Still waiting though.quote:
Dat valt sterk af te raden als je iets te eten wil hebben, want je gaat nog niet 1 brokje krijgen.quote:
quote:
Het is Jenius!quote:
Waarschijnlijk heb je alleen de bovenstaande regel gelezen en daarna gedacht: fok it, ook al beschrijft dit 99% van alle complotdenkers en Trumpianen, ik post het gewoon toch, want ik raak door m'n memes heen.quote:
Het is de bedoeling dat je memes plaats. Niet een profiel van jezelf.quote:
Kennelijk snap ik de grap niet kun je er even een uitleg bij doen?quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je alleen de bovenstaande regel gelezen en daarna gedacht: fok it, ook al beschrijft dit 99% van alle complotdenkers en Trumpianen, ik post het gewoon toch, want ik raak door m'n memes heen.
quote:Op maandag 7 december 2020 17:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je memes plaats. Niet een profiel van jezelf.
Jammer dat iedereen meteen weer zo getriggerd is, willen jullie dat ik volgende keer dan ook maar weer een meme uitzoek over scheten, poep of luiers die het hier schijnbaar zo goed doen?quote:Op maandag 7 december 2020 20:06 schreef Intint het volgende:
[..]
Heeft er al eens iemand gelachen om je memes?
Beter, vind 'm zowaar grappig.quote:
altrechtse 'humor' is dat eigenlijk nooit.quote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jammer dat iedereen meteen weer zo getriggerd is, willen jullie dat ik volgende keer dan ook maar weer een meme uitzoek over scheten, poep of luiers die het hier schijnbaar zo goed doen?
Oog voor detail, in dat eerste plaatjequote:Op dinsdag 8 december 2020 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
#Trumpisacompletefailureis trending vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
#Trumpisacompletefailureis trending vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |