SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was toch juist dat het misging en daarom het jaar daarna niet meer mocht? Waarop gereld werd?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gebeurde andere jaren toch ook gewoon?
als die vreugdevuren er waren om de orde te bewaren dan miste ze de plank toch volledig
omdat de stapels x meter hoger waren dan in de vergunning stond en oa daardoor die vuurregen was ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was toch juist dat het misging en daarom het jaar daarna niet meer mocht? Waarop gereld werd?
Zoiets las ik ja.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat de stapels x meter hoger waren dan in de vergunning stond en oa daardoor die vuurregen was ofzo.
ja maar de vreugdevuren zijn oorspronkelijk onstaan om de jongeren wat te doen te laten hebben omdat voorheen er altijd al een traditie was om random dingen in de fik te stekenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was toch juist dat het misging en daarom het jaar daarna niet meer mocht? Waarop gereld werd?
Hmmm....quote:Op woensdag 25 november 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, ik ga wel braaf wapperen met mijn sterretje.
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat er niks mis ging toen ze wel op het strand fikkie mochten stoken.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aha! Zo goed zit ik er niet in.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de vreugdevuren zijn oorspronkelijk onstaan om de jongeren wat te doen te laten hebben omdat voorheen er altijd al een traditie was om random dingen in de fik te steken
Dat laatste sowieso.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat er niks mis ging toen ze wel op het strand fikkie mochten stoken.
Of beter gezegd: rellen zijn er niet omdat het vreugdevuur niet door mag gaan, rellen zijn er omdat mensen gewoon kut zijn..
Ja heerlijk dat zonnetjequote:Op woensdag 25 november 2020 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar echt he
straks ff naar 't strand kruipen
Las net al een artikel dat ze in Gouda de voordeur van een kdv wegblazen met een vuurwerkbom. Dan ben je ook lekker bezig als jeugdquote:Op woensdag 25 november 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Overigens was het afgelopen dagen op andere plekken al teringzooi in het land en die hoeven hun vreugdevuur niet te missen
Ohja jij woont een stuk noordelijker..quote:Op woensdag 25 november 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heerlijk dat zonnetjevanochtend nog wel even handschoenen aan maar die waren ook vrij vlot overbodig.
Weet niet hoe het is in de rest van nederland maar den haag kent blijkbaar een erg lange traditie van fikkie steken met oud en nieuw.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aha! Zo goed zit ik er niet in.
[..]
Dat laatste sowieso.
Denk dat ik zo even een snel lunch rondje ga lopen.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heerlijk dat zonnetjevanochtend nog wel even handschoenen aan maar die waren ook vrij vlot overbodig.
Jij mocht als kind gewoon in een auto rondrijden?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet hoe het is in de rest van nederland maar den haag kent blijkbaar een erg lange traditie van fikkie steken met oud en nieuw.
Toen ik jong was mocht ik bv naar sommige plekken niet van mijn ouders omdat daar voorbij rijdende autos werden tegen gehouden, bestuurder er uit en de auto werd ter plekken in de fik gestoken .
Ook maar een klein stukje, voornamelijk meer binnenlands, daar koelt het 's nachts wat meer af dan aan de kustquote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ohja jij woont een stuk noordelijker..
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet hoe het is in de rest van nederland maar den haag kent blijkbaar een erg lange traditie van fikkie steken met oud en nieuw.
Toen ik jong was mocht ik bv naar sommige plekken niet van mijn ouders omdat daar voorbij rijdende autos werden tegen gehouden, bestuurder er uit en de auto werd ter plekken in de fik gestoken .
Dit klopt.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |