Waarom zijn die waardes zo laag? Die van Neres bijvoorbeeld lijkt mij toch geen kans die er 1 op de 33 keer ingaat.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:56 schreef Generationalpha het volgende:
Zie veel cynisme over XG in dit topic. Wat betreft gisteren was het interessant dat Ajax uit 3 minieme kansen scoorde en 4 enorme kansen om zeep hielp.
XG voor de goals:
0,03 XG voor de goal van Gravenbergh.
0,06 XG voor de goal van Mazraoui.
0,03 XG voor de goal van Neres.
mooi toch, maar vaste prijs bij verkoop lijkt het op, dat is minder...quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:43 schreef franklop het volgende:
Volgens Mike heeft Nico verlengd tot 2023 en maakt hij het seizoen sowieso bij ons af
valt wel mee toch, hij kon al voor 20 weg, dat is een fooi voor clubs waar hij heen zou willenquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mooi toch, maar vaste prijs bij verkoop lijkt het op, dat is minder...
en ik denk dat die 20 dus blijft staan, of vergis ik mij?quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel mee toch, hij kon al voor 20 weg, dat is een fooi voor clubs waar hij heen zou willen
ik zou niet weten maar hij wordt alweer 29 dus z'n volgende club is wel z'n laatste denk ik dus weinig restwaarde.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en ik denk dat die 20 dus blijft staan, of vergis ik mij?
Zlatan: Am i a joke to you?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou niet weten maar hij wordt alweer 29 dus z'n volgende club is wel z'n laatste denk ik dus weinig restwaarde.
Benieuwd naar welke categorie clubs hij dan nog echt wil, of dat echt de absolute top is of dat hij ook naar een Sevilla of Napoli wil.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel mee toch, hij kon al voor 20 weg, dat is een fooi voor clubs waar hij heen zou willen
Zou prima zijn lijkt mij. Hij is ook geen categorie Ziyech of Frenkie. Nog even een paar jaar bij zo'n club in de Primera Division of Serie A, niet mis mee op die leeftijd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd naar welke categorie clubs hij dan nog echt wil, of dat echt de absolute top is of dat hij ook naar een Sevilla of Napoli wil.
Ik zou nooit meer dan 10 miljoen betalen voor Wijndal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou prima zijn lijkt mij. Hij is ook geen categorie Ziyech of Frenkie. Nog even een paar jaar bij zo'n club in de Primera Division of Serie A, niet mis mee op die leeftijd.
Tot welk bedrag zou Wijndal acceptabel zijn?
Ja, dat denk ik ook. Dacht eerst dat hij een beetje een hype was, maar hij presteert toch wel constant. Ook bij Oranje was die prima. Alleen zal AZ wel richting de 15 miljoen gaan qua vraagprijs.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer dan 10 miljoen betalen voor Wijndal.
Tot die prijs is er vast ergens anders ook nog wel een betere optie te vinden.
voor 15 doen, International en met de Ajax factor erover is hij een maand later 25 waard.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Dacht eerst dat hij een beetje een hype was, maar hij presteert toch wel constant. Ook bij Oranje was die prima. Alleen zal AZ wel richting de 15 miljoen gaan qua vraagprijs.
Club als Atleticoquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd naar welke categorie clubs hij dan nog echt wil, of dat echt de absolute top is of dat hij ook naar een Sevilla of Napoli wil.
ja maar Overmars wil een aantal nederlanders ten alle tijden (in de basis 11) hebben. dus daar moet wel rekening mee gehouden worden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer dan 10 miljoen betalen voor Wijndal.
Tot die prijs is er vast ergens anders ook nog wel een betere optie te vinden.
Er zijn geruchten over Van Aanholt maar daar word ik niet zo wild van hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja maar Overmars wil een aantal nederlanders ten alle tijden (in de basis 11) hebben. dus daar moet wel rekening mee gehouden worden.
ik ben het wel eens met overmars dat het geen legioen moet worden van zuid amerikanen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten over Van Aanholt maar daar word ik niet zo wild van hoor.
waren ze niet bezig met een spits ook? dacht zoiets gehoord te hbben.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Keeper, linksback en bij het vertrek van Neres een buitenspeler zal wel de transferopdracht worden deze zomer.
Voor dit seizoen al, maar dat was door de omstandigheden niet gelukt volgens Overmars.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waren ze niet bezig met een spits ook? dacht zoiets gehoord te hbben.
Tja Nederlanders komen altijd wel door vanuit de jeugd, het maakt mij niet zoveel uit hoor. Ik heb liever Tagliafico op linksback staan dan Dijks, en daar ben ik denk ik niet de enige inquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben het wel eens met overmars dat het geen legioen moet worden van zuid amerikanen.
toch wel fijn als je ten minste 3 a 4 nederlanders ten alle tijden in je basis elf hebt staan
En een RCV als Schuurs de komende CL-potjes toch weer door de mand gaat vallen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waren ze niet bezig met een spits ook? dacht zoiets gehoord te hbben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |