Ja, is goed!quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh echt! Dan kom ik ze graag vanavond halen als dat kan.
Hoi! Ben je online?quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh echt! Dan kom ik ze graag vanavond halen als dat kan.
Morgenmiddag 13 uur?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben meestal overdag bezig met Animal Crossing. 's Avonds bijna niet meer.
Afgesproken!quote:
Nou dan kan het nu lol! Maak jij dodo code? Wil je de materialen terug hebben?quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Afgesproken!
Maar ik ben nu ook online
Ik hoef niets terug. Ik ga even een dodo-code makenquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou dan kan het nu lol! Maak jij dodo code? Wil je de materialen terug hebben?
Yes, kom er aanquote:Op zaterdag 28 november 2020 16:51 schreef Amee het volgende:
@:Debsterr
KBMWB
Je mag gerust het eiland verkennen voor inspiratie. Als je verdwaalt volg je gewoon de paadjes.
Jij voor het cadeautje!quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:05 schreef Debsterr het volgende:
Wow, heel mooi eiland @:amee! En bedankt voor de lampen
Ik had die al bij start van het spel op mijn telefoon staan. Ik weet niet of iedereen dezelfde plannen meteen krijgt of dat het assortiment verschillend is.quote:Op zondag 29 november 2020 11:02 schreef amp25 het volgende:
ik ben vrij nieuw in dit spel moet nou een brug bouwen alleen heb boomstam palenset 4 x nodig waar kan ik dit vinden
heb ondertussen al was een maak dingquote:Op zondag 29 november 2020 12:18 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik had die al bij start van het spel op mijn telefoon staan. Ik weet niet of iedereen dezelfde plannen meteen krijgt of dat het assortiment verschillend is.
Anders even op je telefoon kijken of ke hem kunt maken.
Staat je eiland vanmiddag ook open? Ik moet die van jou nog steeds een keer zien!quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:51 schreef Amee het volgende:
@:Debsterr
KBMWB
Je mag gerust het eiland verkennen voor inspiratie. Als je verdwaalt volg je gewoon de paadjes.
Hi! Long time!quote:Op zondag 29 november 2020 13:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Staat je eiland vanmiddag ook open? Ik moet die van jou nog steeds een keer zien!
Lang geleden inderdaad!quote:Op zondag 29 november 2020 13:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Hi! Long time!
Ik kan het openzetten als je zegt om hoe laat ongeveer
Ik was even wegquote:Op zondag 29 november 2020 13:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lang geleden inderdaad!
Ik zit nu te spelen dus het zou ook nu meteen kunnen
Dan denk ik dat je de eilandjes moet bezoeken met je nookmiles.quote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef amp25 het volgende:
Mijn eiland is nog een bende
Heb nog wel 3 soort fruit nodig
Perzik. Appels sinaasappel speel wel offline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |