Bloedgeil hè zo'n apparaatquote:
quote:
Staat je goed.quote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe kledingstijl aan het proberen ^^ leuk?
Tering wat heeft die een ontzettend lekkere kontquote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst fapje maken en daarna hard lachen? Geeft niks hoor, ieder zijn voorkeur.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tering wat heeft die een ontzettend lekkere kont
Oh wacht het is een kerel
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Eens.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Eerst fapje maken en daarna hard lachen? Geeft niks hoor, ieder zijn voorkeur.
dat maakt het nog beter hnngggquote:Op woensdag 25 november 2020 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tering wat heeft die een ontzettend lekkere kont
Oh wacht het is een kerel
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Je heb mooie ogen ;$quote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Draai je eens om danquote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ogen kanker hebben nuquote:Op woensdag 25 november 2020 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
Je hersenen ook zo te zien (lol)quote:
Weet je hoe goed die gast achter een bal aan kon rennen manquote:Op woensdag 25 november 2020 19:38 schreef Rozevla het volgende:
Haha 3 dagen nationale rouw aankondigen voor een koekwous
Met 10 gram coke op kan je zelfs achter een formule 1 auto aan rennen.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe goed die gast achter een bal aan kon rennen man
Nou: ECHT HEEL GOED!
ohhhquote:
het lijkt alsof je heel langzaam bent in de entry van de bochtquote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:dimachaerus @:jochemsjakie
Jongens jullie boy heeft weer eens een nieuwe lap gedropt, deze keer natuurlijk op Bahrein
En jullie krijgen als bonus nog een leuke blooper, vanaf 1:38![]()
Leclerc haalde vorig jaar in bocht 4 een apex speed van 125 en ik van 109 of zo dus daar klopt dat wel. En misschien ook die hairpins. Rest is wel redelijk representatief dacht ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het lijkt alsof je heel langzaam bent in de entry van de bocht
Het moet gewoon beter wil je op het niveau van dima komenquote:Op woensdag 25 november 2020 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leclerc haalde vorig jaar in bocht 4 een apex speed van 125 en ik van 109 of zo dus daar klopt dat wel. En misschien ook die hairpins. Rest is wel redelijk representatief dacht ik.
Maar bedankt voor je feedback.
Ben op de exit de laatste tijd gelukkig wel lekker bezig, lukt me steeds beter om tractie te vinden met dat ding.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het moet gewoon beter wil je op het niveau van dima komen
Waarmee?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:35 schreef Makrelis het volgende:
Zo, het werk ook weer geregeld. Volgende week ergens beginnen.
Maar wel klagen als je met koude voetjes zit zekerquote:
Zolang je dat maar niet in Groningen doet...quote:
Ik zet de verwarming NU uit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar wel klagen als je met koude voetjes zit zeker
In m'n eigen gemeente R''dam. Gemeenteraad is het er niet mee eens, maar die hebben daar niets over te zeggen. Eric Wiebes en zijn collega's bepalen dat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet in Groningen doet...
WIE BEN JIJquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet in Groningen doet...
Chloroformquote:
Doggynogwat heet ze.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:24 schreef Makrelis het volgende:
Komt SG hier eigenlijk nog wel 'ns?
Oh, zo herinner ik me haar anders niet. Tikkeltje arrogant misschien, vind ik niet zo'n punt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doggynogwat heet ze.
Ze is een beetje dom als je het mij vraagt.
Wens je haar te veroveren?quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh, zo herinner ik me haar anders niet. Tikkeltje arrogant misschien, vind ik niet zo'n punt.
Lang niet geneukt?quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ken haar niet in RL dus kan ik niets over zeggen.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
hoezo heet black friday nog BLACK friday
dat de zwartjes dit nog tolereren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |