SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is dat?quote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Heb gesolliciteerd voor tmobile klantenservice functie
Dan kunnen we je bellenquote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
De directeur daar kan heeeeeeel hard schreeuwen en springt letterlijk door deuren heen of als jij aan het woord bent zet hij ineens hard de muziek aan of hij gaat ineens met een drone vliegen en zingen dat het hem allemaal niet boeit, gouden kerel maar je moet hem en zijn trucjes even leren kennenquote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Op de kerstborrel uitkijken dat je niet met dezelfde directeur mee naar huis zijn hotel gaat.quote:Op maandag 23 november 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De directeur daar kan heeeeeeel hard schreeuwen en springt letterlijk door deuren heen of als jij aan het woord bent zet hij ineens hard de muziek aan of hij gaat ineens met een drone vliegen en zingen dat het hem allemaal niet boeit, gouden kerel maar je moet hem en zijn trucjes even leren kennen
Weer een tevreden klantquote:Op maandag 23 november 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"hallo met bal'
" Ja hallo met Citizen.Erased."
"tuuuuut'
ja er staat den haag maar bij andre sites staat thuiswerken. NOu ja maar kijken of ze reagerenquote:Op maandag 23 november 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is lekker dichtbij
Na corona ook?
Hij bezit een geit en die heeft hij naar mij vernoemt om me te kuttenquote:Op maandag 23 november 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de kerstborrel uitkijken dat je niet met dezelfde directeur mee naar huis zijn hotel gaat.
als snack?quote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Tofquote:Op maandag 23 november 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja er staat den haag maar bij andre sites staat thuiswerken. NOu ja maar kijken of ze reageren
Ah dat is die belangrijke wereld waar je werkt. De klantenservicequote:Op maandag 23 november 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij bezit een geit en die heeft hij naar mij vernoemt om me te kutten
Hans?quote:Op maandag 23 november 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij bezit een geit en die heeft hij naar mij vernoemt om me te kutten
60.000 werknemers, denk dat daar wel een klantenservice tussen zit ja.quote:Op maandag 23 november 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dat is die belangrijke wereld waar je werkt. De klantenservice
In een pannetje en koken.quote:Op maandag 23 november 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
omg m'n nieuwe wasverzachter ruikt lekker![]()
![]()
![]()
/liefdagboek
Dit is m'n leven nu
De dampen zijn ook niet zo best. Maar Roy Donders vond het wel leuk.quote:Op maandag 23 november 2020 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En m'n pan weggooien of mis ik iets?
Als Gerrie een geit zou zijnquote:
Ben ook meteen van m'n veestapel af denk ik.quote:Op maandag 23 november 2020 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De dampen zijn ook niet zo best. Maar Roy Donders vond het wel leuk.
Computer says yesquote:Op maandag 23 november 2020 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van der Plas. Is daar toch al een tijd de director customer service?
Hoef ik geen geit voor te zijn hoor.quote:Op maandag 23 november 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als Gerrie een geit zou zijn![]()
@:cherrylips
Weet niet of hij een geit heeft, maar sluit het niet uit.quote:Op maandag 23 november 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Computer says yes
Hans van der Plas
Directeur Customer Contact Center
mei 2011 - heden9 jaar 7 maanden
The Hague Area, Netherlands
Responsible for 350 FTE staff
Member of Customer Operations Management Team
Familie van Maik?quote:Op maandag 23 november 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Computer says yes
Hans van der Plas
Directeur Customer Contact Center
mei 2011 - heden9 jaar 7 maanden
The Hague Area, Netherlands
Responsible for 350 FTE staff
Member of Customer Operations Management Team
Wie weetquote:Op maandag 23 november 2020 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of hij een geit heeft, maar sluit het niet uit.
quote:Op maandag 23 november 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je even vragen of hij mij aanneemt dan
Die ken jij?quote:Op maandag 23 november 2020 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moest aan maik de boer denken
Die krijgt spontaan zin in bitterballen.quote:Op maandag 23 november 2020 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hans krijgt allerlei vreemde mensen op zijn LinkedIn profiel ineens.
quote:Op maandag 23 november 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
kan er goed in in een schaaltje liggen in de kantine
klantenservice kan prima vanuit huis denk ik zoquote:Op maandag 23 november 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja er staat den haag maar bij andre sites staat thuiswerken. NOu ja maar kijken of ze reageren
Wel leuk als bedrijfsnaam als ze besluit ZZP'er te worden.quote:Op maandag 23 november 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Accountje aanmaken voor Bitterbals lijfwachten BV
Zodra je een beetje ingewerkt bent geen probleem.quote:Op maandag 23 november 2020 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klantenservice kan prima vanuit huis denk ik zo
Ok een pré heb je al dus, je kunt goed in een schaal in de kantine liggen.quote:Op maandag 23 november 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ga maar tegen de baas zeggen dan
Leiding geven aan 350fte in een klantenservice, ja daar moet je wel tomeloze energie voor hebben.quote:Op maandag 23 november 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
60.000 werknemers, denk dat daar wel een klantenservice tussen zit ja.
Is dat niet genoeg? K ben wel een bitterbal hequote:Op maandag 23 november 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok een pré heb je al dus, je kunt goed in een schaal in de kantine liggen.
Nog meer?
Heb je nou nooit een echte opleiding afgemaakt?quote:Op maandag 23 november 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg? K ben wel een bitterbal he
Jij werkt bij circus Renz?quote:Op maandag 23 november 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leiding geven aan 350fte in een klantenservice, ja daar moet je wel tomeloze energie voor hebben.
Hij lijkt trouwens precies op een interim manager die we weleens inhuren op ingedutte vestigingen/afdelingen. Dat is net een komiek, zo kaal als de neten, maar dan komt ie om 7:00 zingend binnen een afropruik en geel pak, en heeft die worst en gekookte eieren in zijn binnenzakken en gaat iedereen ontbijt geven.
Waarom die smiley er achter?quote:Op maandag 23 november 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nooit nooit een echte opleiding afgemaakt?
Het kan nogquote:Op maandag 23 november 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nou weer doen?![]()
Maar nee , daar pluk ik nu de vruchten van :p
Wat heb je misdaan?quote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Alsof die gast met 350 mensen aan tafel zitquote:Op maandag 23 november 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leiding geven aan 350fte in een klantenservice, ja daar moet je wel tomeloze energie voor hebben.
Hij lijkt trouwens precies op een interim manager die we weleens inhuren op ingedutte vestigingen/afdelingen. Dat is net een komiek, zo kaal als de neten, maar dan komt ie om 7:00 zingend binnen een afropruik en geel pak, en heeft die worst en gekookte eieren in zijn binnenzakken en gaat iedereen ontbijt geven.
Ok, je kunt goed rollen, ijskoud van binnen maar heet als het nodig is, dol op saus, er past een vlaggetje in je en iedereen is gek op je, zo doen dan?quote:Op maandag 23 november 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg? K ben wel een bitterbal he
tis niet een kwestie van kunnen, vaak een kwestie van moeten...quote:Op maandag 23 november 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
zag nog andere thuiswerk callcenterfuncties voor 9,70 euro per uur
wie kan er nou rondkomen van dat bedrag?
Haha nee, hij doet het gewoon, en bakken vertellen, en een paar offertes tekenen, we geven hem ook nog mandaat van een paar miljoen.quote:
jaquote:Op maandag 23 november 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, je kunt goed rollen, ijskoud van binnen maar heet als het nodig is, dol op saus, er past een vlaggetje in je en iedereen is gek op je, zo doen dan?
dan wordt het risico dat ie afgemaakt wordt te groot zekerquote:Op maandag 23 november 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha nee, hij doet het gewoon, en bakken vertellen, en een paar offertes tekenen, we geven hem ook nog mandaat van een paar miljoen.
Maar wat die eigenlijk doet is mensen ontslaan, hij speurt naar mensen die zo verzuurd zijn dat ze nergens meer om kunnen lachen en pest ze eruit.
Jammer genoeg wil die maar een half jaar blijven Max.
ze hebben plannen om het minimum loon te verhogen. 9.70 is echt schofterig en dan nog een tomeloze motivatie verwachtenquote:Op maandag 23 november 2020 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
tis niet een kwestie van kunnen, vaak een kwestie van moeten...
Lekker gepaneerd.quote:Op maandag 23 november 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, je kunt goed rollen, ijskoud van binnen maar heet als het nodig is, dol op saus, er past een vlaggetje in je en iedereen is gek op je, zo doen dan?
ja, minimumloon is totaal niet meer onpar met huurprijzen enzo..quote:Op maandag 23 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben plannen om het minimum loon te verhogen. 9.70 is echt schofterig en dan nog een tomeloze motivatie verwachten
Nou hij kan zelf niks en dat weet ie, dan krijgen mensen hem door en is ie snel weer weg.quote:Op maandag 23 november 2020 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dan wordt het risico dat ie afgemaakt wordt te groot zeker
Adviesfuncties bij keukens is bijvoorbeeld wel leuk.quote:Op maandag 23 november 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
ikea is misschien ook leuk maar die hebben niets.
ik ben niet verbaasd.. enige waar zij aan denken zijn hun eigen zakken..quote:Op maandag 23 november 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
' Help kpn naar grotere hoogtes!'
uurloon: 9,70
Ja toevallig net gekeken maar ze vragen technisch inzicht.quote:Op maandag 23 november 2020 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Adviesfuncties bij keukens is bijvoorbeeld wel leuk.
quote:Op maandag 23 november 2020 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geintegreerde Airfryer.quote:Op maandag 23 november 2020 22:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]kan ze de plaats van de friteuse alvast intekenen
minumumloon mag echt wel omhoog, vershil met uitkering zou gewoon wat groter moeten zijnquote:Op maandag 23 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben plannen om het minimum loon te verhogen. 9.70 is echt schofterig en dan nog een tomeloze motivatie verwachten
In de praktijk valt dat wel mee; als je als "adviseur" aan het werkt gaat hebben ze een interne cursus. Uiteindelijk is het gewoon met het programma van IKEA wat keukens uittekenen.quote:Op maandag 23 november 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja toevallig net gekeken maar ze vragen technisch inzicht.
Dat ik ze alleen met een keuken wegstuur waar alleen een frituur inzitquote:Op maandag 23 november 2020 22:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]kan ze de plaats van de friteuse alvast intekenen
Dat dus. Jammer dat een aantal partijen ze allebei evenveel willen verhogen.quote:Op maandag 23 november 2020 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
minumumloon mag echt wel omhoog, vershil met uitkering zou gewoon wat groter moeten zijn
Zou ik erg goed in zijnquote:Op maandag 23 november 2020 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De bedenker van de studentenkeuken: een ingebouwde frituur en een koelkast met bierhouders, en een klein wastafeltje met kraantje.quote:Op maandag 23 november 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ik ze alleen met een keuken wegstuur waar alleen een frituur inzit
"Jullie zijn zeker erg arm?"quote:Op maandag 23 november 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' nee meneer, we hebben echt alleen maar hoogglans wit'
KPN en Ziggo zijn net zo slecht. De een koopt allerlei glasvezeldingen op; de ander stelt zijn netwerk niet open. Dus ze blijven elkaars grootste concurrenten zonder dat iemand daar echt tussen kan komen. Hoewel er best een aantal aardige lokale initiatieven zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet verbaasd.. enige waar zij aan denken zijn hun eigen zakken..
ze nemen glasvezelboer over en steken alle plannen voor verdere uitbreiding dood..
waardoor iedereen gebonden is aan crappy 4G of crappy DSL
tsja als zelfs de VVD 'naar links' beweegt dan is dat onvermijdelijkquote:Op maandag 23 november 2020 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Jammer dat een aantal partijen ze allebei evenveel willen verhogen.
dat dusquote:Op maandag 23 november 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ik ze alleen met een keuken wegstuur waar alleen een frituur inzit
ja ziggo is net zo erg ja..quote:Op maandag 23 november 2020 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KPN en Ziggo zijn net zo slecht. De een koopt allerlei glasvezeldingen op; de ander stelt zijn netwerk niet open. Dus ze blijven elkaars grootste concurrenten zonder dat iemand daar echt tussen kan komen. Hoewel er best een aantal aardige lokale initiatieven zijn.
Zou wel naar de auto kijken en de (onder)kleding van de vrouw voordat ik mijn verkooppraatje begin, slim hč?quote:
Je moet hier eens naartoe gaan: https://bosfornuizen.nlquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet hier eens naartoe gaan: https://bosfornuizen.nl
Hele middag beetje koken; eten en wat slap lullen en daarna weer naar huis toe. Daar dachten ze dat ik piloot was omdat ik op het begin vertelde dat ik net van het vliegveld vandaan kwam toen ik naar een fornuis ging kijken.
🙈quote:Op maandag 23 november 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja toevallig net gekeken maar ze vragen technisch inzicht.
Ik had nee kunnen zeggen, maar het was wel leuk om mee te spelen.quote:
Zal me niet verbazen als ze Grapperhaus zaterdag avond betrappen met een feestje met een honderdduizend klapperquote:Op maandag 23 november 2020 22:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/jaarwis(...)ebben-op-straat.html
nog grotere teringzooi..
ik ga vroeg slapen, en zie 's ochtends de stad wel branden
Ja een afsteekverbod is nogal nutteloos als je het wel mag kopen he :pquote:Op maandag 23 november 2020 22:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/jaarwis(...)ebben-op-straat.html
nog grotere teringzooi..
ik ga vroeg slapen, en zie 's ochtends de stad wel branden
Te pas en te onpas vliegtuiggeluiden maken en termen gebruiken "rotate" "autopilot engaged" "rrrrrrrrrrrrrrrrrrr"quote:Op maandag 23 november 2020 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had nee kunnen zeggen, maar het was wel leuk om mee te spelen.
Fornuis dat ik wilde hebben was iets boven budget
quote:Op maandag 23 november 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al wat gehoord van Hans?
er is een afsteek en verkoopverbod... nu komt daar dus een vervoersverbod bij..quote:Op maandag 23 november 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een afsteekverbod is nogal nutteloos als je het wel mag kopen he :p
Die uren in Microsoft Flight Simulator kwamen goed van pas.quote:Op maandag 23 november 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te pas en te onpas vliegtuiggeluiden maken en termen gebruiken "rotate" "autopilot engaged" "rrrrrrrrrrrrrrrrrrr"
Precies, ik rits gewoon drie sloffen van die dingen aan elkaar vast.quote:Op maandag 23 november 2020 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mits genoeg, geeft dat meer overlast dan cat2 vuurwerk (rookontwikkeling vooral)
vroeger stopte we die dingen tot 3 kwart in een PVC buis, dát rookte pasquote:Op maandag 23 november 2020 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mits genoeg, geeft dat meer overlast dan cat2 vuurwerk (rookontwikkeling vooral)
En als ze met de offerteprijs komen.. 'retard.. retard... retard..'quote:Op maandag 23 november 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te pas en te onpas vliegtuiggeluiden maken en termen gebruiken "rotate" "autopilot engaged" "rrrrrrrrrrrrrrrrrrr"
quote:Op maandag 23 november 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zie ik jou wel doen.![]()
https://www.popbuzz.com/i(...)tagram-chelcie-lynn/
Hmm laatste tijd toevallig nog rare plekjes in je hals gevondenquote:Op maandag 23 november 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik overdag niet vooruit te branden en begin ik na tienen ineens van alles te doen.
eerder ditquote:Op maandag 23 november 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zie ik jou wel doen.![]()
https://www.popbuzz.com/i(...)tagram-chelcie-lynn/
Maatje van me keer tegen een vrouw met benen van anderhalve meter in de kroeg, yes yes I'm the crownprince from Kyrgesië and I'm in Holland to buy me some good trousers and sweaters and this is my loyal assistent US.quote:Op maandag 23 november 2020 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die uren in Microsoft Flight Simulator kwamen goed van pas.
Nee dit is geen goeie.quote:Op maandag 23 november 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje van me keer tegen een vrouw met benen van anderhalve meter in de kroeg, yes yes I'm the crownprince from Kyrgesië and I'm in Holland to buy me some good trousers and sweaters and this is my loyal assistent US.
Volgende dag kreeg ik een foto van haar in zijn bed
quote:Op maandag 23 november 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje van me keer tegen een vrouw met benen van anderhalve meter in de kroeg, yes yes I'm the crownprince from Kyrgesië and I'm in Holland to buy me some good trousers and sweaters and this is my loyal assistent US.
Volgende dag kreeg ik een foto van haar in zijn bed
Overdag de neiging om in een kist te kruipenquote:Op maandag 23 november 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik overdag niet vooruit te branden en begin ik na tienen ineens van alles te doen.
quote:Op maandag 23 november 2020 22:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Overdag de neiging om in een kist te kruipen
Deed het vroeger op reis wel eens, een Lonely Planet en een schrijfblokje en een pen op tafel leggen in een restaurant, echt als je door de kok gepepen wilde worden dan kreeg je het daarmee voor elkaarquote:Op maandag 23 november 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat vind ik wel mooi. Dat lukt alleen als je de goede mensen mee hebt.
In Berlijn in zo’n club bedacht ik dat we een filmploeg waren en een film aan het shooten waren in Berlijn.
Die griet geloofde me natuurlijk niet, maar een knipoog naar mijn maat was voldoende. Jaa dat klopt ik doe de camera en hij is regisseur, zie je die gast daar: Geluidsman, ja die trekken dit allemaal niet.
En dan gewoon een uur lang totale fictie vertellen met 3 vrouwen die hangen aan je lippen.
CherryVampquote:Op maandag 23 november 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
ze reageert niet friemel. Ik weet genoeg
quote:Op maandag 23 november 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Foto's van je voeten maken. Soms met panties, dan weer zonder. Only Fans opstarten en flink cashen.quote:
*maakt notitie*quote:Op maandag 23 november 2020 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto's van je voeten maken. Soms met panties, dan weer zonder. Only Fans opstarten en flink cashen.
Voeten?quote:Op maandag 23 november 2020 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foto's van je voeten maken. Soms met panties, dan weer zonder. Only Fans opstarten en flink cashen.
Meld zich alvast aan op www.bittercam.nlquote:Op maandag 23 november 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Gebruik dit al als voorbereiding
https://9gag.com/gag/a7WR74q
Dat geluidquote:
Ja maar daar heb je zelf dan geen last van als je zelf de sniffer bent.quote:Op maandag 23 november 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat geluid
godveromme wat irritant![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan ook allerlei lastige klanten aan de telefoon hebben. Wat jij wil.quote:Op maandag 23 november 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat geluid
godveromme wat irritant![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hele zut ervan in een pvc-pijp vrotten en dichttapenquote:Op maandag 23 november 2020 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja doeiquote:Op maandag 23 november 2020 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan ook allerlei lastige klanten aan de telefoon hebben. Wat jij wil.
Kerstboom in een olievat stoppen zorgt ook wel voor de nodige rookontwikkeling.quote:Op maandag 23 november 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hele zut ervan in een pvc-pijp vrotten en dichttapen
10.000 gerbils in datzelfde olievat ook wel.quote:Op maandag 23 november 2020 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerstboom in een olievat stoppen zorgt ook wel voor de nodige rookontwikkeling.
quote:Op maandag 23 november 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10.000 gerbils in datzelfde olievat ook wel.
quote:Op maandag 23 november 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal een kilo kaas, 3 liter cola en een kaars voor haar kontje.quote:Op maandag 23 november 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al wat gehoord van Hans?quote:Op maandag 23 november 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Sjonge bedenk ik een baantje voor bal waar ze geen lastige klanten heeft, niet naakt hoeft, niet met vreemde piemels hoeft te stoeien, niet met hete tomatensoep hoeft te stuntelen, geen kou hoeft te lijden en dan is het nog niet goed
Wat?quote:Op maandag 23 november 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bitterbal een kilo kaas, 3 liter cola en een kaars voor haar kontje.
Enschede was er niks bij.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 23 november 2020 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Jullie doen een beetje vreemd vanavond.
quote:Op maandag 23 november 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al wat gehoord van Hans?
Ik?quote:Op maandag 23 november 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
ja e
[..]
en dan dacht je dat jij soms rare dingen zegt he
Moet daar niet kaas staan in plaats van kaars?quote:Op maandag 23 november 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmmm ja oké beetje vreemd wel.
Maakt het niet heel veel beter hoor.quote:Op maandag 23 november 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet daar niet kaas staan in plaats van kaars?
Zou je dan wel de kaas opeten?quote:Op maandag 23 november 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt het niet heel veel beter hoor.
Nee.quote:Op maandag 23 november 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet daar niet kaas staan in plaats van kaars?
quote:Op maandag 23 november 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je dan wel de kaas opeten?
Nee.quote:Op maandag 23 november 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je dan wel de kaas opeten?
al 141 dagen niet gerooktquote:Op maandag 23 november 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.
Bedoelde gewoon haar darmproblemen icm cola en kaas dat ze scheten laat, en moest een ontstekingsbron bedenken en kwam met een kaars.
Maar ja ze is zo romantisch dat ze nooit een kaars aansteekt dus tja dom van me.
Een stiekeme peuk opsteken ja dat zou kunnen.
nee ook nietquote:Op maandag 23 november 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das wel serieus goed hoor.
Ook niet gepijpt toevallig?
Dit vraag je niet aan een echte dame.quote:Op maandag 23 november 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das wel serieus goed hoor.![]()
Ook niet gepijpt toevallig?
quote:Op maandag 23 november 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vraag je niet aan een echte dame.
Ja sorry mijn duslectie, pijp gerookt natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vraag je niet aan een echte dame.
bahquote:
op naar de teststraatquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:12 schreef mschol het volgende:
![]()
ik ben nog niet 100% maar echt ziek ook niet, dus straks maar kijken hoe het op werk mij vergaat.
[..]
bah
Wie?quote:Op dinsdag 24 november 2020 07:38 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht serieus dat Corrie van Gorp al lang dood was
Gewaagde wikipedia fotoquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:38 schreef Koen66 het volgende:
Wiki wordt toch altijd verotte snel bijgewerktquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:50 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Gewaagde wikipedia foto
https://nl.wikipedia.org/wiki/Corrie_van_Gorp
Oh dat is altijd vervelend, zo half-half ziek. Hoop dat het snel over isquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:12 schreef mschol het volgende:
![]()
ik ben nog niet 100% maar echt ziek ook niet, dus straks maar kijken hoe het op werk mij vergaat.
[..]
bah
Ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:38 schreef Koen66 het volgende:
Ik neem nog eenquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klaar weer met voer, "werktijd" nu
Kan je niet bter een test laten doen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 07:12 schreef mschol het volgende:
![]()
[..]
bah
Nog steeds hyper?quote:
ik heb letterlijk 0 corona gerelateerde klachten...quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet bter een test laten doen?
wat heb je dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb letterlijk 0 corona gerelateerde klachten...
@GFquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 23-11-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 227 UitStraling
02 207 bitterbal
03 149 Budapestenaar
04 130 FranticDJ
05 100 CherryLips
06 080 Haags
07 072 Citizen.Erased
08 066 Koen66
09 056 kwiwi
09 056 Lospedrosa
11 048 IJsdraakje
12 041 Dr_Flash
12 041 LTVDK
14 037 mschol
15 035 Amarantha
16 032 Bomenverzameling
17 026 van_Lamehuizen
18 023 Karzai
19 019 EttovanBelgie
20 015 Debsterr
21 012 crv
22 009 friemelaar
23 002 engine
23 002 RockNijntje
25 001 F.Sinatra
25 001 DaMart
25 001 clixplicity
25 001 Modus
klik hier voor meer stats
Gisteren toch wel?quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb letterlijk 0 corona gerelateerde klachten...
nu wat slapjes en wat drukkende oren, niks bijzonders maar wel duidelijk nog niet 100% van gisterenquote:
quote:
#fakenews dit kan niet kloppenquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/verkiez(...)-regering-biden.html
Okequote:Op dinsdag 24 november 2020 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had overgegeven, maar dat staat niet bij de lijst van klachten, ik dacht koorts te hebben, maar dat bleek niet zo te zijn.
Jij gaat wel ver voor een date met balliequote:Op dinsdag 24 november 2020 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had overgegeven, maar dat staat niet bij de lijst van klachten, ik dacht koorts te hebben, maar dat bleek niet zo te zijn.
Ik heb er ook geen..quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja, ik moet nog steeds eens een thermometer aanschaffen.
mijn teststraatbaan gaat niet meer doorquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat wel ver voor een date met ballie
ohquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn teststraatbaan gaat niet meer door
quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat wel ver voor een date met ballie
sorry..quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn teststraatbaan gaat niet meer door
was hier ook rustig in de straat zag ik gisterenquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja afname van aantal testen afgenomen ofzo dus ze hebben minder werk
quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja maar mschol heeft heul veul symptomen die moet aan alle kanten getest worden
Kei veul werk
![]()
kijk nu op1 terug van gisteren en blijkt dat de bereidheid om te laten testen weer wat afneemt. Maar het is mij niet duidelijk geworden of dit van een commerciele partij was of de ggd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was hier ook rustig in de straat zag ik gisteren
Gewoon weekje aan iedere deurklink likken die je maar kan vinden laaalaalaa werk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon weekje aan iedere deurklink likken die je maar kan vinden laaalaalaa werk.
Niet echt een superspreader dusquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
dat heb ik geprobeerd bij Koens maar ben ik niet in geslaagd ook
Nee maar koens is zo'n onkruid daar blijft geen enkel virus op plakkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
dat heb ik geprobeerd bij Koens maar ben ik niet in geslaagd ook
Er zijn er afgelopen week juist weer meer afgenomen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee. Misschien hebben ze teveel mensen al van te voren aangenomen of de opdrachtgever schaalt af.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn er afgelopen week juist weer meer afgenomen.
Gewoon klaarstaan voor de derde golfquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee. Misschien hebben ze teveel mensen al van te voren aangenomen of de opdrachtgever schaalt af.
Je ne sais pas :p
Soixante neufquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee. Misschien hebben ze teveel mensen al van te voren aangenomen of de opdrachtgever schaalt af.
Je ne sais pas :p
quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zoude jullie daar voor betalen?
@UitStralingquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je daar ook voor betalen?quote:
Kijkt naar bankrekening, ja hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh. Ik zag wel dat er hier zelfs op zondagochtend achter de ramen gewerkt wordt. Lekker doorgelopen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 jaar met 6 weken vakantie?quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt naar bankrekening, ja hoor![]()
Voor hoeveel jaar kan ik je bestellen?
Biljetje inleveren en uurtje spartelen op Juanita en Svetlana.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Ik zag wel dat er hier zelfs op zondagochtend achter de ramen gewerkt wordt. Lekker doorgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |