Je kan videoland ook op je laptop of ipad/telefoon kijkenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik wel fijn. Vanaf de bank kijken i.p.v. bureaustoel. En dan een tablet om te cossen.
* Noteert tablet op kerstlootje
Er staat in de slaapkamer ook een tv. Het zou toch meer voor overdag zijn.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan videoland ook op je laptop of ipad/telefoon kijken
Je zal maar een partner hebben die voetbal wil kijken en jij BB dan heb je mooi herrie in de tent als het tv staat
Ik vind het internet op tv maar lastig te bedienen.
Ja, FOK!ken op mobiel is ook waardeloosquote:Op woensdag 25 november 2020 15:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er staat in de slaapkamer ook een tv. Het zou toch meer voor overdag zijn.
Telefoonscherm is me te klein. Vind fokken (zoals nu) ook waardeloos.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:34 schreef Mazikeen het volgende:
Ik zat de sc al te zoeken
Dank je Dotteke
Hoi lieverd ik was steeds aan het lurken op FOK maar speciaal voor jou ga ik weer gezellig meeposten.Heb wel zin in streams en vooral streamlocks RTL en ik zijn nu al geen vriendjes laat staan als BB weer begint.Hoop dat Peter vd Vorst het format niet naar de klote helptquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toverkol.. het duurde weer maar dan heb ook weer wat...
ga jij weer van die gave verslagen schrijven?quote:
Ik heb mijn wagen vol geladen vol met..........quote:Op donderdag 26 november 2020 10:41 schreef Jimbo het volgende:
jezus wat een topic vol vrouwen hier.
#Seaofpussy
oude wieven?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb mijn wagen vol geladen vol met
quote:
We krijgen ongetwijfeld wat we verwachten van een BB 3.0 en dat is niet 14 mensen 3mnd rondhangen/spelletjesdoen/broodjesbakken zoals in BB 1quote:Op woensdag 25 november 2020 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi lieverd ik was steeds aan het lurken op FOK maar speciaal voor jou ga ik weer gezellig meeposten.Heb wel zin in streams en vooral streamlocks RTL en ik zijn nu al geen vriendjes laat staan als BB weer begint.Hoop dat Peter vd Vorst het format niet naar de klote helpt
Die hebben geen sex?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |