SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit mag wel blijven.quote:Op maandag 23 november 2020 11:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo'n corona proof verjaardag waarbij je op een bepaald tijdstip verwacht wordt en ook weer op mag donderen na 1.5 uur. Lekker man.
Geen kleffe verjaardagszoenen voor iedereen.quote:
Als je moet poepen moet je gewoon gaan.quote:Op maandag 23 november 2020 11:15 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb straks een verrassing in petto
Die gaf ik al nietquote:Op maandag 23 november 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kleffe verjaardagszoenen voor iedereen.
Nee nee.quote:Op maandag 23 november 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je moet poepen moet je gewoon gaan.
Niet alleen achterlijk, ook nog herrieschoppers.quote:Op maandag 23 november 2020 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bel ook, vooral omdat ze de laatste keer graag bonkten tegen muren. Echt, tyf op, gauw!
Sommigen blijven het proberen.quote:
je gaat op zwart?quote:Op maandag 23 november 2020 11:15 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb straks een verrassing in petto
Gister was ze blij want we waren in het bos.quote:Op maandag 23 november 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel een dagelijkse Corrie-update.
Ipv een corona-liveblog een Corrie-liveblog.
quote:Op maandag 23 november 2020 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gister was ze blij want we waren in het bos.
quote:Op maandag 23 november 2020 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gister was ze blij want we waren in het bos.
Neeheequote:Op maandag 23 november 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
ga je eindelijk weer haags heten?
Ik kan de spanning niet aan.quote:
Doe je dan mee? Ben jij Nick?quote:Op maandag 23 november 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je gaat die aflevering met Eten met Nick echt doen he
Maar het ging om de woordgrapquote:Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vorige grote verrassing was dat je van je stoere naam Haags ging naar de tokkienaam Justin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |