quote:Op maandag 23 november 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
Dat gaat ook niet gebeuren zo te zien
Dronken denk ik? Die verloor in de halve finale van een nobuddie op die qualifier.quote:Op maandag 23 november 2020 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe gaat het met Seigo Asada? Laatst op de World Cup gezien maar eigenlijk het hele jaar niets van gehoord. Ook niet geplaatst via Japanse qualifier
WK natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de Premier League?
Wil jij dat Pipe zich voor de PL plaatst ofzo?
Er zal nog wel een PDPA Qualifier komenquote:
Straks krijgen we 10 plekken via de PDPA qualifierquote:Op maandag 23 november 2020 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
PDPA qualifier komt er uiteraard aan, maar een aantal andere qualifiers is nog onduidelijk (om bekende reden natuurlijk).
Spoiler pleasequote:Op maandag 23 november 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Richard Northy North
Mani vindt dit leuk
Nog steeds mentaal gebroken door James Wadequote:Op maandag 23 november 2020 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dronken denk ik? Die verloor in de halve finale van een nobuddie op die qualifier.
Niet hopen op North tegen Westquote:
Oh ik dacht dat Zjak bedoelde dat er geen PDPA qualifier zou komen.quote:Op maandag 23 november 2020 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal nog wel een PDPA Qualifier komen
Maar ik vrees voor de Benelux Qualifier
Ja dat zou helemaal klote zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Straks krijgen we 10 plekken via de PDPA qualifier10 eendagsvliegen a la Aden Kirk
Ik had ook Joe Murnan kunnen droppenquote:
Die hadden we vorig jaar al tochquote:Op maandag 23 november 2020 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Niet hopen op North tegen West
Daar hoop ik inderdaad niet op.quote:Op maandag 23 november 2020 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Niet hopen op North tegen West
Daaromquote:Op maandag 23 november 2020 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hadden we vorig jaar al toch
Dat vindt niemand leuk.quote:Op maandag 23 november 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Richard Northy North
Mani vindt dit leuk
Wade is nooit zo goed tegen Dimitri. Allebei pillenslikkers.quote:Op maandag 23 november 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wade moet zijn mindgames wat gaan opschroeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |