Even tegen een muurtje bonken of naar de WCquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wade stormt het podium af
UK Open, Grand Prix, Premier League ook.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wade heeft gewoon al de Matchplay op zijn naam staan
Wade nooit meerquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wade heeft gewoon al de Matchplay op zijn naam staan
Vischsch deed gisteren een kansloze poging.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gossee de Sossagaat iemand het Maijer ooit vertellen
Gaat maar door he.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gossee de Sossagaat iemand het Maijer ooit vertellen
Ik ben van wel meer darters fan hoor, maar ik denk niet dat Viljanen het WK gaat winnenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog van harte gefeliciteerd @:dutchsuomifan1992, de echte suppportert hier. Het is je gegund makkerhoop dat je aanstaande Wk hier ook actief bent!
Twitter jij ook weleens naar Yannick of naar Rits?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik ben van wel meer darters fan hoor, maar ik denk niet dat Viljanen het WK gaat winnen. Geen idee of ik op het WK hier actief ben. Twitter vind ik namelijk eigenlijk al meer dan genoeg.
Soms, ja. Niet vaak.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Twitter jij ook weleens naar Yannick of naar Rits?
DRT is een warm bad tijdens het WK.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik ben van wel meer darters fan hoor, maar ik denk niet dat Viljanen het WK gaat winnen. Geen idee of ik op het WK hier actief ben. Twitter vind ik namelijk eigenlijk al meer dan genoeg.
Post even je odequote:Op dinsdag 24 november 2020 21:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |