abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196398373
twitter
pi_196398456
Deed Sousa de hartjes act voor Nouri? #dtv
pi_196400366
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:17 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

DRT is een warm bad tijdens het WK.
Mwah, dat viel vorig jaar wel tegen toen ik hier belachelijk werd gemaakt. D'r werd ook gezegd dat ik schizofreen ben. Mij zie je hier niet vaak terug.
pi_196400371
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Post even je ode
Nee.
pi_196400472
twitter
  woensdag 25 november 2020 @ 00:49:25 #206
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196400515
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

Ik ben van wel meer darters fan hoor, maar ik denk niet dat Viljanen het WK gaat winnen :P . Geen idee of ik op het WK hier actief ben. Twitter vind ik namelijk eigenlijk al meer dan genoeg.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 00:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

Mwah, dat viel vorig jaar wel tegen toen ik hier belachelijk werd gemaakt. D'r werd ook gezegd dat ik schizofreen ben. Mij zie je hier niet vaak terug.
Begrijpelijk als je het een beetje te druk vindt maar ik heb je er in ieder geval graag bij :). Tijdens het WK is het hier een groot feest namelijk.

Daarnaast, iedereen wordt hier belachelijk gemaakt. Dat hoort er een beetje bij, iedereen die fok als een juist platform ziet om over darten te praten is toch ook wel achterlijk. Neem @Poepz0r, die is oprecht niet helemaal in orde en ook hij redt het prima. Als iemand een kutopmerking maakt, gewoon een uithaal terug geven. Zo gaat het hier en je hebt zoals je hier overkomt meer dan genoeg humor en zelfspot om het hier te redden hoor :)

[ Bericht 37% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 25-11-2020 00:56:48 ]
Makkelijk tweede.
pi_196400546
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Begrijpelijk als je het een beetje te druk vindt maar ik heb je er in ieder geval graag bij :). Tijdens het WK is het hier een groot feest en zo als ik je berichten lees redt je het hier prima!
Met die tijdlijn + 310 volgers die ik op Twitter heb is dat al meer dan genoeg :P . En het vorige WK werd er hier eea over mij en m'n Twitteraccount gezegd wat ik allesbehalve leuk vond. Maar goed, dat heb je net in een andere post van mij ook kunnen lezen.
pi_196400551
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

[..]

Begrijpelijk als je het een beetje te druk vindt maar ik heb je er in ieder geval graag bij :). Tijdens het WK is het hier een groot feest namelijk.

Daarnaast, iedereen wordt hier belachelijk gemaakt. Dat hoort er een beetje bij, iedereen die fok als een juist platform ziet om over darten te praten is toch ook wel achterlijk. Neem @:poepz0r, die is oprecht niet helemaal in orde en ook hij redt het prima. Als iemand een kutopmerking maakt, gewoon een uithaal terug geven. Zo gaat het hier en je hebt zoals je hier overkomt meer dan genoeg humor en zelfspot om het hier te redden hoor :)
Als dat de manier is hoe jullie met mensen omgaan dan zul je mij hier niet vaak terug zien, zeker niet na de opmerkingen die jullie hebben gemaakt over een aantal vrienden van mij die ook op Twitter zitten.
  woensdag 25 november 2020 @ 01:10:24 #209
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196400572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 01:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

Als dat de manier is hoe jullie met mensen omgaan dan zul je mij hier niet vaak terug zien, zeker niet na de opmerkingen die jullie hebben gemaakt over een aantal vrienden van mij die ook op Twitter zitten.
Jammer maar begrijpelijk. Weet echter dat je meer dan welkom bent, wat sommige gekkies hier ook zeggen :)
Makkelijk tweede.
  woensdag 25 november 2020 @ 01:18:25 #210
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196400600
Cross kan denk ik zijn PL-plek gedag zeggen als hij niet in de top 4 eindigt dit jaar.

Het worden vGerwen, Wright, Price, Smith, vdBergh, Anderson, Aspinall, Durrant, Wade en de Sousa volgend jaar. Als Cross zijn vierde plek behoudt gaat Smith er uit, tenzij de blessure van vdBergh of Gando te erg is om mee te kunnen doen.
Makkelijk tweede.
pi_196401642
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 01:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

Als dat de manier is hoe jullie met mensen omgaan dan zul je mij hier niet vaak terug zien, zeker niet na de opmerkingen die jullie hebben gemaakt over een aantal vrienden van mij die ook op Twitter zitten.
Raar dat je alles en iedereen op een hoop gooit qua reacties. Wat je anderen verwijt doe je nu zelf ook. Dan moet je inderdaad lekker weg blijven als je niet tegen een stootje kan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
pi_196401714
Wel een goede manier om je Twitter kanaal te pluggen ;)
pi_196401722
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 01:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cross kan denk ik zijn PL-plek gedag zeggen als hij niet in de top 4 eindigt dit jaar.

Het worden vGerwen, Wright, Price, Smith, vdBergh, Anderson, Aspinall, Durrant, Wade en de Sousa volgend jaar. Als Cross zijn vierde plek behoudt gaat Smith er uit, tenzij de blessure van vdBergh of Gando te erg is om mee te kunnen doen.
Wildcard RvB.
pi_196401724
Ben trouwens de 'biografie' van Taylor aan het lezen. Vermakelijk wel.
pi_196403883
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2020 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

[..]

Begrijpelijk als je het een beetje te druk vindt maar ik heb je er in ieder geval graag bij :). Tijdens het WK is het hier een groot feest namelijk.

Daarnaast, iedereen wordt hier belachelijk gemaakt. Dat hoort er een beetje bij, iedereen die fok als een juist platform ziet om over darten te praten is toch ook wel achterlijk. Neem @:poepz0r, die is oprecht niet helemaal in orde en ook hij redt het prima. Als iemand een kutopmerking maakt, gewoon een uithaal terug geven. Zo gaat het hier en je hebt zoals je hier overkomt meer dan genoeg humor en zelfspot om het hier te redden hoor :)
Ik ben - denk ik - de grootste act op dit forum. Mooi om te zien dat je erin trapt _O_
pi_196403887
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 07:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Raar dat je alles en iedereen op een hoop gooit qua reacties. Wat je anderen verwijt doe je nu zelf ook. Dan moet je inderdaad lekker weg blijven als je niet tegen een stootje kan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOWWWW HEERLUK
pi_196420080
quote:
80s.gif Op maandag 23 november 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Wil iemand nog terugkomen op deze post trouwens
Was op basis van zn voorgeschiedenis op tv-toernooien geen gekke verwachting, zeker gezien de groep waar 'ie in zat. Maar hij heeft het eindelijk laten zien op tv, dus respect daarvoor.
Het beste adres voor al uw primeurs!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')