Nou, dat gedoe met Krol en van Kooten bij de Partij voor de Toekomst was anders ook geen goede reclame voor Henk Otten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Dat gevoel heb ik niet. Meer een man van rechtse ideeën. Die het niet goed verbaal kan overbrengen, geen stemmentrekker. Wel een degelijk persoon.
Maar een machtswellust, zeker niet.
Eerst jodengrapjes maken, maar als de aanhang en leden daarmee aan de haal gaan, moet de wal het schip uiteindelijk keren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:03 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Thierry zal wel blij zijn met vrouwen binnen het FvD.
Dit ja.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:17 schreef skrn het volgende:
[..]
Eerst jodengrapjes maken, maar als de aanhang en leden daarmee aan de haal gaan, moet de wal het schip uiteindelijk keren.
Dit is gewoon te grappig.
Wordt ook tijd dat cliteur toegeeft dat hij als promotor Baudet heeft PhD heeft gegeven dat het niveau niet waard was.quote:
Je zou maar gestemd hebben op deze puinhoop.quote:
Zoals ik al zei: hef de partij gewoon op, doe uit dat lichtquote:
En zal ook niet de laatste zijn gok ik. In Brabant en bij nog een provincie zitten ze toch in de provinciale staten? Ik ben wel benieuwd wat die mensen gaan doen?quote:
Ratten verlaten als eerste een zinkend schipquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:32 schreef capricia het volgende:
2020 is toch wel een mooi jaar voor mensen die niet van populisme houden.
Ik maak me geen illusies, het populisme is nog spring-levend, en ik denk dat eenp partij als de PVV hele goede ogen gaat gooien voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:32 schreef capricia het volgende:
Wat een geweldig jaar voor GL en aanverwanten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ratten verlaten als eerste een zinkend schip
Komt wel weer iets of iemand om die leegtes weer op te vullen hoor. En meestal is dat geen verbetering.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:32 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat de FvD kiezers die bij de VVD vandaan kwamen weer VVD gaan stemmen. Die stappen niet over naar de PVV lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:33 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik maak me geen illusies, het populisme is nog spring-levend, en ik denk dat eenp partij als de PVV hele goede ogen gaat gooien voor de verkiezingen.
Maar ik koester dit moment, volop.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt wel weer iets of iemand om die leegtes weer op te vullen hoor. En meestal is dat geen verbetering.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een geweldig jaar voor GL en aanverwanten.
Zijn er al rechtse tranen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |