Dat is ook wel erg hoog dus straf was te verwachten zo hoog. nu vooruit denken en kijken... en weer vol goede moed er tegen aanquote:
Ze vroegen het wel, maar heb maar gezegd van niet zo'n last meer van.quote:Op maandag 7 december 2020 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Kwam je alcoholprobleem ook nog ter sprake?
@kree je gaat er voor in therapie toch voor de verslaving dan heb je er wel degelijk nog last van...quote:Op maandag 7 december 2020 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ze vroegen het wel, maar heb maar gezegd van niet zo'n last meer van.
Nouja blijft alleen nog het CBR een ding
Ja maar leek me niet voordelig om te noemen.quote:Op maandag 7 december 2020 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:kree je gaat er voor in therapie toch voor de verslaving dan heb je er wel degelijk nog last van...
Lijkt mij juist wel.quote:Op maandag 7 december 2020 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar leek me niet voordelig om te noemen.
Nou lijkt mij juist wel eerlijkheid is nu belangrijkstequote:Op maandag 7 december 2020 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar leek me niet voordelig om te noemen.
Weet niet of dat slim is. Tegen de hulpverlening ben ik wel eerlijk, voor de rechtbank leek het mij slimmer om te zeggen dat ik al die problemen al een tijdje niet meer heb.quote:Op maandag 7 december 2020 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel.
Maar in ieder geval sterkte gewenst.
Is er wel een beetje een last van je schouders nu?
Maar wat had je nou gedaan om je arm zo te verwonden?quote:Op maandag 7 december 2020 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet of dat slim is. Tegen de hulpverlening ben ik wel eerlijk, voor de rechtbank leek het mij slimmer om te zeggen dat ik al die problemen al een tijdje niet meer heb.
Anywsy het had niet echt veel uitgemaakt, ze waren wel vrij duidelijk over de strafmaat.
Meeste toch gehad al nu. Dus wel best, het is iig 1 last minder dat de uitspraak van de rechter er nu is.
Blijft het cbr nog over.
Verder schouder gaat ietsjes vooruit wel maar nog steeds pijn en meer als 15 graden mijn arm heffen vannuit mijn schouder lukt nog voor geen meter. Tenzij ik zeg maar met m'n rechter arm mijn linker optil.
Gast wel ff duren nog dit allemaal, maar het wordt iets bewegelijker al wel en gebruik minder pijnstilling nu.
Heb je niet iemand die je juridisch advies kan geven over dit soort dingen?quote:Op maandag 7 december 2020 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet of dat slim is. Tegen de hulpverlening ben ik wel eerlijk, voor de rechtbank leek het mij slimmer om te zeggen dat ik al die problemen al een tijdje niet meer heb.
Anywsy het had niet echt veel uitgemaakt, ze waren wel vrij duidelijk over de strafmaat.
Meeste toch gehad al nu. Dus wel best, het is iig 1 last minder dat de uitspraak van de rechter er nu is.
Gestruikeld over een drempeltje bij mij in huis en op een ongelukkige manier terecht gekomen.quote:Op maandag 7 december 2020 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat had je nou gedaan om je arm zo te verwonden?
Nee, heb nog de rechtsbijstand gebeld, maar die doen niet aan strafzaken.quote:Op maandag 7 december 2020 13:41 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Heb je niet iemand die je juridisch advies kan geven over dit soort dingen?
Was je beneveld?quote:Op maandag 7 december 2020 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Gestruikeld over een drempeltje bij mij in huis en op een ongelukkige manier terecht gekomen.
Had wel wat op ja zei het niet eens zo veel.quote:Op maandag 7 december 2020 14:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was je beneveld?
Overigens wel een beetje ironisch, want ik neem aan dat je eerst moet revalideren voordat je weer achter het stuur kan.
Succes met straks een schone lei en hopelijk de alcohol onder controle.
Stap één is verslaving aanpakken en revalideren met je schouder. De rest in stappen jongen, dat is veel te groot anders om overzichtelijk aan te kunnen.quote:Op maandag 7 december 2020 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
Had wel wat op ja zei het niet eens zo veel.
Ja klopt rijden en fietsen gaat het hooguit pas januari worden en denk zelfs februari.
Maargoed ben beetje gewoon nu aan het proberen om een nieuwe betere start te maken en het helpt denk als ik en gewoon verhuis naar een normaal huisje. Weer werk vinden etc. Nou kost het nu mss paar maanden ff allemaal intensief maar dan ben ik iig concreet van wat dingen uit het verleden af, hoewel het toch altijd wel een struggle zal blijven
Damn.quote:Op maandag 7 december 2020 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
Gestruikeld over een drempeltje bij mij in huis en op een ongelukkige manier terecht gekomen.
Dat zou mooi zijn als je met alles een nieuwe frisse start kan maken. En nee, het zal niet makkelijk worden maar damn, als het je lukt (en het gaat je lukken natuurlijk) dan kun je zo fokking trots zijn op jezelf.quote:Op maandag 7 december 2020 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt rijden en fietsen gaat het hooguit pas januari worden en denk zelfs februari.
Maargoed ben beetje gewoon nu aan het proberen om een nieuwe betere start te maken en het helpt denk als ik en gewoon verhuis naar een normaal huisje. Weer werk vinden etc. Nou kost het nu mss paar maanden ff allemaal intensief maar dan ben ik iig concreet van wat dingen uit het verleden af, hoewel het toch altijd wel een struggle zal blijven
He Kreeeeee!quote:Op maandag 7 december 2020 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
Kan ik ergens opgeven dat mijn bloed niet aan alcoholisten gegeven wordt?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Kree is gevallen thuis en heeft zijn schouder gebroken. Vanmiddag is hij er aan geopereerd.
Van harte beterschap Kree, en niet te veel spielen met die morfine pomp he
[..]
[..]
[..]
Probeer het eens bij Sanquin.quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan ik ergens opgeven dat mijn bloed niet aan alcoholisten gegeven wordt?
Nee, wel dat je niet wilt dat je bloed krijgt van homo'squote:Op dinsdag 8 december 2020 08:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan ik ergens opgeven dat mijn bloed niet aan alcoholisten gegeven wordt?
Niet zo moeilijk, aangezien die nog steeds niet mogen doseren. Tenminste, als ze seksueel actief zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, wel dat je niet wilt dat je bloed krijgt van homo's
Doseren met seks is heel belangrijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, aangezien die nog steeds niet mogen doseren. Tenminste, als ze seksueel actief zijn.
Het is ook onzinquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doseren met seks is heel belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |