SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Die zie ik liever dan Hugoquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Robbert Dijkgraaf dus, die heeft exact die functie, het transleren van de huidige wetenschappelijke stand naar de oren van Wip en Sjanneke.
Children... children everywherequote:Op dinsdag 24 november 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
geen open horeca dus
26 MINUTEN GELEDEN
'OMT: maatregelen niet versoepelen, mogelijk langere kerstvakantie'
De coronamaatregelen kunnen voorlopig niet verder versoepeld worden. Dat adviseert het OMT aan het kabinet vanwege het aantal besmettingen dat op een te hoog niveau blijft, melden bronnen aan RTL Nieuws.
Ook willen de adviseurs gaan onderzoeken of het verlengen van de kerstvakantie op alle scholen een bijdrage levert aan het verder verlagen van de besmettingen.
De horror.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Children... children everywhere
Zulks een verrassing.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ja blijkbaar lopen de besmettingen op scholen hoog op
Doel gediend!quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De horror.
Anderzijds, met risico op overal kinderen blijf ik zéker thuis.
het hele feit dat altijd geroepen werd dat 'kinderen geen gevaar vormen qua besmetting' heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ja blijkbaar lopen de besmettingen op scholen hoog op
We zijn al los van zus en de koters uitgenodigd met kerst, zelfs m'n ouders snappen dat ik weinig met koters heb.quote:
Jep. Zeker voor restaurants.quote:
Jij bent natuurlijk de enige die het wel snapt, terwijl wetenschappers hebben geoordeeld dat kinderen heel weinig bijdragen aan besmettingen en de scholen sluiten meer schade toebrengt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zulks een verrassing.
Dat soort dingen helpen ook niet mee trouwens, mensen snappen voortschrijdend inzicht gewoon niet.
Dat is nou precies het voortschrijdend inzicht waar IJs het over heeftquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de enige die het wel snapt, terwijl wetenschappers hebben geoordeeld dat kinderen heel weinig bijdragen aan besmettingen en de scholen sluiten meer schade toebrengt.
Maar nee we moeten gewoon naar kinderhaters als Iksdraakje luisteren.
Daddict gespot. Rode vlekken voor je ogenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de enige die het wel snapt, terwijl wetenschappers hebben geoordeeld dat kinderen heel weinig bijdragen aan besmettingen en de scholen sluiten meer schade toebrengt.
Gast, wat?quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw mening wordt gelukkig niet meegenomenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Nooit begrepen inderdaad, kinderen en de jeugd smeren poep, snot, kwijl en sperma aan elkaar af en die laten ze wel bij elkaar zitten in kleine hokken.
Ja jij wil je kinderen gewoon niet thuis hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat restaurants nog steeds niet separaat behandeld worden. Er is in een restaurant nog nooit een besmetting bewezen, in tegenstelling tot drukke kroegenquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het illustreert het wel serieus mooi ja.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nou precies het voortschrijdend inzicht waar IJs het over heeft
Klinkt als een translation coordinator die zelf de dagen door elkaar heeft gehaaldquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Goed ze hadden het bestand vandaag verwacht dus dikke teleurstelling en nu mag ik lekker door buffelen zodat het eerder af is. Maar benader me dan niet met een deadline voor donderdag om die dan ineens twee dagen naar voren te trekken en nu teleurgesteld te zijn omdat er geen tijd meer is voor QA enzo. Als je een deadline doorgeeft dan calculeer je die tijd toch in? Dan hadden ze meteen de deadline van vandaag moeten geven, toch? Ik heb toch niks met die QA te maken?
wtf
Haha ja wist ik wel, ff de boel opschudden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nou precies het voortschrijdend inzicht waar IJs het over heeft
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja wist ik wel, ff de boel opschudden.
Het brengt schade toe aan de kinderen en aan de ouders die thuis geen zak gedaan krijgen of niet thuis kunnen werken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat restaurants nog steeds niet separaat behandeld worden. Er is in een restaurant nog nooit een besmetting bewezen, in tegenstelling tot drukke kroegen
Ja dit was juridisch blijkbaar niet haalbaar om het onderscheid te maken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat restaurants nog steeds niet separaat behandeld worden. Er is in een restaurant nog nooit een besmetting bewezen, in tegenstelling tot drukke kroegen
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja wist ik wel, ff de boel opschudden.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij wil je kinderen gewoon niet thuis hebben
Handig wel. Goeie planning.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Goed ze hadden het bestand vandaag verwacht dus dikke teleurstelling en nu mag ik lekker door buffelen zodat het eerder af is. Maar benader me dan niet met een deadline voor donderdag om die dan ineens twee dagen naar voren te trekken en nu teleurgesteld te zijn omdat er geen tijd meer is voor QA enzo. Als je een deadline doorgeeft dan calculeer je die tijd toch in? Dan hadden ze meteen de deadline van vandaag moeten geven, toch? Ik heb toch niks met die QA te maken?
wtf
Nee hoor, ik weet dat het voor ouders, kinderen zelf en de gehele maatschappij beter is door de school structuur erin te houden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij wil je kinderen gewoon niet thuis hebben
ok laten we zeggen, ik heb er nog niets over gelezen danquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij die maatschappij, en voor mij is het niet beter hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat het voor ouders, kinderen zelf en de gehele maatschappij beter is door de school structuur erin te houden.
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok laten we zeggen, ik heb er nog niets over gelezen dan
Op de langere termijn wel. Verwachten deskundigen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het brengt schade toe aan de kinderen en aan de ouders die thuis geen zak gedaan krijgen of niet thuis kunnen werken.
Maar blijkbaar is de schade aan de hele maatschappij groter dan die aan Vlinder en Storm die nu een weekje langer thuis vermaakt moeten worden.
Misschien is zelf thuis voor kinderen zorgen niet eens zo slecht voor een tijdje, voor alles en iedereenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat het voor ouders, kinderen zelf en de gehele maatschappij beter is door de school structuur erin te houden.
De mijne blijkbaar wel als kinderhater.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ben geen broedkip dus mijn mening telt sowieso niet mee.
En wat dan nog, in Afrika krijgen de kinderen ook amper scholing, daar gaat het toch ook goedquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de langere termijn wel. Verwachten deskundigen.
Ik ga straks vast even hooi voor de beesten inslaan, hoef ik in december in elk geval niet meer naar de dierenwinkel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne blijkbaar wel als kinderhater.
Niet dat ik kinderen an sich haat, maar mijn hoofd heeft wat moeite met hyperactieve kuddes, dus ik doe iedereen en plezier en vermijd dat.
Als het niet voor een jaar is dan is het echt wel op te vangen door een beetje docent.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is bewezen niet zo, voornamelijk het contact en interactie met andere kinderen is enorm belangrijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is zelf thuis voor kinderen zorgen niet eens zo slecht voor een tijdje, voor alles en iedereen
Daar maken ze prachtige dingen van oude colablikjes.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat dan nog, in Afrika krijgen de kinderen ook amper scholing, daar gaat het toch ook goed
En vleermuizenpoep.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar maken ze prachtige dingen van oude colablikjes.
Fijn. Goddomme bijna verhongerdquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
In afwezigheid van Haags open ik het lunchgenot, jongens.
Mja, en dan zijn er weer tig onderzoeken over de veerkrachtigheid van kinderen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar maken ze prachtige dingen van oude colablikjes.
Bitterbal?quote:
Ja dat is wel zo. Maar een jaar in een groei leeftijd van zeg 6,7,8 jaar is enorm lang in de ontwikkeling van zo’n kinderbrein.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het niet voor een jaar is dan is het echt wel op te vangen door een beetje docent.
Nee er is nu een duidelijke keuze gemaakt dat scholen ten alle tijden geopend blijven.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en dan zijn er weer tig onderzoeken over de veerkrachtigheid van kinderen.
En al zou er voor deze generatie wat achterstand ontstaan, hoe erg is dat eigenlijk? Met dit tempo een jaar, misschien twee en we weten het nu al, dus er kan op ingespeeld worden.
De studenten zijn pas de lul.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en dan zijn er weer tig onderzoeken over de veerkrachtigheid van kinderen.
En al zou er voor deze generatie wat achterstand ontstaan, hoe erg is dat eigenlijk? Met dit tempo een jaar, misschien twee en we weten het nu al, dus er kan op ingespeeld worden.
Zelf je levenswijsheid en kennis overbrengen op je kinderen, dat is een mooi iets toch?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar een jaar in een groei leeftijd van zeg 6,7,8 jaar is enorm lang in de ontwikkeling van zo’n kinderbrein.
En dus overwegen ze een langere kerstvakantie?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee er is nu een duidelijke keuze gemaakt dat scholen ten alle tijden geopend blijven.
Dit is echt niet voor niets.
gauw de kloon @lunch_genot aanmakenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
In afwezigheid van Haags open ik het lunchgenot, jongens.
Nee dat valt wel mee, voor de ouders is het best leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Een jaar opgesloten met een zesjarige, dát is pas lang.
O god wat staat ons te wachten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf je levenswijsheid en kennis overbrengen op je kinderen, dat is een mooi iets toch?
In sommige gevallen dan
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw de kloon @:lunch_genot aanmaken
Ik ben een kinderhater, jeweetz.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee, voor de ouders is het best leuk.
Ja savonds, smiddags als ze vrij zijn en in de weekenden is er genoeg tijd voor.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf je levenswijsheid en kennis overbrengen op je kinderen, dat is een mooi iets toch?
In sommige gevallen dan
Zeg je eindelijks iets slimsquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Punt blijft, het is een catch22. Damned if you do, damned if you don't. Dus is het een kwestie van afwegen wat volgens de huidige kennis het beste/slechtste alternatief is.
Kinderen grootbrengen is eigenlijk helemaal geen part time baan, kijk maar naar het zoogdierenrijk, anders waren we wel insecten gewordenquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja savonds, smiddags als ze vrij zijn en in de weekenden is er genoeg tijd voor.
Dit sluit prima aan bij wat ik eerder zei?quote:
T. Baudet kan zich hier in vinden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen grootbrengen is eigenlijk helemaal geen part time baan, kijk maar naar het zoogdierenrijk, anders waren we wel insecten geworden
Ja waarom hebben we anders tieten, nou ja de helft van ons dan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
T. Baudet kan zich hier in vinden.
Om mee te spelen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waarom hebben we anders tieten, nou ja de helft van ons dan.
Moobs.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het bij toeval ook een keer in zijn straatjequote:Op dinsdag 24 november 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit sluit prima aan bij wat ik eerder zei?
Op en neer springenquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet eens, we bootsen hierbij de natuur na.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen grootbrengen is eigenlijk helemaal geen part time baan, kijk maar naar het zoogdierenrijk, anders waren we wel insecten geworden
Het valt wel op ja.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het bij toeval ook een keer in zijn straatje
Niet met een stevige oma-bh.quote:
Het is gewoon zo'n dag.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat nou weer. Krijg een geautomatiseerde mail dat de deadline van de tekst waar ik nu aan werk is verstreken. Ik haal mail erbij: deadline is over een paar uur.
PM: hihi ja foutje hihi wanneer heb je het af?
opeten jijquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh ja? Lees iets met vleermuis
Waarom zit je op FOK!quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat nou weer. Krijg een geautomatiseerde mail dat de deadline van de tekst waar ik nu aan werk is verstreken. Ik haal mail erbij: deadline is over een paar uur.
PM: hihi ja foutje hihi wanneer heb je het af?
Realiteit, kan ik ook niets aan doen.quote:
Ja misschien wel even beter om Fok een uurtje of wat te blokkerenquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zit je op FOK!![]()
Zit op mijn vertalingen te wachten.
Warum sitzt du auf FICKquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zit je op FOK!![]()
Zit op mijn vertalingen te wachten.
apocalypseeeeeeeequote:Op dinsdag 24 november 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Een bezorgde stoel, een aanbellende ovenschaal.
Wat is dit voor wereld.
Dadelijk gaat Los ook nog verstandige dingen zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit voor wereld.
Een bitterbal die een huis koopt. Moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit voor wereld.
Hou op met me.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk gaat Los ook nog verstandige dingen zeggen.
Nee klopt wel hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Oh typ ik bezorgd fout? Ja spelling is niet mijn sterkste kant.
Nee, ze maken gewoon grapjes met de dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Oh typ ik bezorgd fout? Ja spelling is niet mijn sterkste kant.
' snelle jongens'quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's wel een beetje vroeg Bitterbal. Je verhuist pas in april
Handjes in de luchtquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verre neef van de rode panda
[ afbeelding ]
Vooral dat rechtop staan van 'm.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verre neef van de rode panda
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
Kerstdiner van @:ijsdraakje gespot
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah dansen dansen broek uit
Lange rok, ik zie geen probleem.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah dansen dansen broek uit
Gooit zijn handjes en zijn tartan de lucht inquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lange rok, ik zie geen probleem.
Oh, je had het over jezelf! Prima hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit zijn handjes en zijn tartan de lucht in![]()
![]()
*gaat op een stoeltje met een glaasje prik kijken naar dansende IJs.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, je had het over jezelf! Prima hoor.
Heb toch mijn bedenkingen bij die acht knoopjes hoorquote:
nou als het moet dan die linker maar. Maar ga toch het liefste als haaiquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb toch mijn bedenkingen bij die acht knoopjes hoor![]()
Een van deze anders?
https://nl.aliexpress.com/item/32835359435.html
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als het moet dan die linker maar. Maar ga toch het liefste als haai
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ok zo'n hoedje dan? denk dat die je perfect staat ook.
https://www.feestbeest.nl(...)CEAQYCCABEgLjNvD_BwE
Moet ik stofzuigen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Ok hoedje staat vast, voor de rest naakt of is dat ongemakkelijk, koud en awkward een beetje met stofzuigen o.a.?
Ooooohja dat is inderdaad belangrijker en leuker ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ik stofzuigen?![]()
ik kom toch gewoon als snack waar aan gelikt kan worden..
Oeeeeeeeh sjiekquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling @:bitterbal
[ afbeelding ]
we moeten werktijden en salaris ook nog bespreken hequote:Op dinsdag 24 november 2020 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooohja dat is inderdaad belangrijker en leuker ook![]()
*zet zijn robotstofzuigertjes aan het werk.
Helemaal goedgekeurdquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling @:bitterbal
[ afbeelding ]
Soort likschema dus, nja ok voorruit dan, welke tijden sta je open daarvoor?quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we moeten werktijden en salaris ook nog bespreken he
K kom er nog op terugquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort likschema dus, nja ok voorruit dan, welke tijden sta je open daarvoor?
Salarisindicatie?
Ja dat is waar, is toch een belangrijke nieuwe carričre switsquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik toch goed over nadenken :p
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar, is toch een belangrijke nieuwe carričre swits
MEt extra hertenkans?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze gaan proberen me een afgelegen pod te geven
Waar heb je ze gereserveerd?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze gaan proberen me een afgelegen pod te geven
Ja, en minder luidruchtige burenkansquote:
Booking.comquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je ze gereserveerd?
DAT MOEST ER NOG EENS BIJKOMENquote:Deze stukjes kunnen er niet voor zorgen dat je COVID-19 krijgt, maar zorgen er wel voor dat het immuunsysteem antistoffen tegen het coronavirus aanmaakt.
Een hertenpuppy?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
als je zon kleine ziet, een puppy wil je die dan ontvoeren voor mij?
inb4 Wappie "niet waar, een klein stukje speculaas is nog steeds speculaas!quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-de-verschillen.html
[..]
DAT MOEST ER NOG EENS BIJKOMEN
Ze hebben een restaurant, maar ik denk niet dat het open is. Er is ook geen ontbijtservice momenteel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
Kan je daar eten in het restaurant?
Heb je de website van de plek?
Moet je wel wat meenemen dus voor eten?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben een restaurant, maar ik denk niet dat het open is. Er is ook geen ontbijtservice momenteel.
https://www.buitenplaatsbeekhuizen.nl/
Levend?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik een reekalf zie, gaat hij op de BBQ
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je wel wat meenemen dus voor eten?
Ziet er allemaal leuk uitquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voordat ik ga inchecken ga ik even naar AH. Moet wel pingpingvoer worden, want je hebt alleen een magnetron. Althans, ik heb geen zin om in de gezamenlijke keuken te koken
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Zo, ik heb Roffa overleefd, toch een beetje het gevoel alsof je in het buitenland bent geweest
Eén nachtje. Voor zaterdag was er niks meer beschikbaar.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ziet er allemaal leuk uit![]()
Hoe lang ga je?
Ja, nee, neequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben je al geweestEn? Heb je bij de maas gekeken? Ben je neergestoken?
misschien beter ook. Zit er van die feestluiquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén nachtje. Voor zaterdag was er niks meer beschikbaar.
En ik weet niet of je van de harde of zachte bedden bent;quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik hoop dat hij gevild en wel in zo'n handige supermarktverpakking wil springen.
Niet eens even een handig plekje in de bosjes uitgezocht? Of vast een camera gemonteerd nu Bal er nog niet is?quote:
Nee joh ben je gek, gewoon met de auto, is nog geen half uurtje rijden.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet eens even een handig plekje in de bosjes uitgezocht? Of vast een camera gemonteerd nu Bal er nog niet is?
*ril*quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien beter ook. Zit er van die feestlui
ja maar naar die winkel wilde je toch niet met de auto?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek, gewoon met de auto, is nog geen half uurtje rijden.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben je al geweestEn? Heb je bij de maas gekeken? Ben je neergestoken?
Daar kan ik wel tegenquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik weet niet of je van de harde of zachte bedden bent;
"Heel fijn en knus verblijf gehad in een prachtige omgeving! Het bed is wel een afknapper, erg hard. "
Ja omdat ik dacht dat het betaald parkeren en veel meer richting het centrum was, wat het dus niet was.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar naar die winkel wilde je toch niet met de auto?
Was zeker spannend zo in de grote stad?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat ik dacht dat het betaald parkeren en veel meer richting het centrum was, wat het dus niet was.
Nee niet echt eigenlijk, behalve dat ik me er de buitenlander voelde.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was zeker spannend zo in de grote stad?
Veel 'anders' gekleurde hequote:Op dinsdag 24 november 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, behalve dat ik me er de buitenlander voelde.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Werd wel heel erg in de gaten gehouden door een salafist die een zak oliebollen aan het wegwerken was, heel die baard vol poedersuiker
Osama bin Oliebol.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Werd wel heel erg in de gaten gehouden door een salafist die een zak oliebollen aan het wegwerken was, heel die baard vol poedersuiker
Nou die kledingmaker waar ik dat pakket moest ophalen had wel kneiterhard een tv-zender met Arabische muziek aanstaanquote:
Ja das niet vreemd toch?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die kledingmaker waar ik dat pakket moest ophalen had wel kneiterhard een tv-zender met Arabische muziek aanstaan
Behalve dat die nogal hard stondquote:
Mekka aan de Maasquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
Rotterdam is meer Mekka dan Mekka.
oh jij zorgt voor al die files.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik straks door de maastunnel
[ afbeelding ]
Hoe ga je 'm noemen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik straks door de maastunnel
[ afbeelding ]
Daarom ben ik maar weer snel naar onder de rivieren gegaan en nog even naar het oude dorp van Buda geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
Rotterdam is meer Mekka dan Mekka.
Smegma aan de Maas zeker.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Moet stoel zelf monteren schijnbaar, lukt me niet dus nu is de stoel kapot.
Dure stoel?quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Moet stoel zelf monteren schijnbaar, lukt me niet dus nu is de stoel kapot.
Oh nee eigenlijk niet maar vond het wel een gepaste naamquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah je houdt er rekening mee dat hij snel ontslag neemt
hij kan beneden n de bergingquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
Kamelen zijn behoorlijk vies als ze geil zijn, dan is een scooter toch wel wat minder ranzig.
Het Budabultenlandquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar weer snel naar onder de rivieren gegaan en nog even naar het oude dorp van Buda geweest.
Moet je wel een Arische kameel vinden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee eigenlijk niet maar vond het wel een gepaste naam
quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik was net als een echte werkloze op een dinsdagochtend bij de Action, ze hadden daar 3 Coca Cola glazen voor 1,99 @:bitterbal
quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat de stoel uit Spanje?
Mijn normale glazen zijn de classic Bacardi glazen omdat die de goede maat hebben, lekker in de hand liggen en oersterk zijnquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog eens normale kleinere glazen, heb alleen van die halve liters staan.
sommige glazen overlappen zich wel aardig qua vormquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb "wat Joop al had" en een te grote collectie bierglazen.
Zelfs wijn krijg je bij mij in een bierglas.
Zo'n halve liter pul met rode wijn?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb "wat Joop al had" en een te grote collectie bierglazen.
Zelfs wijn krijg je bij mij in een bierglas.
Als je graag wil, mag.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n halve liter pul met rode wijn?
Ik ben geen wijnliefhebberquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je graag wil, mag.
Maar nee, we hebben bij een paar bierproeverijen de glaasjes gehouden en die zijn qua vorm net een wijnglas, zoals Gianni zegt.
Ik heb van een proeverij nog een mini versie van het glas van delerium tremens.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je graag wil, mag.
Maar nee, we hebben bij een paar bierproeverijen de glaasjes gehouden en die zijn qua vorm net een wijnglas, zoals Gianni zegt.
Sowieso weinig alcohol toch?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben geen wijnliefhebber
Overigens heb ik zelf geen bier- en geen wijnglazen.
Ik heb wel wijnglazen in de kast, maar geen wijn..quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso weinig alcohol toch?
Wij dus eigenlijk alleen bier, de wijnglazen kwamen geloof ik bij z'n pa vandaan toen die ging samenwonen en ineens twee keer zoveel wijnglazen had. Maar de laatste keer dat we een wijndrinker op bezoek hadden weet ik niet eens meer, dus dat een eind heen geschoven.
In de zomer weleens een biertje. Maar dat kan ook prima in mijn gewone glazenquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso weinig alcohol toch?
Wij dus eigenlijk alleen bier, de wijnglazen kwamen geloof ik bij z'n pa vandaan toen die ging samenwonen en ineens twee keer zoveel wijnglazen had. Maar de laatste keer dat we een wijndrinker op bezoek hadden weet ik niet eens meer, dus dat een eind heen geschoven.
Verschilt nogal per biertje ook. Pils is niet zo moeilijk, maar voor wat onstuimiger bier is een geschikt glas wel makkelijker als je niet alleen maar schuim wil.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de zomer weleens een biertje. Maar dat kan ook prima in mijn gewone glazen
bij pils drink ik net zo lief uit de fles of blikquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt nogal per biertje ook. Pils is niet zo moeilijk, maar voor wat onstuimiger bier is een geschikt glas wel makkelijker als je niet alleen maar schuim wil.
Beiden dus niet meer.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel wijnglazen in de kast, maar geen wijn..
Ik drink geen onstuimiger bierquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt nogal per biertje ook. Pils is niet zo moeilijk, maar voor wat onstuimiger bier is een geschikt glas wel makkelijker als je niet alleen maar schuim wil.
Scheelt een hoop troep.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink geen onstuimiger bier
Blik alleen op koningsdag, uit fles vind ik inderdaad ook prima. Of ik moet al een glas hebben staan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij pils drink ik net zo lief uit de fles of blik
quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt een hoop troep.Bierfontein ditdat.
![]()
God, wat kleeft dat spul.
Qua speciale bieren drink ik eigenlijk alleen maar stouts of HJ Grand Prestige, maar dat drink ik het liefste uit gewoon een eenvoudige pint 'vaas', gewoon zulke dingen https://www.ikea.com/nl/nl/p/godis-glas-helder-glas-20092107/quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
heb wel 1 fles prosecco, voor als er wat te ploppen valtquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beiden dus niet meer.
De wijn laatst ook maar eens weggekiept. Verwacht toch niemand op bezoek die het drinkt en als ze lekkere wijn willen, kunnen ze het beter zelf meenemen vrees ik. Wij selecteren op plaatjes/namen, geen idee van de kwaliteit.
La Trappe Isid'or is lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik alleen normaal pils.
Af en toe een kriek of een herfstbok.
Maar goed, laatste glas bier was...euhm...ergens in augustus.
ik hou van blikquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blik alleen op koningsdag, uit fles vind ik inderdaad ook prima. Of ik moet al een glas hebben staan.
Wat ben jij nou weer voor neppe zeeman.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
Bier is aan mij niet besteed.
Als het dan echt moet dan liever een cideren als 't per se pils achtig moet zijn: Molson Export/Cristal/Jupiler
Sommige biertjes houden níet van liggen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik alleen normaal pils.
Af en toe een kriek of een herfstbok.
Maar goed, laatste glas bier was...euhm...ergens in augustus.
Liefst m'n Sancti Adalberti-glas.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua speciale bieren drink ik eigenlijk alleen maar stouts of HJ Grand Prestige, maar dat drink ik het liefste uit gewoon een eenvoudige pint 'vaas', gewoon zulke dingen https://www.ikea.com/nl/nl/p/godis-glas-helder-glas-20092107/
Ze ontglipt je maat.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar weer snel naar onder de rivieren gegaan en nog even naar het oude dorp van Buda geweest.
Het geeft zo'n lading troep en ik krijg ze amper open zonder m'n nagels te slopen.quote:
Zeelui drinken rumquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor neppe zeeman.
troep?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het geeft zo'n lading troep en ik krijg ze amper open zonder m'n nagels te slopen.
Blik is wel de beste manier van conserveren en er zijn ook goede speciaalbiertjes in blik.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
troep?
ik vind juist ideaal dat ik ze in de pmd zak mag gooien en niet naar de glasbak hoef of terug naar de winkel voor statiegeld.
Ja ben geen echte grote bierdrinker.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh ja, beetje standaard maar neem altijd een kratje mee als die er staat.
Ik ben een luxepaard he, dat terugbrengen doet Joop.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
troep?
ik vind juist ideaal dat ik ze in de pmd zak mag gooien en niet naar de glasbak hoef of terug naar de winkel voor statiegeld.
Nee ik ook niet maar visite welquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ben geen echte grote bierdrinker.
Zeelui drinken toch alles, als er maar alcohol in zitquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeelui drinken rum
¯\_(ツ)_/¯
Daar heb ik wel genoeg van staan
Pretty muchquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeelui drinken toch alles, als er maar alcohol in zit
Ik dacht vooral elkaar.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeelui drinken toch alles, als er maar alcohol in zit
lucky you.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een luxepaard he, dat terugbrengen doet Joop.
Cruisesquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen maar ervaring hebt met Gay Cruises US.
Sterker nog, hij haalt het bier ook.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lucky you.
ik had zaterdag 2 vrienden op bezoek. binnenkort dus maar weer met een berg statiegeld naar Duitsland
Joa, een fijn 0,44l blik neipaquote:Op dinsdag 24 november 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterker nog, hij haalt het bier ook.
Of ik moet al in het centrum rondhobbelen en bij de speciaalzaak langsgaan. Paar Moersleuteltjes uitzoeken ofzo.![]()
Enjadiezijnmeestalinblik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |