SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was toch juist dat het misging en daarom het jaar daarna niet meer mocht? Waarop gereld werd?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gebeurde andere jaren toch ook gewoon?
als die vreugdevuren er waren om de orde te bewaren dan miste ze de plank toch volledig
omdat de stapels x meter hoger waren dan in de vergunning stond en oa daardoor die vuurregen was ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was toch juist dat het misging en daarom het jaar daarna niet meer mocht? Waarop gereld werd?
Zoiets las ik ja.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat de stapels x meter hoger waren dan in de vergunning stond en oa daardoor die vuurregen was ofzo.
ja maar de vreugdevuren zijn oorspronkelijk onstaan om de jongeren wat te doen te laten hebben omdat voorheen er altijd al een traditie was om random dingen in de fik te stekenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was toch juist dat het misging en daarom het jaar daarna niet meer mocht? Waarop gereld werd?
Hmmm....quote:Op woensdag 25 november 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, ik ga wel braaf wapperen met mijn sterretje.
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat er niks mis ging toen ze wel op het strand fikkie mochten stoken.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aha! Zo goed zit ik er niet in.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de vreugdevuren zijn oorspronkelijk onstaan om de jongeren wat te doen te laten hebben omdat voorheen er altijd al een traditie was om random dingen in de fik te steken
Dat laatste sowieso.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat er niks mis ging toen ze wel op het strand fikkie mochten stoken.
Of beter gezegd: rellen zijn er niet omdat het vreugdevuur niet door mag gaan, rellen zijn er omdat mensen gewoon kut zijn..
Ja heerlijk dat zonnetjequote:Op woensdag 25 november 2020 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar echt he
straks ff naar 't strand kruipen
Las net al een artikel dat ze in Gouda de voordeur van een kdv wegblazen met een vuurwerkbom. Dan ben je ook lekker bezig als jeugdquote:Op woensdag 25 november 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Overigens was het afgelopen dagen op andere plekken al teringzooi in het land en die hoeven hun vreugdevuur niet te missen
Ohja jij woont een stuk noordelijker..quote:Op woensdag 25 november 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heerlijk dat zonnetjevanochtend nog wel even handschoenen aan maar die waren ook vrij vlot overbodig.
Weet niet hoe het is in de rest van nederland maar den haag kent blijkbaar een erg lange traditie van fikkie steken met oud en nieuw.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aha! Zo goed zit ik er niet in.
[..]
Dat laatste sowieso.
Denk dat ik zo even een snel lunch rondje ga lopen.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heerlijk dat zonnetjevanochtend nog wel even handschoenen aan maar die waren ook vrij vlot overbodig.
Jij mocht als kind gewoon in een auto rondrijden?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet hoe het is in de rest van nederland maar den haag kent blijkbaar een erg lange traditie van fikkie steken met oud en nieuw.
Toen ik jong was mocht ik bv naar sommige plekken niet van mijn ouders omdat daar voorbij rijdende autos werden tegen gehouden, bestuurder er uit en de auto werd ter plekken in de fik gestoken .
Ook maar een klein stukje, voornamelijk meer binnenlands, daar koelt het 's nachts wat meer af dan aan de kustquote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ohja jij woont een stuk noordelijker..
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet hoe het is in de rest van nederland maar den haag kent blijkbaar een erg lange traditie van fikkie steken met oud en nieuw.
Toen ik jong was mocht ik bv naar sommige plekken niet van mijn ouders omdat daar voorbij rijdende autos werden tegen gehouden, bestuurder er uit en de auto werd ter plekken in de fik gestoken .
Dit klopt.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat valt hier gelukkig mee.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan laat mij maar een beetje met carbid spelenquote:
WTF, eigenlijk zou er een neutronenbom op die stad moeten vallen.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The fuck zijn dat voor wild west taferelenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee haha. Deed wel mee aan kerstbomen raussen. Dat ging soms ook wel ver ja.quote:
Wat doen ze in Zwitserland eigenlijk met de jaarwisseling?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The fuck zijn dat voor wild west taferelen
Ik zat altijd braaf binnen. Moet sowieso al niks van vuurwerk hebbenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee haha. Deed wel mee aan kerstbomen raussen. Dat ging soms ook wel ver ja.
Hier weinig, uiteten en de overheid heeft op verschillende plekken vuurwerkshows. Privé wordt er niet heel veel vuurwerk afgestoken.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doen ze in Zwitserland eigenlijk met de jaarwisseling?
In Hongarije (vraag maar aan Gergi) eten ze knakworst.
Snap ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat altijd braaf binnen. Moet sowieso al niks van vuurwerk hebben
Wij doen aan first-footingquote:Op woensdag 25 november 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee joh, gezellig O&Nquote:Op woensdag 25 november 2020 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ze vliegen tussen kerst en oud en nieuw ook boven de stad met een heli om de kerstboomraussers te ontdekkenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aah ja, kon me al niet voorstellen dat die Zwitsers ineens in een stel halve wilden veranderen op Oudejaarsavondquote:Op woensdag 25 november 2020 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier weinig, uiteten en de overheid heeft op verschillende plekken vuurwerkshows. Privé wordt er niet heel veel vuurwerk afgestoken.
Nee inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, kon me al niet voorstellen dat die Zwitsers ineens in een stel halve wilden veranderen op Oudejaarsavond
dan misschien toch liever een oliebolquote:Op woensdag 25 november 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja kerstbomen verzamelen en die bewaren tot oud en nieuw om dan in de fik te kunnen steken. Politie probeert daar nu tegen op te treden o.a. met die heli om in de tuinen te kijkenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had er ook nog niet eerder van gehoord
Oh, dat deden ze hier in de buurt met 3 koningen.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kerstbomen verzamelen om in de hens te steken op de 31ste
Alle wijken in Den Haag gingen op de vuist met elkaar. 1 grote teringbendequote:Op woensdag 25 november 2020 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, gezellig O&N
mijn pa vertelde laatst dat scheveningers en duindorpers/andere hagenezen altijd wel mot hadden, zeker met kerstbomen rausen..
maar de scheveningers waren wel altijd de schijtlijtster.. (met 4 tegen 1 enzo)
is volgens mij een heel haagsch iets ivm rivaliteit tussen duindorp en scheveningen?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat ze dit op andere plekken toch ook doen?
Niet op de plekken waar ik heb gewoond in ieder gevalquote:Op woensdag 25 november 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
https://indebuurt.nl/denh(...)n-in-den-haag~19308/quote:Op woensdag 25 november 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat deden ze hier in de buurt met 3 koningen.
Al klinkt het alsof het daar een stuk minder vredig verloopt
Het klinkt mij niet bekend in de oren, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ja, beetje met een doos chocolaatjes en een fles whisky checken of er wat te neuken valt in het nieuwe jaarquote:Op woensdag 25 november 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit klonk als iets goors, maar dat is het dus niet
Dat idee van die neutronenbom klinkt zo gek nog niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Alle wijken in Den Haag gingen op de vuist met elkaar. 1 grote teringbende
ja maar in laakkwartier en spoorwijk doen ze het bv ookquote:Op woensdag 25 november 2020 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
is volgens mij een heel haagsch iets ivm rivaliteit tussen duindorp en scheveningen?
Je hebt ook een mooie docu van andere tijdenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/denh(...)n-in-den-haag~19308/
er zijn wel georganiseerde kerstboomverbrandingen hier.. maar niet dat mensen daadwerkelijk op bomen strooptocht gaan.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Nietusquote:Op woensdag 25 november 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Die Haagse lieden zijn gewoon maf.
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Die Haagse lieden zijn gewoon simpel en arm.
Zou dan toch eerder voor een nieuwjaarsduik gaan denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Die Haagse lieden zijn gewoon maf.
Kerstbomen verzamelen en in de fik steken wel (al doen ze dat nu niet meer geloof ik), maar niet dat ze overal vandaan werden gejatquote:Op woensdag 25 november 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
nu wel ja, maar vroeger ook?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in laakkwartier en spoorwijk doen ze het bv ook
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn wel georganiseerde kerstboomverbrandingen hier.. maar niet dat mensen daadwerkelijk op bomen strooptocht gaan.
as pas mafquote:Op woensdag 25 november 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou dan toch eerder voor een nieuwjaarsduik gaan denk ik.
vrijwillig een hartverzakking op willen lopenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou dan toch eerder voor een nieuwjaarsduik gaan denk ik.
ja toen ik jong was deden ze het ook. Maar toen vloog er denk ik nog geen heli rond ookquote:Op woensdag 25 november 2020 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nu wel ja, maar vroeger ook?
ik ken niet genoeg van de kerstboomraus geschiedenis daarvoor
was 20 jaar terug altijd wel tof als overal kerstbomen en pallets op ongeveer elk kruispunt werden gemikt en in de hens werden gestoken
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Die Haagse lieden zijn gewoon tokkies.
misschien maf, maar andermans eigendom wordt er niet slechter van.quote:
Stereotype Schotten hebben rood haar. Maar eigenlijk zie je daar veel meer mensen met zwart haar.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, beetje met een doos chocolaatjes en een fles whisky checken of er wat te neuken valt in het nieuwe jaar![]()
Maar moet je wel je haren zwart verven of een zwarte puik opzetten als je geen zwart haar hebt
als je ze gewoon kerstbomen laat rausen ook inprinciepe niet hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien maf, maar andermans eigendom wordt er niet slechter van.
das niet waar.Auto's gingen er ook op als ze de kans kregenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ze gewoon kerstbomen laat rausen ook niet hoor
Oh, dus mensen krijgen wel nog de kans om hun ballen en lampjes er uit te halen voordat hun boom gejat wordt?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ze gewoon kerstbomen laat rausen ook niet hoor
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dus mensen krijgen wel nog de kerst om hun ballen en lampjes er uit te halen voordat hun boom gejat wordt?
en als je een boom in de tuin hebt?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja ze komen toch niet binnen om zon boom te raussen
En we zingen ditquote:Op woensdag 25 november 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stereotype Schotten hebben rood haar. Maar eigenlijk zie je daar veel meer mensen met zwart haar.
In Hongarije trekken kinderen op kerstavond langs de huizen om een toneelstukje op te voeren. Vond ik wel een schattige traditie.
Nee zo gaat het niet. Meeste mensen uit die wijken geven die bomen ook graag aan ze mee. En ze gaan rond om te kijken of mensen hun boom buiten hebben gezet. Maar ze dwingen je niet die boom af te staanquote:Op woensdag 25 november 2020 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als je een boom in de tuin hebt?
Dit.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien maf, maar andermans eigendom wordt er niet slechter van.
vroeger nietquote:Op woensdag 25 november 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet waar.Auto's gingen er ook op als ze de kans kregen
Wij houden van Oranje, maar dan andersquote:
oh ja ik weet dat van mijn jeugd.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger niet
dat is meer "van deze tijd"
Zo ging dat hier vroeger ook, teringgroot vuur in het centrum waar echt alles werd opgeflikkerd, ze hebben er ook wel eens een caravan op gegooidquote:Op woensdag 25 november 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet waar.Auto's gingen er ook op als ze de kans kregen
Yupquote:Op woensdag 25 november 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij houden van Oranje, maar dan anders
Is dit origineel Schots?
Zal dan stiekem wel een Amerikaan geweest zijn die 1/8 Italiaan was en 1/8 Schots.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Onder één van die doedelzakfilmpjes stond als reactie: "Listening to this makes me feel proud to be a Scot. And I'm not even from Scotland, but from Italy."
Vond ik wel mooi
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Onder één van die doedelzakfilmpjes stond als reactie: "Listening to this makes me feel proud to be a Scot. And I'm not even from Scotland, but from Italy."
Vond ik wel mooi
Jezus, één dorp verder gaan ze als beesten tekeer terwijl wij gewoon braaf met een oliebolletje in de ene en een sterretje in de andere hand stondenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ging dat hier vroeger ook, teringgroot vuur in het centrum waar echt alles werd opgeflikkerd, ze hebben er ook wel eens een caravan op gegooid. En dan nog een hele rits met dronken downies die nog van hun restjes illegaal vuurwerk afmoesten en dus even een handje lawinepijlen de stok afbrak en er op gooide
Dat klinkt ook zoals mijn oud en nieuw altijd wasquote:Op woensdag 25 november 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, één dorp verder gaan ze als beesten tekeer terwijl wij gewoon braaf met een oliebolletje in de ene en een sterretje in de andere hand stonden
ik deel het gevoel wel een beetjequote:Op woensdag 25 november 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal dan stiekem wel een Amerikaan geweest zijn die 1/8 Italiaan was en 1/8 Schots.
ik herken het alleen als relatief recent iets.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ik weet dat van mijn jeugd.
Spoorwijk ook.
Ja was in die periode toen ook wel extreem hoor, die begin 00's. Tegenwoordig is het onrustiger in een gemiddeld bejaardenhuis dan met oud&nieuw op straat hierquote:Op woensdag 25 november 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, één dorp verder gaan ze als beesten tekeer terwijl wij gewoon braaf met een oliebolletje in de ene en een sterretje in de andere hand stonden
Dat sterretje is fictief.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt ook zoals mijn oud en nieuw altijd was
Bij mij is het er echt ingeramd maar ik ben sowieso wel vatbaar voor tradities van verbondenheid.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik deel het gevoel wel een beetjeBen toch echt 100% kaas
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sterretje is fictief.In mijn geval een oliebol in elke hand
Ja, en het is ook mooi om dat stukje DNA te vieren, toch? Als ik ook maar wat Hongaars bloed zou hebben, zou ik ook een knakworst aansteken om middernachtquote:Op woensdag 25 november 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij is het er echt ingeramd maar ik ben sowieso wel vatbaar voor tradities van verbondenheid.
Ja en wat familie betreft lijken we ook meer op Turken dan op Nederlanders "koekje bij de koffie"quote:Op woensdag 25 november 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en het is ook mooi om dat stukje DNA te vieren, toch? Als ik ook maar wat Hongaars bloed zou hebben, zou ik ook een knakworst aansteken om middernacht
Heb dat 1 keer gehad met o&n, waren we bij een collega van mijn vader in sweet lake city, dat waren Indo's. Daar heb ik me toen wel echt helemaal volgevretenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal knalde ik rond middernacht harder uit elkaar dan dat vuurwerk.
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal knalde ik rond middernacht harder uit elkaar dan dat vuurwerk.
Bij mij gaat de trommel pas dicht als hij leeg is hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wat familie betreft lijken we ook meer op Turken dan op Nederlanders "koekje bij de koffie"
Indonesisch voerquote:Op woensdag 25 november 2020 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat 1 keer gehad met o&n, waren we bij een collega van mijn vader in sweet lake city, dat waren Indo's. Daar heb ik me toen wel echt helemaal volgevreten(en ook weer leeggescheten
)
Mooi zoquote:Op woensdag 25 november 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
De behandeling bij mijn zieke collega slaat aan
oh wat tofquote:Op woensdag 25 november 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 25 november 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezusquote:Op woensdag 25 november 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Moeder van mijn beste maat is twee weken geleden begonnen met chemo en bestralingen, ze reageert er nogal heftig op dus eergisteren opgenomen in het ziekenhuis, gisteren lag er een hoestende patiënt bij haar op de kamer, nu heeft ze hoogstwaarschijnlijk Covid-19 erbij en ligt ze in quarantaine
jezusquote:Op woensdag 25 november 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Moeder van mijn beste maat is twee weken geleden begonnen met chemo en bestralingen, ze reageert er nogal heftig op dus eergisteren opgenomen in het ziekenhuis, gisteren lag er een hoestende patiënt bij haar op de kamer, nu heeft ze hoogstwaarschijnlijk Covid-19 erbij en ligt ze in quarantaine
Ja, maar we moeten wel naar de meubelboulevard kunnen want de roverheid neemt alles af wat leuk is.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet overwerkt dat zorgpersoneel.
verkopen ze daar ook een Nee?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
O ja nog even naar de Welkoop morgen.
Je weet niet of je dat krijgt?quote:Op woensdag 25 november 2020 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
das vroeg..
als ik zoiets krijg: bij loon december..
wel handig..quote:Op woensdag 25 november 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, doen ze bewust in de maand vóór de feestdagen.
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik mezelf dit jaar een kerstpakket geven.
gewoon doenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
mja, tis altijd een extra, niet een vast ietsquote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet niet of je dat krijgt?
Rachel Hazes heeft een zus in de UK?quote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ze af en toe ook wel een varkenslapje eet.
https://www.mirror.co.uk/(...)ating-bread-23063325
O zo. Een bonusquote:Op woensdag 25 november 2020 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, tis altijd een extra, niet een vast iets
strikt genomen dus geen 13de maand, maar afgelopen 2 jaar wel gewoon 13de maand
https://www.etsy.com/nl/l(...)r_gallery-1-18&col=1quote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
'Goed gedoan, kut.'quote:Op woensdag 25 november 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Schrijf er een vriendelijk kaartje aan jezelf bij.
ik verwacht dat het hier wel goed komt.. (omzet t/m augustus was al omzet van vorig jaar ofzo)quote:Op woensdag 25 november 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O zo. Een bonus
Die krijgen wij in maart. Maar dat zal niet veel zijn komend jaar
Je mag mijn huis kopenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil ik ook. Maar dan moet ik eerst een huis kopen
Volgens jaar komt er gewoon een fvd soapserie op videolandquote:Op woensdag 25 november 2020 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)er-forum-worden.html![]()
Ik zou best willen. Lekker bij het strand en met een bubbelbad. Maar dat kan Buda niet trekken, helaasquote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best willen. Lekker bij het strand en met een bubbelbad. Maar dat kan Buda niet trekken, helaas
Thierry is een psychiatrische patiënt.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)er-forum-worden.html![]()
dan is de politiek geen rare plek voor hem..quote:Op woensdag 25 november 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thierry is een psychiatrische patiënt.
Je meent hetquote:Op woensdag 25 november 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thierry is een psychiatrische patiënt.
Even CL aanduwen, opgelost.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt niet mee met 1 salaris
Heb je al een nieuw huis gevonden?
Ik vind niet samenwonen oneindig veel leuker.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou samenwonen ook wel wat verschil uitmaken.
Hier ook.. Best wel veel eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou samenwonen ook wel wat verschil uitmaken.
Neen. Mijn chick zoekt vooralquote:Op woensdag 25 november 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan lekker allemaal in ons eigen kamertje hier met elkaar pratenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch die FOK! Commune beginnen dan
Ik wil een blokhutje in een stil hoekje van het terrein.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan lekker allemaal in ons eigen kamertje hier met elkaar praten
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijstaande villa met zwembad?
Op termijn ga ik vast wel weer samenwonen.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind niet samenwonen oneindig veel leuker.
Alleen al huur/hypotheek scheelt rond de 1000 euro per maand; dan hebben we het niet eens over alle dingen die daar nog bijkomen.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook.. Best wel veel eigenlijk.
Eens hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso zijn financiële redenen niet echt de beste redenen om samen te gaan wonen.
Schijt je elkaars kop uit na 7 jaar dan weet je precies wat ik bedoel.
Stookkosten gaan wel omhoog met een vrouw in huisquote:Op woensdag 25 november 2020 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op termijn ga ik vast wel weer samenwonen.
[..]
Alleen al huur/hypotheek scheelt rond de 1000 euro per maand; dan hebben we het niet eens over alle dingen die daar nog bijkomen.
De 19,5 is ineens niet meer goed genoeg inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stookkosten gaan wel omhoog met een vrouw in huis
Precies.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De 19,5 is ineens niet meer goed genoeg inderdaad.
Er zitten iets teveel mensen aan elkaar vast daardoor, resultaten uit het verleden geven een redelijk beeld van wat er komen gaat.quote:
Sinds ik wat gewicht kwijt ben, ben ik zelf ook wat kouwelijkquote:Op woensdag 25 november 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg blij dat ik dit huis alleen gekocht heb. Heeft me een hoop gedoe bespaard.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten iets teveel mensen aan elkaar vast daardoor, resultaten uit het verleden geven een redelijk beeld van wat er komen gaat.
En als je genoeg geld hebt om of twee huizen aan het houden of om gewoon zonder financiële ellende uit elkaar te gaan leeft het zoveel lekkerder.
Kun je niet onderverhuren?quote:Op woensdag 25 november 2020 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg blij dat ik dit huis alleen gekocht heb. Heeft me een hoop gedoe bespaard.
Maar ergens denk ik niet dat ik dit huis aan kan/wil houden uiteindelijk. Dan moet ik het al gaan verhuren.
Vast wel een expat die ik hier blij mee kan maken.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet onderverhuren?
Vrouwen komen en gaan maar stenen blijven bestaan.
Mijn huis had ej makkelijk kunnen trekken op 1 salarisquote:Op woensdag 25 november 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt niet veel nodig. Zo’n pod zou ik al in kunnen leven. Maar we hebben onze ruimtelijke ordening zo goed dichtgetimmerd dat dat soort grappen niet mogelijk zijn. Terecht wel hoor. Voor je het weet ziet je land eruit als Belgiëquote:Op woensdag 25 november 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten iets teveel mensen aan elkaar vast daardoor, resultaten uit het verleden geven een redelijk beeld van wat er komen gaat.
En als je genoeg geld hebt om of twee huizen aan het houden of om gewoon zonder financiële ellende uit elkaar te gaan leeft het zoveel lekkerder.
Mwah...quote:Op woensdag 25 november 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn huis had ej makkelijk kunnen trekken op 1 salaris
Ja daarom, niks ten nadele van de liefde die je nu hebt maar 70 procent van de relaties van vandaag bestaan over 5 jaar niet meer en hypotheken lopen gemiddeld 30 jaar.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel een expat die ik hier blij mee kan maken.
Mja, maar als ik dan verder weg ga wonen, moet het vrijstaand zijn.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn huis had ej makkelijk kunnen trekken op 1 salaris
mijn buren hebben nog een vrijgezelle dochter en de andere buuf is vrijgezelquote:Op woensdag 25 november 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar als ik dan verder weg ga wonen, moet het vrijstaand zijn.
Je argumenten worden steeds beterquote:Op woensdag 25 november 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn buren hebben nog een vrijgezelle dochter
picsquote:Op woensdag 25 november 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn buren hebben nog een vrijgezelle dochter en de andere buuf is vrijgezel
Dat zal niet voor niets zo zijnquote:Op woensdag 25 november 2020 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn buren hebben nog een vrijgezelle dochter en de andere buuf is vrijgezel
Ze is al 11quote:Op woensdag 25 november 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je argumenten worden steeds beter
de een is weduwe (met haar dochter in de brugklas gezeten kwam ik laatst achter) de ander.. tja is volgens mij 40 ofzo.. en woont nog thuis. need to say more?quote:Op woensdag 25 november 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zal niet voor niets zo zijn
Zou raken.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Of de buren zijn 90 en de dochter is 70.
Ja beetje bah hequote:Op woensdag 25 november 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat soort praktijken deden ze in andere dorpen in Zeeuws Vlaanderen
dat is een understatementquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is een understatementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel enorme gerries leggen binnen een paar seconden.
Ik zet 'm zelf nooit hoger, just saying.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een goede kunstsluitspier hebben we nog niet uitgevonden.
Zo’n soort fototoesteldiafragma inbouwen.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt. Ook een van de redenen waarom ik niet blind mijn huis zou verkopen.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, niks ten nadele van de liefde die je nu hebt maar 70 procent van de relaties van vandaag bestaan over 5 jaar niet meer en hypotheken lopen gemiddeld 30 jaar.
Nee, jij laat Joop alles voor je doenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet 'm zelf nooit hoger, just saying.
Kennis ging scheiden en huis stond enorm onder waterquote:Op woensdag 25 november 2020 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Ook een van de redenen waarom ik niet blind mijn huis zou verkopen.
Een vriend van mij die had niet zo'n mooie "scheiding" van zijn vriendin en heeft flink moeten bloeden om nog in zijn huis te wonen. Hij had gewoon moeten verkopen maar wilde per se in dat huis blijven wonen.
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, jij laat Joop alles voor je doen
heel af en toe zet ik hem op 21, maar dan wil ik ook echt niet bewegenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, 19,5 hou ik zelf als grens. Als ik het dan nog koud heb, pak ik een dekentje. En af en toe zet Joop 'm dan nog iets hoger. Maar da's wel echt af en toe.
Ja dit komt echt maandelijks voor in mijn kennissen- familie- vriendenkring, meestal worden ze dan wel geholpen door iemand maar toch, uit elkaar gaan kan al zuur genoeg zijn zonder dat soort shit.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kennis ging scheiden en huis stond enorm onder waterZij kon intrekken bij d'r sugar daddy met een poepie chic appartement, hij bleef achter in een veel te duur huis dat hij niet kon verkopen.
In de situatie van mijn vriend was het huis veel meer waard geworden. Net iets te duur huis om op een salaris te betalen, dus nu moet hij iedere maand krom liggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kennis ging scheiden en huis stond enorm onder waterZij kon intrekken bij d'r sugar daddy met een poepie chic appartement, hij bleef achter in een veel te duur huis dat hij niet kon verkopen.
bij mij in de klas op de middelbare zat iemand die een klepje heeft omdat die geen kringspier had.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, verknipte kinderen erbij. Alleen maar doffe ellende.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit komt echt maandelijks voor in mijn kennissen- familie- vriendenkring, meestal worden ze dan wel geholpen door iemand maar toch, uit elkaar gaan kan al zuur genoeg zijn zonder dat soort shit.
Ligt er ook aan op welke manier je uit elkaar gaat. Ik kon de helft van de keuken die we net samen bekostigd hadden gespreid terugbetalen aan mijn ex-vriendin. Als je met knallende ruzie uit elkaar gaat is die ruimte er vaak niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit komt echt maandelijks voor in mijn kennissen- familie- vriendenkring, meestal worden ze dan wel geholpen door iemand maar toch, uit elkaar gaan kan al zuur genoeg zijn zonder dat soort shit.
Da's wel fijn, als je samen zo'n oplossing kan vinden.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er ook aan op welke manier je uit elkaar gaat. Ik kon de helft van de keuken die we net samen bekostigd hadden gespreid terugbetalen aan mijn ex-vriendin. Als je met knallende ruzie uit elkaar gaat is die ruimte er vaak niet.
is het een geldboom?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet wel, als ik moet oprotten dan graaf ik m'n boompje uit.
En gedeelde hond, dat lijkt me wel ideaal.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er ook aan op welke manier je uit elkaar gaat. Ik kon de helft van de keuken die we net samen bekostigd hadden gespreid terugbetalen aan mijn ex-vriendin. Als je met knallende ruzie uit elkaar gaat is die ruimte er vaak niet.
Hij noemt zijn klepje Winnie?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij mij in de klas op de middelbare zat iemand die een klepje heeft omdat die geen kringspier had.
die heeft nu een poo button
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij noemt zijn klepje Winnie?moest grijnzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nog altijd wel blij mee. Moest ook een hond op gaan delenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel fijn, als je samen zo'n oplossing kan vinden.
je bent influencer of niet hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Influencer: Ja hoi ik was van de week ziek door je-weet-wel dus mijn blog en Insta lagen even stil, en ik was gisteren nog te ziek om deze aanbieding te delen.
Reacties: Ja alles is nu uitverkocht wat jammer.
Oké, geen beterschap of zo. Weet je ook voor wie je het doet.
Jouw hondquote:Op woensdag 25 november 2020 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, nog altijd wel blij mee. Moest ook een hond op gaan delen
Japanse esdoorn. Hij wordt roze.quote:
De alimentatie is niet mis hoor.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En gedeelde hond, dat lijkt me wel ideaal.
Wat?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:08 schreef Haags het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die bier drinken?
geefquote:Op woensdag 25 november 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Japanse esdoorn. Hij wordt roze.
Topwijven.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:08 schreef Haags het volgende:
Af en toe een halve cassis met een druppeltje alcohol of halve liters wegtikken in de trein?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:08 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Topwijven.
* IJsdraakje drinkt graag bier
ordinair sletten zijn het..quote:Op woensdag 25 november 2020 14:08 schreef Haags het volgende:
Zit die wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ziet er niet echt comfortabel uit..
Dat vond ik dus ook.quote:
Radiator helemaal dichtpurren.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
Kut radiator lekt weer.
Flikker maar op, ik ga epoxy halen :/
Nooit meer lek.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Radiator helemaal dichtpurren.
Wat?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Netjes.
En dan ga ik nu even mijn netvliezen vervangen.
die had ik in mijn vorige tuin ook, maar die overleefde het daar niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Japanse esdoorn. Hij wordt roze.
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het roze was een beetje fel
Nja was eerst de kraan. Nu op een blindstop.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Radiator helemaal dichtpurren.
Het is een draadstaal mand maar oke.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer is een wasmand leuk?
braddie actie.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Wat doet baudet nou.
Hij stapt en nu gaat die weer in de race om dezelfe positie te verkrijgen?
Schatje ben je tochquote:Op woensdag 25 november 2020 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is een draadstaal mand maar oke.
Beetje zoals Hitler om de haverklap verkiezingen hield. De endorsement gebruiken om meer macht te krijgen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Wat doet baudet nou.
Hij stapt en nu gaat die weer in de race om dezelfe positie te verkrijgen?
Tot nu toe leeft 'ie nog.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die had ik in mijn vorige tuin ook, maar die overleefde het daar niet.
mijn nieuwe tuin heeft er 2
Ik heb er ook wel even over getwijfeld om aan de nieuwe bewoonster te vragen of ik mijn liquidambar mocht uitgraven
maar hij kan toch gewoon zeggen dat die toch blijft en niet weg gaat? Ik begrijp het nietquote:Op woensdag 25 november 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zoals Hitler om de haverklap verkiezingen hield. De endorsement gebruiken om meer macht te krijgen.
Maar met die dekens er in zie je toch wel dat dit op een wasmand lijkt?quote:
Ja, maar als hij nu gekozen wordt, kan hij de uitslag gebruiken tegen zijn tegenstanders. En de discussie daarmee het zwijgen opleggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij kan toch gewoon zeggen dat die toch blijft en niet weg gaat? Ik begrijp het niet
de locatie was gewoon verkeerd voor de mijn.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot nu toe leeft 'ie nog.Aan m'n onderzoek vooraf zal het niet liggen, dan heeft de verkoper gewoon gelogen.
Beetje maar mag toch hopen dat de meeste mensen wel het verschil zien tussen een wasmand en een mand vol fleecedekens.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar met die dekens er in zie je toch wel dat dit op een wasmand lijkt?
Nee joh, wasmand is niet opbergmand.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar met die dekens er in zie je toch wel dat dit op een wasmand lijkt?
Als je vriend je fleecedekens in de wasmachine stopt, weet je het.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje maar mag toch hopen dat de meeste mensen wel het verschil zien tussen een wasmand en een mand vol fleecedekens.
ah. Nou ja hij wordt wel gekozen toch?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar als hij nu gekozen wordt, kan hij de uitslag gebruiken tegen zijn tegenstanders. En de discussie daarmee het zwijgen opleggen.
Ik denk niet dat er een dag komt dat hij ineens mijn was gaat doen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je vriend je fleecedekens in de wasmachine stopt, weet je het.
Of dan stinken ze.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch veel leuker om iedereen ben je partij te laten zien dat jij de messias bent?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij kan toch gewoon zeggen dat die toch blijft en niet weg gaat? Ik begrijp het niet
Flauw is dat ja.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de locatie was gewoon verkeerd voor de mijn.
1925? Interne richtingenstrijd tussen hem en Eckart en Röhm?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zoals Hitler om de haverklap verkiezingen hield. De endorsement gebruiken om meer macht te krijgen.
kwestie van locatie:quote:Op woensdag 25 november 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje maar mag toch hopen dat de meeste mensen wel het verschil zien tussen een wasmand en een mand vol fleecedekens.
Geen ideequote:Op woensdag 25 november 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. Nou ja hij wordt wel gekozen toch?
Of er ineens onderbroeken tussen je fleece dekens liggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helemaal knapperig.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of er ineens onderbroeken tussen je fleece dekens liggen.
Duidelijk dan toch in dit geval?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwestie van locatie:
mand met dekens naast de bank = opslag
mand met dekens op de badkamer = wasmand
Nou ja ze zoeken het maar uitquote:Op woensdag 25 november 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee
Het boreaalt wel in die partij.
Compleet volgefreebleed.quote:
Of je loopt in een dekentje rond en slaapt lekker onder een vies slipje.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat het opeens een hele andere mand isquote:Op woensdag 25 november 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duidelijk dan toch in dit geval?
AMAAAAAAquote:Op woensdag 25 november 2020 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie niet in hoe je hier een wasmand in kan zien, alles flikkert er toch tussendoor.
Nee later, toen hij al rijkskanselier was. Bij elke belangrijke beslissing verkiezingen uitschrijven en steeds een beetje meer macht pakken.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1925? Interne richtingenstrijd tussen hem en Eckart en Röhm?
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het wel een beetje doorluchtenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Je doet je vuile was toch niet in zo'n dingAlles hangt eruit.
En natte was kan ook niet want gaat die roesten denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Alsof wij mannen verstand hebben daarvanquote:Op woensdag 25 november 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
nee johquote:Op woensdag 25 november 2020 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie niet in hoe je hier een wasmand in kan zien, alles flikkert er toch tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |