abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2020 @ 12:07:23 #226
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_196596786
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:17 schreef kree het volgende:

[..]

Rijden met 1170 ugl
Dat is ook wel erg hoog dus straf was te verwachten zo hoog. nu vooruit denken en kijken... en weer vol goede moed er tegen aan
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  maandag 7 december 2020 @ 12:09:50 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196596814
Kwam je alcoholprobleem ook nog ter sprake?
The love you take is equal to the love you make.
pi_196596961
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Kwam je alcoholprobleem ook nog ter sprake?
Ze vroegen het wel, maar heb maar gezegd van niet zo'n last meer van.
Nouja blijft alleen nog het CBR een ding
Do what you love, love what you do!
  maandag 7 december 2020 @ 12:22:47 #229
Hayley is een prinses
pi_196596996
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ze vroegen het wel, maar heb maar gezegd van niet zo'n last meer van.
Nouja blijft alleen nog het CBR een ding
@kree je gaat er voor in therapie toch voor de verslaving dan heb je er wel degelijk nog last van...
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 12:29:17 #230
388664 crew  Dotteke
pi_196597108
Fijn dat de uitspraak er nu is Kree, nu afwachten op het CBR
Hoe is het met je schouder?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196597394
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

@:kree je gaat er voor in therapie toch voor de verslaving dan heb je er wel degelijk nog last van...
Ja maar leek me niet voordelig om te noemen.
pi_196597514
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:48 schreef kree het volgende:

[..]

Lijkt mij juist wel.
Maar in ieder geval sterkte gewenst.
Is er wel een beetje een last van je schouders nu?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 7 december 2020 @ 13:04:56 #233
Hayley is een prinses
pi_196597697
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:48 schreef kree het volgende:

[..]

Nou lijkt mij juist wel eerlijkheid is nu belangrijkste
pi_196598028
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:55 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Lijkt mij juist wel.
Maar in ieder geval sterkte gewenst.
Is er wel een beetje een last van je schouders nu?
Weet niet of dat slim is. Tegen de hulpverlening ben ik wel eerlijk, voor de rechtbank leek het mij slimmer om te zeggen dat ik al die problemen al een tijdje niet meer heb.
Anywsy het had niet echt veel uitgemaakt, ze waren wel vrij duidelijk over de strafmaat.
Meeste toch gehad al nu. Dus wel best, het is iig 1 last minder dat de uitspraak van de rechter er nu is.

Blijft het cbr nog over.

Verder schouder gaat ietsjes vooruit wel maar nog steeds pijn en meer als 15 graden mijn arm heffen vannuit mijn schouder lukt nog voor geen meter. Tenzij ik zeg maar met m'n rechter arm mijn linker optil.

Gast wel ff duren nog dit allemaal, maar het wordt iets bewegelijker al wel en gebruik minder pijnstilling nu.
  maandag 7 december 2020 @ 13:32:56 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196598130
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:26 schreef kree het volgende:

[..]

Weet niet of dat slim is. Tegen de hulpverlening ben ik wel eerlijk, voor de rechtbank leek het mij slimmer om te zeggen dat ik al die problemen al een tijdje niet meer heb.
Anywsy het had niet echt veel uitgemaakt, ze waren wel vrij duidelijk over de strafmaat.
Meeste toch gehad al nu. Dus wel best, het is iig 1 last minder dat de uitspraak van de rechter er nu is.

Blijft het cbr nog over.

Verder schouder gaat ietsjes vooruit wel maar nog steeds pijn en meer als 15 graden mijn arm heffen vannuit mijn schouder lukt nog voor geen meter. Tenzij ik zeg maar met m'n rechter arm mijn linker optil.

Gast wel ff duren nog dit allemaal, maar het wordt iets bewegelijker al wel en gebruik minder pijnstilling nu.
Maar wat had je nou gedaan om je arm zo te verwonden?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196598287
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:26 schreef kree het volgende:

[..]

Heb je niet iemand die je juridisch advies kan geven over dit soort dingen?
pi_196599457
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar wat had je nou gedaan om je arm zo te verwonden?
Gestruikeld over een drempeltje bij mij in huis en op een ongelukkige manier terecht gekomen.
pi_196599547
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 13:41 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Heb je niet iemand die je juridisch advies kan geven over dit soort dingen?
Nee, heb nog de rechtsbijstand gebeld, maar die doen niet aan strafzaken.
Maar maakt niet uit het juridische zit erop en ga niet in hoger beroep. Die blaastest is gewoon wettig en overtuigend bewezen, dus was weinig tegen te beginnen. Dat hele uitstel door corona vanaf mei boeide ze niks. Nouja vindt t wel best, doe die taakstraf wel, mss kom ik nog een leuke criminele meid tegen.

Kan ze gelijk intrekken als ik een huisje via de woningbouw kan vinden.
Eentje nu op plek 14/520 inschrijvingen en een ander 6/400 dus ok nog voor me maar niet zoveel meer. Wie weet zeggen er nog een paar af. Ze verlopen vd week, dus dan definitieve plek. Heb ik het wel een stukje buiten katwijk gezocht nu. Maarja moet wat wil echt van dat particulier huren af, helemaal depri word ik daar.
  maandag 7 december 2020 @ 14:58:58 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196599568
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 14:53 schreef kree het volgende:

[..]

Gestruikeld over een drempeltje bij mij in huis en op een ongelukkige manier terecht gekomen.
Was je beneveld?

Overigens wel een beetje ironisch, want ik neem aan dat je eerst moet revalideren voordat je weer achter het stuur kan.

Succes met straks een schone lei en hopelijk de alcohol onder controle. Oh, en een nieuw huis.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196599631
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 14:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Was je beneveld?

Overigens wel een beetje ironisch, want ik neem aan dat je eerst moet revalideren voordat je weer achter het stuur kan.

Succes met straks een schone lei en hopelijk de alcohol onder controle.
Had wel wat op ja zei het niet eens zo veel.

Ja klopt rijden en fietsen gaat het hooguit pas januari worden en denk zelfs februari.
Maargoed ben beetje gewoon nu aan het proberen om een nieuwe betere start te maken en het helpt denk als ik en gewoon verhuis naar een normaal huisje. Weer werk vinden etc. Nou kost het nu mss paar maanden ff allemaal intensief maar dan ben ik iig concreet van wat dingen uit het verleden af, hoewel het toch altijd wel een struggle zal blijven
  maandag 7 december 2020 @ 15:47:39 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196600533
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ja klopt rijden en fietsen gaat het hooguit pas januari worden en denk zelfs februari.
Maargoed ben beetje gewoon nu aan het proberen om een nieuwe betere start te maken en het helpt denk als ik en gewoon verhuis naar een normaal huisje. Weer werk vinden etc. Nou kost het nu mss paar maanden ff allemaal intensief maar dan ben ik iig concreet van wat dingen uit het verleden af, hoewel het toch altijd wel een struggle zal blijven
Stap één is verslaving aanpakken en revalideren met je schouder. De rest in stappen jongen, dat is veel te groot anders om overzichtelijk aan te kunnen.
En gebruik de hulp die je aangeboden wordt.

Sterkte
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 7 december 2020 @ 15:50:23 #242
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196600602
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 14:53 schreef kree het volgende:

[..]

Damn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196605376
quote:

[..]

Dat zou mooi zijn als je met alles een nieuwe frisse start kan maken. En nee, het zal niet makkelijk worden maar damn, als het je lukt (en het gaat je lukken natuurlijk) dan kun je zo fokking trots zijn op jezelf. :*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 7 december 2020 @ 19:48:02 #244
485843 crew  Jippie
pi_196605807
quote:

[..]

He Kreeeeee!

Net even bijgelezen, wist niet dat dit een 'Hoe gaat het nu met Kree' topic was geworden :P Zo te lezen ben je echt verkeerd terecht gekomen, dat is echt pech hebben :'( Wel fijn dat je bij je moeder terecht kon O+

De straf van de rechtbank kon je verwachten, en de kosten van onderzoeken CBR ook. Als ik door rood rijd krijg ik ook een boete. Niet klagen maar dragen ^O^

Het doet mij goed om te lezen dat je je verslavingsprobleem aan gaat pakken! Mag ik vragen hoe je de opname in het ziekenhuis bent doorgekomen zonder drank? Was dat erg moeilijk voor je, of heeft de pijn/pijnstillers je geholpen om er minder aan te denken? Op zich is het ineens stoppen met alcohol bij een alcoholverslaving best gevaarlijk. Vaak wordt er medicatie gegeven om een insult te voorkomen.

Hoop dat je inderdaad snel iets voor jezelf kunt huren en je bemoeizuchtige hospita gedag kunt zeggen.

Succes!

pi_196612416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Kree is gevallen thuis en heeft zijn schouder gebroken. Vanmiddag is hij er aan geopereerd.

Van harte beterschap Kree, en niet te veel spielen met die morfine pomp he
[..]

[..]

[..]

Kan ik ergens opgeven dat mijn bloed niet aan alcoholisten gegeven wordt?
  Spellchecker dinsdag 8 december 2020 @ 08:08:24 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196612433
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:06 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Probeer het eens bij Sanquin.
  dinsdag 8 december 2020 @ 09:38:50 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_196613446
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 08:06 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Nee, wel dat je niet wilt dat je bloed krijgt van homo's
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_196613479
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, wel dat je niet wilt dat je bloed krijgt van homo's
Niet zo moeilijk, aangezien die nog steeds niet mogen doseren. Tenminste, als ze seksueel actief zijn.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:24:19 #249
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_196620039
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:40 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk, aangezien die nog steeds niet mogen doseren. Tenminste, als ze seksueel actief zijn.
Doseren met seks is heel belangrijk :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_196621286
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:24 schreef mazaru het volgende:

[..]

Doseren met seks is heel belangrijk :Y
Het is ook onzin
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')