus,
LazyBalquote:Op woensdag 25 november 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk er al de hele dag naar uit
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon een wiebelende neus, zet je brilletje eens op?
neeneenee mannetje... ik heb jullie door met jullie subliminale vunzige smileys...quote:Op woensdag 25 november 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon een wiebelende neus, zet je brilletje eens op?
Ze komt niet, passed out van de dope.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neeneenee mannetje... ik heb jullie door met jullie subliminale vunzige smileys...
@:Amarantha
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neeneenee mannetje... ik heb jullie door met jullie subliminale vunzige smileys...
daar ben jij zelf toch ook niet vies van..quote:Op woensdag 25 november 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de vunzigste die ik heb is eh...quote:Op woensdag 25 november 2020 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
daar ben jij zelf toch ook niet vies van..
Ben er wel een stuk minder ja, beetje in mijn eigen bubbel.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ja af en toe, maar had nu het idee dat ik je hier gewoon al een week of meer niet gezien had
vandaar
ook aan de crea?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben er wel een stuk minder ja, beetje in mijn eigen bubbel.
Maar lief dat het je opvalt.
FvD kaput... heerlijkquote:Op woensdag 25 november 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo nog ff Thierry kijken op rtl4 en dan pitten.
hoe is het met je karton projectjes?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben er wel een stuk minder ja, beetje in mijn eigen bubbel.
Maar lief dat het je opvalt.
quote:
Lekker!quote:Op woensdag 25 november 2020 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Bij vlagen, laatste tijd weer meer. Vooral veel met karton bezig maar laatste dagen beetje lopen klooien met mijn lijmpistool. Ik snap niet dat er mensen zijn zonder lijmpistool.
Maar echt transparante patronen kan ik niet vinden.
Jij nog kaarten maken?
Ik heb er geenquote:Op woensdag 25 november 2020 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Bij vlagen, laatste tijd weer meer. Vooral veel met karton bezig maar laatste dagen beetje lopen klooien met mijn lijmpistool. Ik snap niet dat er mensen zijn zonder lijmpistool.
Maar echt transparante patronen kan ik niet vinden.
Jij nog kaarten maken?
quote:Op woensdag 25 november 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze komt niet, passed out van de dope.
ik ookquote:Op woensdag 25 november 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik kruip naar bedje toe, zin in
[ afbeelding ]
Heb geen meubels meer gemaakt, wel nog die kerstboom die ik postte, maar is denk ik net iets te moeilijk voor de jongere kinderen. Moet voor het werk eerst nog een kilo patronen halen en messen en een snijtafel maken of 2 voor ik het echt uit kan voeren.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is het met je karton projectjes?
Neequote:Op woensdag 25 november 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heeft babyyoda al een kerstmuts op?
wow, wil echt pics zien straksquote:Op woensdag 25 november 2020 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb geen meubels meer gemaakt, wel nog die kerstboom die ik postte, maar is denk ik net iets te moeilijk voor de jongere kinderen. Moet voor het werk eerst nog een kilo patronen halen en messen en een snijtafel maken of 2 voor ik het echt uit kan voeren.
quote:Op woensdag 25 november 2020 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb geen meubels meer gemaakt, wel nog die kerstboom die ik postte, maar is denk ik net iets te moeilijk voor de jongere kinderen. Moet voor het werk eerst nog een kilo patronen halen en messen en een snijtafel maken of 2 voor ik het echt uit kan voeren.
Besloten hofjes klinkt tof.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker!
Nou, ben nu met besloten hofjes bezig en zo... kijkkastjes met bloemetjes en Maria-plaatjes enzo, echt super kitschy meuk... Maar echt, af en toe is het zo'n gepiel en plakt werkelijk ALLES behalve het struikje of bloemblaadje dat geplakt moet worden... derhalve even afstand genomen vandaag...
hoe ziet dat er uit?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh en een ramp: mijn gouden kroontjesdraad is op en geen idee waar dat nog te koop is
voorbeeldje:quote:Op woensdag 25 november 2020 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Besloten hofjes klinkt tof.Maar geen idee wat ik erbij voor moet stellen, maak je dan ook muurtjes enzo van klei? En kijkkastjes? Is dat hetzelfde als een kijkdoos?
zeg maar goudgekleurd staaldraad met heel fijne tandjes aan de ene zijde, alsof het kroontjes zijnquote:
heb je er een pic vanquote:
ah!quote:Op woensdag 25 november 2020 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg maar goudgekleurd staaldraad met heel fijne tandjes aan de ene zijde, alsof het kroontjes zijn
ja da's het probleem.. kan nergens zelfs afbeelding vinden...quote:Op woensdag 25 november 2020 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je er een pic van? heb wel een idee wat je bedoelt.. maar wil zeker weten dat we 't zelfde bedoelen
quote:Op woensdag 25 november 2020 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja da's het probleem.. kan nergens zelfs afbeelding vinden...
MENEER...quote:Op woensdag 25 november 2020 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
we bedoelen het zelfde.
zoek eens op galeriedraad of sierband
Ga meteen zestien kilometer bestellenquote:Op woensdag 25 november 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
Heb het zelf eens gebruikt in een juwelenkistje
Geld moet rollenquote:Op woensdag 25 november 2020 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga meteen zestien kilometer bestellen
Oh tof, niet helemaal mijn stijl of ik zou er juist iets absurds van maken, gekke collages.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Niet van mijzelf.
Zijn eigenlijk een soort kastjes met glas ervoor, en erin zit het propvol beeldjes (Maria, heiligen), boompjes, struiken, bloemen, hoe drukker hoe beter.
Snap ik; maar je kan er van alles van maken; ook een dierentuin! Ik koop gewoon een hoop karton, beetje klei, struikjes en boompjes, bloempjes (papier), prentjes om te knippen en in te plakken, acrylverf... is vooral ordenen van al dat spul. Ik hou van lekker druk en veel; veel poppetjes, groen, hekjes, muurtjes...quote:Op woensdag 25 november 2020 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh tof, niet helemaal mijn stijl of ik zou er juist iets absurds van maken, gekke collages.En met de kinderen zou ik dan gaan voor een dierentuin oid. nee waarschijnlijk zou ik bij de kinderen ook zo gek mogelijk toejuichen. Maar zijn dat dan bouwpakketten of bedenk je het zelf? En bouw je dan lagen op met foam ofzo? Zoveel vragen.
ja echt geweldig...quote:Op woensdag 25 november 2020 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
Dat draad, ik begreep het niet helemaal maar nu kan je het gewoon bestellen, tof Frantic
Heb je ook een foto van 1 van je creaties? Mag ook per pm?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap ik; maar je kan er van alles van maken; ook een dierentuin! Ik koop gewoon een hoop karton, beetje klei, struikjes en boompjes, bloempjes (papier), prentjes om te knippen en in te plakken, acrylverf... is vooral ordenen van al dat spul. Ik hou van lekker druk en veel; veel poppetjes, groen, hekjes, muurtjes...
Maar dierentuin is eigenlijk ook wel leuk idee...
ja is een voorbeeld... hou ik echt van... KNALDRUK dat je blijft kijken.quote:
kan ik het vergelijken met een soort rariteitenkabinet ofzo?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap ik; maar je kan er van alles van maken; ook een dierentuin! Ik koop gewoon een hoop karton, beetje klei, struikjes en boompjes, bloempjes (papier), prentjes om te knippen en in te plakken, acrylverf... is vooral ordenen van al dat spul. Ik hou van lekker druk en veel; veel poppetjes, groen, hekjes, muurtjes...
Maar dierentuin is eigenlijk ook wel leuk idee...
komt eraan.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van 1 van je creaties? Mag ook per pm?
beetje wel, maar zit wel iets van structuur of thema inquote:Op woensdag 25 november 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ik het vergelijken met een soort rariteitenkabinet ofzo?
quote:Op woensdag 25 november 2020 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje wel, maar zit wel iets van structuur of thema in
"even"?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
moment, even een ode schrijven aan Galeriedraad...
Toch goedemorgenquote:
Collega vragen die de software wel kent?quote:Op donderdag 26 november 2020 06:26 schreef CherryLips het volgende:
Dank jeGa zo maar weer aan het werk want software waar ik gisteravond mee bezig was heeft iets verneukt. En ik ken de software niet dus ik weet niet wat er mis is gegaan of hoe ik het kan verhelpen. Misschien dat ik daarom slecht heb geslapen.
Die heb ik nietquote:Op donderdag 26 november 2020 06:28 schreef engine het volgende:
[..]
Collega vragen die de software wel kent?
Ohquote:Op donderdag 26 november 2020 06:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik nietkan alleen bij de PM terecht dus dat zal wel een hoop gezeik krijgen.
quote:Op donderdag 26 november 2020 07:46 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)a-compleet-verbouwd/
O allejezus wat zonde!
Morgen nog bhv cursusquote:
over 14 minuten volgens mijn appquote:
nog een maandje wordt het erger, daarna weer de goede kant op.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zo'n ochtend dat de koffie slechts druppelsgewijs de gewenste delen van mijn brein bereikt dus ik neem even een duik in het zwarte godensap
[ afbeelding ]
Ken het gevoelquote:Op donderdag 26 november 2020 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zo'n ochtend dat de koffie slechts druppelsgewijs de gewenste delen van mijn brein bereikt dus ik neem even een duik in het zwarte godensap
[ afbeelding ]
Ja maar vandaag duurt het heel lang.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog een maandje wordt het erger, daarna weer de goede kant op.
Volgende maand duurt het nog bijna een half uur langer
Zels Bal voorbij gesnacktquote:Op donderdag 26 november 2020 08:14 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 25-11-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 268 Budapestenaar
02 198 bitterbal
03 180 UitStraling
04 153 FranticDJ
05 109 Haags
06 102 CherryLips
07 092 gianni61
08 077 IJsdraakje
09 075 Lospedrosa
10 062 Amarantha
10 062 mschol
12 055 EttovanBelgie
13 039 LTVDK
14 038 Dr_Flash
14 038 Citizen.Erased
16 032 Bomenverzameling
17 026 kwiwi
18 023 Koen66
19 014 Stray_cat
19 014 liesje1979
21 008 Amee
21 008 Leonos
23 003 friemelaar
24 002 TaMieke
24 002 crv
24 002 Hallojo
27 001 van_Lamehuizen
27 001 Muskusboktor57
27 001 hjansen82
27 001 Modus
klik hier voor meer stats
Hmmzzz ik heb om 13:00 ook zoiets, nou ja heb nog even de tijd.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken het gevoel![]()
Het moet wel gaan werken want ik moet een belangrijke presentatie doen vandaag
Het maandverband-effect.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zels Bal voorbij gesnackt
Dan zou ik voor echte thee gaan.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:18 schreef CherryLips het volgende:
O, wilde vanmiddag een eindje fietsen en onderweg bubble tea halen bij zo'n nieuw tentje, maar het gaat regenen
wat is bubble teaquote:Op donderdag 26 november 2020 08:18 schreef CherryLips het volgende:
O, wilde vanmiddag een eindje fietsen en onderweg bubble tea halen bij zo'n nieuw tentje, maar het gaat regenen
koude thee met tapioca ballen.quote:
Al was dit meer een emmer vruchtensap met allemaal smaakjes.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koude thee met tapioca ballen.
Alweer?quote:Op donderdag 26 november 2020 08:19 schreef Karzai het volgende:
Wacht op een nieuwe collega, moet hem nog wat dingetjes uitleggen
Geen last van zwerfkatten.quote:Op donderdag 26 november 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag een aardig huisje, maar het ligt pal naast een Chinees restaurant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |