quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef onlogisch het volgende:
Zo maar even wat vragen die mij te binnenschieten :
• Wie worden de kandidaten?
• Hoeveel kandidaten komen er?
• Wat is het prijzengeld
• Hoeveel dagen moeten ze er zitten?
• Is het qua regels een kopie van 1999?
Vul aan en beantwoordt
Echt he, maar alsnog zullen er mensen naar kijken.....quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
100% sinds er geen enkele misser meert gemaakt mag worden tegenwoordig, ik verwacht een setje van 14 volledig ingelichte gecontracteerde sukkels die precies on que hun act verrichten..
We zijn toch benieuwd nietwaar?quote:Op woensdag 25 november 2020 20:44 schreef colivo het volgende:
[..]
Echt he, maar alsnog zullen er mensen naar kijken.....
Die eerste serie was leuk en vernieuwend. Ik vergeet nooit hoe verbaasd Bart naar buiten rende terwijl al die mensen er stonden. Daarna werd het uitgemolken en gingen er imo alleen maar aandachtgeile mensen heen.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn toch benieuwd nietwaar?
mijn liefste cos modquote:Op woensdag 25 november 2020 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom specifiek deze vraag over de DTS-users? Je ziet toch vanzelf wel wie er allemaal gaan posten hier?
* 14 of 12, afhankelijk van welke website je moet geloven. De helft is Belg.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef onlogisch het volgende:
Vul aan en beantwoordt
Team België Tegen Nederland wordt ditquote:Op donderdag 26 november 2020 10:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
* 14 of 12, afhankelijk van welke website je moet geloven. De helft is Belg.
* 90 dagen
https://www.nu.nl/media/6(...)eks-big-brother.htmlquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:33 schreef onlogisch het volgende:
• Wie worden de kandidaten?
• Wat is het prijzengeld
• Is het qua regels een kopie van 1999?
Vul aan en beantwoordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |