@ Cidiquote:Op zondag 29 november 2020 20:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Zahavi mag echt direct, morgen, weg, zowel door het ontbreken van kwaliteiten, maar ik vind 'm daarnaast - en dit weegt wellicht nog zwaarder - een erg onsympathiek figuur. Opdoeken die jongen.
Jij ondergaat al het lijden van het PSV-zijn deze avond én hebt daarnaast ook nog de ruimte om aan Faber - of all places - te denken? Lief.quote:Op zondag 29 november 2020 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vindt het vooral lullig voor Faber, die mag straks als Schmidt buiten geflikkerd is weer puin gaan ruimen natuurlijk...
Iedereen wist dat die er geen jota van bakt. Goals maken in de CSL lukt iedereenquote:Op zondag 29 november 2020 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was toen Zahavi gepresenteerd werd wel blij, maar die blijdschap is toch aardig verdwenenhoudt geen ballen vast, verspeelt veel ballen en scoort niet
Iedereen die voor PSV is wel ja.quote:Op zondag 29 november 2020 21:21 schreef Zorro het volgende:
Zahavi eruit, die zal het er vast mee eens zijn
Die kan er inderdaad helemaal niets van.quote:Op zondag 29 november 2020 20:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Zahavi mag echt direct, morgen, weg, zowel door het ontbreken van kwaliteiten, maar ik vind 'm daarnaast - en dit weegt wellicht nog zwaarder - een erg onsympathiek figuur. Opdoeken die jongen.
Ik vindtquote:Op zondag 29 november 2020 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vindt het vooral lullig voor Faber, die mag straks als Schmidt buiten geflikkerd is weer puin gaan ruimen natuurlijk...
Als je 'm bij de C-tjes zo drie keer neemt, is de vierde niet meer voor jouquote:Op zondag 29 november 2020 21:28 schreef VEM2012 het volgende:
Overigens, het niveau van de corners is vandaag ook abominabel slecht. Zelfs bij de amateurs krijg je nog op je flikker als je zo een corner trapt.
Alles is slecht, zelfs de geluidband met dat irritante gefluit erin.quote:Op zondag 29 november 2020 21:28 schreef VEM2012 het volgende:
Overigens, het niveau van de corners is vandaag ook abominabel slecht. Zelfs bij de amateurs krijg je nog op je flikker als je zo een corner trapt.
Zahavi is een afmaker?quote:Op zondag 29 november 2020 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Zahavi is de enige afmaker, dan is het toch logisch dat je in de 16 blijft hangen i.p.v. telkens uit te zakken
Vreemde speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |