quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:34 schreef junkiesietze het volgende:
deze serie zou ik ook nog welleens compleet willen hebben.
Ik ben er toen een keer heen gereden, kijken hoe ver we konden komen.quote:
Leuk hoe ik meteen als een soort van tv-whizzkid erbij gehaald word, dankquote:
Hoe ben jij in de archieven 'gedoken', dan? Gloednieuw account op FOK!, dus het lijkt me opzich wel een redelijk normale vraag als iemand hier meteen komt met een zoekertjequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:02 schreef DutchTVchecker het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben in de archieven gedoken en heb veel oude geweldige NL TV Shows kunnen vinden.
Ik heb zo mijn sources:)quote:Op donderdag 26 november 2020 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leuk hoe ik meteen als een soort van tv-whizzkid erbij gehaald word, dank
[..]
Hoe ben jij in de archieven 'gedoken', dan? Gloednieuw account op FOK!, dus het lijkt me opzich wel een redelijk normale vraag als iemand hier meteen komt met een zoekertje
Ik heb wellicht nog de allerlaatste Gouden Kooi op een VHS'je liggen, maar meer dan dat heb ik niet; ik was toen nog echt te jong om er geboeid naar te kijken.
Dit was inderdaad een mooie serie. Ook gaaf hoe Dennis (?) de camera's met stoelen kapot sloeg toen hij eruit werd gestemd. Wat een enorme frustratie kwam er af en toe voorbij.quote:Op zondag 29 november 2020 17:10 schreef Sangha het volgende:
Dat was nog eens televisie!Superfout maar wel vermakelijk. Hoewel ik op een gegeven moment wel plaatsvervangend boos werd op die Huub, wat kon die irritant zijn zeg. maar wel goed hoe hij het speelde.
Zoa ja dat weet ik nog wel van die gast die alles kapot sloeg oid. Ja er zal vast wel af en toe wat gescript worden, maar ik denk heel veel ook niet. Er waren haast geen regels, dus met de juiste mensen betekent dat gewoon ordinaire chaos!quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit was inderdaad een mooie serie. Ook gaaf hoe Dennis (?) de camera's met stoelen kapot sloeg toen hij eruit werd gestemd. Wat een enorme frustratie kwam er af en toe voorbij.
Geen idee overigens hoeveel er geacteerd werd, en hoe vaak de regie de kandidaten opdroeg om stennis te schoppen. Denk dat er ook wel het 1 en ander geregisteerd werd, maar het was evengoed vermakelijke TV. Een gouden zet van John de Mol.
Haha, heerlijke die oude beelden. Heb vernomen dat Nena spijt heeft van haar deelname.quote:
Ik hou niet zo van dit soort geheimzinnigdoenerij. Of wees er open over, of loop er niet zo mee te koop. Ik stel je een normale vraag.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |