Luister jij ook Blackpinkquote:Op woensdag 2 december 2020 16:46 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb dit jaar al 340 uur spotify geluisterd
Grappig
Ja.quote:
Ik spuug in je bek en ik noem jou een kankerlijerquote:
Dat is EZGquote:Op woensdag 2 december 2020 18:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik spuug in je bek en ik noem jou een kankerlijer
Dit is ook EZGquote:Op woensdag 2 december 2020 18:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga internationaal want ik kan kanker goed Engels
Die kwam voorbij in een liveset die ik luisterde en toen moest ik lachen
Niet kkdebiel staat ook Steen bij, die andere klopt wel.quote:
Maar dat hele album is wel erg grappigquote:Op woensdag 2 december 2020 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet kkdebiel staat ook Steen bij, die andere klopt wel.
Was een best pakket oniequote:Op woensdag 2 december 2020 19:09 schreef Modus het volgende:
De kerstpakketvid bekijken en dan dit bovenaan de recommended video's krijgen
Ben een lekker krokant kroketje nuquote:Op woensdag 2 december 2020 17:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je denkt alles hier te hebben gezien
Kut!quote:Op donderdag 3 december 2020 22:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen cockpitcam = niet gekeken
Joquote:
Gaat het makkelijkst met MyCroftquote:Op vrijdag 4 december 2020 08:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je je eigen geopende topics terug kunt vinden?
Deze heldquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gaat het makkelijkst met MyCroft
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/index.php
Om te zien wat voor bagger je allemaal geproduceerd hebt ?quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je je eigen geopende topics terug kunt vinden?
Ziedendquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:54 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Om te zien wat voor bagger je allemaal geproduceerd hebt ?
De Mercedessen zetten iedereen op een ronde.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, Verstappen weer op 3.
Russell zat toch nog dicht bij die pole hoor! 29 miliseconden scheelde het. Voor de kwali deed ik even een gewaagde voorspelling, en zei ik dat George op 3 duizendsten Valtteri zou pakken. Dat kwam er helaas niet van.
Denk dat Verstappen wint morgen.
Leclerc was weer Goddelijk bezig.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De Mercedessen zetten iedereen op een ronde.
De Renaults vielen (weer eens) erg tegen vandaag.
een ronde van 55 sec is niet bepaald snel he..quote:
Zit maar twee seconden van de poletijd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
een ronde van 55 sec is niet bepaald snel he..
moest lachenquote:Op zaterdag 5 december 2020 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit maar twee seconden van de poletijd.
Meer dislikes dan likesquote:
Ja VBL kon het dit keer niet zo waarderen.quote:
Like gegeven.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja VBL kon het dit keer niet zo waarderen.
Je vergeet me uit te schelden. Dat hoort toch bij jouw o zo belangrijke imago die je zo hoog probeert te houden?quote:
Wtf heb ik mattiesquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je vergeet me uit te schelden. Dat hoort toch bij jouw o zo belangrijke imago die je zo hoog probeert te houden?
Straks denken je matties dat je een slappeling bent, en dat kan natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |