Shhhttt........quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh, hier zitten jullie.![]()
Sprechhund al gesignaleerd?
Dat was ook wel eentje hoor hahaquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Heb er smakelijk om gelachen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was ook wel eentje hoor haha
Dat is ook wat het beste kan doen..quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb er smakelijk om gelachen.
Mag die naam weer genoemd wordenquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Kon er ook altijd wel om lachen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 29 december 2020 17:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb er smakelijk om gelachen.
Waarom nietquote:
Ik heb er ooit een **** voor gekregen omdat ik naar hem vroeg.quote:
Was gewoon een gast met een te grote duimquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een **** voor gekregen omdat ik naar hem vroeg.
Ik had geen idee dat hij niet genoemd mocht worden
Omdat hij de boel opstookte en een kloon was. Verder niks mis meequote:Op dinsdag 29 december 2020 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een **** voor gekregen omdat ik naar hem vroeg.
Ik had geen idee dat hij niet genoemd mocht worden
Ja, hij deed altijd of hij precies wist wat er ging gebeurenquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Was gewoon een gast met een te grote duim
Vond dat opstoken nog wel meevallenquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat hij de boel opstookte en een kloon was. Verder niks mis mee
Dat waren er wel meer die deden alsof ze in de regie zatenquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij deed altijd of hij precies wist wat er ging gebeuren
Een kloon was het wel zeker. Voor de rest vrij ongevaarlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat hij de boel opstookte en een kloon was. Verder niks mis mee
Ja, dat hou je altijd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat waren er wel meer die deden alsof ze in de regie zaten
Ja op zich vermakelijk op zekere hoogte. Dat is het randje wat je als kloon moet vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Een kloon was het wel zeker. Voor de rest vrij ongevaarlijk
Ik zal het proberen maar kan niets belovenquote:
Al heel tof dat je even wil kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal het proberen maar kan niets beloven
Ja klopt scheelt 2 euroquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Videoland met reclame zal de goedkopere variant wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |