abonnement Unibet Coolblue
pi_196374246
Goedemorgen,

TS is bijna 20
Geen opleiding (alleen Niv1)
Doe momenteel een fulltime baan 1100¤ +- netto Inc reiskosten (21min rijden) dus ongeveer 7,80 bruto


Ik werk er net 3-4 weken werk opzich prima, werk samen met wat oudere collega's rond de 24-25
Werken niet harder dan ik en pakken 1600 netto
Nu zat ik is te denken
Is het brutaal als ik over een paar dagen aan ga kloppen dat ik meer loon wil? Of anders een andere baan ga zoeken

Hoe denken jullie hierover
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 10:39:10 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196374276
Ik denk dat je baas je uitlacht want voor jou 30 anderen. Je hebt geen opleiding, je hebt niks in de melk te brokkelen en je werkt er nog niet eens een maand.

En dan wil jij gaan roepen dat je meer geld wil omdat mensen om je heen meer verdienen. Dat is nóóit een reden om aan te voeren.

Man man man. 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196374296
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk dat je baas je uitlacht want voor jou 30 anderen. Je hebt geen opleiding, je hebt niks in de melk te brokkelen en je werkt er nog niet eens een maand.

En dan wil jij gaan roepen dat je meer geld wil omdat mensen om je heen meer verdienen. Dat is nóóit een reden om aan te voeren.

Man man man. 8)7
Klopt is hebt zeker gelijk,
Het is werk waar je geen opleiding voor nodig hebt, & het is alleen uitpakken van 25kg boterblokken, de kartonnen doos eraf halen en het blok op een pallet stapelen meer niet, daarom zat ik erover na te denken
pi_196374306
Ik betwijfel of het heel handig is om binnen een paar weken te roepen dat je er honderden euro's per maand bij wilt, helemaal niet als je daarvoor indirect je collega's moet afkraken ("ze werken eigenlijk helemaal niet zo hard!").
pi_196374318
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk dat je baas je uitlacht want voor jou 30 anderen. Je hebt geen opleiding, je hebt niks in de melk te brokkelen en je werkt er nog niet eens een maand.

En dan wil jij gaan roepen dat je meer geld wil omdat mensen om je heen meer verdienen. Dat is nóóit een reden om aan te voeren.

Man man man. 8)7
De meeste houden het geen dag vol, en vertrekken daarna weer
  maandag 23 november 2020 @ 10:43:35 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196374337
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:40 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Klopt is hebt zeker gelijk,
Het is werk waar je geen opleiding voor nodig hebt, & het is alleen uitpakken van 25kg boterblokken, de kartonnen doos eraf halen en het blok op een pallet stapelen meer niet, daarom zat ik erover na te denken
Je bent niet ingehuurd om te denken.
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 10:43:46 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196374341
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:42 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

De meeste houden het geen dag vol, en vertrekken daarna weer
Ja, en? Schijnbaar hebben ze aan vervanging geen gebrek daar, dus dit maakt je punt niet sterker.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196374348
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik betwijfel of het heel handig is om binnen een paar weken te roepen dat je er honderden euro's per maand bij wilt, helemaal niet als je daarvoor indirect je collega's moet afkraken ("ze werken eigenlijk helemaal niet zo hard!").
Klopt wil ze eigenlijk ook niet afraken wil alleen zorgen dat mijn eigen spaarrekening wat voller word, benzine gaat best hard op tegen het loon wat ik daadwerkelijk overhoud nu om te sparen, voor m'n dromen (dikkere wagen misschien een koophuis, of gewoon een buffer) etc.
pi_196374386
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:44 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Klopt wil ze eigenlijk ook niet afraken wil alleen zorgen dat mijn eigen spaarrekening wat voller word, benzine gaat best hard op tegen het loon wat ik daadwerkelijk overhoud nu om te sparen, voor m'n dromen (dikkere wagen misschien een koophuis, of gewoon een buffer) etc.
Ik zou ff een jaartje wachten als ik jou was.
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 10:48:09 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196374400
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:44 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Klopt wil ze eigenlijk ook niet afraken wil alleen zorgen dat mijn eigen spaarrekening wat voller word, benzine gaat best hard op tegen het loon wat ik daadwerkelijk overhoud nu om te sparen, voor m'n dromen (dikkere wagen misschien een koophuis, of gewoon een buffer) etc.
Dus je hebt geen opleiding, je werkt er nog maar net, maar je hebt wél een auto en je wil na 4 weken gebaseerd op 'hunnie krijgen het ook' gaan roeptoeteren voor meer geld zodat je je droom van 'een dikkere wagen' waar kunt maken.

Right.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196374418
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en? Schijnbaar hebben ze aan vervanging geen gebrek daar, dus dit maakt je punt niet sterker.
Ik zit nu al op goed werk niveau, en ik heb nog niet eens alles gegeven / volledige intresse getoond en kom op het zelfde niveau als ieder ander werknemer op een kleine groep na, echter is dit niet iets waar ik nu echt toekomst inzie tenzei ik wat dikker kan verdienen en ze me daadwerkelijk meer willen leren dan wat ik nu doe, en dat weten hun ook ik ben Nederlands en Nederlands sprekend ik kan veel meer dan dit binnen het bedrijf etc. En ben nog jong dus ze weten echt wel wat ze aan me kunnen hebben ondanks die paar honderd meer dat is m'n punt.
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 10:50:51 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196374445
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:49 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Ik zit nu al op goed werk niveau, en ik heb nog niet eens alles gegeven / volledige intresse getoond en kom op het zelfde niveau als ieder ander werknemer op een kleine groep na, echter is dit niet iets waar ik nu echt toekomst inzie tenzei ik wat dikker kan verdienen en ze me daadwerkelijk meer willen leren dan wat ik nu doe, en dat weten hun ook ik ben Nederlands en Nederlands sprekend ik kan veel meer dan dit binnen het bedrijf etc. En ben nog jong dus ze weten echt wel wat ze aan me kunnen hebben ondanks die paar honderd meer dat is m'n punt.
Nou, ga met bovenstaande verhaal naar je baas en kijk wat er gebeurt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196374446
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus je hebt geen opleiding, je werkt er nog maar net, maar je hebt wél een auto en je wil na 4 weken gebaseerd op 'hunnie krijgen het ook' gaan roeptoeteren voor meer geld zodat je je droom van 'een dikkere wagen' waar kunt maken.

Right.
M'n CV heeft ook dikke ervaring waar ze momenteel nu niks mee doen, heb hiervoor in het soortvan zelfde gezeten en kan nog heel dingen, die ze hier binnen dit bedrijf ook hebben maar heb nog geen 1 gesprek gehad of echt aandacht
pi_196374449
Ik zou gewoon gaan werken de eerste tijd, en over een jaar ofzo in een functioneringsgesprek aan het eind, als blijkt dat de baas tevreden is, eens opperen dat jij 100'en euro's minder verdient dan de rest.

Want je werkt er een paar dagen, dus 0 kans. Sterker als je dit doet is de kans dat het exit wordt groter dan dat je opslag krijgt. En ten tweede vind jij zelf dat je je werk goed doet, het moet nog maar blijken of de baas dat ook vind.
pi_196374461
Wacht nog maar een paar maanden. Eerst moet je bewijzen dat je onmisbaar bent.
  maandag 23 november 2020 @ 10:54:00 #16
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196374501
Zou ik niet nu al gaan vragen nee. Laat maar zien dat je inderdaad heel goed bent en dat er misschien meer in zit, en probeer het dan over een half jaartje eens bijvoorbeeld.
  maandag 23 november 2020 @ 10:56:43 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196374543
Gewoon doen TS, en vergeet niet om ons even te laten weten hoe het afloopt.
  maandag 23 november 2020 @ 11:00:06 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196374602
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2020 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon doen TS, en vergeet niet om ons even te laten weten hoe het afloopt.
Morgen komt het UWV topic. :P
soooo, da's mooi!
pi_196374999
Gewoon je tijd uitzingen.
Tis beter dan een uitkering (niet veel)
pi_196375070
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2020 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon doen TS, en vergeet niet om ons even te laten weten hoe het afloopt.
Dit.
pi_196375147
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:44 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Klopt wil ze eigenlijk ook niet afraken wil alleen zorgen dat mijn eigen spaarrekening wat voller word, benzine gaat best hard op tegen het loon wat ik daadwerkelijk overhoud nu om te sparen, voor m'n dromen (dikkere wagen misschien een koophuis, of gewoon een buffer) etc.
Als dit je dromen zijn kan je misschien beter een opleiding gaan afronden.
pi_196375284
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:44 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Klopt wil ze eigenlijk ook niet afraken wil alleen zorgen dat mijn eigen spaarrekening wat voller word, benzine gaat best hard op tegen het loon wat ik daadwerkelijk overhoud nu om te sparen, voor m'n dromen (dikkere wagen misschien een koophuis, of gewoon een buffer) etc.
Je bent 19 _O-
Tap tap tap
pi_196375321
Oftewel iedereen krijgt gewoon minimumloon? :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196375391
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:49 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Ik zit nu al op goed werk niveau, en ik heb nog niet eens alles gegeven / volledige intresse getoond en kom op het zelfde niveau als ieder ander werknemer op een kleine groep na, echter is dit niet iets waar ik nu echt toekomst inzie tenzei ik wat dikker kan verdienen en ze me daadwerkelijk meer willen leren dan wat ik nu doe, en dat weten hun ook ik ben Nederlands en Nederlands sprekend ik kan veel meer dan dit binnen het bedrijf etc. En ben nog jong dus ze weten echt wel wat ze aan me kunnen hebben ondanks die paar honderd meer dat is m'n punt.
Begin eerst maar eens met het tonen van interesse dan. Geef zelf aan dat je meer wilt leren, in plaats van achterover leunen en af te wachten.

En laat eerst dan maar eens zien over een lange periode dat het bedrijf daadwerkelijk wat aan je heeft. Als dat echt zo is, dan volgt het salaris vanzelf wel.
pi_196375467
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2020 10:51 schreef koemleit het volgende:
Ik zou gewoon gaan werken de eerste tijd, en over een jaar ofzo in een functioneringsgesprek aan het eind, als blijkt dat de baas tevreden is, eens opperen dat jij 100'en euro's minder verdient dan de rest.

Want je werkt er een paar dagen, dus 0 kans. Sterker als je dit doet is de kans dat het exit wordt groter dan dat je opslag krijgt. En ten tweede vind jij zelf dat je je werk goed doet, het moet nog maar blijken of de baas dat ook vind.
Functioneringsgesprek bij een fabriek? Uit wat voor welgesteld gezin kom jij joh 😂😂
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')