Nee bedankt ik heb al Wikipedia, Darts Database en Dartsrankings tot mijn beschikkingquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Doet Sjaak gewoon even tussendoor
Bovendien is dit boek natuurlijk onmiddellijk achterhaald.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee bedankt ik heb al Wikipedia, Darts Database en Dartsrankings tot mijn beschikking
Serieusquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:50 schreef KennyPowers het volgende:
Darts zo vroeg zodat ze hierna nog Bournemouth - Nottingham Forest kunnen uitzenden op Sky
man man man
HOE KAN DIT?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Die blije hond act van Maijer is vermoeiond.
De eerste drie legs toen Wade met 0-3 voorkwam. Zjak maakt hier gewoon een interessant punt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:00 schreef Tagliano het volgende:
Sjaak streept alle legs waarin Sousa darts miste weg en is dan verbaasd dat hij een hoog dubbelpercentage heeft
Wat een god is het toch ook
Dit is gespeeld?quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
Wens Wade succes Jos ergens te breken.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:07 schreef Grifte het volgende:
Schakel nu in, is de finale al bijna voorbij. Lekker
Niet met Grifte, niet met Grifte.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |