SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Die zie ik liever dan Hugoquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Robbert Dijkgraaf dus, die heeft exact die functie, het transleren van de huidige wetenschappelijke stand naar de oren van Wip en Sjanneke.
Children... children everywherequote:Op dinsdag 24 november 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
geen open horeca dus
26 MINUTEN GELEDEN
'OMT: maatregelen niet versoepelen, mogelijk langere kerstvakantie'
De coronamaatregelen kunnen voorlopig niet verder versoepeld worden. Dat adviseert het OMT aan het kabinet vanwege het aantal besmettingen dat op een te hoog niveau blijft, melden bronnen aan RTL Nieuws.
Ook willen de adviseurs gaan onderzoeken of het verlengen van de kerstvakantie op alle scholen een bijdrage levert aan het verder verlagen van de besmettingen.
De horror.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Children... children everywhere
Zulks een verrassing.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ja blijkbaar lopen de besmettingen op scholen hoog op
Doel gediend!quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De horror.
Anderzijds, met risico op overal kinderen blijf ik zéker thuis.
het hele feit dat altijd geroepen werd dat 'kinderen geen gevaar vormen qua besmetting' heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ja blijkbaar lopen de besmettingen op scholen hoog op
We zijn al los van zus en de koters uitgenodigd met kerst, zelfs m'n ouders snappen dat ik weinig met koters heb.quote:
Jep. Zeker voor restaurants.quote:
Jij bent natuurlijk de enige die het wel snapt, terwijl wetenschappers hebben geoordeeld dat kinderen heel weinig bijdragen aan besmettingen en de scholen sluiten meer schade toebrengt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zulks een verrassing.
Dat soort dingen helpen ook niet mee trouwens, mensen snappen voortschrijdend inzicht gewoon niet.
Dat is nou precies het voortschrijdend inzicht waar IJs het over heeftquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de enige die het wel snapt, terwijl wetenschappers hebben geoordeeld dat kinderen heel weinig bijdragen aan besmettingen en de scholen sluiten meer schade toebrengt.
Maar nee we moeten gewoon naar kinderhaters als Iksdraakje luisteren.
Daddict gespot. Rode vlekken voor je ogenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de enige die het wel snapt, terwijl wetenschappers hebben geoordeeld dat kinderen heel weinig bijdragen aan besmettingen en de scholen sluiten meer schade toebrengt.
Gast, wat?quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw mening wordt gelukkig niet meegenomenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Nooit begrepen inderdaad, kinderen en de jeugd smeren poep, snot, kwijl en sperma aan elkaar af en die laten ze wel bij elkaar zitten in kleine hokken.
Ja jij wil je kinderen gewoon niet thuis hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat restaurants nog steeds niet separaat behandeld worden. Er is in een restaurant nog nooit een besmetting bewezen, in tegenstelling tot drukke kroegenquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het illustreert het wel serieus mooi ja.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nou precies het voortschrijdend inzicht waar IJs het over heeft
Klinkt als een translation coordinator die zelf de dagen door elkaar heeft gehaaldquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Goed ze hadden het bestand vandaag verwacht dus dikke teleurstelling en nu mag ik lekker door buffelen zodat het eerder af is. Maar benader me dan niet met een deadline voor donderdag om die dan ineens twee dagen naar voren te trekken en nu teleurgesteld te zijn omdat er geen tijd meer is voor QA enzo. Als je een deadline doorgeeft dan calculeer je die tijd toch in? Dan hadden ze meteen de deadline van vandaag moeten geven, toch? Ik heb toch niks met die QA te maken?
wtf
Haha ja wist ik wel, ff de boel opschudden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is nou precies het voortschrijdend inzicht waar IJs het over heeft
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja wist ik wel, ff de boel opschudden.
Het brengt schade toe aan de kinderen en aan de ouders die thuis geen zak gedaan krijgen of niet thuis kunnen werken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat restaurants nog steeds niet separaat behandeld worden. Er is in een restaurant nog nooit een besmetting bewezen, in tegenstelling tot drukke kroegen
Ja dit was juridisch blijkbaar niet haalbaar om het onderscheid te maken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat restaurants nog steeds niet separaat behandeld worden. Er is in een restaurant nog nooit een besmetting bewezen, in tegenstelling tot drukke kroegen
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja wist ik wel, ff de boel opschudden.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij wil je kinderen gewoon niet thuis hebben
Handig wel. Goeie planning.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Goed ze hadden het bestand vandaag verwacht dus dikke teleurstelling en nu mag ik lekker door buffelen zodat het eerder af is. Maar benader me dan niet met een deadline voor donderdag om die dan ineens twee dagen naar voren te trekken en nu teleurgesteld te zijn omdat er geen tijd meer is voor QA enzo. Als je een deadline doorgeeft dan calculeer je die tijd toch in? Dan hadden ze meteen de deadline van vandaag moeten geven, toch? Ik heb toch niks met die QA te maken?
wtf
Nee hoor, ik weet dat het voor ouders, kinderen zelf en de gehele maatschappij beter is door de school structuur erin te houden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij wil je kinderen gewoon niet thuis hebben
ok laten we zeggen, ik heb er nog niets over gelezen danquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij die maatschappij, en voor mij is het niet beter hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat het voor ouders, kinderen zelf en de gehele maatschappij beter is door de school structuur erin te houden.
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok laten we zeggen, ik heb er nog niets over gelezen dan
Op de langere termijn wel. Verwachten deskundigen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het brengt schade toe aan de kinderen en aan de ouders die thuis geen zak gedaan krijgen of niet thuis kunnen werken.
Maar blijkbaar is de schade aan de hele maatschappij groter dan die aan Vlinder en Storm die nu een weekje langer thuis vermaakt moeten worden.
Misschien is zelf thuis voor kinderen zorgen niet eens zo slecht voor een tijdje, voor alles en iedereenquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat het voor ouders, kinderen zelf en de gehele maatschappij beter is door de school structuur erin te houden.
De mijne blijkbaar wel als kinderhater.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ben geen broedkip dus mijn mening telt sowieso niet mee.
En wat dan nog, in Afrika krijgen de kinderen ook amper scholing, daar gaat het toch ook goedquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de langere termijn wel. Verwachten deskundigen.
Ik ga straks vast even hooi voor de beesten inslaan, hoef ik in december in elk geval niet meer naar de dierenwinkel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne blijkbaar wel als kinderhater.
Niet dat ik kinderen an sich haat, maar mijn hoofd heeft wat moeite met hyperactieve kuddes, dus ik doe iedereen en plezier en vermijd dat.
Als het niet voor een jaar is dan is het echt wel op te vangen door een beetje docent.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de langere termijn wel. Verwachten deskundigen.
Nee dat is bewezen niet zo, voornamelijk het contact en interactie met andere kinderen is enorm belangrijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is zelf thuis voor kinderen zorgen niet eens zo slecht voor een tijdje, voor alles en iedereen
Daar maken ze prachtige dingen van oude colablikjes.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat dan nog, in Afrika krijgen de kinderen ook amper scholing, daar gaat het toch ook goed
En vleermuizenpoep.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar maken ze prachtige dingen van oude colablikjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |