abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196391000
Hallo allemaal,

Ik ben in de archieven gedoken en heb veel oude geweldige NL TV Shows kunnen vinden.
Heeft iemand toevallig nog complete Gouden Kooi afleveringen?

De afleveringen die op YouTube staat heb ik al gedownload! Helaas kan ik niks op Usenet en op Torrent Websites vinden.
Het zou geweldig zijn als iemand me kan helpen!

Daarnaast ben ik op zoek naar de Jensen aflevering met Jackass uit 2006 + Passie in de Polder aflevering 1 + Omroep Maxim Seizoen 2 + Moord of Zelmoord Seizoen 1 + Foute Boel afleveringen (naast afl 1-4) + Foute Vrienden Seizoen 2 NL & ontbrekende De Kwis afleveringen!

Ik kijk uit naar de reacties , alvast bedankt!

[ Bericht 2% gewijzigd door DutchTVchecker op 24-11-2020 16:41:17 ]
pi_196391225
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 24 november 2020 @ 13:34:02 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_196391378
deze serie zou ik ook nog welleens compleet willen hebben.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_196406351
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:34 schreef junkiesietze het volgende:
deze serie zou ik ook nog welleens compleet willen hebben.
  woensdag 25 november 2020 @ 14:07:34 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_196406820
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:40 schreef DutchTVchecker het volgende:

[..]

Ik ben er toen een keer heen gereden, kijken hoe ver we konden komen.
Ze hadden op een gegeven moment zo'n zwerver in huis genomen, die kwamen we daar tegen, mee op de foto geweest :')
en dat ene krijswijf wat daar zat kwam net aanrijden bij de villa omdat ze rijles kreeg :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 26 november 2020 @ 19:03:26 #6
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_196425361
quote:
81s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:23 schreef Declan-Harp het volgende:
@:ArnieAlberts
Leuk hoe ik meteen als een soort van tv-whizzkid erbij gehaald word, dank :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:02 schreef DutchTVchecker het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben in de archieven gedoken en heb veel oude geweldige NL TV Shows kunnen vinden.
Hoe ben jij in de archieven 'gedoken', dan? Gloednieuw account op FOK!, dus het lijkt me opzich wel een redelijk normale vraag als iemand hier meteen komt met een zoekertje :)

Ik heb wellicht nog de allerlaatste Gouden Kooi op een VHS'je liggen, maar meer dan dat heb ik niet; ik was toen nog echt te jong om er geboeid naar te kijken.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_196454660
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Leuk hoe ik meteen als een soort van tv-whizzkid erbij gehaald word, dank :D
[..]

Hoe ben jij in de archieven 'gedoken', dan? Gloednieuw account op FOK!, dus het lijkt me opzich wel een redelijk normale vraag als iemand hier meteen komt met een zoekertje :)

Ik heb wellicht nog de allerlaatste Gouden Kooi op een VHS'je liggen, maar meer dan dat heb ik niet; ik was toen nog echt te jong om er geboeid naar te kijken.
Ik heb zo mijn sources:)

Heb jij volledige Gouden Kooi afleveringen?
pi_196457223
Ik word helemaal para jongen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_196457313
Moord of Zelfmoord seizoen 1 is nog via kijk.nl te zien.
pi_196470716
Dat was nog eens televisie! :P Superfout maar wel vermakelijk. Hoewel ik op een gegeven moment wel plaatsvervangend boos werd op die Huub, wat kon die irritant zijn zeg. maar wel goed hoe hij het speelde. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 1 december 2020 @ 13:45:46 #11
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_196498417
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2020 17:10 schreef Sangha het volgende:
Dat was nog eens televisie! :P Superfout maar wel vermakelijk. Hoewel ik op een gegeven moment wel plaatsvervangend boos werd op die Huub, wat kon die irritant zijn zeg. maar wel goed hoe hij het speelde. ;)
Dit was inderdaad een mooie serie. Ook gaaf hoe Dennis (?) de camera's met stoelen kapot sloeg toen hij eruit werd gestemd. Wat een enorme frustratie kwam er af en toe voorbij.

Geen idee overigens hoeveel er geacteerd werd, en hoe vaak de regie de kandidaten opdroeg om stennis te schoppen. Denk dat er ook wel het 1 en ander geregisteerd werd, maar het was evengoed vermakelijke TV. Een gouden zet van John de Mol.
pi_196499780
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:45 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Dit was inderdaad een mooie serie. Ook gaaf hoe Dennis (?) de camera's met stoelen kapot sloeg toen hij eruit werd gestemd. Wat een enorme frustratie kwam er af en toe voorbij.

Geen idee overigens hoeveel er geacteerd werd, en hoe vaak de regie de kandidaten opdroeg om stennis te schoppen. Denk dat er ook wel het 1 en ander geregisteerd werd, maar het was evengoed vermakelijke TV. Een gouden zet van John de Mol.
Zoa ja dat weet ik nog wel van die gast die alles kapot sloeg oid. Ja er zal vast wel af en toe wat gescript worden, maar ik denk heel veel ook niet. Er waren haast geen regels, dus met de juiste mensen betekent dat gewoon ordinaire chaos! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:19:13 #14
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_196502880
quote:
Haha, heerlijke die oude beelden. Heb vernomen dat Nena spijt heeft van haar deelname.
  zondag 6 december 2020 @ 18:12:43 #15
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_196585092
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 16:30 schreef DutchTVchecker het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn sources:)
Ik hou niet zo van dit soort geheimzinnigdoenerij. Of wees er open over, of loop er niet zo mee te koop. Ik stel je een normale vraag.

Maar goed, ik zie al dat jij alleen voor dit topic even snel een account hebt aangemaakt op FOK!, dus ik denk sowieso niet dat we nog veel van je horen als jij hebt wat je zoekt. ;)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')