SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
mja McD is al 45 minuten rijden.. BK/KFC is alleen in goes. kom ik ook bijna nooit.quote:Op maandag 23 november 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest kwam ik er af en toe voor een vette bek na het baantjes zwemmen
quote:Op maandag 23 november 2020 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja McD is al 45 minuten rijden.. BK/KFC is alleen in goes. kom ik ook bijna nooit.
en we zijn al in een nieuw deel buda
denk dat dat chloor isquote:Op maandag 23 november 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
God ja, krijg ook altijd zo enorm de vreetziekte na het zwemmen.
Gister nog patatje gehaaldquote:Op maandag 23 november 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In NL kom ik nooit bij dat soort zaken
Woonde in Breda tegenover de McDquote:Op maandag 23 november 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In NL kom ik nooit bij dat soort zaken
Die in het centrum?quote:Op maandag 23 november 2020 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Woonde in Breda tegenover de McDdat was wel gevaarlijk
Ik kom wel bij de patatzaak.quote:Op maandag 23 november 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister nog patatje gehaaldMet cheeseburger met ui
Sinds ik hier woon nog geen een keer naar de snackbar geweest.quote:Op maandag 23 november 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom wel bij de patatzaak.
Bram
Nog even en je wordt wakker met een fishbraid die uitkomt in een manbun. Een Hagrid baard en je noemt je zelf Servaas.quote:Op maandag 23 november 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
Zat hier een snackbar tegenover, nu verkopen ze vegan gerechten
De buurt verhipsterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 november 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Duitsland shoplog.pepsiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duitsland shoplog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Duitsland shoplog.Wat is dat eenhoorndoodshoofdje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ken ikquote:Op maandag 23 november 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh zie nu dat er dus al meerdere mcd's in Breda zijn.
Die vlakbij prinsenbeek iig
quote:Op maandag 23 november 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat eenhoorndoodshoofdje?
Duitsland shoplog.Als je die jagdwurst paneert en er een tomatensaus bij maakt met pasta heb je een DDR-jägerschnitzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?quote:Op maandag 23 november 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je die jagdwurst paneert en er een tomatensaus bij maakt met pasta heb je een DDR-jägerschnitzel
dit klinkt alsof ik liever een tulpenbol zou etenquote:Op maandag 23 november 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je die jagdwurst paneert en er een tomatensaus bij maakt met pasta heb je een DDR-jägerschnitzel
Echt he. Was ook niet echt de reden waarom ik dat heb gekocht.quote:Op maandag 23 november 2020 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof ik liever een tulpenbol zou eten
Mja, ze hadden geen vlees dus ze paneerden dikke plakken worst en dat noemden ze een schnitzelquote:
Ik wil het één keer maken, gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 23 november 2020 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar het zijn geen dikke plakken worst?quote:Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze hadden geen vlees dus ze paneerden dikke plakken worst en dat noemden ze een schnitzel
Zag van de week een recept van uitgeholde ui gevuld met pindakaas uit de oven.quote:Op maandag 23 november 2020 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, maar het bestaat ook als worst waar je zelf plakken van kunt snijdenquote:Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het zijn geen dikke plakken worst?
quote:Op maandag 23 november 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag van de week een recept van uitgeholde ui gevuld met pindakaas uit de oven.
Duitsland shoplog.Twee dagen aan chocola zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
1 dag toch?quote:Op maandag 23 november 2020 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee dagen aan chocola zie ik.
quote:Op maandag 23 november 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uurtje.quote:Op maandag 23 november 2020 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee dagen aan chocola zie ik.
mja ik vind schnitzels overrated.. Maar goedquote:Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil het één keer maken, gewoon uit nieuwsgierigheid.
intrigerend. but no.quote:Op maandag 23 november 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag van de week een recept van uitgeholde ui gevuld met pindakaas uit de oven.
Ik vind het heerlijk. En eigenlijk heb ik het liever dan de liflafjes die ik at in zogenaamde sterrenrestaurantsquote:Op maandag 23 november 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik vind schnitzels overrated.. Maar goedben ook iets te verwend qua (uit) eten.
Geef mij maar sterrenrestaurant danquote:Op maandag 23 november 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. En eigenlijk heb ik het liever dan de liflafjes die ik at in zogenaamde sterrenrestaurants
#Budavandegestamptepot
Rare jongens, die Amerikanen.quote:Op maandag 23 november 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs Herbert Hoover en Franklin Delano Roosevelt aten het
Amerika leed honger door de grote beurskrach en de great dust bowl en de roep om communisme werd zo groot dat beide presidenten een voorbeeld wilden stellen met zo goedkoop mogelijk eten.quote:Op maandag 23 november 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare jongens, die Amerikanen.
Bij Arie op de hoek kom ik nooitquote:Op maandag 23 november 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geef mij maar sterrenrestaurant dan
ga liever 1-2x per jaar daar eten dan elke week een schnitzel bij Arie op de hoek
Dan zou ik gewoon een boterham nemen.quote:Op maandag 23 november 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerika leed honger door de grote beurskrach en de great dust bowl en de roep om communisme werd zo groot dat beide presidenten een voorbeeld wilden stellen met zo goedkoop mogelijk eten.
Arie auf der Ecke danquote:Op maandag 23 november 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Arie op de hoek kom ik nooit
Dat is lekkerquote:Op maandag 23 november 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
Met de feestdagen staat beef wellington op het menu. Dus daar moet dit weekend (denk ik) al even een proefrun van gemaakt worden
Denk niet dat er brood was tijdens the great dust bowlquote:Op maandag 23 november 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een boterham nemen.
Maar wel uien?quote:Op maandag 23 november 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er brood was tijdens the great dust bowl
Knappe mensen vroeger.quote:Op maandag 23 november 2020 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger maalden ze van graankorrels koffiebonen.
Dat was toch één grote PR-stunt voor de bühne? Toen de fotograaf weg was, lieten ze de T-bone aanrukken.quote:
ongetwijfeldquote:Op maandag 23 november 2020 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was toch één grote PR-stunt voor de bühne? Toen de fotograaf weg was, lieten ze de T-bone aanrukken.
Opgediend door negersquote:Op maandag 23 november 2020 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was toch één grote PR-stunt voor de bühne? Toen de fotograaf weg was, lieten ze de T-bone aanrukken.
Schnitzel #plebsquote:
Poeh denk dat bakje curryworst, ik zit nog best vol van mijn McDonalds menu. Anders stond pizza op de planning maar dit kwam er onverwacht tussendoor.quote:
En daarna een Milkareep?quote:Op maandag 23 november 2020 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh denk dat bakje curryworst, ik zit nog best vol van mijn McDonalds menu. Anders stond pizza op de planning maar dit kwam er onverwacht tussendoor.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 23 november 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil mevrouw Haags je ergens voor straffen?
Hebben ze djustin_haagsterhaus al weer ingeruildquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haags![]()
ik wist het
Ik las de nick niet eens net, alleen de UI
ja ab wilde hem terugquote:Op maandag 23 november 2020 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze djustin_haagsterhaus al weer ingeruild
Haags is backquote:Op maandag 23 november 2020 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh jeetje Haags heeft weer een andere naam?
Beter zo he.quote:Op maandag 23 november 2020 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh jeetje Haags heeft weer een andere naam?
quote:Op maandag 23 november 2020 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Naja dit is wel beter want zo noemde ik je altijd al.
Ja maar ja dat is er niet qua Iglo Ping & Klaarquote:
Of gewoon Ab, want zo mogen wij hem noemenquote:Op maandag 23 november 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
De volgende wordt vast Haagsterhaus
Welnee, heb nog steeds slechts 1 miljoen posts.quote:Op maandag 23 november 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
@:Haags, moet je nu elke keer opnieuw gaan tellen met je postaantallen of hoe zit dat?
Ab_voormattiesquote:Op maandag 23 november 2020 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon Ab, want zo mogen wij hem noemen
zelf makenquote:Op maandag 23 november 2020 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja dat is er niet qua Iglo Ping & Klaar
The legend livesquote:Op maandag 23 november 2020 16:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Welnee, heb nog steeds slechts 1 miljoen posts.
Dit doet mijn autisme goedquote:Op maandag 23 november 2020 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda is helemaal in z'n nopjes vandaag
Mooie naamquote:Op maandag 23 november 2020 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon Ab, want zo mogen wij hem noemen
ik beeld mij bij iemand die 'in z'n nopjes is' altijd iemand in die twee ontzettend stijve tepels heeftquote:Op maandag 23 november 2020 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda is helemaal in z'n nopjes vandaag
Watquote:Op maandag 23 november 2020 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
Van die tepels waar je een winterjas aan kan hangen..
quote:Op maandag 23 november 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik beeld mij bij iemand die 'in z'n nopjes is' altijd iemand in die twee ontzettend stijve tepels heeft
straks 3 stoelenquote:Op maandag 23 november 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg echt 3x een mailtje dat mijn stoel is verzonden vanuit Spanje.Lekker nutteloos. Ook 3x zelfde mailtje (in 3 dagen tijd).
Spaanse efficiëntie.quote:Op maandag 23 november 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg echt 3x een mailtje dat mijn stoel is verzonden vanuit Spanje.Lekker nutteloos. Ook 3x zelfde mailtje (in 3 dagen tijd).
Haha nee vast niet. Uhm:quote:Op maandag 23 november 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straks 3 stoelen
pic van de stoel?
ex ex ex ex ex ex buurvouw had van die frietjes als tepelsquote:Op maandag 23 november 2020 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
Van die tepels waar je een winterjas aan kan hangen..
Oh nicequote:Op maandag 23 november 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee vast niet. Uhm:
[ afbeelding ]
oh van die tjoeperts van 5 cm lang.quote:Op maandag 23 november 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ex ex ex ex ex ex buurvouw had van die frietjes als tepels![]()
Spijt van dat ik daar ooit ingetrapt ben
Ja niet normaalquote:Op maandag 23 november 2020 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap de hype niet zo goed.En er zat echt belachelijk veel saus op.
Denk dat ik daar best paar uurtjes op kan zitten met computeren.quote:
Ik heb er geenquote:Op maandag 23 november 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb mijn Bitcoin toch nog maar even afgestoft.
kwa zitting zijn mijn eettafel stoelen wel gelijkendishquote:Op maandag 23 november 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ik daar best paar uurtjes op kan zitten met computeren.
en?quote:Op maandag 23 november 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
rijke tata gespotquote:Op maandag 23 november 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja ik wou eerst een bureaustoel maar het is ergens wel goed als ik wat meer op de bank moet gaan zitten, zie ik mijn woonkamer tenminste wat vaker.quote:Op maandag 23 november 2020 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwa zitting zijn mijn eettafel stoelen wel gelijkendishzit heerlijk.
Ik stap altijd te laat in; of spring er te vroeg weer uit.quote:
Nee, niet meer. Aantal jaar geleden praktisch alles (te vroeg) verkocht omdat ik er nerveus van werd.quote:
en wat je hebt ga je verkopen? Wel vet hoor als je bitcoins hebtquote:Op maandag 23 november 2020 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stap altijd te laat in; of spring er te vroeg weer uit.
[..]
Nee, niet meer. Aantal jaar geleden praktisch alles (te vroeg) verkocht omdat ik er nerveus van werd.
De resultaten bij mijn collega's zijn nogal wisselendquote:Op maandag 23 november 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
Collega kwam ooit naar me toe, geef mij een half miljoen euro uit jouw naam, koop ik er Bitcoins voor, regel ik voor je dat het ontelbaar veel geld voor je gaat worden en dan hoef ik maar 5 procent van de winst.
Prutsertjequote:Op maandag 23 november 2020 16:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Welnee, heb nog steeds slechts 1 miljoen posts.
Jong mannetje op mijn werk heeft er iets van een paar ton mee gemaakt een paar jaar geleden, die was er vroeg bij.quote:Op maandag 23 november 2020 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De resultaten bij mijn collega's zijn nogal wisselend
Paar honderd euro gaat het om.quote:Op maandag 23 november 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en wat je hebt ga je verkopen? Wel vet hoor als je bitcoins hebt
Duitsland weet ik niet. Misschien ook wel. Dit is Oostenrijk in ieder gevalquote:Op maandag 23 november 2020 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
Dit kan alleen in Duitsland. Maaltijden rondbrengen in een verzorgingstehuis met een trein.
ja ook goedquote:Op maandag 23 november 2020 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duitsland weet ik niet. Misschien ook wel. Dit is Oostenrijk in ieder geval
Statistisch niet mis mee met die vraagstelling maar of het sociaal wenselijk is en helptquote:Op maandag 23 november 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
De betreffende schrijfopdracht voor de derde vwo-klas van de protestantse school ging over de islam. Hij bevatte onder meer de vragen "Hoe komt het dat mensen geloven in een godsdienst die zoveel geweld voortbrengt?" en "Waarom zijn er zoveel moslimterroristen?"
https://nos.nl/artikel/23(...)schrijfopdracht.html
Beetje dom om zulke suggestieve vragen te stellen ook
Ik ken vergelijkbare verhalen van collega's. Of collega's die er nog veel eerder bij waren en voor een development klusje 2 Bitcoin kregenquote:Op maandag 23 november 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jong mannetje op mijn werk heeft er iets van een paar ton mee gemaakt een paar jaar geleden, die was er vroeg bij.
Die collega lijkt echt sprekend op Frodo dus die heeft wat te compenseren met snelle auto's en het gaspedaal, geloof dat hij zijn winst vrij snel kwijt wasquote:Op maandag 23 november 2020 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken vergelijkbare verhalen van collega's. Of collega's die er nog veel eerder bij waren en voor een development klusje 2 Bitcoin kregen![]()
Ook mensen die de helft van hun spaargeld zagen verdwijnen.
Dan maar iets minder rendement voor mij, ik wil ook nog eens kunnen verhuizen als het moet.
Een van de developers die heeft volgens mij bergen me geld; maar vind het gewoon leuk om beetje te werken. Heeft geen relatie en gaat 3x per jaar skiën en dan vind hij het wel best. Die heeft best een leuk leven.quote:Op maandag 23 november 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die collega lijkt echt sprekend op Frodo dus die heeft wat te compenseren met snelle auto's en het gaspedaal, geloof dat hij zijn winst vrij snel kwijt was
Ik heb een collega die er miljonair mee is gewordenquote:Op maandag 23 november 2020 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De resultaten bij mijn collega's zijn nogal wisselend
Dan nog is investeren in iets anders dan Bitcoins wel raadzaamquote:Op maandag 23 november 2020 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de developers die heeft volgens mij bergen me geld; maar vind het gewoon leuk om beetje te werken. Heeft geen relatie en gaat 3x per jaar skiën en dan vind hij het wel best. Die heeft best een leuk leven.
Jij hebt je onderaardse kluizen vol liggen met goud voor het geval dat?quote:Op maandag 23 november 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan nog is investeren in iets anders dan Bitcoins wel raadzaam
Ik wil het risico niet nemen. Een collega die ik goed ken sliep in December 2017 nauwelijks, want als hij wakker werd kon er zo weer 10-20% verschil zitten in de waarde van een deel van zijn spaargeld. Die heeft alles voor de kerstvakantie verkocht zodat hij er niet meer naar hoefde te kijken.quote:Op maandag 23 november 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die er miljonair mee is geworden
Steentjesquote:Op maandag 23 november 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt je onderaardse kluizen vol liggen met goud voor het geval dat?
Deze collega was een early adopter. Heeft niet alleen in bitcoins maar ook in andere blockchain belegd. Gestopt met werken en reist nu lekker de wereld rond. Geloof dat hij ergens in Australië zit nu.quote:Op maandag 23 november 2020 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het risico niet nemen. Een collega die ik goed ken sliep in December 2017 nauwelijks, want als hij wakker werd kon er zo weer 10-20% verschil zitten in de waarde van een deel van zijn spaargeld. Die heeft alles voor de kerstvakantie verkocht zodat hij er niet meer naar hoefde te kijken.
Nee, maar dat wilde ik ook niet. Ik wilde al heel lang Haags maar dat account bestond al alleen inactief.quote:Op maandag 23 november 2020 16:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kon niet meer je oude naam terugkrijgen?
Wanneer krijg jij Koen69?quote:Op maandag 23 november 2020 16:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kon niet meer je oude naam terugkrijgen?
Jaloersquote:Op maandag 23 november 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze collega was een early adopter. Heeft niet alleen in bitcoins maar ook in andere blockchain belegd. Gestopt met werken en reist nu lekker de wereld rond. Geloof dat hij ergens in Australië zit nu.
De allergoeistequote:Op maandag 23 november 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah
Ook een goede investering
Oud-collega in Boedapest is met 1 appartement begonnen en heeft er nu 6 of 7.quote:
Gewoon extreem veel geld betalen aan mensen die er nog veel meer geld uit weten te halen.quote:Op maandag 23 november 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega in Boedapest is met 1 appartement begonnen en heeft er nu 6 of 7.
Bewondering voor mensen met dat zakelijke inzicht.
quote:Op maandag 23 november 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon extreem veel geld betalen aan mensen die er nog veel meer geld uit weten te halen.
Ja maar daarna bedoel ik, dan heb je je handen en je hoofd vrij voor leuke dingenquote:Op maandag 23 november 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij heeft het zelf gedaan.
oh dat zou handig zijn. Ook als je die advieskosten kan skippenquote:Op maandag 23 november 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wist al veel van verzekeringen, maar ga me nu ook bezighouden met de marketing van hypotheken. Wel handig, want misschien kan ik voor mezelf een hypotheek met korting ritselen
Het beheer van je vastgoed?quote:Op maandag 23 november 2020 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daarna bedoel ik, dan heb je je handen en je hoofd vrij voor leuke dingen
quote:Op maandag 23 november 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wist al veel van verzekeringen, maar ga me nu ook bezighouden met de marketing van hypotheken. Wel handig, want misschien kan ik voor mezelf een hypotheek met korting ritselen
Ja precies, misschien dat ik geen provisie hoef te betalen. Maar eerst vriendjes worden met die mensenquote:Op maandag 23 november 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zou handig zijn. Ook als je die advieskosten kan skippen
Ja dat gezeik wil je niet hebben uiteraard, zesmaal per jaar een winstverslag en dat is het.quote:Op maandag 23 november 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het beheer van je vastgoed?
Ik denk dat hij dat ook zelf doet, maar dat weet ik niet zeker.
Heerlijkquote:Op maandag 23 november 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gezeik wil je niet hebben uiteraard, zesmaal per jaar een winstverslag en dat is het.
Je bent nu BB's nieuwe beste vriendquote:Op maandag 23 november 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg ik misschien een hypoquote:Op maandag 23 november 2020 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nu BB's nieuwe beste vriend
Beetje oud dametje zo te zienquote:Op maandag 23 november 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
Willem met een blije fant![]()
[ afbeelding ]
Wat moet ik anders met de nieuwe vergaarde kennis van Buda?quote:Op maandag 23 november 2020 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo goed is.
en dat kun je ook wel uitbesteden denk ikquote:Op maandag 23 november 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gezeik wil je niet hebben uiteraard, zesmaal per jaar een winstverslag en dat is het.
Kwartiertje werk en daarna zuipen dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 23 november 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat kun je ook wel uitbesteden denk ik
quote:Op maandag 23 november 2020 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je met deze vast prikken[ afbeelding ]
Emmen?quote:Op maandag 23 november 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
op een ouwe fiets olifant moest hij het lerenquote:Op maandag 23 november 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje oud dametje zo te zien
Ooooohquote:Op maandag 23 november 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blijdorp. Hij was vandaag op bezoek om te kijken bij de fokprogramma's geloof ik
Jij snapt 'm.quote:Op maandag 23 november 2020 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je met deze vast prikken[ afbeelding ]
Zo'n bedrijfsverzamelpand is wel een goeie investering volgens mij.quote:Op maandag 23 november 2020 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik de loterij win koop ik een mooi bedrijfspand voor mijn broer, maar verder zou ik ook geen gezeik willen
Vandaar de oudste dochterquote:Op maandag 23 november 2020 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
op een ouwe fiets olifant moest hij het leren
Wat een vormeloos pakquote:Op maandag 23 november 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
mja, vader met diabetes... gelukkig nooit zo' n pen hoeven te gebruiken. hij merkt het zelf optijd en gaat dan aan de colaquote:
Stapt nu een snack op de brommer.quote:Op maandag 23 november 2020 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
Paling uit de vriezer gehaald voor morgen
quote:Op maandag 23 november 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stapt nu een snack op de brommer.
Sterker nog, ze kunnen herinneringen doorgeven aan hun nakomelingen, dat is nog wat bijzonderderderquote:Op maandag 23 november 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
Het schijnt zo te zijn dta fanten stemmen herkennen. Ze hebben ontdekt dat fanten in afrika de stemmen van stropers konden herkennen en konden weg komen
Geen gerookte paling hequote:Op maandag 23 november 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stapt nu een snack op de brommer.
ja idd. dat ze terug komen om te rouwen om hun soortgenoten. Bijzondere dieren zijn hetquote:Op maandag 23 november 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterker nog, ze kunnen herinneringen doorgeven aan hun nakomelingen, dat is nog wat bijzonderderder
Teleurgesteld.quote:Op maandag 23 november 2020 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stapt nu een snack van haar brommer af.
Gerookte paling invriezen is naadjequote:Op maandag 23 november 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ? ken eigenlijk alleen gerookte paling bedenk ik mij..
nee (knoflook/witte wijn)room sausquote:Op maandag 23 november 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frantic is een halve Belg, dus misschien wordt het paling in 't groen?
Ah dit had je laatst gemaak toch?quote:Op maandag 23 november 2020 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gerookte paling invriezen is naadje
[ afbeelding ]
Machtig is dat ja maar zou het zelf niet willen "dat je weet wie je moeder allemaal gehad heeft en wat ze daarbij voelde"quote:Op maandag 23 november 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
ja idd. dat ze terug komen om te rouwen om hun soortgenoten. Bijzondere dieren zijn het
Lekkerquote:Op maandag 23 november 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee (knoflook/witte wijn)room saus
quote:Op maandag 23 november 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dit had je laatst gemaak toch?
quote:Op maandag 23 november 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Machtig is dat ja maar zou het zelf niet willen "dat je weet wie je moeder allemaal gehad heeft en wat ze daarbij voelde"
Maar hoe doen ze dat dan David Uitstralingborough?quote:Op maandag 23 november 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Machtig is dat ja maar zou het zelf niet willen "dat je weet wie je moeder allemaal gehad heeft en wat ze daarbij voelde"
quote:Op maandag 23 november 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hoe doen ze dat dan David Uitstralingborough?
toen je met David begon en volgde door Uitstraling moest ik aan The Hoff denkenquote:Op maandag 23 november 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ziet er kotssmeriggoor uit man.quote:Op maandag 23 november 2020 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gerookte paling invriezen is naadje
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik weer niet, las wel een keer dat ze dachten dat Neanderthalers dit ook konden in bepaalde mate, enorm achterhoofd voor het geheugen, plat voorhoofd voor het bedenken van nieuwe oplossingen.quote:Op maandag 23 november 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niks. Mijn vriendin had hem vorig jaar gezet en toen had ik er een afwas borstel en een doekje met schoonmaakspul erin gedaan.quote:Op maandag 23 november 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat hoop je in je schoen te krijgen?
Het is ook best frisjes.quote:Op maandag 23 november 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga dadelijk voor het eerst mijn stoere winterjas weer aandoen
bontkraagje?quote:Op maandag 23 november 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga dadelijk voor het eerst mijn stoere winterjas weer aandoen
Deden ze in Dachau ook dat soort grapjes.quote:Op maandag 23 november 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Liet leerlingen ook altijd hun schoen bij de schoorsteen zetten.
Vooral als 't vroor.
Dan goten we ze vol met water
Wel goedkoperquote:Op maandag 23 november 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je ping bakjes
quote:Op maandag 23 november 2020 17:21 schreef Karzai het volgende:
Thermo truitje en een maillot onder mijn gewone kleding, maar dan moet het vriezen
Whahahahahaquote:Op maandag 23 november 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb serieus een nektasje ja, zou niet weten waar ik anders al mijn rotzooi moet laten
quote:Op maandag 23 november 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb serieus een nektasje ja, zou niet weten waar ik anders al mijn rotzooi moet laten
rugzakquote:Op maandag 23 november 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dat zag je van die wielren belgen 10 jaar geleden al doenquote:Op maandag 23 november 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
je ziet ze nu ook lopen met zon toilettasje met een zon lus er aan
Geef eens een voorbeeldje?quote:Op maandag 23 november 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
je ziet ze nu ook lopen met zon toilettasje met een zon lus er aan
Walgelijkquote:Op maandag 23 november 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeey broer alles flex je weet tochquote:Op maandag 23 november 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
man bagquote:Op maandag 23 november 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
weet niet waar ik op moet googlen om die te vinden
ja dit jaquote:Op maandag 23 november 2020 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://johnhenric.com/de(...)g-gino-brown-leather
Lelijk.quote:Op maandag 23 november 2020 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://johnhenric.com/de(...)g-gino-brown-leather
ja bij drugsdealers en andere allochtonenquote:Op maandag 23 november 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
die hangen r
[..]
ond de borst/nek tegenwoordig
Sling bag of zo?quote:Op maandag 23 november 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
weet niet waar ik op moet googlen om die te vinden
hoog sammie kijk omhoog sammie want dan word je lekker natquote:Op maandag 23 november 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je mijn bobbel niet meer.
ik heb alles in de voorste broekzakken.quote:Op maandag 23 november 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
Telefoon in mijn binnenzak portemonnee in mijn achterzak, dat was het wel
Ben je klein geschapen?quote:Op maandag 23 november 2020 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb alles in de voorste broekzakken.
als 't niet past heb ik te veel meuk mee
of je hebt teveel meuk meequote:Op maandag 23 november 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je klein geschapen?
Dat zit en loopt toch voor geen meter bij je lul
quote:Op maandag 23 november 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een keer een date met een jongen. Wij naar een museum. Staan in de rij en bij het afrekenen wilt hij betalen... Dus hij ritst zijn jas open, kwam daar zon nektasje te voorschijn.
kreeg de slappe lach
Ja zoiets is het ookquote:Op maandag 23 november 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als je dan een tasje neemt doe dan dit
[ afbeelding ]
wat neem je allemaal mee dan?quote:Op maandag 23 november 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je klein geschapen?
Dat zit en loopt toch voor geen meter bij je lul
teveel meuk dusquote:Op maandag 23 november 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Creditcards, sleutelbos waar je u tegen zegt, gaat hem niet worden
Ja sigaretten, twee telefoons, portemonnee, geldclip, reusachtige sleutelbos, losse autosleutels ook nog, aansteker.......eeeuhm dat was het welquote:
Mijn "eveyrday carry" is een stuk minimalistischer geworden over de jaren.quote:Op maandag 23 november 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Creditcards, sleutelbos waar je u tegen zegt, gaat hem niet worden
Ben je een pooier?quote:Op maandag 23 november 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sigaretten, twee telefoons, portemonnee, geldclip, reusachtige sleutelbos, losse autosleutels ook nog, aansteker.......eeeuhm dat was het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |