Ik ook.quote:
55sec las ikquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij stopt er toch een hoop tijd in.
Vergeet jij nou de oefentijd, opnametijd, rendertijd, en uploadtijd?quote:
Maar zo kennen we je hier toch ook?quote:Op zondag 6 december 2020 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Nichtje van 6 vroeg waar ik heen ging.
Ik zei ik ga sporten.
Zegt ze:
"Ik denk dat jij gaat winnen."
Ik zie eruit als een winnaar.
Amd of intelquote:Op zondag 6 december 2020 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vergeet jij nou de oefentijd, opnametijd, rendertijd, en uploadtijd?
Dit vind ik NIET leuk.
Top om te horen, houden zo!quote:Op maandag 7 december 2020 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja mooi zijn gangetje, sinds er weer een hondje is, weer een goede regelmaat in het leven.
Nee denk dat het kleinschalig zal blijven. Dikke prima. En jij?quote:Op maandag 7 december 2020 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Echt wel, jij nog plannen met kerst en oud en nieuw?
Nog niet echt plannen, vriend moet werken, pa is corona paranoia, dus denk dat het lekker op de bank eten en netflixen gaat wordenquote:Op maandag 7 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee denk dat het kleinschalig zal blijven. Dikke prima. En jij?
Ook prima toch.quote:Op maandag 7 december 2020 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nog niet echt plannen, vriend moet werken, pa is corona paranoia, dus denk dat het lekker op de bank eten en netflixen gaat worden
Ook leuk.quote:Op maandag 7 december 2020 09:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook prima toch.
Heb een Nintendo switch aangeschaft voor de kerst dus denk dat ik daar heel wat uurtjes op ga doorbrengen.
Nice.quote:Op maandag 7 december 2020 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ook leuk.
Heb op zolder allemaal bouwmateriaal liggen, kan daar mooi van de winter gaan klussen, een scheer zolderkamertje maken voor die humeurige puber van mij
Ik krijg daar wel nostalgische gevoelens vanquote:Op maandag 7 december 2020 09:33 schreef Solotovski het volgende:
Er is niks zo zaaddodend als de gesprekken tussen haags en fem
Mwahquote:Op maandag 7 december 2020 09:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik krijg daar wel nostalgische gevoelens van
AMD.quote:
TBS is wel verlengd?quote:Op maandag 7 december 2020 10:13 schreef Solotovski het volgende:
Net beoordelingsgesprek gehad, verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Bijzonder, want k heb geen klap uitgevoerd
quote:
Ik ook merk ik. Gezellig hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 09:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik krijg daar wel nostalgische gevoelens van
Ga je nu hier verder om bevestiging te krijgen?quote:Op maandag 7 december 2020 17:40 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is toch mooie meisje
[ afbeelding ]
(echt mijn type)
Ben jij de nieuwe @Socios ?quote:Op maandag 7 december 2020 17:40 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is toch mooie meisje
[ afbeelding ]
(echt mijn type)
Ik zeg: DOEN!quote:Op maandag 7 december 2020 17:40 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is toch mooie meisje
[ afbeelding ]
(echt mijn type)
Zou pijpen.quote:Op maandag 7 december 2020 17:40 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is toch mooie meisje
[ afbeelding ]
(echt mijn type)
Deze zou ik niet laten liggen nee.quote:
Walgelijkquote:Op maandag 7 december 2020 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze zou ik niet laten liggen nee.
Als je ze jong genoeg neemt nietquote:Op maandag 7 december 2020 20:02 schreef Makrelis het volgende:
Wel een type dat compleet is uitgewoond volgens mij. Maar ja. Dat zijn ze bijna allemaal tegenwoordig.
Een oude bok lust nog graag een vers blaadjequote:Op maandag 7 december 2020 20:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ook niet meer vrees ik of het moet wel erg jong zijn.
Nou nou nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |