Ik vind Nintendo sowieso altijd wel janken hoor. Die spellen blijven gewoon altijd duur. Ondanks dat we bij de PS met de tofste spellen ook niet altijd op een aanbieding kunnen wachten, is bij die Switch elk rotspelletje weer 60 euro.quote:Op maandag 23 november 2020 19:02 schreef Molo het volgende:
Ik had gisteren nog mot met Koos daarover
Die wilde iets leuks kopen voor Miepje van 4 hier, voor Sinterklaas
Switch met wat Zelda enzo erbij
Kwam uit op boven de ¤500,-
Ja, dagggggg![]()
![]()
![]()
Malloot
Jaaaaaaa, de betere leggende gelden datquote:Op maandag 23 november 2020 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Sales.
Ik verkoop morgen eindelijk mijn auto eens, van dat geld heb ik vast Sims-uitbreidingen gekocht.
Ik heb dit jaar 4x een vakantie geannuleerd. Dus ik wacht wel even af. Er is nu sowieso bijna niks geel en kan over een week alweer anders zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, heel veel zin in![]()
En plannen kan altijd toch? Beetje flexibel, rekening houdend met dat het anders kan lopen enzo
En áls het dan in de sale is, zijn de voorraden enorm beperkt (want Zelda wás wel bij die bol-deal) of het is wel 5 euro korting. In ieder geval op de a-titels, andere games gaan wel eens voor 50% in de eshop.quote:Op maandag 23 november 2020 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Nintendo sowieso altijd wel janken hoor. Die spellen blijven gewoon altijd duur. Ondanks dat we bij de PS met de tofste spellen ook niet altijd op een aanbieding kunnen wachten, is bij die Switch elk rotspelletje weer 60 euro.
Dat doet Nintendo al jaren. Mensen blijven het kopen, dus het is niet eens zo'n rare tactiek.quote:Op maandag 23 november 2020 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Nintendo sowieso altijd wel janken hoor. Die spellen blijven gewoon altijd duur. Ondanks dat we bij de PS met de tofste spellen ook niet altijd op een aanbieding kunnen wachten, is bij die Switch elk rotspelletje weer 60 euro.
Wachten op de sale heeft toch geen nut.quote:Op maandag 23 november 2020 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doet Nintendo al jaren. Mensen blijven het kopen, dus het is niet eens zo'n rare tactiek.
Maar die Zelda is toch ondertussen ook alweer best oud? Of heb ik een nieuwe gemist? Gewoon stom dat ze 'oudere' spellen niet standaard wat voordeliger maken. Maarja, mensen blijven het toch wel spelen, want het blijft gewoon tof.quote:Op maandag 23 november 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En áls het dan in de sale is, zijn de voorraden enorm beperkt (want Zelda wás wel bij die bol-deal) of het is wel 5 euro korting. In ieder geval op de a-titels, andere games gaan wel eens voor 50% in de eshop.
Klopt, was volgens mij dé launch titel.quote:Op maandag 23 november 2020 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar die Zelda is toch ondertussen ook alweer best oud? Of heb ik een nieuwe gemist? Gewoon stom dat ze 'oudere' spellen niet standaard wat voordeliger maken. Maarja, mensen blijven het toch wel spelen, want het blijft gewoon tof.
Daar heb ik mogelijk nog steed wel interesse in. Wat voor ras heb je?quote:
Ja is absoluut zoquote:Op maandag 23 november 2020 19:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 4x een vakantie geannuleerd. Dus ik wacht wel even af. Er is nu sowieso bijna niks geel en kan over een week alweer anders zijn.
Ik heb geen idee welk ras. Heb deze ook als stek gekregen en inderdaad hopelijk volgend jaar voor het eerst vijgenquote:Op maandag 23 november 2020 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar heb ik mogelijk nog steed wel interesse in. Wat voor ras heb je?
Probleem met stek is dat het dan nog zeker 2, waarschijnlijk 3, jaar duurt voordat ik daar vijgen van kan eten. #ongeduldig.
Heb van een hobby-kweker een boompje gekocht van 3 jaar oud.
Wij hebben altijd koop een koe. Maar dat is niet voor losse stukken vlees.quote:Op maandag 23 november 2020 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is trouwens een goeie online slager? Ik ken beef en steak maar er zijn vast ook andere goeie?
Te ongeduldig om 3 jaar te wachtenquote:Op maandag 23 november 2020 19:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk ras. Heb deze ook als stek gekregen en inderdaad hopelijk volgend jaar voor het eerst vijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |