K.loon | maandag 23 november 2020 @ 13:53 |
Ons' Max heeft zijn eigen vlieg-über gekocht volgens de berichten; een Dassault Falcon-900EX met callsign PH-DTF, wat voorheen blijkbaar een oude callsign van een DC10 van KLM is. Beetje jammer dat PH-MAX blijkbaar niet beschikbaar is, bestaat wel; is/was een KLM DC9 ![]() Voortaan is Max dus mooi te spotten tijdens race-weekenden. Bron [ Bericht 16% gewijzigd door K.loon op 23-11-2020 14:02:42 ] | |
Nattekat | donderdag 26 november 2020 @ 14:30 |
Op verzoek ->PTA | |
Fer | donderdag 26 november 2020 @ 18:00 |
Heeft Hamilton er al commentaar op gegeven? | |
K.loon | donderdag 26 november 2020 @ 21:13 |
Die heeft vast een grotere met glittervleugels en een Unicorn erop in regenboogkleuren ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 27 november 2020 @ 17:15 |
PH-DTF is de registratie. Die wordt bij prive-jets wel vaak gebruikt als callsign, maar dat hoeft niet. In principe zou Max een apart callsign kunnen registreren bij de ICAO, maar ik vermoed dat hem dat niet gaat boeien. | |
K.loon | vrijdag 27 november 2020 @ 17:52 |
Het zou natuurlijk übervet zijn als je PH-MAX op je privejet kunt fixen.. Als ze een oude registratie van die DC10 erop kunnen plakken, kunnen ze ook dat andere dossier pakken van die DC 9, die vliegt ook vast niet meer rond (kun je dat checken ergens? ik vind het niet zo snel) | |
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 27 november 2020 @ 18:16 |
Voor zover ik kan zien is PH-MAX niet in gebruik op dit moment. Dus dat was wel leuk geweest. ![]() | |
K.loon | vrijdag 27 november 2020 @ 18:54 |
Precies wat ik zei ![]() |