SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
mja McD is al 45 minuten rijden.. BK/KFC is alleen in goes. kom ik ook bijna nooit.quote:Op maandag 23 november 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest kwam ik er af en toe voor een vette bek na het baantjes zwemmen
quote:Op maandag 23 november 2020 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja McD is al 45 minuten rijden.. BK/KFC is alleen in goes. kom ik ook bijna nooit.
en we zijn al in een nieuw deel buda
denk dat dat chloor isquote:Op maandag 23 november 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
God ja, krijg ook altijd zo enorm de vreetziekte na het zwemmen.
Gister nog patatje gehaaldquote:Op maandag 23 november 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In NL kom ik nooit bij dat soort zaken
Woonde in Breda tegenover de McDquote:Op maandag 23 november 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In NL kom ik nooit bij dat soort zaken
Die in het centrum?quote:Op maandag 23 november 2020 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Woonde in Breda tegenover de McDdat was wel gevaarlijk
Ik kom wel bij de patatzaak.quote:Op maandag 23 november 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister nog patatje gehaaldMet cheeseburger met ui
Sinds ik hier woon nog geen een keer naar de snackbar geweest.quote:Op maandag 23 november 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom wel bij de patatzaak.
Bram
Nog even en je wordt wakker met een fishbraid die uitkomt in een manbun. Een Hagrid baard en je noemt je zelf Servaas.quote:Op maandag 23 november 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
Zat hier een snackbar tegenover, nu verkopen ze vegan gerechten
De buurt verhipsterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 november 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Duitsland shoplog.pepsiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 november 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Duitsland shoplog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |