Natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vini Zabu het wat uitmaken?
Andrea Bartolozzi (21), Liam Bertazzo (21), Mattia Bevilacqua (21), Simone Bevilacqua (21), Matteo De Bonis (21), Andrea Di Rienzo (21), Marco Frapporti (21), Roberto Gonzalez (21), Kamil Gradek (21), Alessandro Iacchi (21), Jakub Mareczko (22), Davide Orrico (22), Jan Petelin (21), Joab Schneiter (22), Riccardo Stacchiotti (21), Veljko Stojnic (21), Leonardo Tortomasi (21), Wout Van Elzakker (22), Etienne Van Empel (21), Edoardo Zardini (21)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beppe en La Flamme Rouge moeten gewoon collectief geboycot worden, bijzonder vermoeiende schepsels. Uiteraard zijn er dan ook nog figuren als de minstens zo ergerlijke Finse juichjongen, die dit soort dingen de wereld in slingeren.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou een disclaimer moeten toevoegen aan dit topic.
Beppe Conti zuigt altijd alles uit zijn dikke duim. Dit zijn geen geruchten maar simpelweg verzinsels.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou een disclaimer moeten toevoegen aan dit topic.
Beppe Conti zuigt altijd alles uit zijn dikke duim. Dit zijn geen geruchten maar simpelweg verzinsels.
Weet je ook waarom Polanc geen contract heeft?quote:Op zondag 13 december 2020 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Al het geld van de wereld en dan dit soort ellende twee jaar langer aan je binden. Het is weer tijd voor een andere UI.
Die blijft ook gewoon denk ik, alleen zijn ze qua communicatie niet zo snel bij UAE.quote:Op zondag 13 december 2020 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je ook waarom Polanc geen contract heeft?
Waarom?quote:Op maandag 14 december 2020 22:29 schreef franklop het volgende:
https://twitter.com/EFprocycling/status/1338596540571639809?s=19
Goede vraag! Laat ik eens een poging wagen:quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie zijn bij dezen gewaarschuwd: het kleine broertje van Egan is ook aan het koersen geslagen.
https://www.tuttobiciweb.it/article/1607980769quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ronald scoort hoger op testen dan Egan.De Tourwinnaar van 2027 is gekend.
[..]
De altijd prachtige Asia Tour is weer een stukje prachtiger geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren @:Mani89 met de transfers van Ben Dyball en Marcus Culey naar Team Ukyo.
Benjami Prades is wel nog op zoek naar een nieuwe ploeg.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De altijd prachtige Asia Tour is weer een stukje prachtiger geworden.
UKYO zonder Spanjaard is mijn UKYO niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Benjami Prades is wel nog op zoek naar een nieuwe ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |